🔻دو نکته مهم درباره تجمعات امشب
۱_ پاسخ به تهدیدهای ترامپ را با حضور پرشور در میدان بدهیم. امشب میآییم؛ پرشمارتر از همیشه، آنهم خانوادگی.
۲_ امشب بیش از هر شب دیگر شعار انسجام و وحدت ملی را فریاد کنیم.
پیام حضور مردم در این شبها روشن بوده است: ایران یکپارچه است.
مراقب باشیم این پیام بزرگ با حاشیهها مخدوش نشود.
امشب، شب نمایش همبستگی ملت ایران است.
#عقلانیت
#ایران_قوی
#ایران_همدل
بسم الله الرحمن الرحیم
پلان اول
شنبه، ۱۶ اسفند ۱۴۰۴، ساعت ۹ شب
تجمع از ساعت ۷/۵ شروع شده. جمعیت نسبت به شبهای قبل خیلی کمتر شده. عدهٔ قلیلی آمدهاند، با کفن. دستنوشتههای تندی با خودشان آوردهاند. دولت و رئیسجمهور را خیانتکار میدانند و درخواست استیضاح دارند. عصبانیاند. زنی دارد با فردریک پلیتن، خبرنگار CNN مصاحبه میکند میگوید پزشکیان خون رهبر شهید ما را به صلحطلبی اصلاحاتیجماعت فروخت.
یک نفر گوشهٔ میدان انقلاب، تلفن ماهوارهایش را که به استارلینک وصل است، روشن میکند. تماس میگیرد با رابطش در کاخ سفید. یک جمله میگوید: «امشب وقتشه».
ترامپ لبخند میزند. تلفنها زنگ میخورند. کومله و دموکرات و پژاک و الاحوازیه و چه و چه، همزمان حرکتشان را شروع میکنند. کمکم جمعیت میدان انقلاب زیاد میشود، اما نه با مردم. تروریستها و مزدورها با ماسک و هودی مشکی، میریزند وسط مردم. کلتها از غلاف کاپشنها بیرون میآیند. بسیجیها مردم را به کوچه خیابانهای اطراف میبرند اما دیگر دیر شده... مزدورها فریاد میکشند «این آخرین نبرده، پهلوی برمیگرده». بسیجیها فدا میشوند. خون میپاشد روی مجسمهٔ کهنسال میدان انقلاب. شهر سقوط میکند. دستنوشتهٔ زنی که با فردریک پلیتن مصاحبه میکرد، افتاده زیر چادر خونیاش. «پزشکیان خائن» زیر خون دیگر قابل خواندن نیست...
پلان دوم
شنبه، ۱۶ اسفند ۱۴۰۴، ساعت ۹ شب
همه غافلگیر شدهاند! امشب جمعیت از تمام هفت شب بعد شهادت رهبر، بیشتر است، آنقدر که خیابان آزادی و انقلاب هم پر از آدم شده. مردم فریاد میکشند: «اتحاد! اتحاد! رمز پیروزی ماست». مداح ساکت میشود. صدای رهبر شهید در میدان انقلاب میپیچد
«اتحاد مقدس، اجتماع عظیم و سپر پولادینِ دلها و ارادههای مردم نباید مخدوش شود و حفظ آن وظیفه اهل بیان و قلم و تحقیق، کسانی که توئیت میزنند و همه مردم و مسئولان کشور بخصوص مسئولان قوای سهگانه است که بحمدالله آنها نیز امروز در کمال اتحاد و همدلی با یکدیگر کار میکنند. مردم از خدمتگزاران از جمله رئیسجمهور که پر کار، پر تلاش و پیگیر است حمایت کنند؛ چرا که از چنین عناصری باید قدرشناسی کرد».
با شنیدن صدای رهبر، صدای گریهٔ مردم اوج میگیرد.
مداح میخواند: «خیبر خیبر یا صهیون! جیشُ محمد قادمون». مردم پرشور تکرار میکنند.
پلیتن میکروفونش را به سمت زنی کفنپوش میگیرد و نظرش را دربارهٔ اظهارات امروز رئیس جمهور میپرسد. زن، انگار که تازهتازه از روضهٔ شام و خطبهٔ زینبی در دربار یزید آمده باشد، با حماسیترین صدای دنیا میگوید: «ما بابت زدن پایگاههای آمریکا که مقر حمله به خاک وطن ما هستند، از احدی عذرخواهی نمیکنیم، اما شما و همهٔ خناسان بدانید ما مؤمنیم به نظام جمهوری اسلامی و پشت سران کشورمان میایستیم». پلیتن جا خورده، از تأخیر در اعلام رهبر بعدی میپرسد. پسر جوانی سرش را میکشد جلوی دوربین و فریاد میکشد: «جواب سؤالتان را از رئیس جمهور قماربازتان بگیرید که در روز روشن رهبر آیندهٔ ایران را تهدید به ترور میکند. از قول ما به ترامپ بگویید آرزوی تعیین رهبر برای ایران را با همان زخم کریه روی گردنش به گور میبرد. ما مطیع تصمیم مجلس خبرگانیم».
