1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۴۷ ساله دارن همین حرفها رو میگن و پاسخ ما همون پاسخ حضرت امامه....
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
قرآن و تمثال مولا سر سفره هفت سین شاه، بعد اینا از شاه دم میزنند و به قرآن و امامان شیعه توهین میکنند. اینا حتی شاه و قانون اساسی زمان پهلوی رو هم قبول ندارند که بر اساس مکتب شیعه است و رسما ضددین و ضد ایران و تروریست و بی وطن و فاحشه ی دوزاری سیاسی هستند. یاعلی...
☆شیخ فرهاد فتحی| عضویتــــــــــــــــــــ ⏬
🆔 @Sheikh_Farhad_Fathi
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
حسین اسدی با شکایت رائفی پور دوسه هفته است که زندانه ، قطعا باید هرکس طوری کنشگری کند که در دادگاه بتواند جواب بدهد و متاسفانه حسین اسدی بدون تجربه بود و در دام این جماعت افتاد و با ما هم وقتی مشورت کرد که کار از کار گذشته بود. مشکل او هم مثل همه حل میشود ولی رائفی پور باید بداند دنیا گرد است و یک روزی هم او میره زندان و نباید دچار تفرعن شود و همچنین باید بداند نباید بچه ننه باشیم و سر هرچیزی شکایت کنیم، حداقل اندازه ی حسن روحانی دین و ایمان و صبر داشته باشیم که این همه بهش تهمت زدند ولی از کسی شکایت نکرد. چندساله تهمت های مختلفی به ما زدند و از احدی شکایت نکردیم با اینکه تک تکشون رو میشد پیگیری و محکوم کرد، اگر شما رسانه بلدی مشکلت رو تو رسانه حل کن، اگر خداشناسی بسپار به خدا و وقت دادگاه رو نگیر. امیدوارم بری رضایت بدی و بیش از این آبروی خودت رو نبری. اقامیری هم از یکی شکایت کرده بود و چندماه در زندان بود، همین جا گفتم خجالت بکش دم از بخشش میزنی و خودت یکی رو انداختی زندان و بعدش رفت رضایت داد. امید است حداقل اندازه ی آقامیری باشی و کمی بزرگ بشی. ده ها مطلب انتقادی مستند در توییتر منتشر کردم و همه رو دیدی و یکی رو هم نتونستید جواب بدید و دست به تحقیر و تهمت و مسخره بازی زدید ولی ما جز نقد مستند چیزی نگفتیم. خلاصه رائفی پور چهره ی واقعیش این است، طلبه ای رو بخاطر چندتا حرف، انداخته زندان و فکر میکنه شاهکار کرده. این آدم قرار بود مجلسش فرق کند، قرار بود چه کارها کند، الان افتخارش این است یک طلبه ی عادی رو زندانی کرده. خداقوت...
| عضویتـــــــــ ⏬
🆔 @Sheikh_Farhad_Fathi
.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عراقچی: آمریکا از ما درخواست غنیسازی صفر نداشته است
🔹وزیر خارجه در مصاحبه با اماسانبیسی در پاسخ به سؤال دربارهٔ خبر پیشنهاد واشنگتن برای غنیسازی صفر گفت: حدسیات شما اشتباه است و ما هیچ تعلیقی پیشنهاد ندادیم و آمریکا هم از ما درخواستی برای غنیسازی صفر نداشته است.
🔹چیزی که ما در حال صحبت دربارهٔ آن هستیم، این است که مطمئن شویم برنامهٔ هستهای ایران شامل غنیسازی صلحآمیز است و همیشه صلحآمیز باقی خواهد ماند.
