🔺اکانت مملکته یه توییت زده گل بهخودی محض! نوشته افرادی که در نزدیکی این مکانها قتل عام شدند! حالا کجاست؟ کلانتری و مقرهای نظامی! آهان پس قصدتون ورود به اسلحه خانه بوده!
در زنجان میخواستند برن داخل کلانتری که ۵۰۰ تا اسلحه داشته! انتظار هم داشتن پلیس بگه خوش آمدید! حرومیها...
💬 آزوف
➕ درست کردن هستههای گارد جاویدان و هدایت کردن مردم مظلوم و از همهجا بیخبر توسط این گارد به سمت کلانتری و مراکز نظامی، معنایی جز دادنِ گوشت جلوی توپ نداره...
جسدمعاشیِ جریان سلطنتطلب باید هر روز جار زده بشه!
💬 احمد هادوی
هدایت شده از مهدی قاسم زاده
رسانههای غربی سعی دارند حتی از موعد مذاکره بعدی (روز جمعه) نیز برای ترامپ دستاورد بسازند و با راه انداختن جنگ روانی و تاثیر گذاری بر افکار عمومی در داخل ایران، بر تیم مذاکره کننده کشورمان فشار وارد کنند؛ درحالیکه از ابتدا قرار بوده تا قبل از سه شنبه، ایران پیشنهادات مکتوبش را ارائه دهد و ایران ضمنِ آمادگی برای مذاکره، برای هرگونه تقابلی نیز آماده است...
@mahdi_ghasemzadeh
هدایت شده از علی زکریائی | بیناشو!
پاسخ به 14 شبهه اغتشاشات.mp3
زمان:
حجم:
9.1M
♨️پاسخهای ساندویچی علی زکریائی
⚰️به چهارده سوال و شبهه؛
🚔درباره اغتشاشات 18 و 19 دیماه
⏱️مدت زمان فایل صوتی: 25 دقیقه و 11 ثانیه
- چرا 22 دی کشته ندادیم؟
- چرا هیچ تروریستی شبهای قبل بازداشت نشد؟
- چرا نت رو قطع کردید؟
- چرا عزای عمومی اعلام نکردید؟
- چرا صدا و سیما گفت پیروز شدیم؟!
و ... و ... و ...
l👇بیا بیناشو l
🆔 @binaasho
این خانم اندونزیایی که بیش از ۱۰ سال است که در ایران زندگی میکند و در پیجش به زبان اندونزیایی ایران را به مردم اندونزی معرفی میکند میگوید: ایران ۱۰۰ سال از اندونزی جلوتر است. در موارد متعدد دیگه هم قبلا دیدم که اندونزیاییهایی که ایران رو دیدن در کامنتها گفتن که زیرساختها و امکانات و پیشرفت علمی و صنعتی و حتی خدمات دولت بسیار جلوتر از اندونزی است.
اون اندونزیاییهایی که ایران رو ندیدن با تعجب سوال میکنن که چطور ممکن است که کشوری که ۴۰ سال تحت تحریم شدید بوده، با غرب ارتباط ندارد، سالها دچار جنگ بوده نسبت به ما که نه تنها این مشکلات را نداشتیم حجم GDP بسیار بزرگتری داریم و شرکتهای غربی در کشورمان سرمایه گذاری کردهاند و هیچوقت به غرب نه نگفتهایم، زیرساختهای بهتری داشته باشد؟!
اینجا قصد مقایسه ایران و اندونزی یا هر جای دیگر را ندارم اما وقتی میبینم شخصی برای حمایت از حملهی آمریکا به ایران میگوید "مگه ما کدام زیرساخت و امکانات و خدمات داریم که جنگ بخواد نابودش کنه"! واقعا نفهمیش رو درک نمیکنم!!
💬 ebrahim
#جنگ_روایتها
#ایران_قوی
#ایران_همدل
هیچکس با عادی بودن روندِ زندگی و برگزاری کلاسها مخالف نیست، اما مدیریتِ صحیح، یعنی تشخیص درست زمان و شرایط و زمینهی اجرا...
مسألهی اصلی، اینست که امروز در برخی دانشگاهها، دوقطبی شکلگرفته و فضا ملتهباست...
دانشگاه برای علمآموزی و رشد فکری دانشجویان باز میشود نه برای تبدیل شدن به میدان تنشهای سیاسی، هنجارشکنی و درگیری و توهین به مقدسات، یا ارسال پیامهای نادرست به دشمنان کشور...
