eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفته شد که بعضیها نظرات کارشناسی میدهند، با نظر رهبری مخالف است، میگویند آقا این ضد ولایت است. من به شما عرض ‌بکنم؛ هیچ نظر کارشناسی‌ای که مخالف با نظر این حقیر باشد، مخالفت با ولایت نیست؛ دیگر از این واضح‌تر؟! نظر کارشناسی، ‌نظر کارشناسی است. کار کارشناسی، کار علمی، کار دقیق به هر نتیجه‌ای که برسد، آن نتیجه برای کسی که آن کار علمی را ‌قبول دارد، معتبر است؛ به هیچ وجه مخالفت با ولایت فقیه و نظام هم نیست. البته گاهی اوقات میشود که این حقیر خودش در ‌یک زمینه‌ای کارشناس است؛ بالاخره ما هم در یک بخشهائی یک مختصر کارشناسیای داریم؛ این نظر کارشناسی ممکن است در ‌مقابل یک نظر کارشناسی دیگر قرار بگیرد؛ خیلی خوب، دو تا نظر است دیگر؛ کسانی که میخواهند انتخاب کنند، انتخاب کنند. ‌در زمینه‌های فرهنگی، در زمینه‌های آموزشی - در بخشهای مخصوصی - بالاخره ما یک مختصری سررشته داریم، یک قدری کار ‌کردیم؛ این میشود نظر کارشناسی. به هر حال هیچگاه اعلام نظر کارشناسی و نظر علمی، معارضه و مبارزه و مخالفت و اعلام ‌جدائی از رهبری و ولایت و این حرفها به حساب نمی‌آید و نباید بیاید.‌۱۳۹۱/۰۵/۱۶ خاکریز بصیرت🇮🇷 🆔@Omidiaan_hossein 💻omidiaan.ir الّلهُـمَّ ؏جـِّل‌ لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
واکنش عراقچی به رجزخوانی وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل ▪️ فرقه مرگِ نسل‌کش، تهدیدی برای تمام بشریت 🔹این‌ها رجزخوانی یا اظهارنظر یک دیوانه و نسل‌کشِ بی نام و نشان نیست؛ بلکه گفته‌های علنی وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل است. 🔹فرقه مرگِ نسل‌کش که مقر آن در تل‌آویو قرار دارد، تهدیدی برای تمام بشریت است. این جریان همه انسان‌ها را تهدید می‌کند و تنها هدفی که دارد، جنگ دائمی و بی‌پایان است. 🔸ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل در پیامی که در حساب کاربری خود در شبکه ایکس منتشر کرده است با به کار بردن عبارات بسیار تند و تحریک‌آمیز از جمله «در برابر هر قطره اشک یک مادر اسرائیلی، باید هزار مادر لبنانی عزادار و گریان شوند.» یا «تمام لبنان باید بسوزد!» از مجازات جمعی و وارد کردن رنج گسترده به غیرنظامیان لبنانی سخن می‌گوید. وی در این پیام آشکارا ضمن مردود شمردن هرگونه روند دیپلماتیک که منجر به صلح و ثبات در خاورمیانه شود، از اقدامات مبتنی بر کشتار و بی‌پایان حمایت می کند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی14050330 پیام صریح رهبری.mp3
زمان: حجم: 9.2M
💢 پیام صریح رهبری نکاتی دربارهٔ پیام رهبری درمورد 🔹توجه به محکمات و مجملات پیام 🔸«علی الاصول...» یعنی چی؟! 🔹مقایسهٔ قضاوت ما نسبت به مسئولین و تفاهم‌نامه و قضاوت مقام معظم رهبری 🔸آیا به رهبری تحمیل نشد؟ 🔹جنبهٔ بین‌المللی این پیام 🎙حجت‌الاسلام: عباسی ولدی 🌹 حتما نظرتون رو بفرمایید. 💯 حتما گوش کنید و منتشر کنید. https://eitaa.com/joinchat/1676214274C1c9e6cb731
پنج یادداشت راهبردی و فوق العاده مهم درباره(نسبت «ولایت»، «مشورت»، «کارشناسی»، «اجازه»، «رضایت»، «حکم»، «تبعیت»، «توبه»، و «تحمیل رأی») برای اهل مطالعه و دقت تقدیم میشود ان شاالله براتون قابل استفاده بشه و مصداق جهاد فی سبیل‌الله واقع شود شما هم قربت الی الله نیت کنید بفرستید هر جایی که می توانید در ادامه بخوانید👇👇👇👇 ⬅️اختلاف کارشناسی با ولیّ ⬅️اجازه، رضایت، حکم و مشورت ⬅️توبه از اختلاف‌نظر نیست ⬅️ولایت، ضد شورا نیست ⬅️ولایت فقیه؛ محور هدایت تصمیم‌ها
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رمزگشایی از بند دوم مداحی «باید برخاست» که اشک شما رو جاری می‌کنه.😭😭
📝 منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود 🗒 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
🔻 ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان رهبری، آماده‌ایم از امنیت و منافع ملت حراست کنیم
پیام مهم سردار قاآنی خطاب به صهیونیست‌ها: گرفتار می‌شوید! فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران: بسم الله الرحمن الرحیم 🔺وقتی گفتیم حزب‌الله مرصاد دارد توجه نکردید، گرفتار شدید؛ یکصد نفر تلفات را چه کسی جواب می‌دهد؟ 🔺غزه هم طوفان دارد اگر به خواست سیاستمداران‌تان حرکت کنید گرفتار طوفان می‌شوید. مراقب‌باشید.
