3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محسن رضایی: ما با دست پر از این جنگ خارج خواهیم شد
محسن رضایی: ما قبل از اینکه مراکز هسته ای رو بزنید، همه مواد رو برداشتیم بردیم
هنوزم دانشمند و کارخونه داریم
هیچ گوهی نیستید یه کاری بکنیم تو منطقه که خار و خفیف بشید فقط وایسید بیینید
محسن رضایی: در همین اسفندماه دوستان ما مطمئن شدند که جنگ می شود
از آن موقع توانایی موشکی و سایبری ما پنج یا شش برابر افزایش یافته است
محسن رضایی : از توانایی های فعلی فقط ۳۰ درصد و از کل توانایی هامون فقط ۵ درصد استفاده کردیم
محسن رضایی : نیابتی ها بهمون گفتن ناموسا بذار اسرائیل رو بزنیم کنترلشون کردیم نزاشتیم
محسن رضایی: ما درحال مدیریت هستیم
نه از تنگه هرمز، نه از توان نفتی، نه از توان دریایی، نه از توان نظامی و نه از توانایی دوستان خودمان هنوز استفاده نکرده ایم