eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ببینید چیزی که سالها به ما گفتن قطعنامه رو به امام تحمیل کردن هم دروغ بوده ‼️ 🚫علی الاصول امام همون زمان نظر دیگری داشتند و تعبیر رو بکار بردن اما شرایط اقتصادی مملکت باعث‌ شده امام خود تدبیر کنند تا جنگ اینگونه تمام بشه پس میشه خود ولی ناراحت باشه از کاری اما برای شرایط خاص کشور تدبیری کنه تا جنگ بشکل دیگری اداره بشه یا تموم بشه 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از | عهد بیان |
‌ ❗️باید به این سؤال فکر کنیم! قائد حکیم امت «دام‌ظله» فرمودند: «مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است.» رسانه‌یِ همسوی با دشمن، ضرورتاً تحت حمایت دشمن نخواهد بود و حتی ممکن است ناخواسته در مسیر خواستِ دشمن قرار گرفته باشد؛ اما مهم اینست: همچنان که مراقبت و ترجیحاً دوری از رسانه‌های دشمن ضروری و لازم است، از نزدیک شدن به خواسته‌یِ رسانه‌هایِ همسوی دشمن نیز باید مراقبت و ترجیحاً از آن دوری کرد. لذا سؤال خوب و بلکه لازمی‌ست که باید بدون نگاه جناحی و سطحی به آن فکر کنیم و مطابق پاسخ، عمل کنیم: ویژگی‌هایِ رسانه‌ی همسوی با دشمن چیست؟! پاسخ که روشن شود، وظیفه روشن‌تر خواهد شد؛ پس باید طبق آن تصمیم گرفت و عمل کرد! @Ahde_baian
🔺فتنه همین است؛ شاخ و دُم که ندارد! 🔹یادتان هست آن روز که شورای نگهبان را میکوبیدند، و ما میگفتیم این کار غلط است؟ 🔹آن روز که وزارت اطلاعات را زیر سوال بردند و به بهانه انتقاد، بی جهت دست به تخریب اطلاعات سپاه زدند؟ 🔹آن روز را که خبرگزاری های رسمی کشور، هر یک را به کسی نسبت دادند، و با قرار دادن آنها در دو قطبی های سیاسی اعتبار آنها و رسمیت شان را منهدم کردند؟ 🔹یادتان می آید که حتی از رسانه های بیت رهبری هم نگذشتند، و سایت دفتر امام شهید را سایت مهدی فضائلی نامیدند؟ 🔹آن روز که فرماندهان شهید ما را بیانیه خوان و دیپلمات و ترسو نامیدند که یادتان نرفته؟! 🔹یادتان که هست، وقتی میگفتیم تخریب شورای عالی امنیت ملی بی جهت نیست، و یحتمل در راستای اعتبار زدایی از ارکان نظام است؟ 🔸امروز هر آنچه پیش بینی کردیم اتفاق افتاده و مردم انقلابی نسبت به همه اینها تردید دارند، اما ادعاهای فلان بلاگر را چشم بسته قبول میکنند. حرفی را از فرمانده ارشد سپاه، از نماینده ولی فقیه در سپاه، از فرمانده ارتش نمیپذیرند، اما آنچه بلاگر مشکوک لندن نشین میگوید را قبول دارند! 🔸حالا خودِ خودِ فتنه است، و هم اکنون همه ما در میانه آن قرار داریم، غبار همه جا را فرا گرفته و هیچ چیز به وضوح دیده نمیشود؛ خوب را بد، و بد را خوب میبینیم؛ شاخص ها را گم کرده ایم؛ حتی رهبری که پیامی میدهند، هر کسی آن را با تفسیر بلاگر مورد علاقه اش میفهمد! 🔸آهای ملت! دیدید عمار بودن به شعار نمیشود؟ دیدید سوراخ غربال چقدر گشاد است و چه آدم های گُنده ای را از خود عبور میدهد؟ 