eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
رز کلانیک تحلیل‌گر آمریکایی: آمریکا در ماه رمضان، مقدس‌ترین ماه مسلمان‌ها، دست به ترور عالی‌ترین رهبر مذهبی شیعیان زد. ‌این کار درست مثل این می‌مونه که توی ایامِ روزه‌ی مسیحیان (لنت) پاپ رو بکشند. ‌حالا این رو کنار موشک‌‌های اسرائیل بذارید که ده‌ها دانش‌آموز ایرانی رو کشت. ‌این جنایت‌ها تا ده‌ها سال، بلکه ‌تا نسل‌ها، کینه عمیق مردم ایران رو نسبت به آمریکا برمی‌انگیزه. حتی اون‌هایی که از جمهوری اسلامی متنفرن!! ‌این که فکر کنیم جنگ ترامپ می‌تونه رابطه‌ی ایران و آمریکا رو به شکل مثبتی تغییر بده -حتی اگه مردم ایران قیام کنن- یه خیال خامِ محضه. بعد از دیدن اینهمه حقایق، فقط یه احمق و یا وطن‌فروش می‌تونه هنوز دلبسته‌ی آمریکا باشه
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️امام خامنه‌ای شهیدمان: «خالی‌کردن دل مردم جرم است عده‌ای همتشان این است که دل مردم را خالی کنند؛ طوری وقایع را تصویر می‌کنند که مردم را بترسانند. در داخل نباید کسی این کار را بکند؛ این جرم است.» 😭
🔴 توجه 🔴 توجه 🔴 انتشار هر فیلم، صوت، سخنرانی، کلیپ و متنی که به هر نحوی توی دل مردم رو خالی کنه، یا انتظارات رو از نظام، دولت، نیروهای مسلح و... بالا ببره، یا القای ترس و خیانت مسئولین بکنه و یا به هر صورت دیگه موجب اختلاف و بدبینی مردم به نهادهای نظام بشه، عین خیانت هست و تولید و انتشار چنین مطالبی در این شرایط جنگی، صددرصد همکاری با دشمن صهیونی است... ❌ چه صوت فلان استاد باشه ❌ چه کلیپ فلان سرکار خانم ❌و چه متن فلان وکیل...
4⃣ هرجا دیدین در خونه ای، مغازه ای، محله ای و ... فردی در حال هلهله و شادی و توهین به حضرت آقا هست سریعا به نهادهای امنیتی گزارش بدین. نیازی به درگیری شما با آنها نیست فقط کافیه محیط رو براشون ناامن کنید و بدونن اگه توی خونه شون هم بخوان با صدای بلند هلهله کنن ممکنه همسایه شون گزارششون رو بده و نیروهای امنیتی بیان سراغشون 👈 ناامن سازی محیط برای اینا یکی از اقدامات بسیار موثر و کارآمد هست که پازل دشمن رو خنثی کنیم و اینا جرات نکنن به دعوت ترامپ و نتانیاهو به خیابان بیان و آشوب ایجاد کنن هرجا دیدین شون با نهادهای امنیتی تماس بگیرید ( 113 - 114 )
🔴 علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی: همانطور که در ۳۰۰ سال گذشته، ایران آغازگر جنگ نبوده و نیروهای مسلح شجاع ما جز برای دفاع، هیچ حمله‌ای نکرده‌اند، ما بدون توجه به هزینه‌ها، قاطعانه از خود و تمدن شش هزار ساله‌مان دفاع خواهیم کرد و دشمنان را از اشتباه محاسباتی‌شان پشیمان خواهیم کرد. ایران برای یک جنگ طولانی مدت آماده است. برخلاف آمادگی امریکا.
🔴 ضربه سنگین حنظله به زیرساخت نفت و گاز رژیم صهیونسیتی 🔹 گروه هکری «حنظله» با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های اکتشاف نفت و گاز اسرائیل هدف حمله سایبری قرار گرفته است. 🔸 طبق اعلام این گروه، ویدئوی کامل عملیات در وب‌سایت رسمی حنظله منتشر شده و جزئیات نفوذ به‌زودی افشا خواهد شد. 🔹 در بیانیه منتشرشده، حنظله این حمله را «آغاز خشم فروخورده سال‌های گذشته» توصیف کرده و مدعی شده رهبران آنچه «جریان اپستین» نامیده شده، از جمله دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو، عامل شعله‌ور شدن این تقابل بوده‌اند. 🔸این گروه در بیانیه خود هشدار داده است که از این پس، حامیان این جریان در هر نقطه جهان با پاسخ مواجه خواهند شد و دوره جدیدی از مواجهه دیجیتال آغاز شده است.
