eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ سفارت ایران در لندن با انتشار تصویر طنز مشهور، ادعاهای ترامپ درباره نابودی توان نظامی ایران را زیر سوال برد 🔹ترامپ: ایران نیروی دریایی و نیروی هوایی ندارد و موشکی برایش باقی نمانده است. 🔹ایران: ضربه به اف۱۵، اِی ۱۰، هلی‌کوپتر بلک‌هاوک و اف۱۶ در کمتر از ۲۴ ساعت.
🟣 خودتان را جای مخاطب خاکستری بگذارید و صحنه را قضاوت کنید ابتدا دو نکته را دقت کنید 1⃣ با محتوای مقاله ظریف در نشریه آمریکایی مخالفم 2⃣ واکنشهای هیجانی و خارج از اخلاق و نزاکت به سخنان ظریف را هم نمی پسندم از جمله سخنان سعید حدادیان و آتش زدن عکس ظریف توسط دختری جوان در یکی از تجمعات ✅ حالا ظریف در متن جدیدی نسبت به کار خطای آن دختر جوان نوشته است : 🔸«این جنگ، سلحشوری و جنگاوری را با روایت و سیاست‌ورزی در هم آمیخته است. هدف و دستاورد یادداشت، روشنگری پیرامون جایگاه توانمند ایران در این جنگ سلحشورانه، رساندن صدای پهلوانی شما و شکستن انحصار تبلیغاتی صهیونیست‌ها بر فضای سیاسی تبلیغاتی جهان غرب بوده نه ایجاد دوگانگی در داخل؛ هرچند برخی، با هر نیتی، خوانش دیگری از آن برساختند.... در توئیت‌ها از نخستین روز تجاوز تا دیروز و همچنین در یادداشت فارین‌افرز نوشتم و بازهم خواهم نوشت که ایرانیِ دلاور، آزاده و خودباور – که به گواه تاریخ هم صلح‌طلب بوده و هم توان رویارویی با متجاوزان جهان‌خوار را دارد – در برابر آدم خواران عصر حجری اپستینی، که کمر به نابودی انسانیت و فرهنگ و اخلاق بسته اند، هرگز و هرگز سر فرود نخواهد آورد... دخترم؛ در خیابان بمانید و به یاد رهبر شهید «ای ایران» بخوانید که ایران و آینده از آن شما و همه ایرانیان است ✅ برادران و خواهران انقلابی که قرار است به سیره امام شهیدمان « جذب حداکثری و دفع حداقلی » داشته باشیم ! خودتان را جای مخاطب خاکستری - که وسط صحنه نشسته و رفتارها را قضاوت می کند - بگذارید. کدام رفتار برای او جذاب تر است؟🤔 🆔 @barzegar1359
2.7 میلیون بازدید در کمتر از یک روز برای توییت خلاقانه و کنایه آمیز سفارت ایران در زیمبابوه!!!! «ترامپ، لطفاً حرف بزن، حوصله مان سر رفت.» 😂😂😂 پ.ن: در روزهای اخیر روبیو به سفارت های آمریکا دستور داده از کارشناسان محلی کمک بگیرند و پروپاگاندا راه بندازند و با روایت های مخالف مقابله کنند!
☑️اگر طرفداران پهلوی زمان هخامنشیان بودند: ➕ اهورامزدا حافظ اسکندر مقدونی باشه! تخت جمشید را بهترشو می‌سازیم... ☑️اگر زمان حمله‌ی اعراب بود : ➕اهورامزدا و سپندارمذ محافظ اعراب باشد،طاق کسری بهترشو می سازیم ☑️ اگر زمان مغول بودند: ➕ اهورامزدا چنگیز را حفظ کنه! ایراد نداره کتاب خونه و رصدخونه و مسجد و دانشمندامون کشته شدند! بهترشو می‌سازیم! ☑️ اگر زمان قاجار بودند: ➕ اهورامزدا تزار روسیه را حفظ کنه؛ کاش بیشتر از ایران خراب می‌کرد بهترشو می‌سازیم! 👈طرفدارن پهلوی خطرناک‌ترین جانور و جاویدشاه خطرناکترین شعار تاریخ ایرانه!
