eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
رفیق لبنانی‌ام، امروز نگران پیام داد: آقا خوبند؟ گفتم الحمدلله. پرسیدم: لبنان چه خبر؟ طبیعتا نگرانم رژیم دوباره آسايش را از مردم لبنان سلب کند. نوشته: ما فدایی شما هستیم‌. ما قیمتی نداریم. مهم حفظ نظام جمهوری اسلامی است. نوشته والله که همه چیز ما فدای شما، فرزندان ما، خانواده‌ما همه فدای عزت و کرامت شما. و من مدتی است در حال گریستن با پیامش هستم. این‌ها تربیت شده سید حسن شهیدند. جانم فدایتان ✍️میثم مطیعی
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌ دارم آتیش می گیرم بخدا ✅ کانال صگیونیست اسرائیلی داره میگه :👇 به‌روزرسانی‌ها از ایران | علی خامنه‌ای، همانطور که در جنگ ۱۲ روزه اتفاق افتاد، در ستاد عملیات حضور دارد و جنگ را مدیریت می‌کند. ❌ اما نادان خودی عشق فالوور که میخواد ادای وصل بودن در بیاره ، هی داره خبر شهادت فلانی و فلانی رو منتشر میکنه. بجای تولید و فرماندهی مقتدرانه آقا ، داره خبر ضعف پخش میکنه. ✅ ایران در همون ساعات اولیه نشون داد تهدیداتش درباره منطقه ای کردن جنگ واقعیه ، پر حجم داره موشک میزنه و مختل نشده، بعد طرف میاد خبر شهادت پخش میکنه یعنی خاک بر سرت @ma_va_o
برخی، آسیب‌زننده‌ست. مگه طرف مقابل می‌گه چه فرماندهان و شخصیت‌هایی از اون‌ها امروز کشته شدن که حالا ما تا فهمیدیم فلان فرمانده یا شخصیت ما شهید شده سریع بریم بگیم؟!!!!! 😡😡😡😡 برخی آلو توی دهن‌شون خیس نمیخوره!! تا خبری رو فهمیدن بدون اینکه مثقالی فکر کنن سریع منتشرش می‌کنن!!!!!
مردم فهیم و عزیز ایران ضمن حفظ آرامش خود، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضد امنیتی نظیر تحرکات گروهک‌های تروریستی؛ جابجایی سلاح و تجهیزات نظامی و اقدامات سؤ تبلیغاتی و ضد امنیت روانی نسبت به ارسال گزارشات به خادمان خود در سازمان اطلاعات سپاه از طریق سامانه تلفنی ۱۱۴ اقدام فرمایید.
🔴 یگان های ایست و بازرسی در سراسر کشور، مسلح شدند و مجوز قانونی برای شلیک گرفته اند 🔶️با توجه به اطلاعیه دادستانی و تجربه ۱۸ دی، فرمان برخورد بدون مماشات به همه یگان ها صادر شده است./ امت حزب الله در صورت مشاهده موارد مشکوک با ۱۱۴ و ۱۱۳ تماس بگیرند.
🔺هدف قرار دادن مقر فرماندهان رژیم صهیونی و سربازان آمریکایی در کشورهای حوزه خلیج فارس یعنی تمام رفت و آمدهای آنها در چند وقت اخیر تحت رصد بوده و بانک اطلاعاتی ایران کاملا به‌روز است؛ این بار ایران فقط به اهداف آشکار و از پیش مشخص شده (مثل پایگاه‌های نظامی و...) اکتفا نکرده است✌️👌
عاجزانه از دوستان دغدغه‌مند و کانال‌دارها و رسانه‌ها خواهش می‌کنم «تا دقایق دیگر، از جای موثق، از فلان جا، اخبار شنیده شده و کوفت و زهرمار رو منتشر نکنین و وسط جنگ، دنبال ویو و فالور نباشین!! صدنفر زدن تا دقایق دیگه رهبری سخنرانی دارد، سه ساعت گذشته اما... نیاز نیست دقایق رو بگیم... مهمترین مسأله، حفظ فرمانده‌ی کل قواست، یکسال هم ایشون ویدیو ندن باید صبر کرد و هروقت صلاح باشه حرف می‌زنن، من و شما اخبار موثق رو بگیم و امیدواری بدیم و آرامش و انگیزه رو ترویج کنیم... بقیه شاید بیشتر از شما وصل باشن و مطلع، ولی قرار نیست هرچیزی گفته بشه! لطفا از فاز منبع موثق خارج بشیم. به نظرم نهادهای امنیتی هم نباید به کسی رحم کنن... هرکس نفهمید کانالش رو ببندن... خاله‌بازی که نیست، وسط جنگیم و باید رسانه‌ی جنگ، متفاوت باشه! یک خبر از کشته‌های اسرائیل بیرون نیومده. لااقل کمی از دشمن یاد بگیریم...