حفظ شأن علمی دانشگاه و جلوگیری از سوءاستفادهی سیاسی، بخشی از مسئولیت جدی مدیریت است...
#جنگ_روایتها
#نبرد_ترکیبی
#ایران_همدل
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻تلختر از دانشجونما
🔻جمعی از دانشجویان یا دانشجونماها پرچم ایران را آتش زدند، عکس شهدای دفاع مقدس دوازدهروزه را پاره کردند و به نماز جماعت هجوم بردند؛ آن هم در دانشگاه الزهرا. جایی که طبیعتاً انتظار میرود حرمتها بیشتر رعایت شود. در برخی دانشگاههای دیگر هم صحنههایی مشابه دیده شد.
🔻با دانشجوی خاطی ـ حتی اگر از سر جهل رفتار کرده باشد ـ باید برخورد شود. آتش زدن پرچم خط قرمز است. باید مرز ممنوعه را بشناسند و بدانند خط قرمز کجاست. کوتاهی دانشگاه و وزارتخانه نیز باید در جای خود بررسی شود. مسئولان باید پاسخ دهند چه کردند و چه باید میکردند که نکردند.
🔻اما کمی عمیقتر شویم.
این تعداد دانشجو مزدور نیستند. بسیاری از آنان سیاهیلشکرند؛ در زمین دشمن بازی میکنند، آن هم از سر ناآگاهی. واژه «جهل» دقیق است؛ واقعاً نمیدانند. دختران و پسرانی که تازه از دبیرستان آمدهاند، نوزده یا بیستسالهاند؛ نه تصویری روشن از گذشته دارند، نه تحلیلی از امروز. اگر تکتکشان را بنشانید و بپرسید، بعید است بتوانند جملهای مستند از دشمنیهای چند دهه اخیر بگویند. این بچه ها نه از طاغوت پهلوی می دانند نه یک جمله از خباثت های چند ده ساله دشمن. از اغتشاشات خشم دارند ولی احتمالا روایت تروریست های رسانه ای را تکرار می کنند در دفاع از آدم کش های حرفه ای کف خیابان.
🔻سؤال ساده این است: چرا این بچه ها گزارش های صدا وسیما را ندیدند؟ چرا اخبار جنگ خیابانی را از رسانه های داخلی دنبال نکردند؟ چرا عکس و فیلم آدم کشی و سلاخی و آتش زدن قرآن و مسجد و پرچم را در فضای مجازی ندیدند؟
لطفا یک پاسخ ساده ندهیم که چون رسانه ما ضعیف است. ماجرا عمیق تر از این حرفاست. مسیر ارتباطی با بخش از بدنه جامعه قطع است. زبان بیگانه گویی بین ما حاکم است. پیام رد و بدل نمی شود. چرا؟
🔻دانشجونماها خطاکارند؛ اما خطای اصلی بسیاریشان ناآگاهی است. بله، قانون باید اجرا شود. انسانی که با حقیقت بیدار نمی شود گاه با سیلی واقعیت باید بیدار شود.اما مسئولیت ما در حکمرانی در فضای مجازی چیست؟ چرا این نسل تا این اندازه بیخبر است؟
🔻آقایان به خودمان بیائیم. این حکمرانی مجازی که راه انداختیم آنقدر بی در و پیکر هست که هر روز در گرداب پرتلاطم آن قربانی می دهیم. این بچه ها بیش از آنکه خطاکار باشند، قربانی اند. شبکه های مجازی دالان هایی است که تنها و تنها افراد پژواک صدای خودشان را می شنوند. منزوی و ایزوله از همه جا.
🔻دنیا نگران است؛ غربی که خودش این پلتفرم ها را راه انداخته است امروز دلواپس است. ببینید آمریکا با تیک تاک چه کرد؟ نتانیاهو می گوید جنگ در پلتفرم هاست. برنامه مشخص داریم. رئیس جمهور فرانسه می گوید آزادی بیان در شبکه اجتماعی مزخرف است. همه چیز دست الگوریتم هاست. او می گوید؛ نه یادداشت نویس رسانه ایرانی.
🔻خلاصه آنکه تلختر از دانشجونما، بی خیالی ماست. این سطح از بیخبری ها غمانگیز است. گاهی اگر بیحرمتی به پرچم و شهدا رخ ندهد، اصلاً متوجه عمق شکاف نمیشویم. به خود بگیریم.
