eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
یه نکته‌ای که بابت کنش‌گری‌ برخی عزیزان دغدغه‌مند به نظرم می‌رسه اینه که؛ ✅ باید سعی کنیم نگاه‌مون به افراد صفرویکی نباشه جای جاش حمایت کنیم از اعمال خوب و درست‌شون و جای جاش نقد مستدل و متین بدون اهانت و تخریب ✅ از همه مهم‌تر اینکه باید همیشه دستور رهبری شهید رو مد نظر داشته باشیم که فرمود ✅ ضمن اینکه خیلی باید مراقب سروصدای رسانه‌های معاند باشیم و تذکر و دستور رهبری رشید رو آویزه‌ی گوشمون کنیم و دل به رسانه‌های دشمن ندیم و تحلیل کسانی که مستندات‌شون رسانه‌های دشمنه رو هم کنار بگذاریم. برای فهم درست فرمایشات رهبری شهید و رهبری رشید هم لازمه نگاه این دو بزرگوار رو منظومه‌ای ببینیم و تحلیل کنیم.
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
Zürich conversation report mohammadi 34405.mp3
زمان: حجم: 9.6M
گزارش مذاکرات زوریخ - فایل شماره 53 مهدی محمدی- 3 تیر 1405 @mohammadi61
خود نبویان، اینقدر نبویان نیست که این دارابنشنال، نبویانه!
✍هر دو دروغ توسط آقای بقایی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران تکذیب شد. https://eitaa.com/sepahnews/25979 https://eitaa.com/sepahnews/25978 🔷بعد از اینکه رهبری بارها فرمود به جریان رسانه‌ای دشمن توجه نکنید، اونها دنبال عملیات روانی علیه مردم ایرانند، تازه آقای غضنفری تبدیل شده به سخنگوی کاخ سفید و توئیت‌های ترامپ براش شده دستور کار🤦‍♂ 🔶شهید امام خامنه‌ای: «همه باید مراقب ایجاد شکاف، ایجاد فتنه، ایجاد بدبینی نسبت به دستگاه باشند. اینهائی که میبینید گوشه و کنار، بدون هیچ قیدوبندی، بدون هیچ ملاحظه‌ای، نظام اسلامی را، دستگاه جمهوری اسلامی را متهم میکنند، هرچه از دهنشان در می‌آید، به نیابت از دشمن میگویند؛ برای اینکه اگر صدای دستگاه‌های تبلیغاتی جبهه‌ی ضد اسلام و صهیونیستها و آمریکائیها به گوش کسی نرسید، اینها جبران کنند و همان حرفهای آنها را به گوش مردم برسانند، اینها به ملت خیانت میکنند؛ این در حقیقت یک خیانت واضح است. مردم را نسبت به یکدیگر، نسبت به مسئولین، نسبت به خدمتگزاران بدبین کردن، فضای یأس‌آلود به وجود آوردن، یکی از این راههاست.1389/08/26» اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
✍آقای نبویان از بزرگترین فسادها دروغ بستن به رهبریست، از بزرگترین فسادها تحریف حرف رهبریست، حرف شما زشت است که سعی میکنید با نشر اکاذیب مسئولین رو روبری رهبری نشان بدید. 🔶مصلحت همانیست که رهبری تشخیص دادند ، تشخیص ایشان بر این بوده که باید مفاد این تفاهم‌نامه مطالبه شود نه اینکه تفاهم‌نامه تخریب بشود. 🔷آقای نبویان کنشگری شما دقیقا علیه خواست و امر رهبری است. به نام اسلام اما به کام دشمنان اسلام فعالیت میکنید. 🔶اگر تشخیص رهبری این بود که مفاد این تفاهم‌نامه ناقضِ حقوق ملت ایران و جبهه‌ی مقاومت هست، اجازه‌ی آن را صادر میکردند؟ 🔷آقای نبویان، یکی از مصادیق آشکارِ فساد و خیانت، انتشار اسناد محرمانه‌ی شعام بود، اون هم به صورت گزینشی و ناقص و بعضاً تحریف شده، و با هدف تحریک مردم علیه خواست رهبری. 🔶توبه کنید، به نماینده‌ی جمهوری اسلامی ایران بودن بازگردید. 🔷این کارها به جایی نخواهد رسید، این نظام شجره‌ی طیبه است، با این بادها نخواهد لرزید. 🔶به قول شهید سلیمانی والله قسم هر کس به این نظام سنگ انداخت آواره شد. والعاقبة للمتقین اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از مکتوبات
