هدایت شده از گرای انقلاب/ احمد برزگر بفرویی
🟣 جریان خطرناکی که سوابقش نشان می دهد چقدر تحلیلها و نظراتش با ولی فقیه زاویه داشته امروز رسما و علنا به سپاه پاسداران و عناصر محوری آن در حوزه تبیین و روشنگری حمله ور شده است
🔸چرا؟ چون سپاه ، برداشتها و تحلیلهای سطحی این جماعت از منویات ولی فقیه را رد کرده است
🔹شک ندارم که آینده این جریان ، رودررویی مستقیم با خود ولی فقیه است 😢
🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید
🆔 @barzegar1359
چند نکته قطعی؛
۱_ اسنپ بک جمهوری اسلامی ایران یعنی تنگهی هرمز تا ابد برایمان فعال است.
به محض تخطی و یا جفتکاندازی دشمن آمریکایی_صهیونی فعال میشود...
۲_اگر شد یا توانستیم از دولت بشار اسد یک دولت مقاومتی بیرون بیاوریم، از دولت جولانی هم یک حرکت ضد مقاومتی مطابق خواست ترامپ بیرون می آید...
ترامپ به تمام معنا در بکارگیری عناصر و خرده جریانات ضد انقلاب و ضد مقاومتی در منطقه درمانده شده است...
فقط بدانید جولانی چشمش را بر روی انتقال چند محمولهی بزرگ سلاح از ایران به لبنان بست.
طیف وسیعی از تسلیحات شامل FPV، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی، تجهیزات شنود و رصد، موشکهای فتح ۳۶۰، موشکهای آرمان، چند مدل پهپاد جدید از جلوه شاهد ۱۰۱، شاهد ۱۰۷ و چند مدل ناشناختهی دیگر، بیمارستان صحرایی، انواع تجهیزات دید در شب و دیگر نیازمندیها از طریق خاک سوریه به دست حزب الله رسید؛ تسلیحات و تجهیزاتی که نقش مهمی در نبردهای ماه گذشته داشت.
شاید برخی بگویند که حزبالله خودش موشک میساخت، انواع پهپادها را در اختیار داشت و همچنین به لحاظ نظامی یک نیروی قدرتمند و مستقل است. اما برخلاف چیزی که در رسانهها از حملات حزب الله گزارش شده، مقاومت حملات گسترده و شلیکهای پرحجمی علیه دشمن انجام میداد؛ از طرف دیگر در نبردهای دو سال و نیم گذشته بخش بزرگی از این تسلیحات و تجهیزات استفاده شده بودند انبارها برای نبرد بعدی که مشخص نبود چه زمان به درازا میکشد باید پر میشدند.
۳_ از هر گونه تفاهم کنونی و یا توافق آینده، پایان جنگ و جهاد ما با آمریکا و رژیم صهیونی بیرون نمیآید. در واقع کسی در هیات حاکمهی کنونی جمهوری اسلامی ایران به این برآورد اشتباه و خوش خیالی، مطلق باور ندارد...
۴_پروژه بسیار بسیار خطرناک به پایان نرساندن دوره قانونی ریاست جمهوری در ایران، وارد مرحله اقدامات درون جامعهای شده است...
۵_ فعلا پس از ناامیدی از حفظ چرخهی ((جنگ نظامی_فشار اقتصادی_آشوب خیابانی)) بر تولید چرخهی ((بی ثباتی سیاسی_التهابات سیاسی_بلوای اجتماعی))، تمرکز کردهاند...
۶_تصمیم کلان حاکمیت جمهوری اسلامی ایران، خنثیسازی مظلومانه و سنگین هر دوی این چرخههای گفته شده در دو سطح نخبگان و تودهی جامعه میباشد.
باور آن است که قطعا تا پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ، ((بنابر شرایط محیطی و درونی ایران)) از بکارگیری آنها جهت فروپاشی جمهوری اسلامی پیوسته بهره میبرد...
۷_اصلاحات رادیکال، با هدف کمک به جریان خارج و در راستای تحقق دولتِ بیسر در جمهوری اسلامی و تکرار آن تا مرحلهی فروپاشی سیاسی_اجتماعی کشور، بدنبال تثبیت و گسترش هدایت شده تصویر و تصور اجتماعی پروژه عبور از پزشکیان میباشند...
