محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
تا اینجا و بعد از این توافق، آیا باید خوشحال بود؟! بله، برای پایان جنگ باید خوشحال بود، حتی اگه دو ر
به نظر من این مطلب 👆 باید حال امروز ما باشه
بهش فکر کنیم...
#عقلانیت_انقلابی
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون
هدایت شده از محمد شهبازیان /الف لام میم
با خوندن این چند تصویر ، از حال بد ، یاس ، ناامیدی ، سرشکستگی ضدانقلاب لذّت ببرید
#محمدمحرمانه
اخبار لحظه ای و موثق 👇
🛑عضوکانالتخصصی#محرمانه شو👇
@secret_irib
دکتر مرندی:
🔻 اگر نتانیاهو به این توافق پایبند نماند، هیچگونه اجرایی در کار نخواهد بود و جهان خواهد دانست که مسئول و مقصر فاجعهٔ اقتصادی قریبالوقوع چه کسی و کدام طرف است.
#خیلی_مهم
توییت معاون سابق ستاد کل اسرائیل؛
دمِ مسئولین نظام فرماندهان و همهی مردم در صحنه گرم...
#ایران_قوی
آتلانتیک| مردی که میخواست ایران را تسلیم کند تسلیم شد
#بازتاب_جنگ
پس از اعلام چارچوب تفاهم میان آمریکا و ایران از سوی دونالد ترامپ مجله آتلانتیک در تحلیلی نوشته که دونالد ترامپ خواستار تسلیم بیقید و شرط ایران شده بود اما حالا تمام اهدافی که بابت آنها جنگ را آغاز کرده بود کنار گذاشته و پس از ماهها جنگ و صرف هزینههای سنگین، بدون دستیابی به اهداف اصلی خود در حال عقبنشینی است. مهمترین محورهای این گزارش به شرح زیر است:
1⃣انتقاد دموکراتها از «سند تسلیم» ترامپ
«ست مولتون» عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا، توافق پیشنهادی را «سند تسلیم» توصیف کرده و گفته است آمریکا پس از صرف دهها میلیارد دلار و کشته شدن نظامیان آمریکایی، تنها به وضعیتی بازمیگردد که پیش از جنگ نیز وجود داشت؛ یعنی بازگشایی تنگه هرمز.
2⃣دستاورد راهبردی تهران
بسیاری از تحلیلگران آمریکایی معتقدند مهمترین هدف جنگ برای واشنگتن و اسرائیل، تضعیف یا تغییر ساختار قدرت در ایران بود؛ اما اکنون نهتنها نظام سیاسی ایران پابرجا مانده، بلکه به گفته منتقدان، توانسته از جنگ عبور کند و موقعیت خود را تثبیت کند.
3⃣ ناکامی در تحقق اهداف اعلامشده جنگ
منتقدان میگویند آمریکا نتوانسته برنامه موشکی ایران را از بین ببرد، فعالیتهای منطقهای تهران را متوقف کند یا نفوذ جمهوری اسلامی را در منطقه بهطور اساسی کاهش دهد. به همین دلیل، ادعای «پیروزی» ترامپ با تردید جدی روبهرو شده است.