eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻دمِ دانشجوی باغیرت گرم پرچم‌سوزی و بددهنی و بی‌ادبی جماعتی از دانشجونماها را دیدید؛ اما حقیقت چیز دیگری بود. حقیقت، قامت راستِ همان جوان‌هایی بود که ایستادند. 🔻هوشمندانه ایستادند؛ وقتی پشت دست بی‌اخلاقی‌ها، انگشت اشاره‌شان را به سمت دشمن اصلی گرفتند.. . 🔻خلاقانه ایستادند؛ در شعارهایشان، در نماز جماعت‌شان، در تعظیم‌شان به پرچم. 🔻مطالبه‌گرانه ایستادند؛ از مسئولین دانشگاه و وزارت علوم خواستند که دانشگاه، حریم علم بماند نه میدان جنگ. 🔻غیورانه فریاد زدند؛ از انقلاب و برای انقلاب 🔻اخلاق‌مدارانه ایستادند؛ سعه صدر داشتند، آرامش را حفظ کردند. 🔻و مظلومانه ایستادند؛ وقتی با سنگ و کلوخ و چاقو زخمی شدند، اما مقابله به مثل نکردند تا فرق میان غیرت و وحشی‌گری روشن بماند. 🔻دمتان گرم. تا شما هستید، گردی بر چهره انقلاب نخواهد نشست. خاک به چهره خورشید می پاشند @mahdian_mohsen
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پهلوی به روایت نزدیکان شاهِ معدوم شبها زن‌ها رو از دست شوهراشون می‌کشیدن بیرون! الان یه عده _ولو معدود_ دوست دارن برگردیم به اون زمان!!
هدایت شده از خیمه‌گاه‌ولایت
🔴دیپلماسی در اسطبل؛ شرح سرگردانی یک «شاهزاده» در راهروهای انتظار ✍خیمه‌گاه ولایت 🔹داستان «رضا پهلوی»، داستان مردی است که سال‌هاست میان توهمِ «تاج‌گذاری» و واقعیتِ «دربانی» سرگردان مانده است. کسی که مدعی هدایت یک ملت است، اما برای تنها ۵ ثانیه تنفس در هوای رئیس‌جمهور آمریکا، چنان نامه‌نگاری‌های ملتمسانه‌ای به راه می‌اندازد که گویی بقای سیاسی‌اش به همان چند ثانیه بند است. 🔸اما پاسخ ترامپ، تیر خلاصی بر این پرستیژ پوشالی بود؛ فرستادن او به نزد «ویتکاف»، آن هم نه در دفتر رسمی، بلکه در فضای اسب‌سواری! این پیامِ دیپلماتیک کاملاً روشن است؛ وزن سیاسی کسی که خود را «ولیعهد» می‌نامد، در نگاه اربابانش، از کاه و یونجه‌ی اسطبل‌های کاخ سفید فراتر نمی‌رود. ↩️ذلت درکنار سطل زباله 🔹تراژدی تحقیر او زمانی کامل می‌شود که قاب‌های ماندگارش نه در تالارهای کنفرانس، بلکه در کنار سطل‌های زباله با نتانیاهو بسته می‌شود. این همان سرنوشت محتوم کسی است که وطن‌فروشی را با دیپلماسی اشتباه گرفته است. او که روزی سودای تخت طاووس داشت، حالا به رکاب‌بوسی دلالان املاک و پیاده‌روی در اصطبل‌ها دلخوش کرده است. ↩️قیاس با فرقه رجوی 🔸حقیقت تلخ برای هواداران او این است که میان«ملاقات‌های پولی»مریم رجوی با جولیانی‌های از کار افتاده و«ملاقات‌های اسطبلی» رضاپهلوی با دلالان ترامپ، هیچ تفاوت ماهوی وجود ندارد. هر دو، مهره‌های سوخته‌ای هستند که در بازار سیاست بین‌الملل، تنها برای نمایش‌های فصلی و سیرک‌های سیاسی اجاره میشوند. ◀️ به پایگاه خبری تحلیلی بپیوندید👇👇 ➡️ https://eitaa.com/joinchat/2868117506C71fc999fff
«کاش...» توفیق شد در جمع زندانی‌ها بودم!!! البته دقیق‌ترش «کانون اصلاح و تربیت» یعنی ویژه‌ی جرائم زیر ۱۸ سال، البته بنا به مصلحت ۱۹ و ۲۰ ساله هم بین‌شون بود... همه‌جور نوجوون بود... از بچه‌ی پاستوریزه‌ای که تمام عمرش رو مادرش غذا دهانش گذاشته‌بود تا مواد فروش و حتی قاتل! از بی‌کس‌وکار تا فرزند اقشار خاص و فرهیخته‌ی جامعه! از فقیر تا غنی! از بی‌سواد تا سمپادی... چون همیشه مخاطبم جامعه‌ی دانشگاهی و اقشار تحصیل کرده و سن بالاتر بودن و تقریبا اصلا تجربه‌ی کار با نوجوان رو نداشتم، واقعا حرف زدن برام خیلی سخت بود... سخت بود با سطح سواد و ادبیات و منطق این قشر صحبت کنم، تقریبا هیچ اشتراکی با این قشر و سن نداشتم الا زبان قلب و دلسوزی یا بهتر بگم دل سوختگی... واقعا خودم رو تماما بدهکار