۸_بسیار تلاش شده و همچنان میگردد که عناصر مشکوک و یا مرموز سیاسی_ رسانهای، از کنار شخص دکتر پزشکیان چیده شوند و با عناصر معتدل جایگزین گردند...
۹_ بررسی و شناخت نقش قطعی جریانی در داخل جبههی انقلاب که در راستای همراهی غیرمستقیم و هدایت نامحسوس آنها به تحقق پروژه بیدولتی است، بسیار بسیار نیاز به هوشمندی نخبگان و عموم جبهه انقلاب دارد...
۱٠_مجموعههای سیاسی و نظارتی حاکمیتی، بر چگونگی پیگیری روند پروژهی گفته شده در سطح جامعه و الیتها، نفرات شاخص هر طیف، مسیرهای انتخاب شده، ابزارهای مهمشان، برنامه های کوتاه و میان مدتشان، محتواهای تولید شده برای هر طیفی که باید درگیر پروژه شود، اشراف فوق العادهای دارند...
🎙 پوریا طیبی
#رصد_میدان
#نبرد_ترکیبی
برای این پنج یادداشت چند ساعت زمان هزینه شده
بیانات آقای شهید، مطالعه شده
لطفا در هر جایی برای هر نفری که صلاح میدونید
ارسال کنید
این مطالب مهمه و باید به گوش و چشم عدهایی برسه...
و من الله التوفیق
⬅️ تلهی «داغتر از آش» (بصیرت، مرز بین انقلابیگری و تندروی)
⬅️ تفریط؛ سمی در لباس «مصلحتسنجی»
⬅️قانون؛ همان مرزی که نباید گم شود
⬅️تقوای زبانی؛ تفاوت نقد با تخریب
⬅️دستگاه محاسباتی دشمن؛ چرا افراط و تفریط به نفع آنهاست؟
✍ حجةالاسلام سعید سپاهی
مطالبه گری
امروز عاشوراست
روزی که یادمون میاد بزرگترین فاجعه تاریخ، وقتی رقم خورد که خیلیها حق رو فهمیدن… اما نایستادن
نه همهشون دشمن بودن؛ بعضیها فقط ساکت بودن، بعضیها مردد، بعضیها خسته.
برای همین میخوام یه حرف دلی بزنم
مطالبهگری حق ماست
اصلاً جامعه زنده، جامعهایه که سؤال میپرسه، نقد میکنه، تذکر میده
ما اگر از مسئولی گلایه داریم، اگر از عملکردی ناراحتیم، باید بگیم
سکوت کردن اسمش عقلانیت نیست
اما یه مرز باریک این وسط هست:
فرق بین «اصلاح» و «تخریب»
این روزها دشمن خیلی حسابشده بازی میکنه
یه روز یه اسم رو بولد میکنه، چون میدونه مردم ازش دلخور بودن
فرداش یکی دیگه رو میکوبه تا این حس رو جا بندازه که همه مثل هم هستن، هیچ فرقی نداره، همه چیز تمومه
هدفش حل مشکل ما نیست؛ هدفش ناامید کردنه
هدفش اینه که ذهن من و تو رو به هم بریزه.
اگه با جنگ نتونستن این کشور رو زمین بزنن، حالا اومدن سراغ ذهنهامون
سراغ اعتمادمون
سراغ امیدمون
ما ساده نیستیم
اگه مسئولی اشتباه کنه، محکم مطالبه میکنیم
اما حواسمون هست جوری حرف نزنیم که پازل ناامیدی کامل بشه( این هنر شماست)
فرق هست بین اینکه بگی «این کار اشتباهه، درستش کن» با اینکه بگی «همه خرابن، هیچ امیدی نیست».
گاهی دشمن روبهروت نیست
گاهی منتظر یه لغزش از درونته
پس ما مطالبه میکنیم…
اما برای ساختن
نقد میکنیم…
اما برای بهتر شدن
محکم میایستیم…
اما سمت حق
ایران مال ماست
قرار نیست با دست خودمون دل مردم رو خالی کنیم
✍ حجةالاسلام سعید سپاهی
هدایت شده از خبرگزاری فارس
سردار قاآنی: صهیونیستها باید سراسر لبنان را ترک کنند
🔹فرمانده نیروی قدس سپاه: صهیونیستها بدانند؛ آنانی که با شما یزیدیان، با روحیهٔ عاشورایی و ایمان حسینی ایستاده و جنگیدهاند، همان باور جاودانه را در جان دارند که «کلُّ یومٍ عاشورا و کلُّ أرضٍ کربلا»
🔹شما باید سراسر لبنان را ترک کنید؛ چون این سرزمین، میدان ایستادگی و مقاومت است؛ نه جولانگاه اشغالگران.
