eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
این سگ که می‌بینید اسمش را بچه های هلال احمر الکس گذاشته اند. الکس امروز از ناحیه پا مجروح شد. وقتی داشته جسدهای زیر آوار مانده در میدان فردوسی را جست‌وجو می‌کرده، بر اثر انفجار دوم، ترکش می‌خورد و زخمی می‌شود. الان هم تحت درمان است. الکس یک سگ است. مثل همه سگ ها. الکس ایرانی نیست. به خاطر همین اسمش را هم ایرانی نگذاشتند تا شاید یک وقت به تریج قبایش برنخورد که چرا هویت مرا عوض کردید! ولی شرافتش، وفاداری‌اش، و غیرتش از امثال رضا پهلوی، زامبی های ایرانی نمای شیر و خورشیدی و تمام مزدوران ایرانی‌الاصل نتانیاهو و اینترنشنال بیشتر است. الکس نه با دلار صهیونیست‌ها معامله کرده، نه در کنفرانس‌های امنیتی آغوش برای تحریم و حمله باز کرده، نه برای بمباران مردم منطقه رقصیده و هورا کشیده است. فقط ایستاده، وسط میدان، کنار ها، با همه‌ی وجودش. الکس سگ است. ولی روزهایی که گذشت نشان‌مان داد. بعضی‌ها حتی از یک هم کمترند. بهتر بگویم که این سگ برای ما ایرانی ها، شرافت دارد، چون جور بچه های زیر آوار مانده مان را می‌کشد. ولی آن دوپایی که اسمش را ایرانی گذاشته و فارسی صحبت می‌کند و از موشک باران هموطن هایش خوشحال می شود، از حَیّز انسانیت خارج است. پینوشت: نگذارید و نگذاریم خائنان از حافظه تاریخی مردم محو شوند.
نیویورک تایمز: تحقیقات ما نشان می‌دهد که این ایالات متحده بود که به مدرسه ابتدایی دخترانه میناب حمله کرده @Squad_Iran | 💬 نظرات
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خودِ اینترنشنال داره می‌گه «همه‌ی حرفامون دروغه!» بفرستین برای هرکسی که پای این شبکه‌ها می‌شینه و مغز و ذهن‌ش رو به اینا داده اجاره!! بپا فریب نخوری هم‌وطن!
هدایت شده از خبرگزاری فارس
📷 ویرانی ناشی از موشک‌های ایرانی در سرزمین اشغالی @Farsna
🚨⚠️ نمیدانم چرا برخی دوستان از الان دارن درباره آتش بس احتمالی بحث می کنند!!! بعضی ها هم نوشتند بوی خیانت میاد 😊مگه داخل ایتا میشه بوی خیانت و بو کرد؟ وقتی هیچ دسترسی ما از وضعیت وسط میدان نداریم؟؟؟ این همه فرمانده و سردار و مسئول با تجربه دارن رصد میکنند بعد نوشتن بوی خیانت😐 ⁉️مگر این چیزها دست ماست⁉️ 👌 آنچه ما از امام شهیدمان در این موارد یاد گرفتیم اعتماد به مسئولان است. ❌⚠️ بحث نظامی هم چیزی نیست که بتوانند همه موارد محرمانه را به من و شما بگویند !!! حرفم را باور ندارید⁉️ عیب ندارد ☝️☝️☝️متن بالا را بخوانید، ۲۲ اسفند سال قبل 😢 دیدار با دانشجویان وقتی در صحبت دانشجویی اعتراض به فرماندهان عزیز ما که چندماه بعد شهید شدند بود و تعلّل کننده و بیانیه نویس خواندند آنها را... 👆 خوبِ خوب، دو بار ،سه بار ، چند بار بخوانید، ببینید رهبر شهید ما چه می گوید.☝️ ❌ اعتراض بخاطر بی اطلاعی⁉️😐 آخه چه دسترسی امنیتی شماها دارید⁉️ ⚠️⚠️رهبری فرمودند: اگر پشت پرده‌ را می دانستید شما هم همان را می کردید!!! ✅بنده در این زمینه ، تابع محض این فرمایش آقا هستم، چه آتش بس بشود یا نشود ، ما تابع هستیم. چون این حرف آقا جلوی من هست ❌ نه حرف چند کانال دار و بلاگری که در موارد متعدد خلاف نظر آقا تحلیل کردند. 