🔸در روز روشن مسئولان خدوم نظامی و سیاسی کشور که امتداد یاران شهید خود هستند را خائن و کودتاچی معرفی میکنند؛ این شکایت را جز نزد خدا، به کجا میتوان برد؟ جانشان را کف دست گرفته، از یک طرف در حال مبارزه با کید دشمن و از یک سو آماج سنگ های خودی قرار گرفته اند. مگر دنیا چه ارزشی دارد که یک انسان با سالها مجاهدت بخواهد خود را در موقعبتی قرار دهد که هم از خودی بخورد و هم از دشمن؟ نهایتش چه میتواند باشد؟ 🔸همه با هم خائن شدند؟ همه فرماندهان دروغ میگویند؟ سران قوا در پی تحمیل شکست به ملت اند؟ نهادهای امنیتی و حاکمیتی رهبری را منزوی کرده و به او دروغ میگویند؟ تا کجا میخواهید پیش بروید؟ مرزی هم برای این رفتارهایتان آیا هست؟ چند شمخانی و لاریجانی دیگر باید بدهیم تا به هوش آیید؟ 🔸رهبری روزانه با فرماندهان و مسئولان ارشد کشور در ارتباط است، آمار و گزارش میگیرد، دستور صادر میکند، جلسه میگذارد، تبیین میکند و رهبری مینماید، آن وقت شما میگویید رهبری را دور میزنند؟ حتی توضیحات سپاه را هم نمیپذیرید؟ مگر خمینی کبیر نگفت اگر سپاه نبود کشور نبود؟ مگر این سپاه و این ارتش و این سربازان بی نشان و نشان دار پاسدار این مملکت نیستند؟ 🔸آیا برایتان سوال نشده که "مگر میشود همه سران و فرماندهان جان بر کف و معتمدین و منصوبان رهبری شهید و رهبری جدید، و اعضای شعام مسیر را اشتباه رفته باشند، بی اطلاع از امور باشند، دلباخته این مملکت و رهبری الهی آن نباشند؟ 🔸این البته مختص امروز نیست؛ امروز فقط شدت آن بیشتر شده است؛ در واقع این فتنه غبارش غلیظ تر است، و گرنه قبل از شهادت آقا نیز همین حرف ها بود، و آقا همه را رد کردند؛ فرماندهانی که عده ای آنها را بی غیرت خواندند همه شهید شدند؛ بعضی هایشان حتی در کنار آقا به شهادت رسیدند، و این نکته که فرماندهان بطور مستمر با رهبری در ارتباط اند یک واقعیت است؛ ما که نمیگوییم به غربگرایان اعتماد کنید؛ میگوییم هر آنگاه غباری فضای سیاسی کشور را فتنه گون کرد، نگاهتان حداقل به فرماندهان و پاسدارانمان باشد. 🔸یک انقلابی عاقل، یک مومن و مسلمان و شیعه دلسوز ایرانی، باید شاخص ها را بشناسد؛ رهبری که نمیتواند بابت هر بحث ریز و درشتی با شما حرف بزند؛ من نمیدانم برخی چهره ها را چقدر دوست دارید، چقدر قبولشان دارید، ولی بنده اگر بین ادعای برخی سیاسیون و نهاد مقدسی چون سپاه مخیّر شوم، قطعا دومی را انتخاب میکنم. این روزها هم از سر این ملت خواهد گذشت و هیچ دشمنی هم هیچ غلطی نخواهد کرد، اما طوری رفتار کنید که فردا روز اگر به یاد امروز افتادید از اشتباهات خود شرمنده و خجالت زده نشوید! @Ansari_rahim
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینو برسونین هم به نماینده‌هایی که در پست قبلی اشاره کردیم بهش، هم به برخی کانال‌داران ایتا که منتظرن دولت زمین بخوره. اونم توی شرایط جنگی با مدیریت واقعا هنرمندانه‌ش در دو جنگ آخرالزمانی...
