6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آفرین بر این شجاعت و آزادگی ❤️
ماشاءالله
در این اوضاع «وظیفه ما چیست؟» 🇮🇷
🔹نقشی که همهی ما میتونیم در وضعیت فعلی در جامعه و فضای مجازی ایفا کنیم
#ایران_قوی
#ایران_همدل
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون
هدایت شده از عمار۱۱۰
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخدا قسم انسان فقط باید این شب ها بیاید بلوار احمدآباد مشهد و فقط فقط و فقط اشک شوق بریزد
اینجا ایران نیست
اینجا مشهد نیست
اینجا #بهشت است
مشهدی که میگفتند سقوط کرده حالا با جمعیت میلیونی #مبعوث شده اند.
از هر خودرو ۳ تا ۴ پرچم مقدس ایران برافراشته شده است
با هر تیپ و قیافه آمده اند
بایست برای الگوگیری از همه ایران در قالب تور مشهدگردی تشریف بیارن مشهد.
دوست داشتم وسط بلوار احمدآباد روی زمین خیابان سجده شکر بجا آورم
مشهدی ها قلب حضرت آقا شاد کرده اید، خدا قلب تان شاد کند
کاش تیم های رسانه ای شون تصاویر هوایی این حماسه و معجزه را ضبط و منتشر کنند
😭😭😭😭
❤️❤️❤️❤️
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا و تلگرام👇
🆔 |➺ @ammar110
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جمعیت ۱۰۰هزارنفری راهپیمایی مردم مشهد امشب در بلوار وکیل آباد
این اجتماع با همکاری شورای هیآت مذهبی مشهد برگزار شده است
ماشاءالله
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾️در راه تو جان می دهیم وطن، چند شب پیاده روی که چیزی نیست
▪️اجتماع عظیم چند هزار نفری مردم محله های «بلوار توس، توس ۶۵ محله نوده؛ مشهد» با نوای حیدر حیدر
ماشاءالله
#مهم
#تبیینی
🚨دروغ های سنتکام تا اینجا :
1️⃣ از بین بردن توان هوایی و پدافندی جمهوری اسلامی
2️⃣ از بین بردن توان دریایی جمهوری اسلامی
3️⃣ هدف قرارنگرفتن جنگنده در روز سوم که سپس گفتند کویتی ها سرنگون کردند.
4️⃣ تکذیب هدف قرارگرفتن شناورهای جنگی سنتکام، که با وجود تصویر ماهوارهای مشخص شد یک ناوشکن آرلی بروک مورد اصابت قرار گرفته.
5️⃣ تکذیب هدف قرارگرفتن جنگنده توسط پدافند جمهوری اسلامی در جنوب غرب ایران.
6️⃣ اعلام از بین بردن توان موشکی و کاهش آن که امشب مشخص شد دروغی بیش نبوده است.
بنظر شما آیا میتوان به سنتکام در مورد تلفات اعلامی، یعنی ۶ نفر هم اعتنا کرد؟
#ایران_امام_زمان
#زوال_استکبار
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون
#مهم
🛑 جهان در آستانه ورود به تونل وحشت؛ جنگ با ایران اقتصاد جهان را به قهقرا میبرد
1⃣ دویچه بانک میگوید در صورت انسداد کامل تنگه هرمز، قیمت نفت به ۲۰۰ دلار خواهد رسید.
2⃣ جیپیمورگان: اگر این وضعیت بیش از ۳ هفته طول بکشد، مخازن خلیج فارس پر شده، تولید به اجبار متوقف و قیمت نفت برنت به ۱۲۰ دلار میرسد.
3⃣ جیووانی استونوو، تحلیلگر سوئیسی: ترامپ تحت فشار افکار عمومی است؛ کریس رایت، وزیر انرژی آمریکا و دیگر مشاوران از جمله شورایی به رهبری وزیر کشور،برای یافتن خبرهای خوب در مورد کاهش قیمتها دست و پا میزنند. آنها میخواهند با گفتاردرمانی به مصاف واقعیت خلیج فارس بروند.
4⃣ اریک ناتال، کارشناس آمریکایی: اگر تنگه هرمز بسته بماند، ما ماهانه ۴۵۰ میلیون بشکه نفت از دست میدهیم. این مقدار از کل ذخایر استراتژیک نفت ایالات متحده بیشتر است. این یک اختلال کوچک در عرضه نیست، این یک بحران تاریخی از نظر بزرگی و پیامد است.
5⃣ شاخص داوجونز صنعتی آمریکا با سقوط نزدیک به ۱۱۰۰ واحد در روز جاری مواجه شد، همزمان با جهش قیمت نفت به بالای ۸۰ دلار در هر بشکه.
6⃣ طبق اطلاعات تانکرترکرز، تنها کشوری که جرئت بارگیری نفت در خلیج فارس را دارد، ایران است. ایرانیها این روزها حدود ۵ برابر متوسط روزانه صادراتشان بارگیری نفت دارند، درحالیکه بقیه کشورهای خلیج فارس بهجای بارگیری درحال کاهش تولید نفت هستد.
#ایران_قوی
#نبرد_ترکیبی
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون