پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(آموزش علوم مداحی)
مدرس سیدصالح حسینی
فنون سخنوری کلام و آهنگ در روضه
و
در باب 👈 / نحوه بیان و سخنوری روضه و توسل
4_5820986300303412563.mp3
33.74M
#مشگل_شما_در_مداحی_چیه
#مدرس_سید_صالح_حسینی
🎙 فایل صوتی
🏴 مشگل شما توی #مداحیت چیه؟؟
1401/9/22
👈 توی روضه و سخنوری مشگل داری!!
یا...
🧐 فکر میکنی مشگلت صدای بم یا صدای زیر شماست که آزارت میده!!
❗️ یا فکر میکنی کارت ایراد داره اما نمی دونی دقیقا مشگل چیه!!
❗️ گیجی...؟ نمی دونی باید از کجا شروع کنی؟؟
👍 دوستان: بنظر شما بهترین راه حل چیه..؟
توی دیدگاه راه حل بدید چه اشکال داره یبار شما راه حل بدید؛
شاید راه حل من توی این فایل صوتی درست نباشه.. 🤔
(#پست_مهم)
🔰جهت ثبت نام کلاس آموزش مداحی باشماره زیرتماس بگیرید:
09366087589
👤مدرس کلاس های آموزش مداحی درکشور:
«سیدصالح حسینی»
🌐 www.madahweb.com
🆔 http://eitaa.com/madahweb
❌نصب فوری❌
(نرم افزار آموزش مداحی مداح وب)
https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb
"اطلاعیه"
سلام وادب خدمت دوستان
مداحان گرامی:
این جمعه لایو نداریم اما ، آموزش های صوتی مهمی از این به بعد سعی میشه بیشتر در کانال ارایه بشه که ان شالله ،محرم پر باری داشته باشند دوستان
ضمن اینکه اگر قصد دارید از محصولات استفاده وتهیه کنید الان وقته که تا این چند وقت مونده به محرم فرصت بشه، کاری کرد و هم اینکه قیمت محصولات فعلا همینه
در مورد کلاس هم فقط مداحان رو ثبت نام می کنیم و مبتدی در این زمان تا محرم کلاس براش کمی دیره
تشکر
۲۰۱۹۱۲۲۰_۰۲۳۹۲۹.mp3
17.52M
#چگونه_خود_را_با_مداحان_دیگر_مقایسه_کنیم
#مدرس_سید_صالح_حسینی
📌 فوایدمقایسه خود بادیگرمداحان چیست؟
📌روشهای علمی قیاس دو مداح چیست؟
📌آیامقایسه خودبا مداحی که بهتراز ماست اشتباه است؟
📌آیا این مقایسه کارکرد وبازده عملی دارد؟
🔰جهت ثبت نام کلاس آموزش مداحی باشماره زیرتماس بگیرید:
09366087589
👤مدرس کلاس های آموزش مداحی درکشور:
«سیدصالح حسینی»
🌐 www.madahweb.com
🆔 http://eitaa.com/madahweb
❌نصب فوری❌
(نرم افزار آموزش مداحی مداح وب)
https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 شب چهارم #محرم۱۳۹۹
#واحد_تند
99/6/2
🎥 #واحد | علمداردست منو نگهدار..
🎙 ملودی واجرا | سیدصالح حسینی
🆔 http://eitaa.com/madahweb
#از_علم_صداسازی_چه_خبر
#مدرس_سید_صالح_حسینی
🔶 از صداسازی چه خبر...❗️❗️
بسیاری از مداحان که پیگیر صداسازی هستند، و تا جاهای بالاهم بهش میرسن از وکال فرای بگیر تا محدوده های صدا رزونانس و غیره، اماگاهی یک اشکال بزرگ دارند البته نه همه، اونم اینه که وقتی میخواهند از اون جمیع فنون_ تمرینات_ یا تکنیک های صدا, در مداحی استفاده و پیاده سازی کنند به مشگل بر میخورند و می بینند نمیشه
که یک دلیل بزرگ داره که قبلا یک اشاره ای کردم، و بعد یه مدت دیدم یکی از مدرسین و تئورسین های موسیقی که مدرس صداسازی و آواز بود دقیقا به همین نکته بنده اشاره کرده بود اما...اون نکته چی بود!!
