مبهوت¹³³
_
ازفـراقِتـواگردِقبڪنمنیستعجیب؛
ایـنعجیباستڪهمنزندھبمـٰانمبۍتـو🤲🏻🥀
*«و أعُوذُ بِکَ مِنْ کُلِ غَمٍ فیٖ الْعالَم»
-خدایا!
از تمام غم های دنیا به تو پناه می برم!