eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
با تلاش و پیگیری افزایش مبلغ کالابرگ قطعی شد. بزودی عملیاتی خواهد شد. کانال رسمی حجه الاسلام و المسلمین دکتر اخلاقی https://eitaa.com/DrHasanAkhlaghi
مطلب کلیدی‌ای که لازم است اول عرض کنم - که یکی از عزیزان، اینجا مطرح کردند - راجع به گزاره‌هائی است که درباره ارتباط رهبری و مردم در اینجا و آنجا گفته میشود. این چیزی که در جلسه گفته شد، ملاک نیست؛ یا تأویل یا توجیه یا تفسیرهای مِن عندی؛ هیچ کدامِ اینها درست نیست. من حرفم همانی است که دارم میگویم. آنچه را که بر طبق مصلحت کشور و مصلحت نظام نباید گفت، نمیگوئیم؛ نه اینکه خلافِ آن را بگوئیم، بعد بخواهیم در یک جلسه‌ی خصوصی، مثلاً فرض کنید آن خلاف‌گفته را تصحیح کنیم؛ نخیر، اینجور نیست. بله، بسیاری از مسائل هست که گفتنِ آن بر مسئولان کشور حرام است؛ نباید بگویند. ما اگر همه‌ی آن چیزهائی را که میدانیم، بگوئیم، فقط شما که نمیشنوید، آنهائی که دشمن شما هستند، آنها هم میشنوند. قطعاً این چیزی که در جلسه گفته شد، نیست؛ و بلاشک نباید برخی از مطالب را گفت. اما آنچه را که نباید گفت، نباید گفت؛ نه اینکه باید خلاف آن را گفت و در اذهان شوب ایجاد کرد؛ شائبه‌ای به وجود آورد. قبلاً این روشن باشد، معلوم باشد؛ حرف ما همانی است که از ما میشنوید؛ چه در نماز جمعه، چه در دیدارهای عمومی، چه در دیدارهای دانشجوئی و دیدارهای گوناگونِ اختصاصىِ دیگر. شهید آیت‌الله خامنه‌ای دیدار دانشجویی سال ۸۶
🔻 همچنان، زیر بمبارانِ هجمه‌ها و هتاکی‌ها و سیاسی‌کاری‌های برخی مثلا انقلابی، با صدای رسا و صریح عرض می‌کنم: ۱- رهبری معطم، اشراف کاملا به اوضاع و احوال کشور دارند. ۲- واو‌ به واو پرونده‌ی آمریکا با اشراف و درایت رهبری معطم در حال مدیریت هست. ۳- مسئولین ارشد نظام هم دلسوزانه در حال تلاش برای تثبیت پیروزی کشور در این جنگ و عبور کشور از این گردنه پیچیده و طاقت فرسا هستند. ۴- هماهنگی و همدلی در میان رهبری و مسئولان ارشد کشور در بالاترین و بهترین وجه در طول سال‌های گذشته هست. (فارغ از اختلاف نظرات و سلیقه‌های طبیعیِ موجود) ۵- دشمن به شدت در حال تلاش برای ایجاد ناامیدی، تردیدافکنی، ایجاد اختلاف در میان مردم و حاکمیت است و متأسفانه عده‌ای ناخواسته و غافلانه در حال تکمیل پازل دشمن هستند. ۶- همچنان‌که امام شهید مکرراً فرمودند و حضرت آقا حفظه‌الله نیز در پیام آخرشان اشاره کردند، به مسئولین کشور اعتماد کنیم و از آنها پشتیبانی کنیم. ۷- حقیقت، شاید در غبارهای فتنه گونه، کمی محجوب شود، اما یقینا با فرونشست هیاهوی جاهلانه سیاست زدگانِ طماع، حقیقت رخ‌نمایی خواهد کرد و سیه روی می‌شود هر که در او غش باشد. والسلام 🌺
🔻 امامِ شهید، حضرت آیةالله خامنه‌ای: «توقع بنده از مسئولین این است که حالا که رفتار دشمن شدت پیدا کرده است، شما هم رفاقت‌هاتان را با هم شدت بدهید و بیشتر با هم باشید. ، تقوا، تقوا، ، میدان ندادن به احساسات سرکش، ملاحظه کشور، متمرکز کردن همه‌ی توان و نیرو برای مشکلات مردم و کشور؛ این توقع ماست.» ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
😐اینا دیگه گل سرسبد این‌دوستان هستند به صورت کاملا جدی میگه فرودگاه مهراباد رو بببندیم تا نتونند برن مذاکره. کانال دار دیگه هم کاملا جدی تایید میکنه اینکه چنین راهکاری میده کاملا مشخصه تو ذهن اینها چی میگذره. خدایا خودت ایران عزیز ما رو حفظ کن‌.... ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