اینکه اقا شما وقتی کلاس صداسازی میری که اون استاد مداح نیست و تمارین صدا رو با شما در قالب نت های پیانو یا قطعه های آواز با شما کار می کنه، اون مدرس که تدریس میکنه مداح نیست نکتش همینه، اما چرا..؟
چون توی مداحی لحن اجرا_ مقدار حجم دادن در اجرای مداحی_ روش خوندن_ و فاکتور های دیگر در اجرای مداحی خیلی متفاوته، با آواز و رشته های دیگه، و اون تئورسین موسیقی و مدرس صداسازی حرفی که بنده زده بودم رو روش صحه گذاشت، چی بود حرف بنده و ایشون...!!!
بنده گفته بودم چون رشته مداحی متفاوته و نوع اجرا متفاوت هست نوع تمارین صداسازی نوع تکنیک های صدا و پیاده سازی شون هم باید متناسب و مناسب با مداحی باشه..
ایشان هم در کلیپی از خودش گفته بود که:
در رشته های خواند خوانندگی اون کسی که پاپ خوانی میکنه باید پیش مدرس صداسازی ، تمرین و تکنیک صداسازی کار کنه که در پاپ خوانی تخصص داره، و اصل کلام ایشان این بود که اون که راک میخونه نباید پیش متخصص صداسازی بره که صداسازی در پاپ کار میکنه، یا برعکس ، یا اونکه صداسازی رو در آواز تخصص داره، نباید به هنرجویی که نوع خوانندگیش پاپ هست تمرین صداسازی بده، فلذا در مداحی هم همین صدق میکنه..
بعنوان مثال: طرف میره کلی هزینه میکنه اما توی مداحی نمی تونه درست از اون تکنیک های صدا رو که یادگرفته استفاده کنه دلیلش اینه که شما اینهمه کار کردی تازه باید توی اجرای مداحی پیاده سازیش کنی وچون خودش نمی تونه پیاده کنه، چرا(چون تو کلاس و توی خونه تمارین رو روی پیانو یا قطعه های آواز کار کرده) استادش هم که مداح نیست در نتیجه می مونه
یک نگاه به مداحای کشوری کنید چند درصدشون، دارن محدوده صدای سر میخونند؟؟ یا وکال فرای دارن تو اجرا؟؟ شاید به تعداد انگشتان دست هم نرسه، اما ایا بد میخونن؟؟ صداشون بده؟؟ نه، حتی برخیشون نیاز خاصی به صداسازی ندارند که دلیلش رو بارها گفتم چون صداشون اکثرا قویه، ذاتی قویه ، البته این حرف من این برداشت نشه که صداسازی فایده نداره ها اصلا من خودم نتیجه گرفتم از صداسازی، اما اینجا یه امای بزرگ داره، اونم اینه که، اولا صداهای متوسط وضعیف باید صداسازی کارکنند ،اما نکته مهم که خواهشا دقت کنید اینه، صداسازی رو با کسی که مدرس مداحی هست کار کنید، مگر اینکه فقط تمارین تقویت حنجره رو میخواهید با یک استاد صداسازی غیر مداح کار کنید این اشکال نداره، اما اگر صداسازی میخواهید کار کنید که تکنیک های اصولی خواندن درش هست، مثل محدوده های صدا، دقت کنید اصلش اینه که ،باید روی خوندنتون کارکنید یعنی بایک مدرس مداحی نحوه خوندن واستفاده صدا و تکنیک های صدایی که یادگرفتید رو باید در مداحی پیاده کنید، در تکنیک های خواندن اصل بر اینه، اما یه وقتی یک سری تمرین برای تقویت حنجره است خوب اون ، نیازی به پیاده سازی در مداحی نداره، پس دقت کنید وقتتون هدر نره که چند تا تکنیک خواند صداسازی یادبگیرید بعد ولش کنید خود به خود توی مداحی خوندن درست بشه نه، بعد تازه باید اونها رو بایه مدرس مداحی کار کنید که چجور توی مداحی پیاده کنید مثل چی: اینکه چقدر حجم بدی چطوری بدی ،چجور باحس بخونی چجور صدا تیز بشه توی اوج، چجور نرم بخونی، چجور میانه بخونی چجور از صدات استفاده کنی وووو..
