❌پدر پدربزرگش،رضاخان ، در جنگ دوم جهانی عرضه دفاع از ایران نداشت
❌پدربزرگ بی شرفش هم وقتی سران متفقین وارد ایران شدن حتی خبر نداشت و بعد خبردار شدن حتی او را راه هم ندادن!
❌پدرش هم که رفته دست بوسی ترامپ و نتانیاهو
❌ خود نادانش هم الان داره از ترامپ تشکر میکنه!!!
#پهلوی_وطن_فروش
بی شرفی شما رو قبلا در قضیه شیرخشک های آلوده دیدیم خانم مهناز افشار
طبیعیه که الان هم برای کودکان شهید مینابی ناراحت نباشی و از قاتلشون حمایت کنی
وطن فروش خائن
#لاشخور
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🖼 موج گستردۀ مخالفتها با تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل به ایران توسط نمایندگان کنگره و سناتورها به راه افتاده است.
@Farsna
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻تا این ساعت… چگونه گذشت؟
در اوج مظلومیت، طعم پیروزی؛ حال و هوای این روزهای مردم ایران همین است. دشمن آمد، با همهی قساوتش؛ بهانهاش هم روشن بود؛ چرا تسلیم نمیشوید؟
این مردم تاوان ایستادگی شان را می دهند. تاوان بزرگ بودن. هویت داشتن. اما تا این لحظه در دل همین اندوه، یک حقیقت زنده است و آنهم شکست دشمن است.
چرا؟ چون دشمن باز هم به اهدافش نرسید.
اول؛ هدف شان ترور سران کشور بود که ناکام ماندند.
دوم؛ مراکز هستهای و موشکی را نشانه رفتند، اما ناتوان بودند.
سوم؛ روی آشوب داخلی حساب باز کردند؛ همان خطی که در حرفهای نتانیاهو و ترامپ و پهلوی تکرار شد. اما این مردم را نشناختند.
و از آن سو، ورق برگشت. پایگاههای آمریکا در منطقه و شهرهای رژیم زیر آتش رفت. آنقدر که خودشان اعتراف کردند: "باورکردنی نبود."
اما…میان همه این صحنهها، یک حقیقت هست که قلب را میفشارد؛ مظلومیت مردم. وقتی این مظلومیت با خون پاکترینها گره میخورد، درد هزار برابر میشود.
شهادت و جراحت بیش از 100 دانشآموز مینابی…یک سوی میدان، رذلترینهای عالم و سوی دیگر، فرشتههای کوچک…نوجوانهای پاک، از دل محرومیت. این، حقترین دوقطبی دنیاست.
اما دردناکتر از همه این است؛ این خونها ریخته میشود تا عدهای بیدار شوند… تا پایانی بر حماقت ها و بلاهت ها باشد. تا چشمهایی که هنوز به دشمن دل بستهاند، باز شود.
این، هزینهی نفهمیدن است. هزینهی سادهلوحی. هزینهی امید بستن به دشمنی که جز خون، چیزی برای این ملت نخواسته است.
@mahdian_mohsen
رفیق لبنانیام، امروز نگران پیام داد: آقا خوبند؟
گفتم الحمدلله.
پرسیدم: لبنان چه خبر؟
طبیعتا نگرانم رژیم دوباره آسايش را از مردم لبنان سلب کند.
نوشته: ما فدایی شما هستیم.
ما قیمتی نداریم.
مهم حفظ نظام جمهوری اسلامی است.
نوشته والله که همه چیز ما فدای شما، فرزندان ما، خانوادهما
همه فدای عزت و کرامت شما.
و من مدتی است در حال گریستن با پیامش هستم.
اینها تربیت شده سید حسن شهیدند.
جانم فدایتان
✍️میثم مطیعی
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌ دارم آتیش می گیرم بخدا
✅ کانال صگیونیست اسرائیلی داره میگه :👇
بهروزرسانیها از ایران | علی خامنهای، همانطور که در جنگ ۱۲ روزه اتفاق افتاد، در ستاد عملیات حضور دارد و جنگ را مدیریت میکند.
❌ اما نادان خودی عشق فالوور که میخواد ادای وصل بودن در بیاره ، هی داره خبر شهادت فلانی و فلانی رو منتشر میکنه.
بجای تولید #روایت_قدرت و فرماندهی مقتدرانه آقا ، داره خبر ضعف پخش میکنه.
✅ ایران در همون ساعات اولیه نشون داد تهدیداتش درباره منطقه ای کردن جنگ واقعیه ، پر حجم داره موشک میزنه و مختل نشده، بعد طرف میاد خبر شهادت پخش میکنه
یعنی خاک بر سرت
@ma_va_o