هدایت شده از  فصل بیداری
توجه👇 لطفا با دقت بخونید و نشر بدید ، چند تا کانالدار که قبلا هم در ایتا در بزنگاههای مهم چون خوارج فقط بدنبال تخریب مسئولان و فرماندهان و وحدت بودند و در قالب اسامی انقلابی و به اسم دفاع از رهبری خون به دل آقا کردند و ادعای روشنگری و... ...‌ دارند دوباره دارند فضای جامعه رو به سمت دو قطبی میبرند و نیروهای امنیتی و دفاعی رو متهم به کم کاری و خیانت میکنند علاوه بر مزدوران خارجی و داخلی ملت ایران این بار این خوارج رو هم باید سر جاشون بنشونه از کانالهاشون بیرون بیایید و به حرفهای صد من یه غازشون هیچ توجهی نکنید
هدایت شده از  فصل بیداری
♦️ پاسخ به تخریبگران ناجوانمرد عراقچی 👇 سید عباس عراقچی صداقت دارد سرباز کشور است کاملا در خدمت نظام است با فرماندهان کاملا هماهنگ است و با اجازه امام خامنه ای و مصوبه شورای‌عالی امنیت ملی رفته بود مذاکره کرد الان هم بهترین مواضع را اتخاذ کرده 🔸تخریب عراقچی کار جریان های خائن است هرجا مطلب بر ضد عراقچی دیدید بدانید منشأ آن ضد انقلاب ها هستند متاسفانه عده ای فریب میخورند
یا شاهد ما داغ تمامی تاریخ را یکجا دیده‌ایم. داغ سیصد هزار لاله‌ی پرپرِ بوستان همیشه بهار ایران زمین. داغ عروج امام شهیدان؛ خمینی کبیر(قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه)، داغ قاسم سلیمانی‌ها، محمد باقری‌ها، رشیدها، سلامی‌ها، حاجی‌زاده‌ها... و امروز؛ داغ شهادت مظلومانه‌ی دخترکان معصوم دبستان میناب و امیران و سردارانمان... و از همه جان سوزتر، داغ شهادت منادی دلسوز عزت و آقاییِ مردمان نجیب این میهنِ خدایی، آقایمان حضرت آیةالله امام خامنه‌ای(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه). ما آن شقایق‌ایم، که با داغ زاده‌ایم! ننگ‌مان باد اگر در میان این مصاف ملت حسین(علیه‌السلام) با تمامی حرامیانِ یزید ِزمان، سر به دیوار کوفته، زانوی غم در بغل بگیریم. سرباز کوچک، ابراهیم حاتمی کیا ۱۰ اسفند ۱۴۰۴
هدایت شده از رسالات
🔻رهبر شهید۲ 🔰همایش مجازی فعالان عرصه هیأت و اربعین 📆 زمان: دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ ⏰ ساعت ۲۳ تا ۲۴ 🎙سخنرانان: ▫️حجت‌الاسلام محمد امیری‌طیبی ▫️سید احمد عبودتیان ▫️حاج مهدی سلحشور 🔻همراه با ارائه مجموعه اقدامات میدانی هیآت و مواکب حسینی ▫️حاج رحیم آبفروش 🌐 درگاه‌های حضور در نشست: 🔸اسکای‌روم 🔗 http://1542.org/l/asx 🔸آپارات 🔗 http://1542.org/live ▫️◽️◻️ 🔲 ◻️◽️▫️ 🚩 رسالات | جمعی از منبری‌های هیأت‌های کشور ▫️@Resaalat1542 🚩 جامعه‌ایمانی‌مشعر ▫️@www1542org
هدایت شده از دختر ایران
