eitaa logo
آموزش مداحی برتر
61 دنبال‌کننده
9 عکس
16 ویدیو
15 فایل
🔺️کانال تخصصی آموزش مداحی(نکات ناب اجرا،اشعار جدید، صداسازی،اجراهای اساتید، تقلیدصحیح و..) 🔺️روضه خوانی اساتید 🔺️دعا خوانی 🔺️سینه‌زنی(نوحه،زمینه،واحد و..) 🔺️مناجات با خدا 🔺️مناجات امام زمان عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ارتباط با ما: @Y4mahdi_313
مشاهده در ایتا
دانلود
📌شهادت امام حسن(ع)، ۷ صفر یا ۲۸صفر است؟ پاسخ: ۲۸ صفر تاریخ دقیق امام مجتبی علیه السلام بوده و ۷ صفر امام علیه السلام است. 📌چند سالی است که عده ای به تبعیت از سنت های مردم ، ۷صفر را در روز شهادت امام علیه السلام اعلام کرده و مراسم عزا می گیرند و حال آنکه قول مشهور و معتبر، شهادت آن حضرت در است. بنابراین، برای پاسخ به این نکته که دیدگاه آنان ضعیف است چند نکته قابل بررسی است: ✅بررسی اقوال: ◀️بسیاری از محدثان و مورخان قدیم و جدید شیعه، ۲۸ را ماه شهادت امام معرفی کرده اند. ◀️برای اولین بار مکی عاملی( معروف به ) از علمای قرن۸ نظریه را مطرح کرده است. در سند این روایت کسی وجود نداشته و عبارت قیل آمده است؛ بنابراین، این روایت ضعف سندی دارد. ◀️گزارش دیگری که مستند قائلان به ۷ صفر است، از کتابی با عنوان تواریخ الائمه الاثنی عشر، به یکی از علمای (۴ امامی) به نام بن ابراهیم رسی از علمای قرن۳ است. در بررسی های انجام شده، انتساب این روایت و این کتاب مختصر با عنوان موجز به قاسم درست نیست. ◀️لازم به ذکر است که رسی متوفی 246قمری است. جالب آنکه قاسم، شهادت امام علیه السلام را در سال 260 ذکر کرده است، اما وی در این تاریخ(260ق) زنده نبوده است تا امام را گزارش کند، پس چگونه تاریخ شهادت امام (ع) را نوشته است؟ ◀️بخش انتهایی کتاب یعنی زندگانی اهل بیت(ع) در نسخه قدیمی نیست و این بخش بعدها اضافه شده است. ◀️هیچ یک از علمای بزرگ شیعه مانند شیخ ، ، و دیگران گزارش 7 صفر را نقل نکرده اند و گویا چنین گزارشی نبوده یا اعتبار آن را نپذیرفته اند. بلکه همگی بر ۲۸ صفر اتفاق دارند. ◀️گزارش نیز بر فرض پذیرش، بدون سند و است. یعنی گوینده آن مشخص نیست. لذا قابل اعتماد نیست. ◀️در منابع متقدم و معاصرشیعه، اخبار شهادت امام حسن(ع) در ۲۸ صفر مورد توجه بوده است چنانکه و قمی ۲۸ صفر را صحيح و معتبر می دانند. ◀️نکته دیگر آنکه منابعی چون اگرچه گزارش۷صفر را از شهید اول نقل کرده اند، اما گزارش ۲۸صفر را پذیرفته اند. 📌نکته دیگر آنکه در تعدادی از منابع تاربخی و حدیثی همانند: طبرسی در اعلام الوری، فتال نیشابوری در روضه الواعضین، فاضل حموی در انیس المومنين و شیهد اول در الدروس الشرعیه و شیخ عباس قمی در وقایع الایام، ۷صفر را روز امام علیه السلام نقل کرده اند. حال چگونه برخی روایت ۷صفر درباره شهادت را از می پذیرند ولی روایت ولادت امام کاظم علیه السلام در ۷صفر را از او نمی پذیرند و می گویند شاه دستور داده که روایت ولادت جعل شود، اما این روایت مال قبل از عصر ناصرالدین شاه است. 📚برای مطالعه بیشتر ر.ک: بررسی و نقد گزارشهاي تاریخ شهادت امام مجتبی علیه السلام، فصلنامه تاریخ اسلام، شماره ۳و۴، . 💠 : به نظر می رسد ۷صفر شهادت امام حسن(ع) نیست و همان ۲۸ صفر صحیح است. البته نظر تحقیقی بنده آن است که ۷ صفر امام کاظم علیه السلام است. کانال_آموزش_مداحی👇👇👇 🌻https://eitaa.com/maddahshoo
