eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری فارس
📷 خروش مشهدی‌ها در راهپیمایی امروز @Farsna - Link
امام شهیدمان حضرت آیت الله خامنه‌ای: " من از اینکه به رؤسای کشور، به رئیس‌جمهور و دیگران در یک ‌چنین شرایط مهمّ بین‌المللی و داخلی اهانت بشود، بشدّت پرهیز میکنم و نمیگذارم و منع میکنم، نهی میکنم... توصیه‌ی مؤکّد من نسبت به شخص رئیس‌جمهور و مسئولین قوا، رؤسای دیگر قوا و رؤسای فعّال کشور است. بگذارید اینها کارشان را بکنند، تلاششان را بکنند و خدمت بزرگی را که بر عهده دارند انجام بدهند.» (۱۴۰۴/۱۰/۲۷)
امام شهیدمان حضرت آیت الله خامنه‌ای بعد از اعتراض برخی مذهبی‌ها به دولت: «این‌جور نباشد که چون بنده خبر ندارم از کاری که دیگری کرده، همین‌طور مدام ایراد کنم که آقا چرا چنین و چرا فلان [است].» (۱۴۰۴/۱۰/۲۷)
حضرت آقا ۲۷ دی‌ماه بعد از توهین یه عده به ظاهر مذهبی به مسئولین در رابطه با اغتشاشات: " قدر اینها را ما بدانیم؛ قدر مسئولینی که وقتی یک ‌چنین حادثه‌ای برای کشور پیش می‌آید، از مردم کناره نمی‌گیرند. گاهی ما در گذشته داشته‌ایم که مردم وسط میدان بودند، مسئولین تماشا می‌کردند، گاهی هم علیه مردم یک حرفی می‌زدند. این دفعه، نخیر، مسئولین در کنار مردم بودند، در بین مردم بودند، با مردم حرکت کردند، با همان هدف تلاش کردند، کار کردند. این باید قدرشناسی بشود؛ این خیلی مهم است. توصیه‌ی مؤکّد من نسبت به شخص رئیس‌جمهور و مسئولین قوا، رؤسای دیگر قوا و رؤسای فعّال کشور است؛ بگذارید اینها کارشان را بکنند، تلاش‌شان را بکنند و خدمت بزرگی را که بر عهده دارند انجام بدهند."
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📜 رهبر انقلاب: بعضی انتقادها به وعده‌ صادق بر اثر بی‌اطلاعی است / در انتقاد، تهمت نزنید و بن‌بست‌نمایی نکنید 🔹رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان: ✏️یکی از توصیه‌های من این است که بعضی از ایرادها و انتقادهای دانشجویان به مسئولان بر اثر بی‌اطلاعی است. چرا؟ مثلاً فرض کنید وعده‌ی صادق در فلان وقت انجام نگرفت و فلان وقت انجام گرفت. اگر در فلان وقت انجام میگرفت، فلان حادثه اتفاق نمی‌افتاد. خب، درست نیست این؛ این درست نیست. آن کسانی که متصدی این کارها هستند به انقلاب دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان کمتر از من و شما نیست، نمیشود متهم کرد. محاسبه دارند، حساب دارند و با محاسبه کار میکنند. آنچه که انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید، همین کار را انجام میدادید. این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید. متهم نکنید افراد را. ✏️من سال گذشته یکی از توصیه‌هایم این بود که انتقاد کنید، نقد اشکال ندارد. منتها نقد کردن با تهمت زدن فرق میکند. مراقب باشید وقتی نقد میکنید، کسی را متهم نکنید. سؤال مطرح بشود اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود و فرصت جواب دادن بوجود بیاید. گاهی هست که بعضی از سؤالات را طرف جواب هم نمیتواند بدهد، یعنی فرصت جواب ندارد یا امکان جواب دادن نیست نسبت به این قضیه. اینطور موارد حتی ابهام را مطرح هم نکنید. ✏️در انتقادها مراقب باشید بن‌بست‌نمایی نشود؛ یعنی جوری انتقاد نکنید که وقتی مردم عادی میشنوند، احساس بن‌بست بکنند. نه، گاهی اوقات اشکالی که بیان میشود، جوری است که وقتی انسان آن را میشنود، احساس میکند واقعاً هیچ راهی وجود ندارد. خب، این غلط است. ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ 🖼 | نقد و انتقاد | عملیات وعده صادق 💻 Farsi.Khamenei.ir
💥 پاسخ به یک واعظ مشهور 🔺اخیرا یک واعظ مشهور در منبر خود اعلام کرده است: « حوادث اخیر، نتیجه‌ی پذیرش آتش‌بس در جنگ ۱۲روزه بود که جریان غربگرا به کشور تحمیل کرد!» ✅نکات تحلیلی: 🔺برای پاسخ به این ادعا چند گزاره مطرح است: 1⃣ ایشان گویا با سلسله مراتب تصمیم‌گیری و فرماندهی آشنایی ندارد و یا خود را به تغافل می‌زنند. چرا که پذیرش و یا رد آتش‌بس توسط یک جریان سیاسی و یا یک مسئول با گرایش خاص سیاسی تحقق نمی‌یابد، بلکه یک تصمیم جمعی در شعام بوده و در نهایت بایستی توسط رهبر حکیم انقلاب و فرماندهی کل قوا امضاء شود. 2⃣ گوینده به عمد نمی‌خواهد قبول کند که اگر بپذیریم جریان غربگرا در توقف جنگ ۱۲ روزه نقش داشته است، نهایتا در شورای عالی امنیت ملی، چهار یا پنج رأی بیشتر نداشته‌اند. پس با این تعداد رأی، پذیرش آتش‌بس ممکن نبود. 3⃣ بکار بردن واژه‌ی تحمیل به رهبری معظم، از جمله پرکاربردترین واژگانی است که بخشی از نیروهای انقلاب با نگاه آرمان‌گراییِ محض بکار می‌برند. این طیف معتقدند چون در دوران حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام به ایشان تحمیل‌هایی چون ماجرای حکمیت صورت گرفته، پس در نتیجه، در دوران زعامت رهبر شهید نیز به ایشان تحمیل‌هایی صورت گرفته است! درحالی‌که این خلاف واقعیت است و اساساً بحث تحمیل وجود خارجی ندارد. ❌ خب؛ پس یک نفر پیدا بشود و بگوید که اگر جنگ اخیر حاصل پذیرش توقف جنگ در جنگ ۱۲ روزه نبوده، پس چرا اتفاق افتاده است؟! در پاسخ باید اول دلایل پذیرش توقف جنگ روشن شود: 💢 ما برای اینکه نشان دهیم مخالف جنگ هستیم و از طرفی نمی‌خواستیم با ادامه‌ی جنگ، آن‌را گسترش دهیم و در افکار عمومی دنیا متهم به جنگ‌طلبی شویم، با پیشنهاد توقف جنگ موافقت کردیم. البته برای حفظ عزت مان، شرط گذاشتیم که چون او اول آغازگر جنگ بوده، پس آخرین ضربات را ما بزنیم. در نتیجه این تحلیل که اگر ما جنگ را ادامه می‌دادیم، جنگ کنونی اتفاق نمی‌افتاد، تحلیل غلطی است. چون با فرض عدم توقف جنگ ۱۲ روزه همچنان جنگ با شدت بیشتری ادامه پیدا می‌کرد و تضمینی وجود نداشت که ادامه پیدا نکند. 💢 ضمن اینکه توقف جنگ اول، با هدف ترمیم ضعف‌های پدافندی و آرامش مردم و اتمام حجت برای دنیا و نمایش بدعهدی دشمن شکل گرفت که امروز ثمره‌ی آنرا می‌بینیم. 💢 نکته پایانی اینکه ما در جنگ ۱۲ روزه توقف جنگ داشتیم نه صلح. همانطور که بارها رهبرشهیدمان فرمودند هر لحظه امکان حمله‌ی دشمن وجود داشت و ما آماده بودیم. لذا مقصرسازی از تصمیم‌گیرانِ جنگ ۱۲ روزه، عقلانی به نظر نمی‌رسد. ✍ سعید میرزایی
