eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
آقا جان قبول کنید زیادی حسن‌ظن داشتید سلام آقا جان من در این چند دهه، چندین بار برای پدر بزرگوارتان، امام شهیدمان دل‌نوشته نوشته و اقلی را منتشر و اکثری را به سایت ایشان ارسال نمودم هر گاه دلم از روزگار می‌گرفت و دلتنگ می‌شدم، می‌نوشتم امشب که شب عاشورای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است و نزدیک اذان صبح، دلتنگ آقای شهیدمان شدم و تصمیم گرفتم برای شما نامه‌ای سرگشاده بنویسم برای شما که در لحظات سخت امیدواری آمدید و پسند سخت‌پسندان و امید ناامیدان شدید چه برسد به ما که سهل‌پسند و امیدواریم آقا جان؛ از روز انتصابتان تا همین لحظه که مشغول نوشتن هستم، لحظه به لحظه منتظر پیامی جدید از شما هستیم تا روشنگر مسیر حرکتمان باشد اما در این نامه‌ی سرگشاده میخواهم درباره‌ی پیام آخرتان چند کلمه‌ای با شما درد‌دل کنم آقا جان؛ برخی پیام آخر شما را پیامی وحدت‌شکن و اختلاف افکن می‌دانند و می‌گویند ایشان که همیشه ما را به وحدت دعوت می‌کردند؛ چرا این پیام وحدت شکن را دادند؟ راستش را بخواهید این حرف آنها در هدفِ پیام، غلط و در نتیجه‌ی حاصله، صحیح است؛ چون نتیجه، به آنچه می‌گویند ختم شد؛ یعنی به تَفَرُّق و اختلاف اما به جِد معتقدم این اختلاف و زخم برداشتن وحدت ملت، نه حاصل پیام شما که حاصل تبیین غلط ما خواص از آن پیام بود اینجاست که باید بنویسم شما زیادی به ما حسن‌ظن داشتید؛ از ما زیادی انتظار داشتید. آقا جان؛ شما انتظار داشتید ما با رسیدن این پیام، بتوانیم شخص‌پرستی و حزب‌پرستی و نفس‌پرستی را رها کنیم و به دنبال آنچه از ما خواسته‌اید برویم اما انتظارتان محقق نشد ما نتوانستیم ما نتوانستیم انتظار شما را برآورده کنیم کسانی از ما، با دیدن پیامتان گمان کردند در حال از سر باز کردن مسئولیت مذاکرات و تفاهم‌نامه و گردن نگرفتن نتایج آنها هستید و کسانی دیگر، «دلسوز و پر‌تلاش و حسن نظر» را گرفتند و در چشم کسانی که مسئولین را خائن و جاسوس می‌دانستند فرو کردند و عده‌ای نیز «نظر دیگری داشتم» را گرفتند و در چشم کسانی که همه‌ی کارها را در هماهنگی با حضرتعالی می‌دانستند فرو کردند اما کم کسی به تبیین وظیفه‌ی اصلی که شما بر دوش ملت گذاشتید توجه کرد وظیفه‌ی «انتظار تحقق شروط گفته شده» آقا جان؛ ما نفهمیدیم که اگر شما می‌خواستید اختلاف نظر خود با اعضای شعام را مطرح کنید تا به پشتوانه‌ی ملت، جلوی امضای تفاهم‌نامه‌ای، که بر خلاف نظر شماست را بگیرید، قبل از امضای تفاهم‌نامه، این پیام را صادر می‌کردید نه اینکه بعد از امضا که دیگر کار از کار گذشته است، پیامتان را صادر کنید تا باعث دودستگی و اختلاف گردد ما فکر نکردیم که مگر می‌شود شما که در همه‌ی پیام‌های خود بر اتحاد تاکید کرده بودید، این بار بیایید در پیامتان مطلبی بنویسید که مایه‌ی تفرقه و اختلاف باشد؟ آقا جان؛ ما نفهمیدیم که اگر شما می‌خواستید اختلاف نظر خود با اعضای شعام را مطرح کنید، چرا اعضای شعام بعد از این پیام، اعلام نکردند که رأی خود را پس می‌گیرند و به نظر شما عمل خواهند کرد چرا باید این مسئولیت را بپذیرند و پاسخگوی همه‌ی مشکلات حاصل از این تصمیم و هر مشکل دیگری که رسانه‌ها‌ی رقیب، آن را به این تصمیم ربط می‌دهند، باشند اینکه از نظر خود برگردند و راه و نظر شما را بروند و سپس با کارشکنی و فشار آوردن به معیشت مردم، همه‌ی تقصیرها را متوجه حضرتعالی کنند تا ثابت کنند آنچه آنها قصد پیمودنش را داشتند، از راه و نظر شما نتیجه‌بخش‌تر بوده‌ است، با نگاه خائنانه یا منفعت‌طلبانه‌ای که متهم به آن شده‌اند، معقول‌تر نبود؟ چرا نکردند؟ چون آنها از منظور شما کاملا مطلع بودند و می‌دانستند هدف این پیام چیست آنها خوب می‌دانستند که خطاب شما به ملت بود اما می‌خواستید دشمنانی که لیاقت مخاطب پیام شما بودن را ندارند متوجه شوند که اگر به این تفاهم‌نامه پایبند نباشند، راه و نظر دیگری در مقابل آنها قرار خواهد گرفت که در آن، امتیازاتی سنگینتر از دشمن ستانده و امتیازات کمتری داده خواهد شد آقا جان؛ ما در پیام شما تدبر و تفکر نکردیم ای کاش این بار سنگین تفکر و تدبر را بر عهده‌ی ما نمی‌گذاشتید ما شخص‌پرستی و حزب‌بازی و کینه‌های انتخاباتی را فراموش نکردیم نه اینکه نمی‌توانستیم در واقع نخواستیم احساس کردیم موقعیت خوبی برای زدن رقیب است که نباید از دستش بدهیم یکی رای منفی جلیلی را، نه به جهت هم‌نظر بودن با شما، بلکه به جهت جنگ‌طلبی و میل به ادامه‌ی جنگ تا نابودی زیرساختها تفسیر می‌کرد و قشر خاکستری را از او می‌ترساند و دیگری رای مثبت قالیباف را به ترس و عافیت‌طلبی و فراموشی آرمانها و در مخالفت با نظر شما تفسیر می‌کرد و نیروهای انقلابی را از گرد او می‌تاراند بله آقا جان زیادی به ما حسن‌ظن داشتید ما «آن»ی که باید باشیم، نبودیم کم‌کاری ما را ببخشید و حلالمان کنید @yousofnaseri
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️☝️🚨 وقتشه خودمون کامل پیام های رهبری و بخونیم تا در این فضای مجازی ، این جملات رهبر انقلاب نشود ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
علی الاصول ظاهر این پیام قشنگ است اما باطنش بوی طراحی موساد می‌دهد. چقدر زیبا گفته؟! با این پیام خیلی ریز فرماندهان سپاه و اعضای شورای عالی امنیت ملی را از سپاه امام حسین جدا کرده است. همان فرماندهانی که در لیست ترور شمر زمان [ آمریکا و متحدینش] هستند توسط به ظاهر خودی ها ترور شخصیتی می‌شوند. ‌گویا ابن زیادها با لباس حسین در میان کوفیان رخنه کرده اند و خود را حسینی جلوه می دهند. نمی دانم این پیام ابتدا توسط کدام سرویس امنیتی دشمن طراحی شده اما این پیام هوشمندانه‌ی دشمن توسط ضریب می خورد. رضا خانعلی زاده | بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/96731162C0fde667bcb
داریم مکرر مسئولین رو قضاوت می کنیم اما هیچ معلوم نیست روز قیامت پای اعمال خیلی از ما ها چه نوشته خواهد شد؟! شاید زیر نامه اعمال خیلی از ما و افراد رسانه دار بنویسند؛ "علی الاصول امام جامعه نظر دیگری داشتند و فعل اختلاف افکن شما با رای و خواست ولی تطابق نداشت" رضا خانعلی زاده | بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/96731162C0fde667bcb
در هیچ کجای دنیا به یه بلاگر اجازه نمی‌دهند این همه افکار عمومی را مسموم کند و بی‌هزینه بماند. قرار هم نیست تمام زندگی و عمرمان را بزاریم و به شبهاتی که روزانه توسط آقایان خلق می‌شود پاسخ دهیم. نظام باید یکجا تصمیم بگیرد با این عناصر ستون پنجمی دشمن برخورد کند.