🟩 مصادره به مطلوب توضیح رسانه ی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی حجت الاسلام جناب نبویان!! 🟢 گویا برادرمان جناب نبویان با وجود کار بُهت آورشان روی آنتن زنده نمی خواهند از روش نادرست ایجاد شبهه در صفوف واحد ملّت کناره گیری کنند ؛ ایشان به جز اصرار بر روش غلط خود پس از آن اقدام در رسانه ملی اما باز هم از توضیحِ نگارشیِ رسانه ی وزین رهبر حکیم انقلاب اسلامی و عذرخواهی این رسانه ، چنین تلقی ای ایجاد کرده است که پس حرف خودش ( یعنی آقای نبویان ) درست است ! 🔻اولا اضافه شدن متن داخل قلاب [....] از سوی رسانه ی دفتر معظم له از نظر بنده که بیش از بیست سال است با رسانه آشنا هستم برای تغییر که نه ، بلکه برای تفسیر بیان حضرت آقا دالّ بر ارزشگذاریِ اثبات تفاهم نامه نبوده است ، ولایتِ فقیه پاسدارِ ظرفیت و سعه ی وجودی ملتِ بعثت یافته است و معلوم است تفاهم نامه ی پیش روی با این جنایتکار در تراز خواست ذاتی و آرمانیِ امام و امت نبوده است؛ گو اینکه عذرخواهی رسانه معظم له را هم عین خردمندی می دانم چون تصورش موجب تصدیق بوده است که تراز نظام امامت_ امت با برخی از ملاحظات همراه شده و صد البته در عین حال امام و امت با دقت بر سرنوشتِ تفاهم نامه و تعهدات دشمنِ بدعهد و جنایتکار بصورت حداکثری و بی لکنت زبان نظارت خواهند کرد 🔻ثانیا اینکه برخی چنین وانمود کردند که معظم له در پیام پربرکت و درخشان شان در باره مطلق مذاکرات یا مطلق تفاهم نامه فرمایش کردند ؛ بنظر شخصی من و فهم بنده از تفسیر بین سطرهای نامه چنین مستفاد نشده و نمی شود 🔻ثالثا اما اگر جناب نبویان می خواهند در سپهر عمومی چنین وانمود کنند که پس امور مربوط به تفاهم نامه و مذاکرات جاری فاقد سیاستگذاری های ابلاغی از سوی رهبر حکیم انقلاب بوده و نهایتا خودسرانه و دور زدن آقاست این وانمود سازی دوباره نوعی ظلم مضاعف به ولی فقیهِ حکیم و رشید است زیرا بدون وجود سیاست های اجراییِ متنوع و مربوط به حوزه های مختلف در امر مذاکرات که با تفهیم ها و تدریس ها به دشمنان پشت میز مذاکره همراه است اگر از سوی مرکز اطمینان بخش ایران و نظام ( ولایت فقیه ) مورد هدایت واقع نشده باشد اساسا آن گفتگوها نامشروع خواهند بود و تصور این حرف هم موجب تصدیق است ⛔️ در پایان اما توصیه من به برادر انقلابی ام دکتر نبویان این است که به جای چنین وانمود سازی ها و مصادره به مطلوب از توضیحِ نگارشیِ رسانه ی امین دفتر رهبر انقلاب، از کار غیر اخلاقی و ضد امنیتیِ خودشان در خوانش غیر قانونی و ناقصِ اسناد بکلی سرّیِ منتسب به امامِ امت در آنتن رسانه ملّی که می تواند حامل فتنه های بزرگی شود عذرخواهی کنند؛ زیرا بعد از دستور کار ملّیِ ابلاغی امامِ امت از طریق نامه مبارک معظم له کسی به خصوص اگر مدعی تبعیت از ولی فقیه باشد حق نداشته و ندارد به زیر این میز ملّی بزند ؛ 🔸️اگر دوباره مضمون گرانسنگ برخی از فرازهای زیارتِ مقدس جامعه کبیره را مرور کنیم متوجه می شویم که عقب ماندن و جلو زدن از امام؛ توآمان ناپسند شمرده شده و ما باید سرباز و همراه امام باشیم ؛ مآموم که نباید از امام جلو بزند! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا می‌شود به سخنانی اخیر رییس جمهور نقد داشت اما او را متهم به خیانت نکرد؟! بله! من این پیام کوتاه و همدلانه‌ی حجةالاسلام حاجی صادقی نماینده‌ی فاضل و انقلابی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را معرفی می‌کنم!