🔴 سرلشکر عبدالهی خطاب به ترامپ: در صورت حمله به زیرساخت‌های ایران، درهای جهنم به روی شما باز خواهد شد 🔺فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص): رئیس‌جمهور متجاوز و جنگ‌طلب آمریکا پس از تحمل شکست‌های متوالی در اقدامی عاجزانه، عصبی، خارج از تعادل و احمقانه اقدام به تهدید زیرساخت‌های کشور و سرمایه‌های ملی ما کرده است. 🔺ما نیروهای مسلح برای دفاع از حقوق ملت و صیانت از سرمایه‌های ملی لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و هر متجاوزی را سر جایش می‌نشانیم. 🔺در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی، همه زیرساخت‌هایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن‌ها استفاده می‌کند و همچنین زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهيم داد. 🔺از ابتدای جنگ تحمیلی هر آن‌چه گفته‌ایم اقدام کرده‌ایم، معنی ساده‌ این پیام این است که درهای جهنم به روی شما باز خواهد شد. و ماالنصرُ الا مِنْ عِندالله العزیز الحکیم
🔺یک تهدید دوباره و ضرب‌الاجل سازیِ مجدد، باهدف تاثیرگذاریِ روانی، هراس‌افکنی و حتی زمینه‌سازی برای ایجاد التهابِ داخلی و فشار برای تسلیم در برابر زیاده خواهی‌هایش؛ آنهم درحالی‌که؛ ✅ اولا در چند روز گذشته، تقریبا به تمام زیرساخت‌های ایران حمله کرده، ✅ ثانیا می‌داند جواب درخوری خواهد گرفت ✅ ثالثا وضعیت میدانی کاملا بنفع ایران است و تا تثبیت کامل پیروزی کشورمان چیزی نمانده؛ مقاومت و ایستادگی در برابر چنین موجودی و تحمل یک سختی موقت یعنی ریشه‌کن شدنِ همیشگی این تهدیدات و تسلیم شدن در برابر زیاده‌خواهی‌هایش یعنی تن دادن به خودکشی از ترس مرگ و تکرار مکرر همین وضعیت در آینده!
♨️آقا ! خانم! ♨️برادر! خواهر! ♨️أخوی! حاجی! ♨️شیخ! کت‌شلواری! ❌توی تجمعات، شعار جناحی نده❌ ⚠️بفهم که این حضور میلیونی ملت در تجمعات شبانه، یک سرمایه عظیم برای کشوره!!!! ⚠️بفهم که در بین این میلیونها نفر ایرانی، افرادی هستند که هنوز هم طرفدار روحانی و ظریف و .....هستند!!!! ⚠️بفهم که تغییر شعار، از «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، به «مرگ بر ظریف» ، باعث میشه که طرفداران این طیف، خودشونو از بین جمعیت کنار بکشند و چه بسا بعدها مخالف این تجمعات مردمی بشوند!!! ⚠️بفهم که جناح‌بازی و عقده‌گشایی و کینه‌توزی تو، ممکنه به قیمت شکسته‌شدن اتحاد میلیونی مردم تموم بشه!!!! ⚠️بفهم که الان وقت اینکارها نیست❌ ⚠️بفهم که فرماندهی جنگ، بر عهده ظریف و روحانی نیست!! ‼️بفهم که رهبر عزیزمان فرمودند: «از نقاط مورد اختلاف صرف‌نظر کنید، تا بر وحدت بین اقشار ملت در مواقع مضیقه خدشه‌ای وارد نشود.» 🇮🇷 "بنده خدا"