هدایت شده از سرالاسرار
معروف است که اکنون و بر خلاف گذشته، ۸۰ درصد اخبار و اطلاعات در فضای آشکار وجود دارد و ۲۰ درصد اخبار، پنهان است که می توان نشانه این ۲۰ درصد را هم در آن ۸۰ درصد ردزنی کرد. بنابراین امروزه روش های جمع آوری اطلاعات آشکار بیش از پیش توسعه یافته و بر آن‌ها سرمایه گذاری می شود. با این حال دشمن نیز بیکار ننشسته و تلاش می کند با تزریق اطلاعات و تحلیل‌های انحرافی بر جریان اخبار آشکار، باعث ایجاد سردرگمی در سامانه تحلیلی ما شود؛ مطالعه موردی این موضوع به تجربه حزب الله در نبرد ۲۰۲۴ برمی‌گردد که در آسیب شناسی های پس از آن مشخص شد که یک عامل موثر در ضربات وارده بر حزب الله، اتکای آنها بر تحلیل‌های آشکار صهیونیست‌ها بوده است. از سوی دیگر، روش های جمع آوری پنهان هر چند می تواند به ما اطمینان بیشتری بدهد، اما اگر حتی یکی از مبادی جمع آوری فوق تحت کنترل دشمن باشد، باعث شکست‌های راهبردی می شود... *محلل کانال🌷سرالاسرار🌷 را به دیگران معرفی فرمایید https://eitaa.com/safavali دریافت پرسش از طریق شخصی ادمین @Saf_avali
می‌پرسند در این شرایط سخت پیچیده، ما به چه کسی اعتماد کنیم و چه منبعی برایمان حجت باشد؟! پاسخ بنده یک کلام است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشخصا نماینده‌ی رهبری در این نهاد انقلابی. ذهنِ ما اگر گرفتار افراد و جریانات سیاسی اصولگرا یا اصلاح‌طلب و شبکه‌های رسانه‌ای و افراد شاخص این‌ها بشود، از آنجایی که موظف به از میان بدر کردن رقیب سیاسی خودشان با هر دستاویزی!!! هستند، باید همه‌ی وقایع و رخدادها را از زاویه دید باند، جریان، طیف و گروه خودشان بررسی و به افکار عمومی اطلاع‌رسانی کنند اما از آنجایی که سپاه، پاسدارِ و حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن‌ست و هیچ انتفاع مادی و معنوی جز بقا و پیشرفت جمهوری اسلامی ندارد، ذاتا نمی‌تواند اتفاقات و وضعیت‌های مثبت یا منفی کشور را غیر از دریچه امنیت ملی و منافع ملی بررسی کند... بنابراین سپاه ذاتا برایش در بدو امر، جریان سیاسی و افراد سیاسی اصولگرا یا اصلاح‌طلب، ملاک حقانیت و درستی یا خیانت و ضعف نیست. به نظر بنده آنچه تاکنون نسبت به کنش‌گری‌های سیاسی_اجتماعی_اقتصادی_امنیتی_رسانه‌ای سپاه شاهد بوده ایم، از دید این ارگان انقلاب اسلامی دو ملاک عمده در تشخیص امر حق وجود دارد: ۱_ میزان خسارت و ضربه‌ای که یک جریان سیاسی یا مدیریتی و فرد مسئول می‌تواند به ساختار اقتصادی_سیاسی_هویتی متنوع، سخت و پیچیده‌ی آمریکا و صهیون وارد کند. ۲_میزان سودآوری و کم هزینه بودن یک فرد یا جریان سیاسی برای امنیت و منافع ملی ایرانیان در واقع هر دو شاخص گفته شده را از منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی گرفته‌اند. بنابراین اگر فرد یا حزب یا جریان سیاسی بتواند بیشترین ضربه، ایستادگی، مقاومت را در برابر آمریکا و تفکر صهیونیسم وارد کند و جمهوری اسلامی ایران را در مقابل اقدامات متنوع اقتصادی_رسانه‌ای_سیاسی_فرهنگی_علمی_صنعتی آنها قوی‌تر نماید، برای سپاه ارزشمند و قابل دفاع است. با این شاخص کلان، برای بنده نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملاک است تا افراد و جریانات سیاسی اصولگرا یا اصلاح‌طلب... ✍ پوریا طیبی
هدایت شده از سرالاسرار