@Farsna
هدایت شده از محمد شهبازیان /الف لام میم
recording-20260219-081205.mp3
زمان:
حجم:
7.3M
چرا برخی شیطان پرست شدند⁉️
بسته فروشان جن هراس را بشناسید💵
❌موسسه روانشناسی با طعم جن هراسی در تهران
#سید_امان_الله
#اعظم_خانم
#علی_یعقوبی
#شیخ_محسن
| ♡ الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج ♡
| ○ کانال الف لام میم _ محمدشهبازیان ○
🆔@eitaa.com/khaketeshneh
هدایت شده از احمد صابری تولایی
🐛ویروس اعتقادی«عبور از ولایت» به مشهد سرایت کرد .
◀️قبلا درباره این ویروس نوشته بودم که عده ای از کسانی که داعیه دار انقلابیگری هستند کلید زده اند و با تولید محصول اعم از سخنرانی و متن و عکس نوشته و ... در حال ترویج این تفکر هستند که ما برای اقدام، نیاز به فرمان و دستور ولی جامعه نداریم
◀️اگر چه آنچه اسمش را مستند گذاشته اند هم از نظر تکنیکی و هم از نظر محتوایی فاجعه است
🚫صرفا یک سری برشها از سخنرانیهای مفصل برخی از سخنرانان و بزرگان است که میخواهد با تقطیع ،نظرغلط یک فرد را اثبات کند
📣بیش از ۸۰٪ این مستند کاذب، سخنرانیهای جناب آقای تقوی است و بقیه برشهای سخنان اساتید تأیید نظر غلط ایشان است
◀️در این مستند کاذب ، نسلی تربیت میشوند که میتوانند در کلان ترین مسائل نظام رهبری را کنار زده و به تشخیص خودشان عمل کنند
⬅️دو مرتبه این سخنرانیهای به هم چسبیده و غیر علمی و بی مبنا را از ابتدا تا انتها دیده و شنیده ام
⛔️از این نوع انقلابیگری احساس خطر میکنم و تعجب میکنم از افرادی که بازیچه دست این نوع تفکر شده و حاضر به قبول سخنرانی در این جلسه شده اند
⛔️و تعجب بیشتر از مسئولینی که برای اینگونه رویدادها که انصافا خطرناک است به اینها مجوز داده اند .
◀️وقتی برخی مسئولین فرهنگی شهر از عمق معرفتی برخوردار نباشند یقینا نخواهند توانست سره را از ناسره جدا کرده و سالن تالار شهر را در اختیار این طیف قرار داده تا تیشه بزنند بر ریشه ولایت مداری ....
👌خدا کند آقایان مسئول تدبیری کنند که لا اقل در این شرایط حساس ، مشکلات مضاعف نشود .
#احمد_صابری_تولایی
@ahmad_saberi110
هدایت شده از محمدرضا حدادپور جهرمی
اول اسفند، روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است.
🌷 باذکر صلوات، یاد کنیم از شهدای روحانیت، که بیشترین شهدای دفاع مقدس از صنف این جامعه مظلوم و پرتلاش میباشند.
هدایت شده از گروه فرهنگی شهیدالقدس
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 باز هم کمکهای شما به غزه رسید...
توزیع #آب_آشامیدنی توسط گروه شهیدالقدس
در شمال #غزه/
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۴
شماره کارت کمک به غزه:
💳
5029087001597700کانون فرهنگی تبليغی شهيدالقدس (با توجه به اینکه تعداد تراکنش از طریق نرم افزار آپ ، محدود می باشد لطفا از نرم افزار دیگری برای واریز استفاده کنید ) 🇵🇸 @shahideqods
هدایت شده از عمار۱۱۰
🔰 مردم! با آرامش، "زندگی" کنید / نزول سکینه الهی در راه است
🔹اگر تهدیدی وجود دارد، دستگاههای خنثیکنندهی تهدید هم به فضل الهی وجود دارد.
🔹مردم
❗️کارشان را بکنند،
❗️زندگیشان را بکنند،
❗️درسشان را بخوانند،
❗️محیط کسب و کار را [آرام کنند]،
❗️تجارتشان را بدون دغدغه انجام بدهند.