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍واکنش قالیباف به اخراج فرماندهان باتجربهٔ ارتش آمریکا توسط هگست: آنها دیگر نمی‌خواهند مطیع کسی باشند که جان آمریکایی‌ها را فدای توهمات اسراییل می‌کند 🔖محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت: 📌 گزارش وضعیت: ژنرال‌های باتجربهٔ ارتش آمریکا حاضر نیستند بله‌قربان‌گوی یک مجری تلویزیونی باشند که می‌خواهد جان آمریکایی‌ها را فدای توهمات اسرائیل ‌کند. این هزینهٔ کوتاه‌مدت است. 📌هزینه بلندمدت؟ مالیات‌دهندگان آمریکایی برای دهه‌ها در پمپ بنزین پرداخت خواهند کرد. 📌چه میراثی از خود به جا خواهند گذاشت! 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف 🔗 Ghalibaf.ir ▫️ @Ghalibaf
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتقاد منصفانه این شکلیه؛ عقلانیت انقلابی این شکلیه؛ احسنت به‌ جناب میثم مطیعی باور کنیم با لشکرکشی و توهین و عربده کشی، فقط خودمون را مشغول الذمه‌ی روح و روان مردم و انقلاب اسلامی می‌کنیم. آرام متین عاقلانه با پشتوانه علمی و ادب انقلابی
🔻برادران عزیز رزمنده! خواست توده‌های مردم، ادامه دفاع موثر و پشیمان‌کننده است. همچنین قطعاً همچنان از اهرم مسدود کردن تنگه هرمز باید استفاده شود. 🔹 باید بر وحدت بین آحاد و اقشار ملت که معمولاً در مواقع مضیقه نمود خاصی پیدا میکند خدشه‌ای وارد نشود. این امر با صرف نظر کردن از نقاط مورد اختلاف تحصیل خواهد شد. ✍🏼 بخشی از اولین پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب | ۱۴۰۴/۱۲/۲۱ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از خبرگزاری فارس
دست ایران روی ماشه؛ بانک اهداف ایران بعد از حمله به جم به‌روز شد 🔹در پی گزارش‌ها دربارۀ حملات زیرساختی جدید آمریکا و اسرائیل به برخی تأسیسات صنعتی ایران در ماهشهر، بانک اهداف نیروهای مسلح ایران به‌روزرسانی شد. 🔹بر این مبنا، ایران نه تنها صنایع نفت، گاز و پتروشیمی رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی را هدف قرار خواهد داد، بلکه تنها به تلافی حمله به تأسیسات پتروشیمی جم، مجموعۀ کامل زیرساخت‌های برق، آب، بخار و انرژی این کشورها نیز در دسترس است. 🔹فهرستی از اهداف حساس و شرکت‌های کلیدی که هدف مشروع هستند، به شرح ذیل است: 🔸شرکت برق اسرائیل (Israel Electric Corporation) که به عنوان تنها تأمین‌کنندۀ اصلی شبکۀ برق کل سرزمین‌های اشغالی شناخته می‌شود. 🔸شرکت مرافیق در عربستان (Marafiq) که تأمین‌کنندۀ یکپارچۀ برق، آب شیرین و بخار صنعتی برای دو شهر صنعتی مهم ینبع و جبیل است. 🔸شرکت تاکا در امارات متحدۀ عربی (TAQA) که سبد گسترده‌ای از تأسیسات تولید برق را در سراسر این کشور اداره می‌کند. 🔸شرکت‌های وابسته به قطر انرژی (QatarEnergy Utilities affiliates) مسئول تأمین انرژی و آب برای مجتمع‌های عظیم LNG و پتروشیمی در منطقۀ راس‌لفان هستند. 🔹برخلاف حملات قبلی، سناریوی جدید ایران مبتنی بر زدن مجموعه اهداف به صورت همزمان به تلافی پتروشیمی جم است تا توانایی عبور از سامانه‌های پدافندی متعدد و ایجاد شوک هماهنگ به زیرساخت‌های حیاتی چند کشور به اثبات برسد. @Farsna