eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🖤گوش دهیم؛ صدای پرطنینش می‌رسد، مثل همیشه... یادتان هست بعد از شهادت حاج قاسم؟ بعد از خبر شهادت سید حسن نصرالله؟ در همه آن لحظات تلخ چه می‌کردیم؟ منتظر می‌ماندیم… تا آقا و سرورمان بیاید، سخن بگوید، ببینیمش و آرام شویم. حرف بزند و دل‌ها تسکین بگیرد؛ از سنت‌های الهی بگوید، از پیروزی قطعی، از نصرت امام زمان، از نصرت حق. اکنون هم همان است. صدایش هست. صدایش از بندبند این انقلاب شنیده می‌شود. گوش بدهیم. میراث آقای ما یک نام نیست؛ یک راه است. نظام اسلامی است؛ نظامی که با خون شهدا آبیاری شده و با ایستادگی مردم قوام یافته است. او هست. صدایش شنیده می‌شود. همچنان آرامش میدهد تلخ‌ترین خبر عالم را مخابره کردیم. سخت‌ترین خبر تاریخ عمرمان را شنیدیم. اما هنوز صدایش می‌رسد؛ محکم و باصلابت، مثل همیشه. حرف نهایی‌اش با ما اینست: این راه ادامه دارد. راه سیدالشهدا متوقف نمی‌شود. خدا هست… و با ماست. این بغض را نگه نداریم. جمعش کنیم، به غضب مقدس تبدیلش کنیم، و بر سر حرامیان عالم فرو بریزیم. @mahdian_mohsen
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🖤گوش دهیم؛ صدای پرطنینش می‌رسد، مثل همیشه... یادتان هست بعد از شهادت حاج قاسم؟ بعد از خبر شهادت سی
🔻مهم‌تر از عزاداری... هنوز در شوکیم. هنوز گرمای حادثه نگذاشته بفهمیم چه رخ داده است. انگار همه منتظریم کسی بیاید و ما را از این خواب شوم بیدار کند. مگر می‌شود دنیایی بدون او؟ اما باید حقیقت را پذیرفت. «سیدالشهدای انقلاب، انتظار و امید» دیگر در میان ما نیست. و این، داغی است که تا قیامت با ما خواهد ماند. تا ابد عزاداریم... اما مهم‌تر از عزاداری، انتقام است. خشم مقدس است. امروز بر تک‌تک ماست این غضب ممدوح؛ غضبی که هم تکلیف است و هم تسکین. اما خشم مقدس یعنی چه؟ یک سوی آن، تقاص از آمریکای صهیون است که آغاز شده و ادامه خواهد داشت. اما این، میدان نظامیان است. نقش ما چیست؟ باید یک نکته را دقیق بفهمیم. ولایت فقیه فقط یک «فرد» نیست، یک «نقش» است. نقش ولایت، یعنی انسجام ملت. دشمن خیال می‌کند با حذف فرد، این نقش هم فرو می‌ریزد؛ اما اشتباه می‌کند. دشمن در گام بعدی، دقیقاً همین را هدف می‌گیرد. امروز وقت زخم‌زبان، تسویه‌حساب و به رخ کشیدن نیست. هر نوع دوقطبی، با هر نیتی، ضربه به نقش ولایت است. خلاصه کلام مهم‌تر از عزاداری، حفظ خشم است. اما خشم جهت‌دار؛ خشم علیه دشمن. و خشم علیه دشمن یعنی خنثی کردن نقشه او. و امروز نقشه‌ی اصلی دشمن، پس از ضربه به ولایت، ضربه به «انسجام» است. نقشه امام و قائد راحل، همیشه یک چیز بود: وحدت و انسجام. آخرین توصیه رهبرمان را بخاطر بیاوریم. از نقش ولایت پاسداری کنیم و گرنه داغ بعدی فروپاشی و تجزیه است.
گزارش وارده👇👇 🔺تنگه‌ی هرمز عملا بسته شده و عبور مروری در آن صورت نمی‌گیرد. این درحالی‌ست که ایران نه هنوز به زیرساخت‌های انرژی کشورهای منطقه آسیب زده و نه به شناورها حمله کرده است. معدود شناورهایی نیز که آسیب دیده‌اند به علت نافرمانی‌شان از دستور نظامیان ایران بوده است. 🔹ناوهای آمریکایی نیز از ترس، خود را کشان کشان به جنوب اقیانوس هند رسانده‌اند و دو ناو [یکی پشتیبانی و یکی رزمی] نیز با موشک‌های ایرانی از رده خارج شده‌اند. 🔹از طرف دیگر بخش‌های پهپادی و موشکی سپاه در کنار جنگنده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران پایگاه‌های آمریکا در منطقه را کوبیده و آنها را کاملا بی‌دفاع کرده‌اند. اکنون می‌شود گفت سرنوشت خلیج فارس بطور چشم‌گیری در دستان ایران قرار دارد.