مهم ترین نکته اینه که تو کلاسهای صداسازی چه اونا که مداحن چه اونا که مداح نیستن، یاد نمی دن این پیاده سازی رو چرا :چون اونجا یا مدرس مداح نیست، یا اگه هست حتی هم در جریان نیست، برای همین چون ماها مداحیم نمیشه تمام وقتمون رو بذاریم فقط روی صداسازی، بعضیا اینقدر در گیرشن، که از روضه وشعر و حتی نحوه خوندن واستفاده صدا تو مداحی جا موندن، اینکه تاکید دارم روی تمارین محصول صداسازی وسلفژ، نت خوانی خودم دلیلش اینه که مشگل نود درصد مداحا اول ضعف حنجره است، اگه صدا میگیره، اگه اوج کم میاری، اگه بم ضعیفه تو بم صدا میلرزه، اگه صدات قدرت نداره، و غیره دلیلش ضعیف بودن حنجره است، که نت خوانی کارش قوی کردن حنجره است وقتی قوی بشه دیگه صدا نمی گیره دیگه بم ضغیف نیست و غیره، اینو اول حل کنید بعد دنبال تکنیک های خواند باشید، بعد دنبال میانه و سر باشید، بنابراین تمام وقتتون رو برای صداسازی نزارید
« سیدصالح حسینی »
🟣 کلاس "مجازی خصوصی"/ #سطح کشوری سطح بالا و کمی سخت کلاس #علمی
🔶طول دوره ششماه هفته۱جلسه
🔶آموزش بصورت صوتی عملی
🔶تداریس بصورت صوتی بامثال
🔶تدریس+تمرین+الگو+رفع اشکال هفتگی
🎁هدیه دوره محصول صداسازی وسلفژ
📚آموزش های دوره علمی:
صداسازی_علم شعرخوانی چهار نوع شعر مضمون سازی و سخنوری_ مقدمه روضه و...
👈 تست سه دقیقه ای استعداد جهت تایید ثبت نام ضروریست...
📞شماره تماس جهت ثبتنام:
09366087589
09907578679
🛒 توضیحات بیشتر در لینک زیر
http://madahweb.com/Product/1192/ثبت-نام-کلاس-مداحی
🔴 ثبتنام کلاس "خصوصی مجازی"#سطح کشوری/"آموزش سینه زنی و شناخت #فرم وتم "+به همراه صداسازی وسلفژ
🔷 خصوصی مجازی تکنفره
🔷 تدریس بصورت صوتی عملی
🔷 مدت دوره چهار ماه هرهفته۱جلسه
🔷 تدریس روشهای سینه زنی فرم وتم
🔷 تدریس+تمرین+رفع اشکال هفتگی
🎁 هدیه دوره محصول صداسازی وسلفژ
👈تست سه دقیقه ای استعداد جهت تایید ثبتنام ضروریست..
📞شماره تماس جهت ثبتنام:
09366087589
09907578679
🛒 توضیحات بیشتر در لینک زیر:
http://madahweb.com/Product/10229/%D8%AB%D8%A8%D8
۲۰۱۹۱۲۲۱_۰۷۲۲۳۰.mp3
18.34M
#چگونه_هنرجو_پیشرفت_میکند
#مدرس_سید_صالح_حسینی
💢 مراحل پیشرفت مداح چگونه است؟
💢رفع اشکال وراه حل ها چگونه است؟
💢چندبارهنرجو رفع اشکال می شود؟
💢چرا هفته هامیگذرد تااشکال رفع شود؟
💢 ایراد ۹۰درصد مداحان دریادگیری چیست؟
💢یک مبتدی صفر چقدرزمان لازم دارد؟
💢 آزمون وخطاها ازچه زمان کم میشود؟
💢چه زمان هنرجوراه خود راپیدامیکند؟
🔰جهت ثبت نام کلاس آموزش مداحی باشماره زیرتماس بگیرید:
09366087589
👤مدرس کلاس های آموزش مداحی درکشور:
«سیدصالح حسینی»
🌐 www.madahweb.com
🆔 http://eitaa.com/madahweb
❌نصب فوری❌
(نرم افزار آموزش مداحی مداح وب)
https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb
"آموزش مداحی مداح وب"
#چگونه_هنرجو_پیشرفت_میکند #مدرس_سید_صالح_حسینی 💢 مراحل پیشرفت مداح چگونه است؟ 💢رفع اشکال وراه حل
کسانی که درک درستی از اشکالات، یا تداریس و علوم ندارند حتما این پست رو توصیه میکنم بشنوند..✌️
۲۰۲۰۰۲۰۵_۰۳۱۷۳۹.mp3
18.33M
#مدرس_سید_صالح_حسینی
#در_کلاس_مداحی_چه_میگذرد
🔹 آموزش هایی که داده میشود چگونه وچه هاهستند؟
🔹چرا برخی تصور میکنندبعد ازدوره مداح خوب می شوند؟
🔹باذکر نمونه اجرا چگونه میشود تاثیر آموزش علم های مداحی راحس کرد؟
🔹چگونه یک اجرا میشود خوب یا عالی یامتوسط،آیا این را میشود بانمونه مثال حس کرد؟
🔹فاکتور های علمی آموزش ها چگونه اجراهای خوب وبدراشکل میدهند؟
🔹ایا استفاده نابجا ازیک فاکتور یاتکنیک علمی، کیفیت اجراراکم می کند؟
(بسیارمهم...❗️)
🔰جهت ثبت نام کلاس آموزش مداحی باشماره زیرتماس بگیرید:
09366087589
👤مدرس کلاس های آموزش مداحی درکشور:
«سیدصالح حسینی»
🌐 www.madahweb.com
🆔 http://eitaa.com/madahweb
❌نصب فوری❌
(نرم افزار آموزش مداحی مداح وب)
https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb
توسل به یبن الحسن_۲_08-06-23_00-31-17-911.mp3
12.16M
🚩 "مسجد قدس شهر هفشجان...✌️
🏴 لبیک یا صاحب الزمان..