🔻 دست از زدن این حرفهای احساسی و بدون اطلاع بردارید 🔸 در این میان برخی جملات و عبارات، عملاً هیچ تفاوتی با برخی جملاتی که ما سال‌ها آن‌ها را تمسخر می کردیم ندارد. عده ‌ای می گفتند جمهوری اسلامی، ایران را به چین و روسیه فروخته است! جمهوری اسلامی ۴۰ هزار نفر را کشته، سقوط کرده، رهبری فوت کرده و مقامات به ونزوئلا فرار کرده‌اند، حماس و حزب الله نابود شده و ... 🔹 این جملات کلی، مبهم، دروغ و اغراق آمیز چه تفاوتی با برخی جملات امروز مانند دادن اورانیوم در برابر کاه و یونجه دارد؟! 🔸 اگر ما برای سالیان ضدانقلاب را بابت این جملات مسخره می کردیم چرا خودمان باید گرفتار اینگونه جملات احساسی و دروغ، بدون در نظر گرفتن جزئیات و همه جوانب شویم؟ محلل @maktubaat 🔻🔻🔻 ماجرای خرید کالاهای اساسی از محل پول آزاد شده چیست؟ 🔸 یکی از بیشترین انتقاداتی که همواره به دولت های مختلف در سالیان اخیر وارد می‌شد، این موضوع بود که چرا در حالی که آمریکا ما را تحریم کرده، اما گاه تا نزدیک به ۸۰ درصد از واردات ‌کالاهای اساسی ما از شرکت آمریکایی کارگیل (از مبادی مختلف همچون برزیل و ...) است و حتی نقاط تسویه ارزی آن کالا نیز به همین میزان در کشور وابسته به آمریکا، یعنی امارات صورت می‌گیرد؟ 🔹 این روند که از دولت دوازدهم آغاز شده بود، تا کنون ادامه داشت. در دولت سیزدهم تلاش های زیادی در سطوح کارشناسی و اجرایی برای کاهش این وابستگی‌ها صورت گرفت که هر چند کاهش فاحشی نداشت اما به مانند همیشه که همه چیز در کشور ما سیاست زده می شود‌، این موضوع نیز در آن موقع سیاست زده شده بود و مخالفین دولت شهید رئیسی روش های جایگزین را تمسخر می‌کردند! 🔸 اتفاقی که اکنون افتاده نیز همین است که آن ۶ میلیارد دلار از پول های بلوکه شده قطر که به صورت اعتباری داده می شود، برای خرید کالاهای اساسی استفاده می شود که ما سالیانه بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد دلار برای آن هزینه می کنیم. 🔹 این منابع در اصل همان منابعی بود که قرار بود در سال ۱۴۰۲ با این مکانیسم آزاد گردد که ۷ میلیارد دلار که به شکل وون در کره جنوبی بود و به دلیل سیاست های انبساطی کره، به ۶ میلیارد دلار کاهش یافته بود، به حساب بانک مرکزی سوئیس در آلمان واریز گردد، وون در یک فرایند ۴ تا ۶ هفته‌ای تبدیل به یورو شده و سپس به حساب ۶ بانک خصوصی ایرانی در دو بانک قطری واریز شود، ایران سفارشات خود در حوزه کالاهای اساسی را ثبت و بانک قطری با مجوز اوفک پرداخت کند. 🔸 این فرایند طی شد تا اینکه پس از ۷ اکتبر این پول از سوی دولت بایدن مجدداً مسدود شد، امری که بعداً به گلایه صریح رهبر شهید انقلاب از امیر قطر نیز انجامید. 🔹 موضوع ‌کالاهای اساسی نیز اخیراً در کشور در حال مشکل آفرینی بود و به دلیل کمبودهای ارزی و عدم تخصیص ارز، عدم ثبت سفارش و عدم ورود کالا، پیش‌بینی‌های بدبینانه‌ای در خصوص وضعیت کالاهای اساسی در پایان تابستان شکل گرفته بود. 🔸 بنابراین به هر حال ما باید بخش اعظمی از پول‌هایی که در اختیارمان قرار می‌گیرد را صرف خرید کالاهای فوق و حساس کنیم و طبعا با پول حاصل از صادرات نفت که از طرق مختلف استحصال می شود و امیدواریم به میزان اصل قیمت نفت و بدون هزینه تخفیف‌ و پورسانت  باشد، می توان برای استفاده های دیگر بهره برد. 🔹 البته همانطور که گفته شد، موضوع زیرساخت دورزنی تحریم از مبادی تحت کنترل دشمن یک مسئله اساسی در کشور است و باید راهکارهایی خصوصا در دوران پساجنگ اتخاذ شود، جنگ اخیر باعث شد که اتکای ما به امارات خود به خود کاهش یابد و به سایر مبادی مانند پاکستان و عمان تغییر یابد که اگر این متنوع سازی در هر دو عرصه گسترش یابد و بتوانیم خود را از زیرساخت های تحت نظارت دشمن جدا سازیم، قطعا یک دستاورد راهبردی برای کشور به دست خواهد آمد.
