زمان:
حجم:
2.2M
داستان خرید گندم و سویا از آمریکا چیست؟! این شایعات از کجا شروع شد؟!
🎙یعقوب ربیعی
هدایت شده از تبیین روشن
🚩 وقتی «اختلاف تحلیل» را با «خروج از جبهه حق» اشتباه میگیریم
بعضی وقتها اینطور تصور میشود که چون در آخرالزمان جبهه حق و باطل از هم جدا میشوند، پس هرکس تحلیلش با ما متفاوت بود حتماً در جبهه باطل قرار دارد.
اما آیا واقعاً اینطور است؟
📌 ممکن است دو نفر هر دو مدافع انقلاب باشند.
📌 هر دو به ولایت فقیه اعتقاد داشته باشند.
📌 هر دو دغدغه دین، کشور و مردم را داشته باشند.
اما درباره یک موضوع سیاسی، امنیتی یا اقتصادی دو تحلیل متفاوت ارائه دهند.
اختلاف در تحلیل، لزوماً به معنای اختلاف در اصل مسیر نیست.
مشکل از جایی شروع میشود که هرکس برداشت خودش را مساوی «حق مطلق» بداند و همه تحلیلهای دیگر را «باطل» معرفی کند.
🎯 جبهه حق و باطل را نباید با اختلاف سلیقهها، اختلاف تحلیلها و تفاوت برداشتها اشتباه گرفت.
🎯 البته این به معنای انکار جبهه حق و باطل نیست.
📌 جبهه باطل فقط با ادعای ظاهری شناخته نمیشود.
جبهه باطل آنجاست که فرد یا جریانی آگاهانه در مسیر تضعیف دین، انقلاب، استقلال کشور، ولایت و منافع مردم حرکت کند.
و البته در عرصه فتنهها و آزمونهای آخرالزمانی، بیتقوایی در گفتار، بیانصافی، تهمت، تحقیر، توهین، برچسبزنی و له کردن آبروی مؤمنان نیز از نشانههایی است که انسان را از مسیر حق دور میکند؛ حتی اگر در ظاهر شعارهای درستی بر زبان جاری کند.
🌱حق فقط به «چه میگویی» نیست؛ به «چگونه میگویی» و «با چه اخلاقی رفتار میکنی» هم هست.
اتفاقاً یکی از نشانههای بلوغ فکری این است که بتوانیم بین «کسی که تحلیلش با ما فرق دارد» و «کسی که در جبهه باطل قرار گرفته» تفاوت قائل شویم.
🔹همه اختلافها لزوماً مرز حق و باطل نیستند؛ گاهی فقط اختلاف در فهم یک مسئله، تشخیص یک موقعیت یا انتخاب یک روش است.
✍ لیلا اربابی
https://eitaa.com/tabeeneroshan
29.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶باید برخاست
لحظاتی از مداحی آقای محمود کریمی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در جوار محل عروج ملکوتی قائد شهید انقلاب. ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
هدایت شده از گرای انقلاب/ احمد برزگر بفرویی
🟣 جریان خطرناکی که سوابقش نشان می دهد چقدر تحلیلها و نظراتش با ولی فقیه زاویه داشته امروز رسما و علنا به سپاه پاسداران و عناصر محوری آن در حوزه تبیین و روشنگری حمله ور شده است
🔸چرا؟ چون سپاه ، برداشتها و تحلیلهای سطحی این جماعت از منویات ولی فقیه را رد کرده است
🔹شک ندارم که آینده این جریان ، رودررویی مستقیم با خود ولی فقیه است 😢
🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید
🆔 @barzegar1359
چند نکته قطعی؛
۱_ اسنپ بک جمهوری اسلامی ایران یعنی تنگهی هرمز تا ابد برایمان فعال است.
به محض تخطی و یا جفتکاندازی دشمن آمریکایی_صهیونی فعال میشود...
۲_اگر شد یا توانستیم از دولت بشار اسد یک دولت مقاومتی بیرون بیاوریم، از دولت جولانی هم یک حرکت ضد مقاومتی مطابق خواست ترامپ بیرون می آید...
ترامپ به تمام معنا در بکارگیری عناصر و خرده جریانات ضد انقلاب و ضد مقاومتی در منطقه درمانده شده است...
فقط بدانید جولانی چشمش را بر روی انتقال چند محمولهی بزرگ سلاح از ایران به لبنان بست.
طیف وسیعی از تسلیحات شامل FPV، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی، تجهیزات شنود و رصد، موشکهای فتح ۳۶۰، موشکهای آرمان، چند مدل پهپاد جدید از جلوه شاهد ۱۰۱، شاهد ۱۰۷ و چند مدل ناشناختهی دیگر، بیمارستان صحرایی، انواع تجهیزات دید در شب و دیگر نیازمندیها از طریق خاک سوریه به دست حزب الله رسید؛ تسلیحات و تجهیزاتی که نقش مهمی در نبردهای ماه گذشته داشت.