🔹بایستی در کشور محیط آرامش، محیط اطمینان به نفْس، محیط سکینه حاکم باشد؛
🔹 فَاَنزَلَ اللهُ سَکینَتَهُ عَلى رَسولِهِ وَعَلَى المُؤمِنین؛
🔹خدای متعال انشاءالله آرامش را، اطمینان قلبی را بر یکایک آحاد مردم نازل میکند و لطف میکند؛ مسئولین را هم موفّق میکند تا بتوانند [وظایفشان را] انجام بدهند.
#حکیم_انقلاب ۲۸بهمن۱۴۰۴
🔻 #پینوشت:
👌 این مهمترین دغدغه رهبری که تحقق آن وظیفه ما جهادگران عرصه تبیین است، این تعابیر از حکیم بزرگ انقلاب اسلامی اسلامی است.
در مورد این و چگونگی تحقق آن باید راهکار ارائه کنیم نه اینکه در کانال های عمومی مدام از احتمال جنگ و ... بنویسیم و منتشر کنیم.
حالا دوستان بفرمایند بر فرض احتمال جنگ الان انتشار اخبار اینچنینی در کانال ها و گروه های عمومی جز التهاب آفرینی و احساس ترس چه دردی را میتواند دوا کند؟!!
این موضوع متوجه نهادهای امنیتی و کارشناسان تخصصی است ؛ خواهشاً با روان مردم عادی کمتر بازی کنیم و خلاف خواسته آقا و طبق خواست دشمن حرکت نکنیم!
✍ #سلطانزاده
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا و تلگرام👇
🆔 |➺ @ammar110
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
جمعبندی قیاس شرایط استبدادیِ گذشته با وضعیت امروز، هم بیدقتیِ تاریخیه و هم بیانصافی نسبت به مردم.
پ.ن
شاید باید این مطلب رو بیشتر از این توضیح بدم، اما اجمالا عرض کنم که به نظر این حقیر، حضرت آقا، این باصطلاح مذاکرات غیرمستقیم رو، از اساس مذاکره نمیدونن بلکه این عرصه رو، یک میدان جنگ برای احقاق حق با اهدافی فراتر از متن مذاکرات میدونن،
لذا اساسا، منهیات ایشون نسبت به مذاکرات مستقیم با ایالات متحده و این فرد دیوانه، شامل این مدل مذاکرات نمیشه، چه مذاکرات بهار۱۴۰۴ و چه مذاکرات فعلی...
از قضا اسلوب و قالب این مدل نبرد در عرصهی دیپلماسی هم بسیار خاص و منحصر به فرده و هیچ شباهتی به مذاکرهی مرسوم نداره...
#فرامتن
#نبرد_ترکیبی
#نبرد_دیپلماسی
🟪 چرا برادر جبرائیلی عبرت نمیگیرد و باز به فراخوانهای پیش بینی ناپذیر میاندیشد؟!
✔️آقای جبرائیلی بدون توجه به وضعیت سیاسی_امنیتی کشور اعلام میکند که به کمپین دستمزد شرافتمندانهی نمایندهی کارگران پیوسته است!
🔻 در پاسخ نوشتم: سلام بر شما
... دستمزد را در خیابانها (مجازی_غیرمجازی) تعیین میکنند یا در شورای گفتگوی سه جانبهی کارگران، کارفرمایان و دولت؟!
ما در وسط یک جنگ نیمه تمام هستیم؛
🔻حتی دلسوزیهای ما هم باید از یک قواعد عقلی تبعیت کند!
هر فراخوانی باید چندین حرکت بعدی را مورد پیشبینی قرار دهد!
فراخوانهای پیشبینی ناپذیر میتواند مستعد نفوذ شود و یا از سوی دشمن، مهندسی معکوس شود!
✍ دکتر مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی
#رفتار_بیقاعده
#جاهل_متنسک
#ولایتمداری_واقعی