هدایت شده از ※ صافات ※
1️⃣ اگر مورخ بودم درباره این روزها چه می‌نوشتم؟ جمعی از مسئولان در شورای عالی امنیت ملی (شعام)، برای ادامه جنگ و بهره‌برداری از دست‌آوردهای میدان، نوع متفاوتی از مذاکره را به رهبری پیشنهاد می‌دهند، که تفاوت این نوع مذاکره را دکتر قالیباف در گفتگوی تلویزیونی به روشنی برای مردم توضیح دادند، این روش با صدور اجازه از جانب فرماندهی کل قوا انجام می‌شود و همه مسئولان با همکاری و هماهنگی و اتحاد بی‌نظیر، این حرکت بزرگ را پیش می‌برند. فرمانده کل قوا هم برای تقویت این جمع و انسجام بیشتر، فردی را به ریاست تیم مذاکره کننده منصوب می‌کنند، وزیر خارجه هم کاملا با این حرکت هماهنگ می‌شود و آن اتحاد مثال‌زدنی بین مسئولان و مدیران جنگ بوجود می‌آید که دشمن تلاش می‌کند با تزریق سیاه‌نمایی و بازی‌روانی از طریق رسانه، این اتحاد را به نفاق بکشاند، ولی زهی‌خیال باطل! رئیس‌جمهور برای تزریق آرامش به افکار عمومی، می‌گوید همه چیز با رهبری هماهنگ شده است، اما در کمال تعجب، برخی کانال‌دارها و فعالان مجازی و... با طرح شبهه‌ی تحمیل به رهبری، هماهنگ شدن مسئولان با رهبری را زیر سؤال می‌برند! رهبری معظم و حکیم انقلاب، برای تلطیف این فضای پر تفرقه‌ و تشنج که دشمن ایجاد کرده است، در پیامی مردم و نمایندگان مجلس و مسئولان را به وحدت و هم‌افزایی با دولت، پرهیز از تفرقه و ترجیح دادن منافع عمومی به اهداف جناحی و گروهی امر می‌کنند! باز هم در عین صدور این پيام/فرمان از جانب فرماندهی کل‌ قوا، موج سیاه‌نمایی فروکش نمی‌کند و کانال‌دارها و برخی نمایندگان مجلس دست از روش قبل برنمی‌دارند، و در نهایت، در شب‌های پایانی نزدیک به امضای تفاهم‌نامه، از جانب مخاطبان این کانال‌ها و منتقدان به روند مذاکرات و مدیریت جنگ، جو متشنجی را در میادین بوجود می‌آورند، که دشمن در صدد ایجاد آن بود، برای کلید زدن دوباره‌ی پروژه اغتشاشات از دل تجمعات اعتراضی مردم! با عنوان تکراری: ! و سرانجام تفاهم‌نامه امضا می‌شود و موج بدگویی‌ها نسبت به مسئولان و خائن‌نمایی آن‌ها آغاز می‌شود. رهبری عزیز دوباره با صدور پیامی کوتاه اما روشن، عمیق و چندلایه، به اطلاع مردم می‌رسانند که به رئیس‌جمهور، به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی و سایر اعضاء، در قبال تعهدی، این اجازه را صادر فرمودند و تأکید می‌کنند که همه با هم منتظر می‌مانیم تا ببینیم دشمن ما چه می‌کند. متن پیام امام جامعه می‌گوید مسئولان و رئیس‌جمهور تعهد داده‌اند که اجازه زیاده‌خواهی به دشمن ندهند و در صورت نقض عهد، تفاهم‌نامه از جانب ایران مردود معرفی می‌شود، و دشمن و متحدانش باید منتظر پاسخ سخت ایران باشند. از فردای انتشار این پیام، تک‌تک مسئولان و اعضای شورای عالی امنیت ملی، در پیام‌های جداگانه، دوباره با فرماندهی کل قوا تجدید عهد می‌کنند و اطمینان می‌دهند که تابع ایشان و حافظ منافع ملی ایران و مردم عزیز باشند. این تفاهم‌نامه و پیام حکیمانه فرماندهی کل قوا به دشمن می‌فهماند که ایران به