🔰 الگوی عملیات روانی جریان رسانه‌ای منافقین در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران 1️⃣ القای تصویر بی‌ثباتی فراگیر داخلی از طریق تجمیع و برجسته‌سازی اخبار انفجار و ناامنی در استان‌ها با هدف تحریک اضطراب عمومی و تضعیف احساس اقتدار حاکمیتی. 2️⃣ برجسته‌سازی رهگیری حملات در کشورهای منطقه با تمرکز بر گزاره مهار کامل پاسخ ایران به‌منظور مخدوش‌سازی مولفه بازدارندگی فعال جمهوری اسلامی ایران. 3️⃣ امنیتی‌سازی محیط منطقه با ضریب‌دهی به تحرکات گروه‌های مقاومت و پایگاه‌های آمریکا برای القای شکل‌گیری جنگ فراگیر و کنترل‌ناپذیر. 4️⃣ بهره‌برداری هدفمند از مواضع مقامات اروپایی با تمرکز بر ادبیات مداخله‌جویانه درباره آینده مردم ایران در راستای عادی‌سازی دخالت خارجی در امور داخلی. 5️⃣ وارونه‌سازی جایگاه متجاوز و مدافع از طریق بازنمایی تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌عنوان درگیری متقابل و تلاش برای تخریب مشروعیت دفاع مشروع ایران در افکار عمومی.
🔰 پنج گزاره مهم که باید بدانیم و نشر دهیم: 1⃣ دشمن برای اینکه شهر را بکوبد اول حافظان ایران را می‌زند. هم در جنگ خارجی و هم فتنه داخلی، سپر مردم را که نیروی نظامی و انتظامی هستند می‌زند تا کودک‌کشی راه بیندازد. پس حامی نیروهای مسلح کشورم هستم. 2⃣ هفده ساعت فاصله بین قربانی شدن و قربانی گرفتن را در جنگ ۱۲روزه به دو ساعت در جنگ روزه‌داران و زوزه‌کشان قداره‌کش کاهش دادیم. 3⃣ جمهوری اسلامی اهل نمایش و بلوف نبوده و نیست. گفتیم بزنید وارد جنگ منطقه‌ای می‌شوید. به ایران دست زدید، منطقه تَرَک برداشت! 4⃣ ترامپ رسما گفته آسمان با اوست اما خیابان را به مزدورانش می‌سپارد پس نگذارید نقشه زمینی را محقق کند. موارد مشکوک را به ۱۱۳، ۱۱۴ و ۱۱۶ گزارش دهید. 5⃣ ایستادگی ایران، دستاوردهای باورنکردنی برای بشریت دارد. امروز در خط‌مقدم مبارزه حق و باطل هستید. همه کائنات و شهدا به جایگاه امروز شما غبطه می‌خورند. هم شاخ می‌شکنید هم فراخوان قیام آزادگان عالم را صادر می‌کنید. دومینوی سقوط و زوال در پیش است. حیران می‌شوید! (محمد لسانی) .‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🇮🇷 موج جدید حملات شروع شد. هم ایران هم حزب‌الله ✌️✌️✌️ ان‌شاءالله همه‌شون به اهداف بخورن...
پروردگار مستضعفین اینجاست، پس خدای هرمس کجاست؟ ✌️✌️✌️