😊❌مثلا میگفتند اگر وعده صادق ۲ زودتر بود، سید حسن نصرالله شهید نمیشد! 👌که آقا اتفاقا همین شبهه را در بالا با قاطعیت رد کردند. اتفاقا دو روز بعد وعده صادق ۲، شهید صفی الدین شهید شد !!! یاعلی      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
🚨👌ایران به معنای واقعی کلمه در حال انجام یک قتل عام در نیروی هوایی اسرائیل است. ‌نه اف-۳۵ و نه اف-۱۵، اما در پهپادهای هرمس ۹۰۰ ✅‌اهمیت این هواپیما چیست؟ و چرا گفتیم که این یک قتل عام در نیروی هوایی صهیونیستی است؟ 👈‌فقط جهت اطلاع، هواپیماهای هرمس ۹۰۰ همان‌هایی هستند که بیشتر حملات هوایی صهیونیست‌ها به ‌ ايران‌ را که در اخبار می‌بینید و می‌شنوید، انجام می‌دهند. ‌چگونه؟👇 ‌1⃣ ۳۶ ساعت متوالی پرواز می‌کند ‌2⃣ ماموریت آن جمع آوری اطلاعات، جاسوسی، دیده بانی و انجام شناسایی به صورت شبانه روزی است. ‌3⃣ در ارتفاع بسیار بالایی پرواز می‌کند که شناسایی آن برای پدافند هوایی دشوار است: ۳۰۰۰۰ پا (۱۰۰۰۰ متر). ‌4⃣ موشک‌ها و مهماتی را حمل می‌کند که وزن آنها حدود ۴۰۰ کیلوگرم تخمین زده می‌شود، که تقریباً معادل نیم تن می‌شود. ‌5⃣ می‌تواند در برابر سیستم‌های پارازیت‌انداز و جنگ الکترونیک مقاومت کند. ‌6⃣ مسئول اصلی نابودی اکثر سکوهای پرتاب موشک و سیستم‌های دفاع هوایی ایران است که اسرائیل اعلام کرده است. ‌7⃣ او مسئول اصلی اکثر عملیات ترور دقیق است. ‌8⃣ وظایف نظامی آن در گشودن حریم هوایی ایران به روی هواپیماهای سرنشین دار اف-۳۵، اف-۱۵ و اف-۱۶ برای حملات سنگین (شبیه نقش مین روب ها) خلاصه می شود. ‌9⃣ راز تعداد کم و کاهش تلفات هواپیماهای سرنشین‌دار اسرائیل همین است، زیرا هواپیماهای سرنشین‌دار نوع F آمریکایی نمی‌توانند تحت تهدید پدافند هوایی - حتی پدافند هوایی سنتی - فعالیت کنند و بنابراین پرواز ایمن پهپادها برای گشودن آسمان برای آنها ضروری است. ‌0⃣1⃣ این اولین و مهمترین ابزار برای دستیابی به برتری هوایی اسرائیل و آمریکا بر حریم هوایی ایران است. ‌این پهپادها خیلی گران هستند، حدود 30 میلیون دلار. ‌اچشم اول اسرائیل و آمریکا در ایران محسوب می‌شوند و هواپیمای کم کاربرد MQ9 آمریکایی نیز به همراه آن‌ها است. ‌تاکنون ایران اعلام کرده که بین ۳۰ تا ۴۰ فروند از آنها را سرنگون کرده است و این یعنی به مرور زمان و با سرنگونی بسیاری از آنها، اسرائیل و آمریکا در حال از دست دادن اشراف خود بر حریم هوایی ایران هستند. ‌این پهپاد چیزی بیش از یک هواپیمای شناسایی، نظارتی و بمباران است؛ باید این پهپاد را یک سیستم هشدار اولیه حساب کرد، که از دست دادن تعداد بیشتری از این پهپادها توسط دشمن صهیونیستی به معنای تغییر در موازنه نظامی است و به اثبات ناتوانی آمریکا و اسرائیل در دستیابی به برتری هوایی کمک می‌کند.      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