همشهری
@mahdian_mohsen
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔻تلختر از دانشجونما 🔻جمعی از دانشجویان یا دانشجونماها پرچم ایران را آتش زدند، عکس شهدای دفاع مقدس
مجازات اهانت به پرچم رسمی در چند کشور جهان
آلمان
وضعیت حقوقی: جرم است.
اهانت به دولت یا نمادهای آن از جمله پرچم طبق قانون جزا ممنوع است.
مجازات: تا ۳ سال حبس یا جریمهی نقدی. این حکم شامل پرچم کشورهای خارجی نیز میشود.
ایتالیا
وضعیت حقوقی: جرم است.
اهانت علنی به پرچم ملی جرم کیفری محسوب میشود.
مجازات: جریمه نقدی (چند هزار یورو) و در موارد شدید امکان حبس تا ۲ سال.
ترکیه
وضعیت حقوقی: جرم کیفری.
اهانت به پرچم یا نمادهای ملی، طبق قانون جزا، ممنوع است.
مجازات: از ۱ تا ۳ سال حبس.
امارات متحده عربی
وضعیت حقوقی: جرم جدی.
بیاحترامی به پرچم ملی، طبق قوانین کیفری جرم محسوب میشود.
مجازات: حبس تا چند سال و جریمهی نقدی سنگین.
چین
وضعیت حقوقی: جرم است.
اهانت به پرچم ملی طبق قانون کیفری چین ممنوع است و شامل سوزاندن، تخریب یا توهین علنی میشود.
مجازات: تا ۳ سال حبس، بازداشت کیفری یا محرومیت از حقوق سیاسی.
هند
وضعیت حقوقی: جرم است.
بر اساس قانون پیشگیری از توهین به افتخارات ملی (۱۹۷۱)، سوزاندن یا بیاحترامی به پرچم هند جرم محسوب میشود.
مجازات: تا ۳ سال حبس و یا جریمه نقدی.
اسپانیا
وضعیت حقوقی: جرم است.
اهانت علنی به اسپانیا یا نمادهای آن از جمله پرچم طبق قانون جزا ممنوع است.
مجازات: جریمه نقدی (معمولاً چند ماه جریمه بر مبنای درآمد روزانه). در عمل غالباً به جریمه محدود میشود.
اتریش
وضعیت حقوقی: جرم است.
اهانت علنی به جمهوری یا نمادهای آن از جمله پرچم طبق قانون جزا ممنوع است.
مجازات: تا ۶ ماه حبس یا جریمهی نقدی.
فنلاند
وضعیت حقوقی: جرم است.
اهانت علنی به پرچم فنلاند طبق قانون جزا جرم محسوب میشود.
مجازات: جریمهی نقدی (در موارد شدید امکان حبس کوتاهمدت نیز پیشبینی شده است)
...
#قانون
#برخورد_قانونی
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ در حمله به سنگر مسجد موفق نشدند، رو به سنگر دانشگاه آوردند اما غافل بودند از اینکه بچههای دانشگاه هم تربیت شدهی مسجد و نمازند ...
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون
هدایت شده از عمارآنلاین
🔴 اخطار انضباطی دانشگاه شریف و بهشتی به دانشجویان
▫️بر اساس اطلاعات موجود، دو دانشگاه صنعتی شریف و شهید بهشتی با ارسال پیامکهایی برای دانشجویان شرکتکننده در تجمعات روزهای اخیر، نسبت به عواقب انضباطی مشارکت در این رویدادها هشدار دادهاند./ ایسنا
@ammaronlin
هدایت شده از شهاب ثاقب | basfum.ir
🔰 دانشجو بیدار است، از فتنه گر بیزار است!
#روایت
- خروش تاریخی جامعه انقلابی دانشگاه
- ماجراجوییِ از پیش باخته #دانشجونماها
۴ اسفند ماه ۱۴۰۴ - صحن دانشگاه فردوسی
🔻حدود ساعت ۱۳
پس از اتفاقات و حواشی که دیروز در صحن دانشگاه رخ داد دانشجویان و اساتید انقلابی به منظور محکومیت اقدامات ناهنجار و به آشوب کشیدن دانشگاه همچنین مطالبه مدیریت دانشگاه توسط مدیران مربوطه در سردر سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد گرد هم آمدند و تجمع خود را به همراه پرچمهای متعدد و مقدس کشورمان و یک بنر بزرگ از تصویر امامین انقلابی اسلامی آغاز کردند، و بهتدریج بر تعداد حاضران افزوده شد. مراسم با قرائت کلامالله مجید آغاز و با شعارهای ضد آشوب، استکبارستیزانه و با محوریت ایستادگی ادامه یافت، در ادامه ۲ تن از اساتید برجسته دانشگاه فردوسی سخنرانی تبیینی ایراد کردند.