این‌ها می‌دونستم و واقعا شرم‌سارانه با توسل به شهدا از عمق وجود، با نهایت اعتقاداتم باهاشون حرف زدم... الحمدلله به لطف خدا و عنایت شهدا، خیلی بحث خوب پیش رفت، هم دلی، هم علمی و‌ هم تکان دهنده... جوری که حالا چندتا رفیق زندانی دارم! ازم قول گرفتن که اگر آزاد بشن برم خونشون و بیان خونمون!!! بعضی‌هاشون کلا بی‌رگ بودن و اصلا هیچ چیزی براشون مهم نبود، حتی بودن یا نبودن در زندان، که این‌ها عمدتا سابقه‌دار بودن! ولی بعضی‌هاشون به مفهوم واقعیِ کلمه، ندامت و پشیمونی سراسر وجودشون رو گرفته بود و همش می‌گفتن کاش زمان به عقب برمی‌گشت و جبران می‌شد... از نگاه و صحبت بعضی‌هاشون نفرت به من و امثال من می‌بارید و از نگاه بعضی‌هاشون برادر بزرگتری بودم که سال‌ها همدیگر رو در آغوش نگرفته بودن... خلاصه ملقمه‌ای بود... در مسیر برگشت به این مسائل فکر می‌کردم: ۱ـ چقدر خدا به من لطف کرده که به لطف اهل‌البیت علیهم‌السلام و به برکت پدر و مادر خوب، دوستان خوب، اساتید خوب و هزاران نعمت دیگه، در این موقعیت هستم، باید قدر محیط خودم رو بیش از گذشته بدونم... البته «کم من ثناء جمیل لست اهلا له نشرته...» ۲ـ چقدر می‌شده و می‌شه کار کرد و حقا و انصافا چقدر کم کار کردیم، خصوصا در بحث جهاد تبیین و اثبات کارآمدی نظام... چقدر امثال ما بایستی از گناهان و‌ کم کاری‌های خودمون توبه کنیم... چقدر برخی از مسئولین و قلم زنندگان و گویندگان که با اعمال یا گفتار خود افراد کم ظرفیت رو ناامید می‌کنن، بارشون سنگین و جایگاه ابدی.شون بده... ۳ـ چقدر چقدر چقدر جمهوری اسلامی دلسوز و مظلومه که حتی نسبت به مجرمینِ علیهِ خودش هم تلاش داره اونا اصلاح بشن، می‌شد هزاران جور دیگه با مجرم برخورد کرد ولی واقعا دلسوزی نظام از در و دیوار اون محیط تا ده‌ها اقدام دیگه پیدا بود... تقریبا همه‌ی بچه‌ها می‌گفتن فکر می‌کردیم بعد از دستگیری، جور دیگه‌ای از ما پذیرایی بشه!!! ۴ـ به این فکر می‌کردم که زمان، برای من هم داره می‌گذره و برای من هم قابل جبران نیست، دارم زمانم رو چطور می‌گذرونم؟! من هم در زندانم، فقط زندانی بزرگتر که قطعا مثل اینها روزی فریاد خواهم زد «یا لیتنی کنت ترابا... فمن یکون أسوء حالا منی...» و ده‌ها فکر دیگه... اما همه‌ی این متن رو برای این یک خط آخر نوشتم... موقع خداحافظی، موقع پوشیدن کفش‌هام، یکی از بچه‌های پشت سرم که فقط صداش رو شنیدم با سوز دل عجیبی آروم گفت:«حاج‌آقا ما اگر یه رفیق مثل شماها داشتیم الان اینجا نبودیم...» کاش دایره رفاقت‌هامون رو گسترده‌تر کنیم... یاعلی سید محمد مطلبی‌پور اسفند ۱۴۰۴
جانم فدای ایران...🇮🇷
هدایت شده از حق تلاوت
بِسْـــــمِ‌الـلَّـهِ‌الرَّحْـمَنِ‌الرَّحِیـــــمِ 🔰 اگر شما هم دلتان برای خدای مهربان تنگ شده و می خواهید در ماه میهمانی معبود کلام حضرت حق را این بار عاشقانه تر زمزمه کنید همراه ما باشید در: 🌺 پویش قرآنی 🌺 همگام با: 📚 کتاب ارزشمند "حق تلاوت" اثر استاد گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین دکتر نخاولی زمان: 🗓 ماه مبارک رمضان ۱۴۴۷ هـ ق (اسفندماه ۱۴۰۴) 📱 شرکت در پویش از طریق وبسایت موسسه راه حق: 🌐www.rahehagh.com/haghe_talavat همراه با مسابقه و اهدای 🏆 ۱۴ کمک هزینه سفر کربلا 🕌 و ۱۱۰ جایزه ده میلیون ریالی 💶💰 در سالروز میلاد امام رضا علیه السلام با شرکت در این پویش: ✅ با آداب ظاهری و باطنی قرائت قرآن آشنا شده و اُنس بیشتری با قرآن پیدا می کنیم. کانال پویش در پیام رسان ایتا: 🆔 @haghetalavat 🌐www.rahehagh.com/haghe_talavat ╰─═══════════─
👌کار بسیار زیبای استاد ابوالحسنی ، استاد دانشگاه شریف در پاسخ به اراجیف شریفی زارچی 👏👏واقعا این کار جای حمایت داره 👌👌