پلیتن به فیلمبردارش اشاره میکند دوربین را خاموش کن.
آن تلفن ماهوارهای که در کولهپشتی یک دختر دوتابعیتی در گوشهای از میدان انقلاب است، هرگز روشن نمیشود.
خیابانهای ایران آنقدر دست مردم انقلابی و متحد میماند که یک روز تمام خبرگزاریهای دنیا با هم یک خبر را مخابره میکنند: «منجی آمد...»
پلان سوم
شنبه، ۱۶ اسفند ۱۴۰۴، ساعت ۷/۵ شب
انتخاب با شماست مردم. صحنه از آن شماست. خودتان انتخاب کنید کدام پلان را از ما در تاریخ بنویسند.
خودتان ببینید با خشم و غیرت ته دلتان و با مصلحت ایران و ایرانیان چطور باید کنار بیایید. این را هم در محاسباتتان بیاورید که فقط ما سینهسوختهٔ ایران نیستیم. فقط ما جانفدای ایران نیستیم. بزرگترهایمان، حتی اگر ضعف لسان دارند، حتی اگر گاهی آنقدر که لازم است حماسی و وطنپرستانه حرف نمیزنند، اما شب و روزشان را برای ایران به هم دوختهاند. آنها همیشه چیزهایی میدانند که نمیتوانند کف میدان با ما در میان بگذارند. گاهی لازم است ببخشیم و چشم بپوشیم و ادامه دهیم...
فقط یادتان نرود امشب، شب هفت رهبر شهید ماست
و ایران را برای ما امانت گذاشت و رفت
و تا آخرین روزی که زنده بود، از ما خواست با #اتحاد ، قوی شویم و دشمن را ناامید کنیم...
✍ عسکرنژاد
#ایران_قوی
#ایران_همدل
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون
هدایت شده از احمد صابری تولایی
امشب مواظب شعارهای تفرقه افکنانه باشید
دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیله و هر شعاری خارج از این اولویت خیانت به حضور مردم در خیابانهاست
حضرت آقا اهانت به رئیس جمهور رو محکوم میکردند ....
پس امشب برای شادی روح حضرت آقا ، با شعار علیه ریاست محترم جمهوری دل آقا رو غمگین نکنیم .
#احمد_صابری_تولایی
@ahmad_saberi110
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جمعیت حاضر در میدان تجریش هم با شبهای قبل قیاس نیست و میدان از جمعیت از هرشب شلوغتره
ماشاءالله
🔴 عمار در وقت حساس اشتباه نکرد!
🔹 آقای شهیدمون خامنهای عزیز میفرمایند: «چرا شما عمار را «سلاماللَّهعلیه» میگویید؟ چون عمار در وقت حساس اشتباه نکرد و فهمید؛ » «یک جا میدید اختلاف پیدا شده، یک عدهای دچار تردید شدند، بگو مگو توی آنها هست، خودش را بسرعت آنجا میرساند و برایشان حرف میزد، صحبت میکرد، تبیین میکرد؛ این گرهها را باز میکرد.»
🔻 انقلابی باید وقت شناس باشد، ضرورتهای زمان و مکان را درک کند، حساسیتها را بشناسد و براساس اقتضائات تحلیل و برنامهریزی کند.
🔻 پیروزی امروز ما در مقابل آمریکا و اسرائیل دو بال دارد. یکی قدرت نظامیمون و دیگری وحدت و انسجام ملیمون.
🔻 دشمن هر کاری کرد نتونست زهرِ موشک و پهپادمون رو کم کنه و قدرتِما همچنان پر قدرت در حال ضربه به پیکرهی در هم شکستهاش هست.
🔻 حال، طمع کرده به بر هم زدن وحدت و انسجام ملیمون که چند شعبه دارد:
۱- وحدت مردم به مردم
۲- وحدت مسئولین با یکدیگر
۳- وحدت مسئولین با مردم
🔻 امروز ترامپ وحدت ما در هر سه بخش رو هدف قرار داده و ما باید برای خنثی سازی و برهنه زدن نقشه اش هوشیار باشیم و تدبیر کنیم.
👈 مبادا با غفلت و یا از سر هیجانات، ناخواسته با اقدامی به این بالِ راهبردی کشور خدشهای وارد کنیم.
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
یا ایها المسلمون، اتحدو اتحدو
#اتحاد_مقدس
#انسجام_ملی
این دعا را زمزمه کنیم برای نابودی اسرائیل
اللّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ و فَرِّقْ جَمْعَهُمْ و قَلِّبْ تَدْبیرَهُمْ و خَرِّبْ بُنْیانَهُمْ و بَدِّلْ أحْوالَهُمْ و قَرِّبْ آجالَهُم و قَطِّعْ أعْمارَهُم و اشْغَلْهُمْ بِأبْدانِهِمْ وَ خُذْهُمْ أخْذَ عَزیزٍ مُقْتَدِرْ یا قَهَّارُ یا قَهَّارُ یا قَهَّارُ یا جَبَّارُ یا جَبَّارُ یا جَبَّارُ.