«اگر بصیرت نباشد، عاشورا تنها یک تقویم است، نه یک تغییر؛ و گریه بر مقتول، بی‌اعتنایی به قاتل است.» تبریز، عاشورای ۱۲۹۰ خورشیدی. هوا آغشته به بوی اسفند و خون . صدای طبل و سنج،کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر را می‌لرزاند و دسته‌های عزاداری در تلاطم زنجیر و علم، راهی میدان می‌شدند. اما در میدان باغ‌شمال، تعزیه‌ای دیگر برپا بود؛ تعزیه‌ای واقعی، بی‌پرده و خون‌بار. قزاق‌های روس، چهارپایه‌ها را زیر پای ۹ دلاور آزادی‌خواه تبریز گذاشته بودند. «ثقةالاسلام»، آن عالم با بصیرت، در صدر بود و در کنارش هشت آزادیخواه دیگر. فرمانده قزاق، بعدها اعتراف کرد: «در آن لحظات، قلبم از وحشت می‌تپید. می‌ترسیدم که آن دریای خروشان ناگهان طوفانی شود. می‌ترسیدم زنجیرزن‌ها، زنجیر بر گردن ما بیندازند و علم‌داران، تیرک خیمه‌ی حکومت ما را فرو بکشند. اگر آن جمعیت به یاری این ۹ مبارز برمی‌خواستند، خاک تبریز گورستان لشکرما می‌شد...» اماجمعیتِ عظیم، تنها گریستند! طبل‌ها بلندتر کوبیده شد علم‌ها بالاتر رفت . مردم، بر سر و سینه می‌زدند و برای مظلومیتِ حسین (ع) در سال ۶۱ هجری مویه می‌کردند . هنگامی که جان دلاوران تبریز در میانه‌ی آسمان و زمین پرواز می‌کرد، صف‌های نذری در همان نزدیکی برقرار بود. مردم، گریان و بر سرزنان، کاسه‌های شله‌زرد و حلیم خود را گرفتند، از زیر سایه‌ی سنگین پیکرهای به دار آویخته گذشتند و به خانه‌هایشان رفتند تا نذری‌شان سرد نشود!. («تاریخ مشروطه ایران» بخش‌ مربوط به شورش‌های تبریز ). کانال🌷سرالاسرار🌷 را به دیگران معرفی فرمایید https://eitaa.com/safavali دریافت پرسش از طریق شخصی ادمین @Saf_avali
زمان: حجم: 2.2M
داستان خرید گندم و سویا از آمریکا چیست؟! این شایعات از کجا شروع شد؟! 🎙یعقوب ربیعی
هدایت شده از تبیین روشن
🚩 وقتی «اختلاف تحلیل» را با «خروج از جبهه حق» اشتباه می‌گیریم بعضی وقت‌ها اینطور تصور می‌شود که چون در آخرالزمان جبهه حق و باطل از هم جدا می‌شوند، پس هرکس تحلیلش با ما متفاوت بود حتماً در جبهه باطل قرار دارد. اما آیا واقعاً اینطور است؟ 📌 ممکن است دو نفر هر دو مدافع انقلاب باشند. 📌 هر دو به ولایت فقیه اعتقاد داشته باشند. 📌 هر دو دغدغه دین، کشور و مردم را داشته باشند. اما درباره یک موضوع سیاسی، امنیتی یا اقتصادی دو تحلیل متفاوت ارائه دهند. اختلاف در تحلیل، لزوماً به معنای اختلاف در اصل مسیر نیست. مشکل از جایی شروع می‌شود که هرکس برداشت خودش را مساوی «حق مطلق» بداند و همه تحلیل‌های دیگر را «باطل» معرفی کند. 🎯 جبهه حق و باطل را نباید با اختلاف سلیقه‌ها، اختلاف تحلیل‌ها و تفاوت برداشت‌ها اشتباه گرفت. 🎯 البته این به معنای انکار جبهه حق و باطل نیست. 📌 جبهه باطل فقط با ادعای ظاهری شناخته نمی‌شود. جبهه باطل آنجاست که فرد یا جریانی آگاهانه در مسیر تضعیف دین، انقلاب، استقلال کشور، ولایت و منافع مردم حرکت کند. و البته در عرصه فتنه‌ها و آزمون‌های آخرالزمانی، بی‌تقوایی در گفتار، بی‌انصافی، تهمت، تحقیر، توهین، برچسب‌زنی و له کردن آبروی مؤمنان نیز از نشانه‌هایی است که انسان را از مسیر حق دور می‌کند؛ حتی اگر در ظاهر شعارهای درستی بر زبان جاری کند. 🌱حق فقط به «چه می‌گویی» نیست؛ به «چگونه می‌گویی» و «با چه اخلاقی رفتار می‌کنی» هم هست. اتفاقاً یکی از نشانه‌های بلوغ فکری این است که بتوانیم بین «کسی که تحلیلش با ما فرق دارد» و «کسی که در جبهه باطل قرار گرفته» تفاوت قائل شویم. 🔹همه اختلاف‌ها لزوماً مرز حق و باطل نیستند؛ گاهی فقط اختلاف در فهم یک مسئله، تشخیص یک موقعیت یا انتخاب یک روش است. ✍ لیلا اربابی https://eitaa.com/tabeeneroshan
29.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶باید برخاست لحظاتی از مداحی آقای محمود کریمی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در جوار محل عروج ملکوتی قائد شهید انقلاب. ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
🟣 جریان خطرناکی که سوابقش نشان می دهد چقدر تحلیلها و نظراتش با ولی فقیه زاویه داشته امروز رسما و علنا به سپاه پاسداران و عناصر محوری آن در حوزه تبیین و روشنگری حمله ور شده است 🔸چرا؟ چون سپاه ، برداشتها و تحلیلهای سطحی این جماعت از منویات ولی فقیه را رد کرده است 🔹شک ندارم که آینده این جریان ، رودررویی مستقیم با خود ولی فقیه است 😢 🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید 🆔 @barzegar1359