4_5818750971689307624.mp3
4.91M
🔳 (س) 🌴چشم تو را چقدر به این در گذاشتن 🌴گفتی پدر مقابل تو سر گذاشتن 🎙 سید رضا نریمانی ⏯ کانال_آموزش_مداحی👇👇👇 🌻https://eitaa.com/maddahshoo
فاجعه کربلا یا غزه؟_1.mp3
4.84M
📌پاسخ سیدکاظم_روحبخش جهت چرایی عزاداری برای امام_حسین عیه نوجوانی ازم پرسید: ما گریه می کنیم برای اتفاقات بد کربلا و سرهای بریده، خب این اتفاقات که هر روز داره در غزه هم می افته! پس چرا کربلا را ۱۴۰۰ هر روز بزرگش می کنیم؟! بین کشته شدن علی اصغر امام حسین و صدها نوزاد دیگر که تو غزه تیکه تیکه میشن چه فرقی هست؟ ✅ سوال خیلی دقیقه که جوابش به درد هممون می خوره حتی برای ارتقا معرفت ما به امام حسین علیه السلام گوش کن👆 (ع) کانال_آموزش_مداحی👇👇👇 🌻https://eitaa.com/maddahshoo
⭕️ آثار با استناد به قرآن کریم 🔻پدیده شگفت انگیز «پیاده‌روی اربعین» به شکل گسترده و تشکیلاتی کنونی، آثار فراوانی در ابعاد مختلف دارد که به چند مورد می‌پردازیم: 1️⃣ جهانی شیعه: این حرکتِ دشمن‌شکن، از مصادیق توصیه‌های قرآنی است که به قدرت‌نمایی در مقابل دشمن تأکید می‌نماید: وَ لْيَجِدُوا فيكُمْ غِلْظَةً (توبه/۱۲۳). 2️⃣ موجب خشم و دشمن: قرآن کریم، توصیه می‌نماید که مسلمین باید به مسیری گام نهند که موجب خشم و وحشت دشمن می‌شود: ِ وَ لا يَطَؤُنَ مَوْطِئاً يَغيظُ الْكُفَّار (توبه/۱۲۰). 3️⃣ تجلی ایثار و فداکاری: شیعیان عراقی و ...، پس‌انداز و دارایی‌های خود را در اختیار زوار قرار می‌دهند گرچه خود به آن نیاز داشته باشند: وَ يُؤْثِرُونَ عَلى‏ أَنْفُسِهِمْ وَ لَوْ كانَ بِهِمْ خَصاصَة (حشر/۹). 4️⃣ تحقق اتحاد جهانی شیعه: در جاده ۸۰ کیلومتری، شیعیان و سایر مسلمانان در کنار هم صحنه زیبایی از وحدت و انسجام جهانی را به وجود ‌آورده به ندای آیه ۱۰۳ آل‌عمران لبیک می‌گویند: وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَميعاً وَ لا تَفَرَّقُوا. 5️⃣ عملی شدن بسیاری از آموزه‌های اسلامی: نظیر میهمان‌نوازی، مدارا، صبر، از خودگذشتگی و... که در این سفر عملاً خود را نشان می‌دهد. 6️⃣ زمینه سازی : تحمل سختی های این سفر زیارتی (گرما و...) نمونه‌ای از تمرین و آمادگی برای سربازی در رکاب حضرت ولی عصر(عج) به شمار می رود. چرا که این پیاده روی علیه دشمن به شمار می رود. ✍️علی‌اکبر صیدی کانال_آموزش_مداحی👇👇👇 🌻https://eitaa.com/maddahshoo
کتاب گریزهای مداحی.pdf
3.03M
🔹کتابی بسیار بسیار کاربردی برای روضه خوانی (در این کتاب برای مقدمه روضه و گریز مطالب بسیار کاربردی بیان شده است،فقط برای ایام محرم نیست،مطالب آورده شده برای همه معصومین ع و شهدای کربلا میباشد) ع کانال_آموزش_مداحی👇👇👇 🌻https://eitaa.com/maddahshoo
4_6039857975441490286.mp3
3.04M
روضه اربعین سید مهدی میرداماد زندگی بعد تو عذابه رو دست من جای طنابه تموم گل هاتُ آوردم اما یكی موند تو خرابه این نشونی كه رو چشامه سوغاتی ِ كوفه و شامه چادر ِ خاكی ِ رقیه ببین داداش شال ِ عزامه هر كاری كردم كه بمونه اما نشد اما نشد نمیره زیر ِ تازیونه اما نشد اما نشد همسفرم شه تا مدینه اما نشد اما نشد خواستم سر ِ تو رُ نبینه اما نشد اما نشد شده تنم پر از كبودی هرجا كه بردنم تو بودی سر ِ تو رُ بالای نیزه چه سنگی زد زن ِ یهودی غارت شده انگشتر ِ تو غارت شده روسری ِ من حتی زن ِ یزید دلش سوخت برای بی معجری ِ من خواستم كه تو قرآن نخونی اما نشد اما نشد خواستم نشه لب ِ تو خونی اما نشد اما نشد گفتم بهش بسه دیگه ، اما نشد، اما نشد رقیه نشنوه چی میگه، اما نشد، اما نشد کانال_آموزش_مداحی👇👇👇 🌻https://eitaa.com/maddahshoo