🔰مرندی: ایران قصد خرید کالاهای کشاورزی آمریکایی را ندارد و دیروز هیچ بحثی در مورد آمدن بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران صورت نگرفت. تبلیغات غربی را نادیده بگیرید. 🔹Iran is not planning to purchase US agricultural goods, and there were no discussions yesterday regarding IAEA inspectors coming to Iran. Ignore Western propaganda.
🟥 به نمایندگان محترم و دلسوز شهرستان ها ! در تئاتر و نمایش تصرف مجلس برای روز یکشنبه شرکت نکنید ؛ این حزب به قاب عکس اردوکشی خیابانی نمایندگان برای پیروزی در انتخابات شورای شهر تهران نیاز دارد؛ این فراخوان یک سرمایه گذاری است! 🔻تهران و ما ادرائک تهران ! عزیزان ! ۳۴ سال است در تهران زندگی می کنم ؛ مردمش بیست ، غیور ، انقلاب ساز و حماسه ساز هستند ؛ اما برخی باندها و حزب هایش فرصت سوز و تفرقه انداز و خرابکار ! 🔻می دانم در فشار هستید ؛ برخی از شما نمایندگان به خود من گفتید؛ شاهد هم دارم که بخاطر ارعاب و فشار سرکرده ی فراخوان و ستاد پیامکی اش برای تصرف مجلس در روز یکشنبه در فشار هستید و... ⛔️ یادتونه که یکی از نمایندگان مردمی و محترم شمال کشور در صحن مجلس مدام به شوخی و جدی به بهانه سباسی کاری برخی نمایندگان تهران می گفت و می گوید : ای نمایندگان بی درد تهران !!!!؟ ....حالا همون وقته ! وقتِ فراخوان تصرف مجلس از طرف این حزب سه _ چهار نفره ی تهرانی که سودای فتح انتخابات شورای شهر تهران را با عکس برداری از شما نمایندگانِ شریف شهرستان ها مقابل مجلس را در سر می پروراند ! 📌 آیا بین شما و ما کسی هست که مخالف باز گشایی صحن علنی باشد ؟! هرگز ! پس ؛ پشت صحنه را مراقبت کنید این فراخوان یک سرمایه گذاری است ! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
ایران رسماً اعلام کرد: به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه نخواهیم داد از تأسیسات هسته‌ای که در جنگ آسیب دیده‌اند بازدید کنند.
هدایت شده از  علی مقدم
عمریست نشستیم سر خوان ابالفضل دل یکسره بستیم به احسان ابالفضل دنیا به کراماتش و عقبا به شفاعت در هر دو سراییم سر خوان ابالفضل هر گردش خورشید به فرمان علی و هر گردش ماه است به فرمان ابالفضل آنقدر که از روضه او معجزه دیدیم ما را بنویسید مسلمان ابالفضل پیش احدی دست طلب باز نکردیم بستیم فقط دست به دامان ابالفضل بر منصب شاهی نکند میل و نگاهی هر کس که شد از خیل غلامان ابالفضل ما در چه شماریم؟! که جانان دو عالم در کرببلا گفت: به قربان ابالفضل با تیغ نگاهش برود در دل میدان صف می شکند لشکر مژگان ابالفضل جان ها به فدای لب عطشان حسین و جان ها به فدای لب عطشان ابالفضل صد شکر که زیر علم مقتدر اوست جمهوری اسلامی ایران اباالفضل 🆔 @sheikh_ali_moghaddam
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ کریس مورفی:جنگ را باختیم و برای بازگشایی تنگهٔ هرمز باید پول هنگفتی به ایران بپردازیم ‌«سناتور کریس مورفی»سیاستمدار مطرح آمریکایی: واقعیت این است که این تحریم‌ها برای همیشه برداشته شده‌اند و تمام اهرمی که می‌توانستیم برای توافق هسته‌ای استفاده کنیم را از دست داده‌ایم. ‌از نظر تئوری، اعمال مجدد تحریم‌های نفت ایران پس از ۶۰ روز یک اهرم است، اما آنها می‌دانند ایران چه خواهد کرد، دوباره تنگه را خواهد بست.
احسنت 👌✊✊✊