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علیرضا دبیر : گندم ری که هیچ، علف ری را هم نخواهید خورد    ماشاءالله
هدایت شده از خط رهبری
🔰 | نکات مهم بیانات رهبر انقلاب در دیدار دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش ❇️ خواص نقش شتاب‌دهندگی انقلابی خود را ایفا کنند 🔸به فضل الهی در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی(ره) را برجسته خواهند کرد. 🔹روحیه و شجاعت و قدرت روحی باعث شد نیروی هوایی در تشکیل جهاد خودکفایی هم پیشگام و شتاب‌دهنده شود. 🔸عناصر مؤمن و انقلابی با جهاد ، نیروی هوایی را از مالکیت آمریکا خارج و کاملاً به نیرویی ایرانی تبدیل کردند و پیش‌برندگی و قدرت تحول‌آفرینی خود را نشان دادند. 🔹براساس ، حرکات بزرگ به تدریج دچار رکود و کندی و سستی و حتی بازگشت به عقب می‌شوند که جلوگیری از ابتلای به این آفت مخرب، نیاز به فعالیت شتاب‌دهنده‌ها دارد. 🔸با وجود این جاذبه‌های ذاتی، و کشور نیازمند وجود شتاب‌دهنده‌هایی است تا در کارهای بزرگ دچار کندی و سستی و نشویم. 🔹منظور از ، صرف نام و نشان دار بودن نیست؛ بلکه خواص کسانی هستند که در همه قشرها و صنوف ملت، با فکر و شناخت و قدرت تشخیص عمل می‌کنند و بدون تبعیت از جو و فضاسازی‌ها، با قدرت و شجاعانه و به هنگام، به وظایف خود عمل می‌نمایند. 🔸هرکس در میان دانشگاهیان، دانشجویان، سیاسیون، روحانیون، بازاریان، مطبوعاتی‌ها، نظامیان و هر قشر دیگر با فهم مسائل و شناخت جبهه‌بندی دوست و دشمن عمل می‌کند، جزو خواص محسوب می‌شود. 🔹خواص باید جهت عمومی حرکت جامعه را حفظ کنند و نگذارند این حرکت دچار شود که اگر از این وظیفه غفلت شود، حوادثی پیش خواهد آمد که ضربه‌های تاریخی به همراه می‌آورد. 🔸در تاریخ اسلام موارد زیادی وجود دارد که خواص و اهل تشخیص در لحظه لازم بخاطر تردید، تأمل، تنبلی و در مواردی خیانت، حضور بهنگام نداشتند و این آنها، روی دیگران و جمعیت تابع جوّ نیز آثار منفی داشته است. 🔹هدف دشمن این است که خواص با گرفتار شدن به و تعلل و جذب شدن به چرب و شیرین دنیا، در بزنگاهها و مواقع حساس، کار لازم و نقش شتابدهندگی خود را انجام ندهند. 🔸امروز یک میدان جدی برای نقش‌آفرینی خواص دنیای اسلام اعم از علما، دانشمندان، سیاسیون و مطبوعاتی‌ها، موضوع است. 🔹ضربه قاطع به معنی وارد جنگ شدن با رژیم صهیونیستی نیست بلکه به معنی قطع رابطه اقتصادی با است. 🔸با حضور مردم در صحنه و مشاهده قدرت نظام و کشور، خنثی می‌شود چرا که قدرت و اقتدار ملی، امنیت ملی به وجود می‌آورد. @rahbari_plus
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
✅توئیت دقایق قبل دکتر قالیباف 👌ترامپ تا حالا به زمین سخت نخورده بود و حالا شیر فهم خواهد شد.. 😍 ماشالله حاج باقر لاتی شو پر کرده تا آخر رجزهای حیدری زیبایی میخونه این روزها ❤️ خدا تو را حفظ کند مرد میدان @ma_va_o