همین مذاکرات هم قانع نیست، و هدف اصلی ایران، احقاق همه حقوق خود و جبهه منسجم مقاومت است، و این پیام مهمی برای دشمن محسوب می‌شود، به این معنا که ایران هم ذات خبیث دشمن را شناخته است، هم به جایگاه حقیقی و به قدرت خویش واقف است، و یک وجب از منافع حقه خویش عقب نخواهد نشست. و پیام مهم‌تر، اعلام شکست آمریکا در این نبرد تاریخی است که خودِ دشمن و همه خبرگزاری‌ها و شخصیت‌های برجسته‌اش به آن معترف هستند. ⬇️ ادامه دارد ⬇️
هدایت شده از حاج احمد پناهیان
حجت الاسلام حاج احمد پناهیانAsl-Imam.mp3
زمان: حجم: 16.9M
🔴 بسیار مهم حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان، در خصوص پیام رهبر معظم انقلاب درباره تفاهم‌نامه 👌دفعات قبل امام مسلمین موضع می‌گرفتند، ما در ادامه موضع امام از دولت های مختلف مطالبه می کردیم. آن زمان هم جنگ نبود، یک پدیده سیاسی بود. در زمان جنگ، خطر انشقاق جامعه بزرگترین خطر است. ‼️ جریان‌های مختلف بعد از پیام صریح و دقیق امام که باید موجب وحدت می‌شد، هرکدام با برداشتن بخشی از پیام، خود را محق دانستند و دعوا را تشدید کردند! 🔴 امام مسلمین تصریح کردند مسئولان قصد کودتا یا خیانت نداشتند، که بعضی ابراز می کردند... اما علیرغم نظر متفاوت، اجازه را صادر فرمودند. 👌 امام در پیام فرمودند: ؛ چون اصل بر عدم مذاکره است. بر اساس آیه «و لا تهنوا و لا تحزنوا...» که امام شهید بارها بیان کردند، اصل بر مبارزه است؛ نه مذاکره و صلح. اما امام شهید هم در برهه‌هایی اجازه را صادر کردند که است. ❌ بعضی گفتند حالا که فهمیدیم نظر امام چیز دیگری است، باید چنین و چنان کنیم! چرا همه پیام را نمی خوانید؟! امام می فرمایند ما منتظر هستیم‌ تا نتیجه را ببینیم. پس ما هم باید به فرمان امام منتظر باشیم و از خودمان فتوای جدید ندهیم! 👌حواسمان باشد که این پیام امام بایستی باعث تقویت و انسجام بدنه انقلاب باشد! نه اینکه با هم تسویه حساب کنیم. کلام امام فصل الخطاب است! 🎙حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان هیئت محبین اهل‌بیت علیهم‌السلام حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها @mohebbin_net @panahian_ahmad
هدایت شده از اخبار مشهد
🔸خونخواهی به قوت خود باقیست آیت الله سید احمد علم‌الهدی، خطیب جمعه مشهد: 🔹خون‌خواهی رهبر مظلوم و شهید انقلاب همچنان به قوت خود باقی است؛ جنگ پایان یافته اما مبارزه با نظام سلطه آمریکایی پایان نیافته است. 🔹 وی تأکید کرد خون‌خواهی امام شهید با کشته شدن یک فرد محقق نمی‌شود و هیچ چیز جایگزین فقدان رهبر شهید نخواهد شد. @Akhbarmashhad
هدایت شده از استاد عابدینی
بسم‌الله الرحمن الرحیم پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهم‌نامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان» نقض شده است. ما به عنوان ناظران تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهم‌نامه هستیم. محمدرضا عابدینی ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ @Abedini