🔻حدود ساعت ۱۴
جمعیتی بیش از ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان و اساتید انقلابی شکل گرفت و حرکت به سمت میدان اصلی دانشگاه رخ داد، در این هنگام جمعیت اندک دانشجو نما که از ۲ روز پیش فراخوان برای تجمع جلوی مجتمع شهید خوارزمی را داده بودند جلوی دانشکده علوم جمع شده و شعارهای رادیکال سر دادند و جو دانشگاه را به سمت تحریک و تشنج سوق دادند، پس از رخ آمدن این وقایع دانشجویان انقلابی به سمت دانشکده علوم حرکت کردند و شعار «دانشجوی بیسواد عامل دست موساد» و «آزاده باش دانشجو، حرفتو علمی بگو» را سردادند. پس از رسیدن به دانشکده علوم، دانشجونماها اقدام به فحاشی و تحریک جهت ایجاد تنش کردند، سپس عده ای از میان جمعیتشان از کنار دانشکده علوم فرار کردند، سایر جمعیت نیز به درون دانشکده علوم رفته و از درب پشتی خارج شده و به سمت پارکینگهای دانشکده فرار کردند و سپس به سمت دانشکده مهندسی حرکت کردند. در این حین دانشجویان انقلابی مقابل سردر دانشکده علوم شعار «الله اکبر» و «حیدر حیدر» سر دادند و نطقی انقلابی توسط یکی از دانشجویان انجام شد.
🔻حدود ساعت ۱۴:۳۰
جمعیت دانشجویان انقلابی با هدف اعلام موضع خود که انزجار از به آشوب کشیدن دانشگاه بود به سمت دانشکده مورد تهاجم دیروز یعنی مهندسی حرکت کردند و در آنجا نیز مواضع خود را با صدای رسا اعلام کردند و شعار دادند.
🔻 حدود ساعت ۱۴:۴۵
جمعیت فتنه گر به قصد یارگیری به سمت خوابگاه های دانشگاه فردوسی حرکت کردند (که با توجه به رادیکال بودن شعارهایشان با شکست مواجه شده و کسی به جمعیتشان ملحق نشد)، دانشجویان انقلابی خود را به محل رساندند و با امتداد شعار «آزاده باش دانشجو، حرفتو علمی بگو» گروه مقابل را دعوت به صحبت و گفتگو کردند که در حین شعار دادنها گروه دانشجو نما اقدام به پرتاب سنگ و فحاشی و حرکات خارج از ادب کردند! در این حین چند دانشجوی انقلابی مجروح شدند (سنگها به سر، صورت و بدن برخورد داشت، عینک یکی از دانشجویان شکست و....)، پس از آرام شدن تنشها جمعیت دانشجونما با دیدن تعداد اندکشان سست شده، دچار دودستگی شدند و برای بار چندم متفرق شده و پا به فرار در محوطه گسترده دانشگاه گذاشتند.
🔻حدود ساعت ۱۵:۱۵
جمعیت دانشجونما ها کاملا متفرق شدند و هیچ اثری از آنها نبود، دانشجویان انقلابی روزهدار با شعارهای «حیدر حیدر» و «ای پرچمت مارا کفن، جانم وطن جانم وطن» و «الله اکبر» و «ماشالله حزبالله» به سمت مسجد الزّهرا (س) دانشگاه فردوسی و مزار شهدای گمنام این دانشگاه حرکت کردند.
🔻حدود ساعت ۱۵:۴۵
جمعیت بیش از ۱۲۰۰ نفره دانشجویان و اساتید انقلابی، روبروی مسجد الزّهرا (س) تجمع کردند و شعارهای خود را از سر گرفتند، در این قسمت شعارها و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و امام خامنهای (مدظله) صورت گرفت و در نهایت مراسم با سلام نظامی حین پخش سرود ملی و دعای سلامتی امام زمان (عج) در ساعت ۱۶:۳۰ به پایان رسید.
#بسیج_دانشجویی_دانشگاه_فردوسی_مشهد
🇮🇷@basfum