شاید برخی بگویند که حزبالله خودش موشک میساخت، انواع پهپادها را در اختیار داشت و همچنین به لحاظ نظامی یک نیروی قدرتمند و مستقل است. اما برخلاف چیزی که در رسانهها از حملات حزب الله گزارش شده، مقاومت حملات گسترده و شلیکهای پرحجمی علیه دشمن انجام میداد؛ از طرف دیگر در نبردهای دو سال و نیم گذشته بخش بزرگی از این تسلیحات و تجهیزات استفاده شده بودند انبارها برای نبرد بعدی که مشخص نبود چه زمان به درازا میکشد باید پر میشدند.
۳_ از هر گونه تفاهم کنونی و یا توافق آینده، پایان جنگ و جهاد ما با آمریکا و رژیم صهیونی بیرون نمیآید. در واقع کسی در هیات حاکمهی کنونی جمهوری اسلامی ایران به این برآورد اشتباه و خوش خیالی، مطلق باور ندارد...
۴_پروژه بسیار بسیار خطرناک به پایان نرساندن دوره قانونی ریاست جمهوری در ایران، وارد مرحله اقدامات درون جامعهای شده است...
۵_ فعلا پس از ناامیدی از حفظ چرخهی ((جنگ نظامی_فشار اقتصادی_آشوب خیابانی)) بر تولید چرخهی ((بی ثباتی سیاسی_التهابات سیاسی_بلوای اجتماعی))، تمرکز کردهاند...
۶_تصمیم کلان حاکمیت جمهوری اسلامی ایران، خنثیسازی مظلومانه و سنگین هر دوی این چرخههای گفته شده در دو سطح نخبگان و تودهی جامعه میباشد.
باور آن است که قطعا تا پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ، ((بنابر شرایط محیطی و درونی ایران)) از بکارگیری آنها جهت فروپاشی جمهوری اسلامی پیوسته بهره میبرد...
۷_اصلاحات رادیکال، با هدف کمک به جریان خارج و در راستای تحقق دولتِ بیسر در جمهوری اسلامی و تکرار آن تا مرحلهی فروپاشی سیاسی_اجتماعی کشور، بدنبال تثبیت و گسترش هدایت شده تصویر و تصور اجتماعی پروژه عبور از پزشکیان میباشند...
۸_بسیار تلاش شده و همچنان میگردد که عناصر مشکوک و یا مرموز سیاسی_ رسانهای، از کنار شخص دکتر پزشکیان چیده شوند و با عناصر معتدل جایگزین گردند...
۹_ بررسی و شناخت نقش قطعی جریانی در داخل جبههی انقلاب که در راستای همراهی غیرمستقیم و هدایت نامحسوس آنها به تحقق پروژه بیدولتی است، بسیار بسیار نیاز به هوشمندی نخبگان و عموم جبهه انقلاب دارد...
۱٠_مجموعههای سیاسی و نظارتی حاکمیتی، بر چگونگی پیگیری روند پروژهی گفته شده در سطح جامعه و الیتها، نفرات شاخص هر طیف، مسیرهای انتخاب شده، ابزارهای مهمشان، برنامه های کوتاه و میان مدتشان، محتواهای تولید شده برای هر طیفی که باید درگیر پروژه شود، اشراف فوق العادهای دارند...
🎙 پوریا طیبی
#رصد_میدان
#نبرد_ترکیبی
برای این پنج یادداشت چند ساعت زمان هزینه شده
بیانات آقای شهید، مطالعه شده
لطفا در هر جایی برای هر نفری که صلاح میدونید
ارسال کنید
این مطالب مهمه و باید به گوش و چشم عدهایی برسه...
و من الله التوفیق
⬅️ تلهی «داغتر از آش» (بصیرت، مرز بین انقلابیگری و تندروی)
⬅️ تفریط؛ سمی در لباس «مصلحتسنجی»
⬅️قانون؛ همان مرزی که نباید گم شود
⬅️تقوای زبانی؛ تفاوت نقد با تخریب
⬅️دستگاه محاسباتی دشمن؛ چرا افراط و تفریط به نفع آنهاست؟
✍ حجةالاسلام سعید سپاهی
مطالبه گری
امروز عاشوراست
روزی که یادمون میاد بزرگترین فاجعه تاریخ، وقتی رقم خورد که خیلیها حق رو فهمیدن… اما نایستادن
نه همهشون دشمن بودن؛ بعضیها فقط ساکت بودن، بعضیها مردد، بعضیها خسته.