🔹اگر امروز با اختیار خود عقبنشینی نکنید، فردا با خواری و شکست ناگزیر به فرار خواهید شد.
🔹سال ۲۰۰۰ میلادی و وصیت تاریخی شهید سیدحسن نصرالله در بنتجبیل را از یاد نبرید؛ آن وعده هنوز زنده است و تردیدی نیست که بار دیگر همان صحنه تکرار خواهد شد.
@Farsna - Link
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
52.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹توضیحات مشاور راهبردی رییس مجلس درباره مذاکرات زوریخ
@mohammadi61
هدایت شده از مَحـــرَمــــانه (secret_ir)
عمان با فشار امریکا یک کریدور جنوبی برای عبور از تنگه اعلام کرده که ایران به هیچ وجه آن را نخواهد پذیرفت.
از نظر ایران، در بازه زمانی 60 روزه عبور همچنان برای شناورهای تهدید کننده امنیت ایران ممنوع است و مسیر ورود و خروج به تنگه نیز از شمال و جنوب جزیره لارک عبور میکند و هیچ مسیر دیگری امن نخواهد بود.
📍طی هفتههای آینده اگر مسئله فروش خدمات و کسب درآمد از تنگه به نتیجه نرسد، تنگه هرمز مجددا به طور کامل مسدود خواهد شد.
اخبار لحظه ای و موثق 👇
🛑عضوکانالتخصصی#محرمانه شو👇
@secret_irib
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺تفسیر عبارت "علی الاصول" و انذار به توهین کنندگان به تیم مذاکره کننده کشورمان
🔸تبیین دکتر حدادعادل درباره پیام رهبر معظم انقلاب:
🔹 کسانی که مذاکره کنندگان را به برخی عناوین متهم میکنند ، اقدامشان منطبق با نظر رهبرانقلاب نیست
🔹 پیام رهبر معظم انقلاب نشان از اشراف ایشان است و دست طرف ایرانی را در مذاکره قوی کرده است.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🖼 واکنش قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
🔹«آمریکا به دروغ ادعا میکند که داراییهای آزادشدهٔ ما برای خرید محصولات کشاورزی آنها صرف خواهد شد. عجب!
🔹تنها محصولی که ما برداشت میکنیم، همان چیزی است که شما سالها پیش کاشتهاید: دههها بیاعتمادی!
🔹این محصول [بیاعتمادی] کاملاً ارگانیک، فراوان و بومی است. اما ظاهراً آمریکا فقط سویای تراریخته و وعدههای عملنشده و حرفهای بیارزش صادر میکند!»
@Farsna
هدایت شده از رضا خانعلی زاده | روایت پیشرفت
علی الاصول اگر آمریکا و ترامپ غیر قابل اعتمادند پس رسانه هایشان نیز غیر قابل اعتماد است
اگر مسئولان به آمریکایی ها نباید اعتماد کنند پس رسانهدارهای خودی هم نباید به آمریکایی ها اعتماد کنند
اگر آمریکا شر مطلق است پس سخنان دولت مردانش هم شر مطلق است.
رضا خانعلی زاده | بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/96731162C0fde667bcb
هدایت شده از تبیین روشن
🎯 وقتی تحلیل ما را دشمن هدایت میکند..
❌این روزها متأسفانه تحلیل بعضیها از مسائل کشور، نه بر اساس اطلاعات کامل و رسمی، بلکه بر مبنای چند جمله از ترامپ شکل گرفته است:
🔻 مسئولین باز خیانت کردن
🔻 رهبرمون رو شهید کردن مسئولین دنبال تجارتن
🔻 مسئولان رفتند دنبال گندم آمریکا!
