هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻تا این ساعت… چگونه گذشت؟
در اوج مظلومیت، طعم پیروزی؛ حال و هوای این روزهای مردم ایران همین است. دشمن آمد، با همهی قساوتش؛ بهانهاش هم روشن بود؛ چرا تسلیم نمیشوید؟
این مردم تاوان ایستادگی شان را می دهند. تاوان بزرگ بودن. هویت داشتن. اما تا این لحظه در دل همین اندوه، یک حقیقت زنده است و آنهم شکست دشمن است.
چرا؟ چون دشمن باز هم به اهدافش نرسید.
اول؛ هدف شان ترور سران کشور بود که ناکام ماندند.
دوم؛ مراکز هستهای و موشکی را نشانه رفتند، اما ناتوان بودند.
سوم؛ روی آشوب داخلی حساب باز کردند؛ همان خطی که در حرفهای نتانیاهو و ترامپ و پهلوی تکرار شد. اما این مردم را نشناختند.
و از آن سو، ورق برگشت. پایگاههای آمریکا در منطقه و شهرهای رژیم زیر آتش رفت. آنقدر که خودشان اعتراف کردند: "باورکردنی نبود."
اما…میان همه این صحنهها، یک حقیقت هست که قلب را میفشارد؛ مظلومیت مردم. وقتی این مظلومیت با خون پاکترینها گره میخورد، درد هزار برابر میشود.
شهادت و جراحت بیش از 100 دانشآموز مینابی…یک سوی میدان، رذلترینهای عالم و سوی دیگر، فرشتههای کوچک…نوجوانهای پاک، از دل محرومیت. این، حقترین دوقطبی دنیاست.
اما دردناکتر از همه این است؛ این خونها ریخته میشود تا عدهای بیدار شوند… تا پایانی بر حماقت ها و بلاهت ها باشد. تا چشمهایی که هنوز به دشمن دل بستهاند، باز شود.
این، هزینهی نفهمیدن است. هزینهی سادهلوحی. هزینهی امید بستن به دشمنی که جز خون، چیزی برای این ملت نخواسته است.
@mahdian_mohsen
رفیق لبنانیام، امروز نگران پیام داد: آقا خوبند؟
گفتم الحمدلله.
پرسیدم: لبنان چه خبر؟
طبیعتا نگرانم رژیم دوباره آسايش را از مردم لبنان سلب کند.
نوشته: ما فدایی شما هستیم.
ما قیمتی نداریم.
مهم حفظ نظام جمهوری اسلامی است.
نوشته والله که همه چیز ما فدای شما، فرزندان ما، خانوادهما
همه فدای عزت و کرامت شما.
و من مدتی است در حال گریستن با پیامش هستم.
اینها تربیت شده سید حسن شهیدند.
جانم فدایتان
✍️میثم مطیعی
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌ دارم آتیش می گیرم بخدا
✅ کانال صگیونیست اسرائیلی داره میگه :👇
بهروزرسانیها از ایران | علی خامنهای، همانطور که در جنگ ۱۲ روزه اتفاق افتاد، در ستاد عملیات حضور دارد و جنگ را مدیریت میکند.
❌ اما نادان خودی عشق فالوور که میخواد ادای وصل بودن در بیاره ، هی داره خبر شهادت فلانی و فلانی رو منتشر میکنه.
بجای تولید #روایت_قدرت و فرماندهی مقتدرانه آقا ، داره خبر ضعف پخش میکنه.
✅ ایران در همون ساعات اولیه نشون داد تهدیداتش درباره منطقه ای کردن جنگ واقعیه ، پر حجم داره موشک میزنه و مختل نشده، بعد طرف میاد خبر شهادت پخش میکنه
یعنی خاک بر سرت
@ma_va_o
مردم فهیم و عزیز ایران
ضمن حفظ آرامش خود، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضد امنیتی نظیر تحرکات گروهکهای تروریستی؛ جابجایی سلاح و تجهیزات نظامی و اقدامات سؤ تبلیغاتی و ضد امنیت روانی نسبت به ارسال گزارشات به خادمان خود در سازمان اطلاعات سپاه از طریق سامانه تلفنی ۱۱۴ اقدام فرمایید.