🎙 #بانوای| سیدصالح حسینی
📌 (دعای توسل و مناجات امام زمان)
🔰 نکته آموزشی | #مهم:
1402/3/16
دوستان عزیز..❗️
گاهی اوقات که فرصت نیست و می بینید صدا اماده نیست خسته و گرفته و تحت فشاره خوب بهتره در اجرا فقط بم بخونید تا صدا گرم بشه،و بنده دیشب تا فراز امام زمان بم و کمی توسط خوندم و این توصیه بنده است اینجور وقتها
اما در باب محتوای اجرا بنده دو شعر مناجات کوتاه خواندم که البته مضمون خاصی اجرا نکردم چرا که برنامه ام چیز دیگری بود، اول اینکه با مناجات اول در اصل فضا رو اماده کردم برای مناجات دوم یعنی شعر مناجات اصلی بنده دومی بود وگاهی این طرفند را میشود استفاده کرد، و نیاز نیست حتما یک شعر بخوانید البته شعر اول باید کوتاه باشد، و فضا را با شعر اول مهیا میکنید برای شعر اصلی دوم خود، اما بعد از شعر دوم که فضا کاملا مهیا شد، از یک مضمون انتهایی استفاده کردم که این نوع مضمون کاملا متفاوت با دیگر انواع مضمون است که در بین ابیات شعر مناجات میخوانید، خیر، این مضمون مختص بیت های آخر مناجات است، دراین نوع مضمون از یک اسم یکی از شخصیت های معصومین یا اهل بیت استفاده میکنیم برای پل زدن، که با اینکار هم شعر مناجات رو به درستی تموم کردیم، هم مستمع متوجه میشه درد دل و توسل به امام زمان تمام نشده( یعنی شعر مناجات تمام شده اما موضوع اصلی که در باب توسل به امام زمان هست خیر ادامه دارد) و هم از آن نام آن شخصیت استفاده میکنیم برای پیشبرد و بهتر کردن فضای توسل با امام زمان، (یعنی واسطه می کنیم) وهم پلی می تواند باشد برای ورود و اشاره روضه آن شخصیت
👆👆ادامه..... که نام بردیم ، بنابراین با این نوع مضمون چندین هدف را می توان برنامه ریزی کرد در اجرا
اجرا هم در قالب دستگاه شور بود کلیاتش اما جزییات آن در ابتدا اواز دشتی و اواز ابوعطا و در ادامه از مضمون تا انتها بیشتر در فضای اواز دشتی و افشاری و ماهور جریان داشت، در انتها بابت صدای خسته و گرفته عذرخواهی میکنم
🔰جهت ثبت نام کلاس آموزش مداحی باشماره زیرتماس بگیرید:
09366087589
👤مدرس کلاس های آموزش مداحی درکشور:
«سیدصالح حسینی»
🌐 www.madahweb.com
🆔 http://eitaa.com/madahweb
❌نصب فوری❌
(نرم افزار آموزش مداحی مداح وب)
https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb
🎥 "پخش زنده"
در: «کانال آموزش مداحی مداح وب ایتا»
👈 لایوجمعه شب / ( ساعت 8/15 شب)
✌️ باموضوع:
(تدریس متد های مختلف علم صداسازی )
_تکنیک های خوانندگی[خواندن]
_مدیریت کنترل و به اختیار گرفتن صدا
و
در باب 👈 / علوم ترکیبی و مختلف مداحی
🆔http://eitaa.com/madahweb
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"آموزش مداحی مداح وب"
سلام دوستان
عذرخواهی میکنم یکم لایو با تاخیر انجام شد
امیدوارم بهره کافی برده باشین از آموزش امشب
فواصل.mp3
13.69M
🎵#مدرس_سید_صالح_حسینی
#فواصل_نت_های_موسیقی
🏷 رابطه پاپ خوانی بافواصل موسیقی چیست؟