دردْ نوشته هر جور نگاه می‌کنم، این بهترین سناریو برای جانشینی رهبر عزیزمون بود... ما بالاخره یک روز باید این لحظه‌ی سخت رو تجربه می‌کردیم. فرض کنین این امام شهید، در بستر بیماری از دنیا می‌رفتن. اندوه فراوان و نگرانی از جانشینی، تنها آورده‌ی چنین ارتحالی بود. ناراحتی و نگرانی؛ شاید آورده‌ی چنین ارتحالی در جان طرفداران انقلاب اسلامی، غیر از این دو حس نبود. حتی در مسلمانان دیگر کشورها نهایتا گریه‌ای و غمگساری‌ای... ولی؛ ولی شهادتی این‌گونه توسط اشقی‌الاشقیا، برای ما اندوه و غم نیاورد... بلکه خشم و خروش و بصیرت آورد. به امت بی‌جان اسلام جان بخشید. توده‌ها رو به حرکت درآورد. ملت‌های آزاده رو به قیام واداشت. ایران رو زنده کرد و بلکه مسلمانان رو جان دوباره بخشید. الان منطقه برای اون دو عنصر نجس و نحس و طرفدارانش قبرستان می‌شه به فضلِ الهی، در چنین آتشی که به جان ایران افتاد آیا سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلبان روی خوش خواهند دید؟! برای همینه که می‌گم امام شهید ما، ذبح عظیمی‌ست که فدای ایران و اسلام شد؛ «و فَدَیْناهُ بِذِبْحٍ عَظیٖم» امام شهید ما نفْس پاکی‌ست که نفَس‌های امت رو به خروش و فریاد تبدیل کرد. همون خون مقدسی که برای جان بخشیدن به آزادگان جهان ریخته شد.... ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم
هدایت شده از جامعه ایمانی مشعر
شیوه‌نامه عملیاتی هیأت‌ها و مجموعه‌های مردمی ۱. برپایی دسته‌ عزاداری و تجمعات: ▫️دسته‌روی محلات: مسیر حرکت دسته‌ها باید از مساجد و هیأت‌های شهر به سمت میادین اصلی یا گلزار شهدا طراحی شود ▫️تجمع بزرگ شهری: برگزاری تجمع بزرگ شهری تا اربعین شهادت ۲. برپایی حجله‌های شهادت: ▫️فضاسازی شهری: شهر باید با جلوه‌هایی از شهادت، ایستادگی و حماسه آراسته شود ▫️مکان برپایی: حجله‌ها در مقابل درب منازل، مجتمع‌ها، مساجد، حسینیه‌ها، کوچه‌ها و میادین برپا شوند ▫️طراحی حجله‌ها: استفاده از حجله‌های سنتی با تصاویر رهبر شهید و شهدای مقاومت استفاده از چفیه، پرچم ایران و کتیبه‌های منقش به جملات رهبر انقلاب استفاده از نور سبز و قرمز برای جلوه بصری شبانه ۳. ایجاد مواکب و ایستگاه‌های صلواتی ▫️کارکرد تبیینی: مواکب باید از حالت توزیع صرف نذورات و افطار خارج شده و به «سنگر تبیین» تبدیل شوند ▫️خدمات فرهنگی: مانند پاسخ به شبهات یا توزیع محصولات فرهنگی در کنار پذیرایی (چای و نذورات) ▫️پخش صوتی: پخش مداحی‌های حماسی و فرازهایی از سخنرانی‌های شورآفرین رهبر شهید ۴. چله روضه خانگی (تا اربعین شهادت) ▫️بستر تبیین: روضه‌ها به صورت خانه‌به‌خانه به‌عنوان بستر تبیین مردمی فعال شوند ▫️عهد خانوادگی: هر خانواده حداقل یک مجلس روضه ساده با حضور همسایگان در طول این ۴۰ روز برگزار کند ▫️محتوای روضه: ترکیب ذکر مصیبت اهل‌بیت(ع) با تبیین وصایای رهبری و تأکید بر پشتیبانی از ولایت فقیه و وحدت ملی ▫️بازنشر: انتشار تصاویر ساده از این روضه‌ها با یک هشتگ واحد برای نمایش فراگیری سوگ در میان خانواده‌ها 🚩جامعه‌ایمانی‌مشعر ▫️@www1542org
👌 فرماندهان قدرتمند میدان، با قدرت تمام در حال شخم زدن سگ‌دونیِ اسرائیل هستند و تلفات می‌گیرند. به شدت قوی تر از جنگ قبل
🔥 قدرت ایران فردا که بازارهای بین‌المللی باز بشه، مشخص می‌شه! - شرکت مرسک اعلام کرد که حرکت کشتی‌ها از طریق کانال سوئز و تنگه باب‌المندب به حالت تعلیق درآمده. - تنگه هرمز هم که دست ماست و تاکنون ۳ ناو که به اخطار ایران توجه نکرده، آسیب دیده. - کل بنادر دبی و‌ جبل علی بسته شده. - ناو آبراهام لینکلن هدف قرار داده شده - و... عملاً گلوگاه‌های ورود و خروج کالا بسته شده. روی خیلیا فشار میاد.... 🇮🇷 قطعا ما پیروزیم، چون: برای ما اعتقاد مهمه برای اینا اقتصاد