eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از علیرضا زادبر
*🔴10 نکته درباره ی حمله نظامی آمریکا به ایران* 1- بر خلاف جنگ ۱۲ روزه و شب ۲۳ خرداد، ایران در اوج آمادگی است و عبارت دست ها روی ماشه است و موشک ها روی اهداف تنظیم شده است اصلا یک بلوف تبلیغاتی نیست. این بار قرار نیست جلسه ای تشکیل شود تا فرماندهان دستورها را صادر کنند. دستورها صادر شده و در سراسر شهرهای ایران منتظر شروع بازی هستند. 2- فضای فکری فرماندهان نسبت به مدل جنگ و ماهیت جنگ، نسبت به قبل از جنگ ۱۲ روزه دچار تغییرات اساسی شده است. 3- در جنگ آتی دیگر قرار نیست فقط منتظر خبر شلیک موشک ها باشیم. با تدبیر فرمانده با تدبیر و آگاه ایران، عمده ی تجهیزات و امکانات ایران اصلا در جنگ ۱۲ روزه رونمایی نشد. مهمترین دلیل آن حفظ دارایی ها و نیروها برای جنگ اصلی پیش رو با امریکا بود. 4- اگر تا چندماه قبل نوعی احتیاط در مواجهه و درگیری مستقیم و زدن ضربات مرگبار به آمریکایی ها وجود داشت، اکنون نوعی اجماع در میان فرماندهان و تصمیم گیران بوجود آمده که استراتژی گذشته دیگر جواب نمی دهد و درگیری اجتناب ناپذیر است و لذا در این درگیری احتمالی آمریکا و شخص ترامپ باید ضربات سخت دریافت کند. ضرباتی که باید صدا و تبعاتش به حدی باشد که هم باعث عقب نشینی آمریکا از منطقه شود و هم باعث مفتضح شدن ترامپ در آمریکا و شکست جمهوری خواهان در انتخابات آتی کنگره 5- نزدیک شدن ناوهای آمریکا به ایران بیش از اینکه کنشی تهاجمی علیه ایران باشد، کنشی تدافعی است. اتفاقا دور شدن ناوهای آمریکا از آب های ایران و تیررس موشک های تاکتیکی و پهپادها و شهپادهای انتحاری، سیگنال آمادگی تهاجم آمریکا به ایران است. 6- ایران نه ونزوئلا است، نه سوریه، نه لیبی، نه عراق، نه افغانستان. ساختار نظامی و فرماندهی ، پشتوانه مردمی و توانمندی آفندی ایران قابل مقایسه با هیچ یک از این کشورها نیست. آمریکا هم آمریکای آن سال ها نیست و علی رغم تمام رجز خوانی های رسانه ای ، ارتش آمریکا دیگر آمادگی و علاقه برای ورود به جنگ طولانی، گسترده، منطقه ای و پر هزینه ندارد. نه تنها آمریکا بلکه تمام متحدان منطقه ای او علاقه و آمادگی برای رویارویی به چنین سناریویی ندارند. 7- اکنون طرح تجاوز نظامی آمریکا به ایران ، یک طرح سوخته و تاریخ مصرف گذشته است. این حمله قرار بود بلافاصله در میان آشوب های خیابانی و جنگ شهری مزدوران موساد و سیا به عنوان مکمل عملیات تسخیر شهرها انجام شود که به دلیل شکست آشوب های خیابانی، عدم دستیابی به اهداف تعریف شده، ضربه جدی به هسته های تروریستی سازماندهی شده و ترس و تردید آمریکا از تبعات و نتایج حمله به ایران ، انجام نشد. بعد از این هرگونه تلاش برای کلید زدن مجدد آن به مراتب پرهزینه تر، پیچیده تر و با تبعات بیشتر است. 8- در واقع آمریکا و ترامپ علی رغم تصویری که از خود نشان می‌دهند اکنون در موقعیت نشستن روی اره قرار گرفته اند و به دنبال خروج آبرومندانه از این وضعیت هستند. در موقعیتی قرار گرفته اند که اگر کاری نکنند دربرابر دلبستگان کمک هایشان سرزنش خواهند شد و شاهد سرخوردگی سربازان بی وطنشان خواهد شد و اگر حمله بکنند وارد یک جنگ تمام عیار و پرهزینه با نتیجه ی نامشخص آنهم در سال سرنوشت ساز انتخابات می‌شوند. 9- بر اساس نکات فوق، آرایش و تحرکات فعلی آمریکا در منطقه در درجه اول کنشی تدافعی در برابر حمله پیش‌دستانه ایران به پایگاه ها و دارایی هایشان در منطقه است. آمریکایی ها بدرستی خبر دار شده اند دست ها روی ماشه و اهداف تعیین شده است. 10 -به حول و قوه الهی شکست آمریکا در دستیابی به اهدافش در این جنگ ( تسلیم یا تغییر نظام ایران) و آتش بس و عقب نشینی از جبهه جنگ، روند تحولات خاورمیانه را مجددا به نفع ایران و محور موحدین در برابر محور مشرکین و کفار تغییر خواهد داد. @Politicalhistory