🏷کاربرد واهمیت فواصل درمداحی چیست؟
🏷نقش فواصل درتنوع،خلاقیت،و
ایجاد روش درسبک واجرا چیست!؟
🏷عدم فالش خوانی و قدرت هوش آهنگ پذیری بافواصل چگونه محقق میشود؟
🏷فواصل درشناخت ملودی وپرده های صوتی، در سبکها چه اهمیتی دارند؟
🏷چرا انعطاف،قدرت مانور،درصدا بافواصل بالامیرود؟
(پست مهم...❗️)
🔰جهت ثبت نام کلاس آموزش مداحی باشماره زیرتماس بگیرید:
09366087589
👤مدرس کلاس های آموزش مداحی درکشور:
«سیدصالح حسینی»
🌐 www.madahweb.com
🆔 http://eitaa.com/madahweb
❌نصب فوری❌
(نرم افزار آموزش مداحی مداح وب)
https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb
"آموزش مداحی مداح وب"
🎵#مدرس_سید_صالح_حسینی #فواصل_نت_های_موسیقی 🏷 رابطه پاپ خوانی بافواصل موسیقی چیست؟ 🏷کاربرد واهمیت ف
لینک محصول صداسازی وسلفژ رو میزارم کسی تمایل داشت تهیه کنه👇👇
http://www.madahweb.com/Product/190/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-
"آموزش مداحی مداح وب"
🎵#مدرس_سید_صالح_حسینی #فواصل_نت_های_موسیقی 🏷 رابطه پاپ خوانی بافواصل موسیقی چیست؟ 🏷کاربرد واهمیت ف
دوستان یکی دوبار فاصله هفتم(نت سی) رو اشتباه خوندم در این تدریس که عذرخواهی میکنم 🙏🙏
4_6012856679987676388.mp3
4.55M
🎥 "شب زیارتی ارباب بی کفن"
«اجرا شده👈 شب سوم محرم سال ۹۸»
📌 سینه زنی شور ویژه شب جمعه
🎙 زیر این علم قد کشیدم (شور)
🔺 بانوای: حاج میثم مطیعی
🔻 نغمه پرداز: سیدصالح حسینی
🔺 شاعر: رضا وحید زاده
🔻 معرفی نغمه ملودی شور :
در این اثر ترتیب ملودی هرقسمت به گونه ای است که هرهجا به درستی بروی هر نت موسیقی سوار است و در نحوه ساخت این نوع تصنیف ها یا ملودی ها، هجا و نت نقش کلیدی را ایفا می کنند و کارهایی که با نت موسیقی ساخته می شود، شعرا میدانند که هر نت با یک هجا مساوی هستند و شعر را با توجه به نت و هجا می سرایند
🔰 تحلیل ملودی:
این ملودی به وسیله ی نتهای موسیقی و فواصل ساخته شده است به طوری که شروع این ملودی در قسمت اول بانت دو و در گام دو می باشد و درادامه ازنتهایی استفاده شده است که یک ملودی بامحتوای عاطفی و احساسی ودرقسمت هایی هم حماسی به وجود بیاید
قسمت سوم ملودی که اوج کار را نشان میدهد یک حزن خاصی رابه وجوداورده است درعین حال که مستمع به راحتی میتواند بامداح این قسمت ازملودی راهمراهیکندوبخواند
این اثر هفت سال پیش ساخته شد که قالب اصلی آن زمینه بود ، اما جناب مطیعی ترجیح دادند بروی قالب شور این کار را اجرا کنند
🔻ساختار نت های این ملودی در سه قسمت ببینید:👇مثال قسمت اول👇
📍 قسمت یک:
دو/ر/ می/ فا
از/ب/چه/گی
سی/ دو/ر/می
تو/این/خو/نم
لا/سی/ دو/ر
عم/ری/ یه/از
ر/سی/ ر /دو
تو/می/خو/نم
📍 قسمت دو:
دورمی فا سل فا می ردور
سی دورمی فامی ردوسی دو
📍 قسمت سه:
لالالاسل لافا می فالاسل
سل سل سل فاسل می رمی سل فا
فافافامی فار دورفامی
می می می رمی دو سی دومی دو
تحلیل آموزشی 👆👆👆