سلام دوستان. ⚠️🚨یک توصیه دوستانه دارم خدمت همه عزیزان و البته این توصیه همیشگی بنده است مبنی بر اینکه ، و روایت های رسمی رو در هر شرایطی بنهیم. ❌ لطفا با هر گرایش فکری که هستید، افشای اسناد طبقه بندی در آنتن زنده توسط یک نماینده مجلس رو توجیه نکنید. کار و خلاف ملی رو فارغ از اینکه اون فرد شما بوده یا خیر، همیشه کنید. ⚠️چه برسد به اینکه این روایت هم شده و هم نباشد ❌ راه را برای قانون شکنان به بهانه دفاع از مردم و رهبری باز نکنید 👈 رهبری برای دفاع از خود نیاز به و آسیب به ریشه های امنیت کشور ندارند دفاع از رهبری، دفاع از مردم، دفاع از مملکت چیزی جز تقویت ها و ارکان رسمی این کشور نیست 🟡 اینکه مثلا نهاد امنیت سازی مثل شورای عالی امنیت ملی رو با خاک کنیم و رفتار ضد امنیت و قانون شکنی آشکار یک فرد با سوابق متعدد جنجال های سیاسی رو اعتبار ببخشیم، چه خوشمون بیاد چه خوشمون نیاد، به پای ! من اصلا کاری ندارم چقدر از حرف های ایشون درست بوده و چقدرش غلط. نفس کار ایشون افشای اطلاعات طبقه بندی و محرمانه است. همچین کاری اگر تو چین یا کره شمالی اتفاق می افتاد احتمالا جرمش میتونست اعدام به اتهام خیانت هم باشه... و العاقبه للمتقین ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
🚨⚠️استوری آقای روزی طلب مدیرکل سیاسی شبکه خبر در مورد آقای نبویان بعد از استعفا از شبکه خبر. ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماینده‌ی ولی‌فقیه و فرمانده کل‌قوا در سپاه: گزینه‌ی اصلی ما مذاکره نیست؛ گزینه‌ی اصلی ما میدان است، چه میدان جنگ باشد و چه میدان خیابان. ما نگران این نیستیم که مذاکره موفق نشود و نمی‌ترسیم. ما مضطرب نیستیم و از سر ناامیدی یا اجبار به مذاکره نرفته‌ایم. با قدرت و احتیاط وارد می‌شویم، اما منفی‌باف نیستیم و گزینه‌ی اصلی ما مذاکره نیست
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻مجوز است یا رضایت؟ 🔻شبهه‌ای مطرح شده که میان «مجوز» و «رضایت» تفاوت است. ریشه این بحث آنجاست که جریانی ابتدا مدعی تحمیل به نائب امام زمان بود، اما وقتی روشن شد این ادعا بی‌پایه است، همان سخن را با ادبیات دیگری تکرار کرد و گفت: تحمیلی در کار نبوده، اما مجوز بوده و رضایت نبوده است. 🔻چرا تحمیل خطاست؟ تحمیل دو شرط دارد؛ اراده تحمیل‌کننده و ناچاری تحمیل‌شونده. در حالی که رهبر انقلاب درباره مسئولان می‌فرمایند آنان از سر دلسوزی و حسن نظر تصمیم گرفتند و خود نیز تصریح می‌کنند «اجازه دادم»، یعنی امکان ندادن هم وجود داشته است. افزون بر آن، مسئولان را متعهد به تحقق اهداف امام و مردم می‌دانند. پس سخن از تحمیل اساساً بی‌معناست. 🔻اما ادعای جدید چه حاصلی دارد؟ نتیجه عملی آن این است که به جای مطالبه تحقق تعهدات، دوباره افراد درگیر حدس و گمان می شوند و آنچه امروز رهبری مطالبه دارند را رها می کنند. 🔻در این میان چند نکته مهم وجود دارد: 🔻اول. رضایت امری صفر و یکی نیست. ممکن است از امری 70 درصد رضایت و از روش دیگری 50 درصد رضایت داشته باشند. 🔻دوم. تأکید بر تعهدات نشان می‌دهد این مجوز، مشروط به تحقق اهداف است و رضایت نیز در گرو وفای به همان تعهدات معنا پیدا می‌کند. مجوز برای روش است و رضایت برای هدف. 🔻خلاصه، آنچه معیار عمل است، اراده فعلی و اعلام‌شده ولی است، نه حدس درباره نظر ترجیحی پیشین او. وقتی مجوز همراه با مطالبه تعهدات صادر شده، محل نزاع بر سر تحقق همان تعهدات است نه درگیر حدس و گمان شخصی شدن. @mahdian_mohsen
⛔ آسیبهای عزاداری 3⃣1⃣ 1⃣ رفتارهایی که موجب بدنامی شیعه می‌شود (وهن مذهب) 🔴 قمه‌زنی و اعمال همراه با جراحت شدید 🔴 هروله‌های نامتعارف، سینه‌خیز رفتن و ... 🔴 کوبیدن سر به زمین یا دیوار 🔴 رفتن در آتش و زغال 🔴 درآوردن صدای حیوانات در مراسم 2⃣ انحرافات محتوایی 🔴 غلوّ درباره جایگاه اهل‌بیت (حرفهای کفرآمیز به ایشان نسبت دادن) 🔴 الفاظ سبک یا نامناسب در اشعار 🔴 روضه‌های دروغ و بی‌سند 🔴 مطالب احساسی ولی غیرواقعی که اعتماد مردم را از بین می‌برد 3⃣ خرافات در عزاداری 🔴 نسبت دادن آثار قطعی به خون قمه‌زنی (مثل شفای حتمی) 🔴 سفره‌ها و نذرهای بی‌سند با اذکار و آداب ساختگی 🔴 وعده قطعی برای برآورده شدن حاجت با برخی اعمال خاص 🔴 مقدس دانستن اشیایی مانند علم یا برخی نمادها بی دلیل 🔴 اعتقاد به تمثال ائمه 🔴 برخی مراسم مانند سنگ‌زنی، طشت‌گذاری، گهواره‌گردانی یا علم‌بندی اگر با باورهای بی‌پایه همراه شود (البته اگر برخی از این امور صرفاً نمایش تعزیه یا نماد فرهنگی باشد و تقدس مستقل برای آن تصور نشود، اشکالی ندارد.) ✅ انتشار این پیام باقیات الصالحات است! 🔹کانال‌ حجت‌الاسلام‌برسلانی https://eitaa.com/joinchat/1817641700C7dbd556ea8