🔻 کشاورزهای آمریکایی رو قراره پولدار کنیم
اما قبل از قضاوت، چند سؤال مهم وجود دارد:
❓ آیا اصل خرید ذرت، سویا و نهادههای دامی موضوع جدیدی است؟
❓ آیا ایران در سالهای گذشته از همین زنجیره جهانی تأمین استفاده نمیکرده است؟
❓ آیا همه جزئیات ماجرا منتشر شده یا فقط بخشی از آن؟
❓ آیا با یک واقعیت جدید روبهرو هستیم یا با یک روایت جدید از یک واقعیت قدیمی؟
جالبتر اینجاست که تنها مقام رسمی که تا الان درباره این موضوع توضیح داده گفته:
📌 هیچ الزامی برای خرید از آمریکا وجود ندارد.
📌 ملاک قیمت و کیفیت است.
📌 و اساساً بخشی از این خریدها در سالهای گذشته نیز از طریق همین بازار جهانی انجام میشده است.
حالا یک سؤال مهمتر:
❓ آیا چون از قبل گوینده را قبول نداریم، حرفش را از اساس باطل میدانیم؟ر
اگر به حرف ایشان هم اعتماد نداریم، حداقل یک تحقیق ساده کافی است تا ببینیم در سالهای گذشته ذرت، سویا و نهادههای دامی از چه مسیرهایی وارد کشور میشده است.
🎭 یکی از خطرهای جنگ روایتها این است که قبل از بررسی واقعیتها، نسبت به افراد موضع میگیریم؛ بعد هر خبری را فقط از همان زاویه تفسیر میکنیم.
گاهی لازم است از خودمان بپرسیم:
📌 واقعاً خبر جدیدی کشف کردهایم؟
یا فقط روایت تازهای از چیزی شنیدهایم که سالها وجود داشته است؟
✍ لیلا اربابی
https://eitaa.com/tabeeneroshan
هدایت شده از تبیین روشن
🎭 چرا روایت دشمن اینقدر راحت ذهن ما را درگیر میکند؟
✅رهبر انقلاب:مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانههای تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است.| ۲۰/فروردین/۱۴۰۵
اما یک سؤال مهم:
❓ پس چرا هر بار که ترامپ، بیبیسی، ایران اینترنشنال یا یک رسانه خارجی خبری منتشر میکند، ناگهان همه تحلیلها حول همان روایت شکل میگیرد؟
چرا قبل از آنکه اطلاعات کامل منتشر شود، عدهای:
🔻 عصبانی میشوند...
🔻 ناامید میشوند...
🔻 به مسئولان حمله میکنند...
🔻 به همدیگر برچسب میزنند...
🔻 و ساعتها درباره همان روایت بحث میکنند؟
پاسخ در یک کلمه است:
🎯 جنگ روایتها
دشمن فهمیده اگر بتواند روایت اول را منتشر کند، ذهن مخاطب را در اختیار گرفته است.
برای همین عجله دارد.
گاهی با خبر ناقص...
گاهی با خبر تحریف شده...
گاهی با دروغ آشکار...
و گاهی با ترکیبی از حقیقت و دروغ...
فقط کافی است اولین روایت را وارد ذهن مخاطب کند.
بعد از آن، خود مخاطبان بقیه کار را انجام میدهند.
📌 یکی خشمگین میشود.
📌 یکی ناامید میشود.
📌 یکی شایعه را بازنشر میکند.
📌 یکی شروع به تحلیل کردن میکند.
و کمکم جامعه به جان خودش میافتد.
در حالی که شاید هنوز اصل خبر تأیید نشده باشد.
⚠️ یکی از خطرناکترین اتفاقات جنگ شناختی این است که دشمن تعیین کند ما امروز درباره چه چیزی فکر کنیم، درباره چه چیزی ناراحت شویم و درباره چه چیزی دعوا کنیم.
برای همین قبل از هر واکنش، از خودمان بپرسیم:
❓ چه کسی این موضوع را وارد ذهن من کرده است؟
❓ چه کسی تعیین کرده امروز باید درباره این خبر عصبانی باشم؟
❓ چه کسی از درگیر شدن ذهن و احساسات من سود میبرد؟
گاهی بزرگترین پیروزی دشمن این نیست که دروغش را باور کنیم...
بلکه این است که ما را وادار کند ساعتها و روزها در زمین او بازی کنیم.
✍ لیلا اربابی
https://eitaa.com/tabeeneroshan