eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🟥 هواپیمای قالیباف اگر بی اذن ولی فقیه پریده باشد خودم با دوش پرتاب می زدمش! 🔻 لندنیِ احمق خیال می کند هواپیمای "سرباز _ قالیباف" می تواند بی اجازه امام از تهران بلند شود ! اگر اینطور بود ؛ یکیش خودم که از نوجوانی و از سال ۶۶ با دوش پرتابِ سهند در سلیمانیه ی عراق آشنا هستم ؛ نوع پیشرفته اش را تهیه کرده و در آسمان تهران کار را تمام می کردم ! ⭕️ برخی سوپر انقلابی ها چقدر بدبخت شدند که توعه مجاور ام آی سیکس به آنها در نقاب حمایت از رهبری به آنها فراخوانِ قیامِ قالیباف برگرد میدی؟! ⛔️ مگر تو نبودی جلوی دوربین خامنه ای مظلوم را مسئول کشتار دی ماه معرفی کردی و گفتی باید از حکومت کنار برود !؟ یادته با برخی نمایندگان خامِ تهران رو هم ریخته بودید و می گفتید ساختار فاسد است و کمپین استعفا و ترک پارلمان راه انداخته بودید؟! 🔻ای بیچاره ! ایرانیان مبعوث شدند؛ بقول امام شهید که ثمره بعثتِ عصرِ حجاز را سه گانه الف)‌ تربیت معنوی ب) تربیت عقلانی ج) تربیت قانونی تفسیر فرموده بودند ، باز گشت به هرج و مرج و بحث ارتجاعی جلیلی _ قالیباف_ زاکانی و... دیگر در ملت اثر ندارد ؛ قالیباف هم چون سرباز ولایت فقیه است برای ما اعتبار دارد همین ! مذاکره و سویس و قطر و عمان و اسلام آباد بهانه است تدابیر امام نشانه است ! بدون تدابیر امام مذاکره مشروعیت ندارد 📌وانگهی تفاهم به توافق هم تبدیل شود یا نشود ترامپ حتی یک روز از عمرش باقی مانده باشد هم چهار بار اعدام به ایرانیان بدهکار است و هرگز پرونده ی اعدامش از روی میز ایران کنار نخواهد رفت ! 🔺️دکتر مجتبی زارعی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی.
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
من اصول رو از کلام رهبرشهید گرفتم. اینا همه اصول است، همه هم تصریحات است که برخلاف تفکرات دوستان عزیز است. رهبری تاکید میکنند در مواردی با مذاکره موافقم، تاکید میکنند باید از مسئولین امر حمایت کرد، تاکید میکنند اینا انسان های درستی هستند ولی تذکر میدهند که دشمن قابل اعتماد نیست و مراقب باشید. تصریح میکنند اگر توافق درستی باشد همدلند. خب من با این کلمات ، گفتمان انقلاب رو شناختم و الان هم قطعا نظر رهبری سوم همین است و اینا بدیهیات گفتمان انقلاب است. خب شما برید بررسی کنید ببینید در این تاریخ ها نظر این عزیزان چی بود. میگفتند کلا مخالفیم. میگفتند اینا خائنند. خب نطر رهبری چی بود؟! هنوز اون تیم نسبت به تیم فعلی متفاوت بود و تیم فعلی افراد متعدد انقلابی همراهند. خلاصه نمیشود یک تیکه از کلام رهبری رو برداریم و به تصریحات دیگر توجه نکنیم. تصریحات رهبری خلاف تفکرات شماست و ما خودمان و شما رو به تبعیت کامل از رهبری دعوت میکنیم. اگر فرمودند علی الاصول نظر دیگری دارند بپذیریم ، اگر فرمودند مسئولین دلسوز و پرتلاشند بپذیریم، اگر نهایتا اجازه صادر کردند بپذیریم چون نه اطلاعات ما بیشتر از ایشونه، نه قدرت ما بیشتر از ایشونه نه هیچی. اگر ایشان به هر دلیلی به این نتیجه رسیدند من و شما هم باید هم مسیر شویم ولی در کنارش مطالبه کنیم که نظر رهبری را بدانیم و مسئولین رو به اون سمت ببریم ولی این ولایت پذیری نیست که یک جمله رو سر دیگران چماق کنی ولی همان رهبر چند روز قبل فرمود اگر اشکالتان موجه هم بود و به اتحاد آسیب زد مطرح نکنید ، ۲۴ ساعت خلاف این قسمت از کلام ایشان عمل کنید. ▫️@sheikh_farhad_fathi
🔺منبع نظامی: تنگۀ هرمز همچنان بسته است 🔹 پیگیری‌ها از منابع نظامی حاکی از آن است که تنگه هرمز همچنان بسته است و نیروی دریایی سپاه نیز تا اطلاع ثانوی هیچ‌گونه مجوزی برای عبور شناورها صادر نمی‌کند. 🔻 یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده: تنگه‌ی هرمز بدون مهار اسرائیل در لبنان باز نخواهد شد.
هدایت شده از راه خامنه‌ای
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 خروج خبرنگاران از محل نشست چهارجانبه در پی شرط قالیباف برای عدم حضور رسانه‌ها در این نشست 🔹 هیات ایرانی با پیشنهاد عکس مشترک و دست دادن با هیات آمریکایی مخالفت کرد و درحالی که ونس و هیئت‌های میانجی در محل گفت‌وگوها مستقر شده بودند اما هیئت ایرانی تا زمانی که رسانه‌ها محل این نشست را ترک نکردند وارد اتاق نشدند. 🔖 بجز دشمن که نتوانست از یک عکس یا دست دادن احتمالی استفاده تبلیغاتی کند، بعضی ادمین‌های ایتا هم احتمالاً حسابی توی ذوقشان خورد 😁 چقدر منتظر بودند یک عکس مشترک از قالیباف و ونس منتشر شود تا با کلیدواژه‌های تکراریِ «قاتل»، «شیطان»، «دست دادن»، «عادی‌سازی»، «لبخند» و... ده‌ها محتوا تولید کنند و احساسات پاک مخاطبان انقلابی را علیه سربازان میدان دیپلماسی تحریک کنند... ☑️ به «راه خامنه‌ای» بپیوندید 👇 @Rahe_Khamenei
گرد و غباری به پاست. اندکی صبور باشیم. اکنون باید مطالبه تحقق مفاد را انجام داد. متحد،همدل و بدون تخریب.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تنگۀ هرمز از همیشه ایرانی‌تر است 🔹اژدهایی، خبرنگار: امروز کشتی‌های کانتیتربر در بندر شهید رجایی پهلو گرفته و کالاهای اساسی و قطعات خودرو در حال تخلیه هستند. 🔹در اسکلۀ دیگری تخلیۀ ۲ هزار و ۵۰۰ تن شکر آغاز شده. 🔹نیروی دریایی سپاه می‌گوید همچنان هیچ شناوری حق گذشتن از تنگۀ هرمز را ندارد. @Farsna