eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
اول اسفند، روز روحانیت و دفاع مقدس نام‌گذاری شده است. 🌷 باذکر صلوات، یاد کنیم از شهدای روحانیت، که بیشترین شهدای دفاع مقدس از صنف این جامعه مظلوم و پرتلاش می‌باشند.
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 باز هم کمک‌های شما به غزه رسید... توزیع توسط گروه شهیدالقدس در شمال / دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۴ شماره کارت کمک به غزه: 💳
5029087001597700
کانون فرهنگی تبليغی شهيدالقدس (با توجه به اینکه تعداد تراکنش از طریق نرم افزار آپ ، محدود می باشد لطفا از نرم افزار دیگری برای واریز استفاده کنید ) 🇵🇸 @shahideqods
هدایت شده از عمار۱۱۰
🔰 مردم! با آرامش، "زندگی" کنید / نزول سکینه الهی در راه است 🔹اگر تهدیدی وجود دارد، دستگاه‌های خنثی‌کننده‌ی تهدید هم به فضل الهی وجود دارد. 🔹مردم ❗️کارشان را بکنند، ❗️زندگی‌شان را بکنند، ❗️درسشان را بخوانند، ❗️محیط کسب و کار را [آرام کنند]، ❗️تجارتشان را بدون دغدغه انجام بدهند. 🔹بایستی در کشور محیط آرامش، محیط اطمینان به نفْس، محیط سکینه حاکم باشد؛ 🔹 فَاَنزَلَ اللهُ سَکینَتَهُ عَلى‌ رَسولِهِ وَعَلَى المُؤمِنین‌؛ 🔹خدای متعال ان‌شاء‌الله‌ آرامش را، اطمینان قلبی را بر یکایک آحاد مردم نازل می‌کند و لطف می‌کند؛ مسئولین را هم موفّق می‌کند تا بتوانند [وظایفشان را] انجام بدهند. ۲۸بهمن۱۴۰۴ 🔻 : 👌 این مهمترین دغدغه رهبری که تحقق آن وظیفه ما جهادگران عرصه تبیین است، این تعابیر از حکیم بزرگ انقلاب اسلامی اسلامی است‌. در مورد این و چگونگی تحقق آن باید راهکار ارائه کنیم نه اینکه در کانال های عمومی مدام از احتمال جنگ و ... بنویسیم و منتشر کنیم. حالا دوستان بفرمایند بر فرض احتمال جنگ الان انتشار اخبار اینچنینی در کانال ها و گروه های عمومی جز التهاب آفرینی و احساس ترس چه دردی را میتواند دوا کند؟!! این موضوع متوجه نهادهای امنیتی و کارشناسان تخصصی است ؛ خواهشاً با روان مردم عادی کمتر بازی کنیم و خلاف خواسته آقا و طبق خواست دشمن حرکت نکنیم! ✍ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
جمع‌بندی قیاس شرایط استبدادیِ گذشته با وضعیت امروز، هم بی‌دقتیِ تاریخیه و هم بی‌انصافی نسبت به مردم.
پ.ن شاید باید این مطلب رو بیشتر از این توضیح بدم، اما اجمالا عرض کنم که به نظر این حقیر، حضرت آقا، این باصطلاح مذاکرات غیرمستقیم رو، از اساس مذاکره نمی‌دونن بلکه این عرصه رو، یک میدان جنگ برای احقاق حق با اهدافی فراتر از متن مذاکرات می‌دونن، لذا اساسا، منهیات ایشون نسبت به مذاکرات مستقیم با ایالات متحده و این فرد دیوانه، شامل این مدل مذاکرات نمیشه، چه مذاکرات بهار۱۴۰۴ و چه مذاکرات فعلی... از قضا اسلوب و قالب این مدل نبرد در عرصه‌ی دیپلماسی هم بسیار خاص و منحصر به فرده و هیچ شباهتی به مذاکره‌ی مرسوم نداره...
🟪 چرا برادر جبرائیلی عبرت نمی‌گیرد و باز به فراخوان‌های پیش بینی ناپذیر می‌اندیشد؟! ✔️آقای جبرائیلی بدون توجه به وضعیت سیاسی_امنیتی کشور اعلام می‌کند که به کمپین دستمزد شرافتمندانه‌ی نماینده‌ی کارگران پیوسته است! 🔻 در پاسخ نوشتم: سلام بر شما ... دستمزد را در خیابان‌ها (مجازی_غیرمجازی) تعیین می‌کنند یا در شورای گفتگوی سه جانبه‌ی کارگران، کارفرمایان و دولت؟! ما در وسط یک جنگ نیمه تمام هستیم؛ 🔻حتی دلسوزی‌های ما هم باید از یک قواعد عقلی تبعیت کند! هر فراخوانی باید چندین حرکت‌ بعدی را مورد پیش‌بینی قرار دهد! فراخوان‌های پیش‌بینی ناپذیر می‌تواند مستعد نفوذ شود و یا از سوی دشمن، مهندسی معکوس شود! ✍ دکتر مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی
💻کلیپی دست‌به‌دست می‌شود از مراسم چهلم چندتا از کشته‌شدگان اغتشاشات؛ رفتاری متفاوت، شاید از سر ناراحتی، شاید از سر لجاجت، شاید هم ... اما آنچه برای من مهم‌تر از خودِ آن صحنه‌هاست، واکنش بعضی از نیروهای انقلابی به آن است. رهبری درباره آن کسانی که دچار غفلت شدند و در اغتشاشات حضور داشتند، و کشته هم شدند فرمودند: «فرزندان ما». تفکیک کردند بین معاندِ اجیرشده و فریب‌خورده. اما بعضی از ماها چه می‌کنیم؟ در یک موقعیت حساس سعی در تحقیر میشه و چند نسبت نامربوط هم ضمیمه‌اش می‌کنیم و خیال می‌کنیم داریم از نظام دفاع می‌کنیم. سؤال من ساده است: این دو رویکرد یکی است؟ اگر قرار است غافل‌ها برگردند، با برچسب برمی‌گردند؟ اگر قرار است شکاف ترمیم شود، با تحقیر ترمیم می‌شود؟ بحث بر سر توجیه خطا نیست. بحث بر سر روش مواجهه است . هنر جریان انقلابی باید اقناع باشد، باید میدان بازگشت بگذارد، نه اینکه پل‌ها را بسوزاند. میان «معاند اجیر شده » و «جوان هیجانیِ خطاکرده» فرق است. این خانواده ها و این جماعت ها در این مراسمات اجیر شده مستقیم دشمن هستند ؟ وقتی این تفکیک را از بین ببریم، عملاً همان کاری را می‌کنیم که رسانه‌های معاند می‌خواهند: عمیق‌تر کردن شکاف‌ها. من نمی‌فهمم چرا ادبیات و مدل رهبری سرلوحه بعضی از ماها نیست. آقا در بحران، دایره «ما» را کوچک نمی‌کنند؛ ما چرا با دست خودمان آن را تنگ می‌کنیم؟ اگر بناست پیرو باشیم، باید در روش هم پیرو باشیم؛ در عطوفتِ راهبردی، در تغافلِ حکیمانه، در جذب حداکثری. ردّ پا | محسن صادقی ‌یادداشت‌هایی از دل میدان 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2117862125Cdcbb87214e
. 🌙 شب‌های ماه مبارک رمضان برترین مهارت‌ها و منش‌های توسعه فردی و خانوادگی با تمرکز بر روایات مکارم‌الاخلاق ✨ محورهای برنامه: ▫️ مدیریت و کنترل نگرانی‌ها ▫️ فعال‌سازی سرمایه‌های درونی ▫️ حالِ بهتر در زندگی ▫️ تقویت ارتباط مؤثر با دیگران با حضور اساتید ارجمند 👤 دکتر علی فیروزه‌چی 👤 دکتر محمود یزدانی 👤 استاد محمد مؤمن 📅 از یکم تا پانزدهم ماه مبارک رمضان (۳۰ دی ماه تا ۱۴ اسفند ماه) ⏰ ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ 📍 مرکز تخصصی خانواده و سبک زندگی اسلامی راه بهتر حضور شما، گرمای این محفل را دوچندان خواهد کرد. .