🚨 ضربه سنگین به مواضع استراتژیک دشمن در "عملیات وعده صادق ۴" 🚨 در ادامه‌ی عملیات مقتدرانه‌ی نیروهای مسلح ایران، موج‌های متعددی از حملات موشکی و پهپادی دقیق و سهمگین‌تر نسبت به قبل، علیه اهداف حیاتی نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در روز گذشته (یکشنبه، ۱۰ اسفند) اجرا شد. 🎯 مهم‌ترین اهداف منهدم شده در خاک فلسطین اشغالی: * حیفا: پایگاه دریایی ارتش صهیونی و لنگرگاه ناوهای جنگی. * پایگاه‌های هوایی: پایگاه هوایی رمات دیوید. * مراکز کلیدی: وزارت جنگ رژیم در هاکریات، شهرک نظامی-صنعتی بیت الشمس و مرکز صنایع نظامی اشتود. * دفاعی: انهدام کامل رادار «تاد» شبکه پدافندی رژیم در «الرویس امارات» با موشک نقطه‌زن. * فرماندهی: ستاد فرماندهی کل ارتش صهیونی در هاکاریا و مجتمع بزرگ صنایع دفاعی در تل آویو. 🇺🇸 پایگاه‌های آمریکا در منطقه هدف قرار گرفتند: * عراق: پایگاه حریر (مقر نیروهای ویژه و کماندوهای آمریکایی). * عربستان سعودی: پایگاه هوایی شاهزاده سلطان (پایگاه ارتش آمریکا). * کویت: پایگاه دریایی علی السالم کاملاً از رده خارج شد و ۳ سازه زیرساختی دریایی محمد الاحمد منهدم گردید. * بحرین: پایگاه دریایی سلمان هدف ۴ پهپاد قرار گرفت و خسارت شدیدی به مراکز فرماندهی آن وارد شد. * آمریکا: ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن با ۴ فروند موشک مورد اصابت قرار گرفت. * عملیات دریایی: ۳ نفتکش متخلف آمریکا و انگلیس در خلیج فارس و تنگه هرمز هدف قرار گرفتند. این حملات با وارد آمدن خسارت مستقیم به زیرساخت‌ها و طبق گزارش‌های میدانی، منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۶۰۰ نظامی آمریکایی شده است. بحران روانی در میان نظامیان دشمن مشهود است. @itsiransgirl
✅ درود و رحمت بیکران خدا بر شما اصحاب عاشورایی حسین زمان پیام یک کانال امنیتی: اکنون ما در مراحل پایانی بخش اول برنامه‌های نیروهای مسلح در سرکوبی عملیات و پدافند دشمن قرار داریم. چیزی که در این بخش مشاهده شد، جز اثبات استقامت، مقاومت و پایداری نیروهای مسلح با وجود ضربات فیزیکی و روانی و البته در شرایط گسیل تجهیزات دشمن در منطقه نبود. همه می‌توانند تصدیق کنند که علی‌رغم اینکه هم دشمن تجهیزات بیشتری در منطقه داشت، هم آتش بیشتری در دو روز اول نسبت به کل ۱۲ روز وارد کرد، هم ضربه‌ی روحی که در اثر شهادت قائد امت و فرماندهان وارد شده بود اما مجموع پدافند و آفند ما چه از حیث تعداد پرتابه، چه از حیث کیفیت کار و چه از حیث گستره‌ی نبرد بیش از کل ۱۲ روز بود. بخش اعظم این دستاوردها قطعا مستقیماً مرهون تلاش این دو شهید سعید است که بدون لحظه‌ای وقفه و استراحت در ۸ ماه گذشته، در تلاش برای بازسازی قوای ایران برآمدند و اکنون می‌توانند نتیجه‌ی زحماتشان را مشاهده کنند. بخش بعدی سناریوی نیروهای مسلح با هدف انتقام و با شلیک موشک‌های سنگین و کُشنده و در دسته‌های منظم اجرا می‌شود. 😭😭😭 خدا رحمت‌تان کند، در این ۸ ماه خواب نداشتید شماها، چه کردین شماها، و چقدر حیف که زنده نبودید تا ما ان‌شاءالله بعد از پیروزی‌ای که خواهیم دید، به دست‌بوسی شما بیاییم.