برای همین میخوام یه حرف دلی بزنم
مطالبهگری حق ماست
اصلاً جامعه زنده، جامعهایه که سؤال میپرسه، نقد میکنه، تذکر میده
ما اگر از مسئولی گلایه داریم، اگر از عملکردی ناراحتیم، باید بگیم
سکوت کردن اسمش عقلانیت نیست
اما یه مرز باریک این وسط هست:
فرق بین «اصلاح» و «تخریب»
این روزها دشمن خیلی حسابشده بازی میکنه
یه روز یه اسم رو بولد میکنه، چون میدونه مردم ازش دلخور بودن
فرداش یکی دیگه رو میکوبه تا این حس رو جا بندازه که همه مثل هم هستن، هیچ فرقی نداره، همه چیز تمومه
هدفش حل مشکل ما نیست؛ هدفش ناامید کردنه
هدفش اینه که ذهن من و تو رو به هم بریزه.
اگه با جنگ نتونستن این کشور رو زمین بزنن، حالا اومدن سراغ ذهنهامون
سراغ اعتمادمون
سراغ امیدمون
ما ساده نیستیم
اگه مسئولی اشتباه کنه، محکم مطالبه میکنیم
اما حواسمون هست جوری حرف نزنیم که پازل ناامیدی کامل بشه( این هنر شماست)
فرق هست بین اینکه بگی «این کار اشتباهه، درستش کن» با اینکه بگی «همه خرابن، هیچ امیدی نیست».
گاهی دشمن روبهروت نیست
گاهی منتظر یه لغزش از درونته
پس ما مطالبه میکنیم…
اما برای ساختن
نقد میکنیم…
اما برای بهتر شدن
محکم میایستیم…
اما سمت حق
ایران مال ماست
قرار نیست با دست خودمون دل مردم رو خالی کنیم
✍ حجةالاسلام سعید سپاهی
هدایت شده از خبرگزاری فارس
سردار قاآنی: صهیونیستها باید سراسر لبنان را ترک کنند
🔹فرمانده نیروی قدس سپاه: صهیونیستها بدانند؛ آنانی که با شما یزیدیان، با روحیهٔ عاشورایی و ایمان حسینی ایستاده و جنگیدهاند، همان باور جاودانه را در جان دارند که «کلُّ یومٍ عاشورا و کلُّ أرضٍ کربلا»
🔹شما باید سراسر لبنان را ترک کنید؛ چون این سرزمین، میدان ایستادگی و مقاومت است؛ نه جولانگاه اشغالگران.
🔹اگر امروز با اختیار خود عقبنشینی نکنید، فردا با خواری و شکست ناگزیر به فرار خواهید شد.
🔹سال ۲۰۰۰ میلادی و وصیت تاریخی شهید سیدحسن نصرالله در بنتجبیل را از یاد نبرید؛ آن وعده هنوز زنده است و تردیدی نیست که بار دیگر همان صحنه تکرار خواهد شد.
@Farsna - Link
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
52.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹توضیحات مشاور راهبردی رییس مجلس درباره مذاکرات زوریخ
@mohammadi61
هدایت شده از مَحـــرَمــــانه (secret_ir)
عمان با فشار امریکا یک کریدور جنوبی برای عبور از تنگه اعلام کرده که ایران به هیچ وجه آن را نخواهد پذیرفت.
از نظر ایران، در بازه زمانی 60 روزه عبور همچنان برای شناورهای تهدید کننده امنیت ایران ممنوع است و مسیر ورود و خروج به تنگه نیز از شمال و جنوب جزیره لارک عبور میکند و هیچ مسیر دیگری امن نخواهد بود.
📍طی هفتههای آینده اگر مسئله فروش خدمات و کسب درآمد از تنگه به نتیجه نرسد، تنگه هرمز مجددا به طور کامل مسدود خواهد شد.
اخبار لحظه ای و موثق 👇
🛑عضوکانالتخصصی#محرمانه شو👇
@secret_irib
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺تفسیر عبارت "علی الاصول" و انذار به توهین کنندگان به تیم مذاکره کننده کشورمان
🔸تبیین دکتر حدادعادل درباره پیام رهبر معظم انقلاب:
🔹 کسانی که مذاکره کنندگان را به برخی عناوین متهم میکنند ، اقدامشان منطبق با نظر رهبرانقلاب نیست
🔹 پیام رهبر معظم انقلاب نشان از اشراف ایشان است و دست طرف ایرانی را در مذاکره قوی کرده است.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🖼 واکنش قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
🔹«آمریکا به دروغ ادعا میکند که داراییهای آزادشدهٔ ما برای خرید محصولات کشاورزی آنها صرف خواهد شد. عجب!
🔹تنها محصولی که ما برداشت میکنیم، همان چیزی است که شما سالها پیش کاشتهاید: دههها بیاعتمادی!
🔹این محصول [بیاعتمادی] کاملاً ارگانیک، فراوان و بومی است. اما ظاهراً آمریکا فقط سویای تراریخته و وعدههای عملنشده و حرفهای بیارزش صادر میکند!»
@Farsna