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
. 🌙 شب‌های ماه مبارک رمضان برترین مهارت‌ها و منش‌های توسعه فردی و خانوادگی با تمرکز بر روایات مکار
. ان شاءالله از امشب بصورت لایو (پخش زنده) از طریق کانال، در خدمت عزیزانی که امکان حضور در جلسه رو ندارند، خواهیم بود لطفا به علاقه مند آن اطلاع رسانی کنید هر شب ساعت ۲۰:۳۰ آنلاین باشید
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دست مریزاد به مجید بنی‌فاطمه که هر شب می‌ره یه مسجد سوخته و چراغش رو با حضور پرشور مردم دوباره روشن می‌کنه. دیدن این همه آدم توی همین مساجد، محکم‌ترین تودهنی به اونایی بود که فکر می‌کردن با آتیش زدن مساجد، اعتقاد مردم هم می‌سوزه. " اسحٰاق محبی " الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلْفــَرَجْ‌بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍ‌سلام‌الله‌علیها‌🤲
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای سوت زدن استاد قرائتی عافیت کامل همه‌ی بیماران، بخصوص استاد بزرگوار حاج‌آقای قرائتی، صلواتی هدیه بفرمایید
🔺کاش حداقل حالا عبرت بگیریم! 🔹من اینجا میخواهم خیلی خلاصه به دو موضوع اشاره کنم. یکی ضد و خوردهای مخرب جناح های داخلی و غرق شدن در مسائل دست چندم و بدون اولویت است که عموما در سایه لجاجت ها و خود برتر بینی ها و ماندن در فضاهای رقابتی سیاسی و بعضا بی ارزش اتفاق می افتد، که من اینجا و هر جا بارها درباره اش نوشتم که ایها الناس قبل از اینکه خود را به چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا مشغول کنید، زمان شناس باشید، مقداری بزرگ شوید و مصالح و منافع و امنیت کشور را ببینید. به سهم خود بارها تاکید کردم حتی مسائل داخلی را از دریچه بین الملل یا حداقل موضوعات منطقه ای ببینید و خود را از دعواهای سیاسی بیرون بکشید که اگر از این زاویه نگاه کنید، خواهید فهمید کشورمان امروز در چه شرایط خطیری به سر میبرد و آنگاه بهتر صلاح و مصلحت مملکت را درک میکنید که حتی گاهی زدن این چهره سیاسی و افشاگری درباره آن چهره سیاسی، ایجاد دو قطبی در جامعه، تزریق یاس و استرس میتواند بازی در زمین دشمن باشد! 🔹ما اینها را گفتیم، زیاد هم گفتیم، ولی هِی آمدند و برچسب این طرفی و آن طرفی به ما زدند، نپذیرفتند، توهین کردند و باز همان مسیر غلط را رفتند. هرچند امروز هم عده ای باز همان راه را میروند و انگار نه انگار که شرایط کشور حساس است؛ انگار نه انگار رهبری بارها و بارها تاکید بر وحدت کرده اند؛ اما با این وجود حد اقل من اکنون این را حس میکنم و در پیام های گاه و بی گاهی که به دستم میرسد میفهمم که بسیاری راه خود را از جماعت افراط و جماعت تفریط جدا کرده و خوشبختانه حول پرچم مقدس جمهوری اسلامی برای دفاع از این کشور شهید داده جمع شده اند. این یک نکته...! 🔹اما نکته بعد اشاره به همکاری بی دریغ این روزهای چین و روسیه با کشورمان است. قطعا آنهایی که از نزدیک اطلاع دارند میدانند در شرایط این روزهای کشور که دفاع و امنیت اولویت اصلی کشورمان است، این دو کشور چقدر خوب ظاهر شده اند و قطعا بعدها ابعاد بیشتری از این همکاری ها و همراهی ها رسانه ای خواهد شد. من نمیگویم چین و روسیه عاشق چشم و ابروی ما هستند که به حمایت از ما برخاسته اند؛ قطعا خدای نکرده اگر ایران آسیب ببیند آنها نیز آسیب خواهند دید و غالب همکاری ها نیز از این زاویه است. اما واقعا افسوس میخورم از این بابت که عده ای در کشور ما سالها به دنبال غرب حرکت کردند و فرصت های بی بدیل همکاری با این دو کشور شرقی را از دست دادند! 🔹حالا که هر لحظه ممکن است دشمن علیه ما دست به ماجراجویی بزند، دنبال خریدن زمان برای تجهیز هرچه بهتر هستیم و برای تامین امکانات یک روز هم برایمان یک روز است، تازه میفهمیم فقط در همان یک فقره ای که مدت ها در چین سفیر نداشتیم چه فرصت هایی را از دست دادیم و چه زمان های نابی را به بطالت گذراندیم! تفاهم هایی که با چین و روسیه مینوشتیم و هیچگاه دنبال عملیاتی شدنش نمیرفتیم! من نمیخواهم انکار کنم که آنها هم کم کاری کردند، گاهی قدر ایران را ندانستند و امروز بهتر این مهم را درک میکنند، اما باید بپذیریم که ما هم هیچگاه جدی نبودیم؛ آنقدر جدی نبودیم و به دنبال غرب دویدیم که بارها این دو کشور درباره ایجاد یک تفاهم یا قراداد واقعی و معتبر با ایران تردید داشتند. 🔹خدا رحمت کند شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان را که کشور را در همان سه سالی که خدا فرصت خدمت به آنها داد به مسیر درست برگرداندند و البته خدا خیر بدهد به دکتر پزشکیان و وزیر خارجه اش که انصافا حتی یک لحظه از آن مسیر خارج نشدند، منافع ملی را بر بازی های جناحی برگزیدند و خوشبختانه هرچند در فرصتی محدود، اما پروژه بزرگی را عملیاتی کردند. اما ای کاش این اتحادها و این همبستگی ها بین این سه قدرت شرقی پیش و بیش از اینها شکل میگرفت. @Ansari_rahim