عاجزانه از دوستان دغدغهمند و کانالدارها و رسانهها خواهش میکنم «تا دقایق دیگر، از جای موثق، از فلان جا، اخبار شنیده شده و کوفت و زهرمار رو منتشر نکنین و وسط جنگ، دنبال ویو و فالور نباشین!!
صدنفر زدن تا دقایق دیگه رهبری سخنرانی دارد، سه ساعت گذشته اما...
نیاز نیست دقایق رو بگیم...
مهمترین مسأله، حفظ فرماندهی کل قواست، یکسال هم ایشون ویدیو ندن باید صبر کرد و هروقت صلاح باشه حرف میزنن،
من و شما اخبار موثق رو بگیم و امیدواری بدیم و آرامش و انگیزه رو ترویج کنیم...
بقیه شاید بیشتر از شما وصل باشن و مطلع، ولی قرار نیست هرچیزی گفته بشه!
لطفا از فاز منبع موثق خارج بشیم.
به نظرم نهادهای امنیتی هم نباید به کسی رحم کنن...
هرکس نفهمید کانالش رو ببندن...
خالهبازی که نیست، وسط جنگیم و باید رسانهی جنگ، متفاوت باشه!
یک خبر از کشتههای اسرائیل بیرون نیومده.
لااقل کمی از دشمن یاد بگیریم...
#جنگ_روایتها
#سواد_رسانه
#الهیات_جنگ
#مهم
🔰 الگوی عملیات روانی جریان رسانهای منافقین در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران
1️⃣ القای تصویر بیثباتی فراگیر داخلی از طریق تجمیع و برجستهسازی اخبار انفجار و ناامنی در استانها با هدف تحریک اضطراب عمومی و تضعیف احساس اقتدار حاکمیتی.
2️⃣ برجستهسازی رهگیری حملات در کشورهای منطقه با تمرکز بر گزاره مهار کامل پاسخ ایران بهمنظور مخدوشسازی مولفه بازدارندگی فعال جمهوری اسلامی ایران.
3️⃣ امنیتیسازی محیط منطقه با ضریبدهی به تحرکات گروههای مقاومت و پایگاههای آمریکا برای القای شکلگیری جنگ فراگیر و کنترلناپذیر.
4️⃣ بهرهبرداری هدفمند از مواضع مقامات اروپایی با تمرکز بر ادبیات مداخلهجویانه درباره آینده مردم ایران در راستای عادیسازی دخالت خارجی در امور داخلی.
5️⃣ وارونهسازی جایگاه متجاوز و مدافع از طریق بازنمایی تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی بهعنوان درگیری متقابل و تلاش برای تخریب مشروعیت دفاع مشروع ایران در افکار عمومی.
#رصد
#جهاد_تبیین
#جنگ_روایتها
#مهم
🔰 پنج گزاره مهم که باید بدانیم و نشر دهیم:
1⃣ دشمن برای اینکه شهر را بکوبد اول حافظان ایران را میزند.
هم در جنگ خارجی و هم فتنه داخلی، سپر مردم را که نیروی نظامی و انتظامی هستند میزند تا کودککشی راه بیندازد. پس حامی نیروهای مسلح کشورم هستم.
2⃣ هفده ساعت فاصله بین قربانی شدن و قربانی گرفتن را در جنگ ۱۲روزه به دو ساعت در جنگ روزهداران و زوزهکشان قدارهکش کاهش دادیم.
3⃣ جمهوری اسلامی اهل نمایش و بلوف نبوده و نیست. گفتیم بزنید وارد جنگ منطقهای میشوید. به ایران دست زدید، منطقه تَرَک برداشت!
4⃣ ترامپ رسما گفته آسمان با اوست اما خیابان را به مزدورانش میسپارد پس نگذارید نقشه زمینی را محقق کند. موارد مشکوک را به ۱۱۳، ۱۱۴ و ۱۱۶ گزارش دهید.
5⃣ ایستادگی ایران، دستاوردهای باورنکردنی برای بشریت دارد. امروز در خطمقدم مبارزه حق و باطل هستید. همه کائنات و شهدا به جایگاه امروز شما غبطه میخورند. هم شاخ #شیطان_بزرگ میشکنید هم فراخوان قیام آزادگان عالم را صادر میکنید. دومینوی سقوط و زوال در پیش است. حیران میشوید!
(محمد لسانی)
#ایران_مقتدر
#الهیات_جنگ
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون
.