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
این استوری کیانیان قبل بسته شدن اینستا است؛ خب این یعنی مردم گشنه اند و هرکس حرف بزنه پاسخش گلوله است. خب یکی نیست این بیشرف رو بیاره بگه تو الان گشنه ای؟! تو ده ها بار دروغ گفتی کسی بهت گلوله زده؟! کسی نیست بگه مرتیکه کجای دنیا برای اینکه چندنفر تروریست رو بزنند چندهزار نفر شهید میشوند. کجای دنیا چنین مراعاتی میکنند که همیشه تعداد شهدای اینور از تروریست های اونور بیشتر است؟! آیا کاری داره نظام امثال تو رو خفه کند؟! کاری داره مثل اردوغان که هاکان شوکر رو از یک فوتبالیست به راننده اسنپ تبدیل کرد شما رو هم همین کار بکنه؟! نه هیچ کاری نداره. یک ساعته میشه طوری شما رو ادب کرد که چفیه بندازید ولی نظام ما اتفاقا تا آنجایی که تونسته با مخالف مدارا کرده. نمونه خودت که بهترین زندگی رو در همین نظام به دست آوردی و قبل انقلاب خر هم نداشتید، هر روز هم مخالفت میکنی. کسی هم کاریت نداره. نظام فقط یه جا مماشات نمیکند و آن وقتی است که یکی سمت مردم شلیک میکند، یکی مردم رو با چاقو میزند وگرنه اگر نظام قرار بود مخالف کشی کند نفر اول خودت بودی که نه تنها گلوله ای سمتت شلیک نشده بلکه چندین جایزه هم از نظام گرفتی. ولی بدانید خدایی است و شماها هم این دنیا هم آن عالم رسوا خواهید شد چون بیشتر از همه منتفع شدید وهمیشه دروغ گفتید و این حاصل همان مجازی بی دروپیکر است که اینا اونجا جمع شدند و دروغ میگویند. یاعلی... ☆شیخ فرهاد فتحی‌| عضویتــــــــــــــــــــ ⏬ 🆔 @Sheikh_Farhad_Fathi
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
صاحب این استوری به عنوان داور جشنواره تئاتر فجر انتخاب شده!! خب اگر اینا قائل هستند نظام چنین است غلط میکنند داور جشنواره همان نظام میشوند و وزارت ارشاد هم غلط میکند چنین شخصی رو داور میکند. اگر هم نظام و دهه فجر رو قبول دارد و داورش میشود غلط میکند چنین استوری میزند. ☆شیخ فرهاد فتحی‌| عضویتــــــــــــــــــــ ⏬ 🆔 @Sheikh_Farhad_Fathi
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
خب مطالبه جواب داد و غفارمنش از داوری کنار گذاشته شد. فقط یه پیام هم براش داریم که باید بگیم کفتار و شغال و هرچی به ذهنت میرسه خودتی چون اگر توشریف باشی حداقل نون نظام نمیخوری و واقعا مبارزه میکنی. شماها هم نون نظام میخورید هم جفتک میندازید و این صفت شما از کفتار و شغال هم بدتر است. ماها که ۲۴ ساعت از نظام دفاع میکنیم حاضر نیستیم یک حقوق کارمندی هم ازش داشته باشیم و دوست داریم مستقل زندگی کنیم. شماها چطوری هم ژست برانداز میگیرید هم نون خور نظامید؟! خلاصه خجالت بکشید. مسئولین هم دقت کنند. خون چندهزار شهید مساله عادی نیست که بگیم خب برگردیم حالت قبل. نه حالت قبلی وجود ندارد، هرکس اینبار خطا کرده باید تاوان سختی بدهد چون اگر رحم کنید دفعه ی بعد باید برای نگه داشتن کشور، ۳۰ هزار شهید بدیم. یاعلی... .
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
#از پهلوی_تا_رهبری 🔻در لحظه بحران 🔶در مرداد ۱۳۳۲، و با کودتای آمریکایی، شاه به مقصد عراق فراری شد.
🔻در مقابل انحراف چه کردند؟ 🔶پادشاه عربستان در جواب نامه‌ی محمدرضا پهلوی: تو پادشاه فرانسه نیستی، پادشاه یک کشور مسلمان هستی... ماجرای انحرافات فکری، اخلاقی و اقتصادی خاندان پهلوی موضوعی است که در بسیاری از منابع، خصوصا دست نوشته‌های خود این خانواده قابل ملاحظه است.