هدایت شده از پیرِ پالان دوز
یک سوال: دوست دارید مفاد تفاهم نامه رئیسان جمهور ایران و آمریکا همان طور که نوشته شده، محقق شود و یا اینکه دوست دارید حقانیت آن «نظر دیگر رهبر معظم انقلاب» که مغایر با این تفاهم است ثابت شود و مفاد تفاهم محقق نشود؟ دوست دارید بعد از شکست تفاهم، رهبر انقلاب بفرمایند : «گفتم اعتماد نکنید و آن راه دیگر را بروید » یا اینکه رهبر انقلاب بفرمایند الحمدلله که توانستند به تعهدی که به من و مردم دادید عمل کنید و آفرین بر شما ؟ از نظر احساسی، برخی از مردم انقلابی دوست دارند مفاد تفاهم شکست بخورد تا حقانیت آن نظر دیگر رهبر معظم انقلاب ثابت شود. این خیلی خیلی خطرناک است. اتفاقا همین مسأله باعث میشود این عزیزان، هر خبری که حاکی از شکست این تفاهم و یا منفعت بردن آمریکا از این تفاهم باشد را قبول کنند و آن را در چشم دولت فرو ببرند و بگویند ما که به شما گفتیم نظر رهبر انقلاب را تأمین کنید ولی شما به راه دیگری رفتید و امر ولی فقیه را بر زمین گذاشتید. لذا میبینیم که مثلا کانال پالان دوزان بلخ، مینویسد که قرار است پولهای آزاد شده خرج تعمیرات کشتی های آمریکایی شود و ناگهان می‌بینید که این خبر مسخره، تبدیل به شعاری بر روی یک پلاکارد در خیابان میشود. این رویه، اصلا نرمال نیست. هر چند خودم معتقدم اگر این تفاهم و شروط آن عملی شود بسیار به نفع ایران است ولی تجربه نشان داده که این اتفاق نمی‌افتد و آمریکایی ها کارشکنی می‌کنند. اما رفتار دینی و حرفه ای اقتضا میکند که تا میتوانیم به دولت کمک کنیم که بتواند به تعهدش به رهبر انقلاب عمل نماید.
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔻 اساتید به لجن کشیدن واژه های مقدس!!!! در طول سالهای گذشته تاکنون، عده ای با پوشش انقلابی و انقلابیگری، متخصص به لجن کشیدن، بی اعتبار کردن، لوث کردن و ... واژه های مقدس و خط شکنی بوده اند که امام جامعه در جهت پیشبرد اهداف انقلاب طراحی و خلق کرده اند؛ مانند: از دیوار سفارت بالا رفتند و اسمش را گذاشتند آتش به اختیار!!! و یا به سرداران سپاه فحاشی کردند و ذیلش نوشتند هشتک جهاد تبیین!!! امروز هم این اساتیدِ خود حق پندارِ مطلق، در حال لوث کردن واژه مردم مبعوث شده هستند!!! هر اباطیلی که در ذهن دارند را مینویسند و میگویند و انجام میدهند، آنگاه خود را پشت مردم مبعوث شده مخفی می‌کنند تا هم از نقد و تحلیل فرار کنند!!!! و هم بر تنِ رویکرد خود لباس اعتبار بپوشند!!! ▪️نه هر که چهره برافروخت دلبری داند ▪️نه هر که آینه سازد سِکندری داند ▪️نه هر که طَرْفِ کُلَه کج نهاد و تُند نشست ▪️کلاه‌داری و آیینِ سروری داند
🔴 نیرودریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی جمهوری اسلامی ایران ممکن است بسم الله الرحمن الرحیم 🔹ساعاتی قبل بدون اطلاع و هماهنگی با جمهوری اسلامی ایران از طرف برخی مراجع مسیر جدیدی برای تردد کشتی‌ها در تنگۀ هرمز اعلام شده که این مسیر غیرقابل قبول و کاملاً خطرناک است. 🔹به اطلاع همه می‌رساند تنها مسیر مجاز برای عبور از تنگۀ هرمز همان مسیر های اعلام شده از طرف جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، و تردد شناورها در خارج از این مسیرها بسیار خطرناک و ممنوع بوده و اخطار می‌دهیم از هرگونه تردد در خارج از مسیر های ابلاغی جدا خودداری نمایید. 🔹هماهنگی با نیروی دریایی سپاه برای عبور از تنگۀ هرمز از طریق کانال ۱۶ الزامی است و با شناورهای متخلف برخورد خواهد شد. نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
مخرج مشترک با دشمن پیدا نکنید! 1️⃣ راهبردِ اولویت دار نظام در کلام رهبری 🔹قوام نظام جمهورى اسلامى به نسبت به كسانى است كه براى تصدى مراكز قدرت انتخاب مى‌كنند.۱۳۸۱/۱۲/۰۶ 🔸بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جوانان و دانشجویان سیستان و بلوچستان 2️⃣ راهبردِ اولویت دار دشمن در کلام رهبری 🔹از كارهائی كه دشمن میكند، نسبت به مسئولین است.۱۳۸۹/۰۵/۲۷ 🔸بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران نظام 3️⃣ نتیجه اقدامات مخرج مشترک دار در کلام رهبری 🔹امروز كه مردم را كند و به خود، به مسئولین و به آینده بی‌اعتماد كند، به كمك كرده است.۱۳۸۶/۰۱/۰۱ 🔸بیانات‌ مقام معظم در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ✅ رویه مطالبه گری، عدالتخواهی، انتقادی و رسانه ای افراد را بررسی کنید و ببینید در کدام دسته قرار میگیرند👌👌