❗️این خطای بزرگ، از خودِ ماست! ✍🏻 نقد استاد سیدمهدی حسینی رکن‌آبادی بر بعضی از نماهنگ‌ها و نوحه‌های امروزی (بخش دوم) از مصادیق ابتذال، یکی تکرار ناشیانه یا ملال‌آور مضامین سخن و یا رفتارهای دیگران به شکل کورکورانه است؛ و دیگری نادیده گرفتن حکمت‌ها و باورها، طبق خواستهٔ عام و به بهانه خلاقیت و نوآوری، با هدف «جذب حداکثری»... شکی نیست که باید به اقتضای حال و مقامِ مخاطب سخن گفت، اما نه به این مفهوم که: «محتوای سخن را به میزان فهم عام و خواسته‌های آنان، در سطحی فُرودین، عوامانه و خارج از مبانی فرهنگ شیعی مطرح کنیم!» از بارزترین مصادیق مردم‌گرایی با هدف جذب حداکثری، نمونه اشعار و نوحه‌های زیر است که مهم‌ترین ویژگی آن، در کنار خلاقیت و نوآوری در مضمون یا فرم، سطحی‌نگری و طرح نکات و مضامین دمِ دست و عوامانه است؛ که گاه زمینه‌ساز القای مفاهیم ناشایست نیز می‌شود: برای دلخوشی نوکران این درگاه دروغ روضه بخوانم، دروغ بسم الله! دروغ روضه بخوانیم، شمر آبش داد سنان رسید ولی با ادب جوابش داد... و: من ایرانم و تو عراقی... چه فراقی! و این نوحه که خطاب به امام معصوم، امامِ عالم الغیب و الشهاده، به شکل‌های مختلف خوانده شده: امشب تکلیفمو معلوم کن یا از خونه بیرون کن(!) یا قلبم و آروم کن امشب این خیال و راحت کن یا بزن منو(!) یا که باهام یه خورده صحبت کن اصلا می‌شنوی این صدامو؟ اصلا می‌بینی گریه‌هامو؟ بیا دونه به دونه بشمرم غمامو بیا یه کم بشین کنارم پناه دل بی‌قرارم تو زندگیم به‌جز تو هیچ‌کی رو ندارم... و: بغل وا کن که پناه خودمی بغل وا کن تکیه‌گاه خودمی اصلا میشنوی این صدامو؟ اصلا میبینی گریه‌هامو؟... و: دست رو دلم نذار دیگه اشکمو درنیار دیگه قلب من آزاری نداره من خودتو می‌خوام ازت نگام کنی یه بار فقط واسه تو که کاری نداره اصلاً می‌شنوی این صدامو؟ اصلاً می‌بینی گریه‌هامو؟ و این نوحه/ترانه(؟) که به‌تازگی متناسب با اربعین ارائه شده است: انا لله و انا الیه راجعون چهل روز گذشت، چهل روز با سوز گذشت، مجلس ختمی به مناسبت درگذشت خون خدا تو کربلا برگزار می‌شه چه بپذیریم، چه نخواهیم بپذیریم واقعیت امر این است که این ترانه به ظاهر نوحه، پیاده‌روی اربعین در آن سطح جهانی را تا سطح حضور در یک مجلس ختم و درگذشت امام، پایین می‌آورد! موریانهٔ غفلت و عوام‌گرایی دارد ستون‌های این خیمه را از بیخ و بن می‌جَود و ما دلخوشیم که از نوحه‌های خلاقانه ما مردم استقبال کرده‌اند! اما به عوارض و نتایج آن کاری نداریم... برخی نخبگان ما به مداح طیب‌الله می‌گویند و خوشحالند که مداحی ما بسیار پویا و خلاقانه است و همه چیز به خوبی و خوشی می‌گذرد! بله ظاهراً درست است‌؛ از نظر سبک! اما از نظر محتوا چه؟ آیا همه اشعار و نوحه‌هایی که خلق‌الساعه، بی هیچ وسواس و سنجشی، و صرفاً خالصانه ارائه می‌شود، قابل دفاع است؟ اگر واقع‌گرایانه با این موضوع مواجهه داشته باشیم، به‌راحتی می‌توانیم به جمع‌بندی برسیم. نوحه‌هایی هم‌چون نمونهٔ مذکور، حاصل غفلت و عوام‌گرایی ما و در حقیقت به کام دشمن ماست؛ دشمنی که سال‌هاست پیاده‌روی اربعین و اهداف مقدس آن را می‌بیند، اما به‌راحتی آن را انکار می‌کند. رسانه‌های جهانی بر این حرکت جهانی و تمدن‌ساز شیعی، چشم بسته‌اند و نمی‌خواهند دیگران هم ببینند! اما سؤال مهم این است که چرا ما بر آن چشم بسته‌ایم و چرا حقایق را نمی‌بینیم؟ چرا نوحه‌سرایان و مداحان ما ناخواسته اما همسو با دشمن، راهپیمایی اربعین را از منظری می‌بینند که مفهوم حرکت به سمت امام و برائت از دشمن امام در آن وجود ندارد؟ پاسخ آن روشن است... به دنبال جاسوس و کیف انگلیسی و نقشه‌های پنهان دشمن برای انحراف در هیأت نباشید! این خطای بزرگ از خودِ ماست و ریشه در همان سکوت نخبگان دارد و تشویق به عوام‌گرایی، که حاصل آن جذب حداکثری است؛ به هر قیمت ممکن! تا زمانی که اوضاع چنین است و برخی نخبگان، در قبال این خطاها سکوت می‌کنند و یا تمجید و تایید؛ و آنگاه که هشدار «فأین تذهبون؟» نیز در آن جماعت، درنگی ایجاد نکرد، به نظر می‌رسد مثل شب‌های کرونایی، فقط باید «الهی عظم البلاء» خواند و «وانقطع الرّجا» را با شدّت و حدّت تکرار کرد...
. 🩸«شهادت»، کرامت ما خاندان بود … اما از ما خانواده، تا به حال، زنی به «اسارت» نرفته بود … در نقلی آمده است: 🥀 هرگاه که جناب ابوحمزه ثمالی به محضر امام سجاد علیه‌السلام می‌رسید، آن حضرت را با حال گریان مشاهده می‌کرد! روزی عرضه داشت: ای آقای‌من! این گریه و اندوه شما کی تمام می‌شود؟ ... مگر «قتل» برای شما خاندان، عادت نبود؟! مگر «شهادت»، کرامتی از جانب خدای متعال برای شما نبود؟! در این هنگام امام سجاد علیه‌السّلام به او فرمودند: 📋 وَ هَلْ سَبْيُ النِّساءِ لَنا عٰادَةٌ؟! ▪️اما آیا به اسیری بُردن زن‌ها، برای ما خانواده، عادت بود؟! 📋 يا أبا حمزة! وَاللّهِ مٰا نَظَرتُ إلىٰ عَمّاتِي وَ أخَواتي إلّا ذَكَرتُ فَرارَهُنَّ فِي البَيداءِ مِنْ خَيمَةٍ إلىٰ خَيمَة ▪️ای اباحمزه! به خدا قسم تا نگاهم به عمه‌ها و خواهرانم می‌افتد به یاد می‌آورم آن ساعاتی را که چگونه بر روی ریگ و رمل بیابان‌ها می‌دویدند و از دست دشمنان از خیمه‌ای به خیمه دیگر فرار می‌کردند؛ 📋 وَ الم‍ُنادي يُنادِي أحرِقوا بُيوتَ الظالمِين! ▪️در همان حال هم یک نفر از لشکر دشمن دائماً فریاد می‌زد: خانه ستمکاران را به آتش بکشید! 📚مجمع مصائب اهل‌البیت علیهم‌السلام، ج۱ ص۱۰۳ ✍ یادش به خیر روز و شبم با حسین بود وقت نماز اَشهدِ من یا حسین بود بعد از حسین پیر شدم ناتوان شدم آتش گرفت خیمه و بی خانمان شدم ای شاهد اسیری من، ای غیور من قبل از غروب روز دهم ای حضور من از قوم ما زنی به اسارت نرفته بود حتی کسی به بزم جسارت نرفته بود بعد از تو کوچه کوچه نمایان شدیم ما حتی سوار ناقه‌ی عریان شدیم ما
⭕️ روایتی تکان‌دهنده در آداب زیارت کربلا مفضّل گوید حضرت صلوات‌الله‌علیه به من فرمودند: ♨️ «زيارت (کربلا) برويد، بهتر است از اينکه به زيارت نرويد و زيارت نرويد، بهتر است از اينکه به زيارت برويد!» راوى گويد عرض کردم: (با این کلام سنگین) کمر من را شکستيد! حضرت فرمودند: 🥀 «به خدا قسم اگر يکى از شما شیعیان بر سر قبر پدرش برود، غمگين و اندوهناک مى‌رود، ولى به زيارت قبر مطهّر امام حسین علیه‌السلام می‌رويد در حالى که با خود سفره‌های (رنگارنگ) غذا می‌بريد! هرگز این گونه به زیارت نروید، تا اینکه (یاد بگیرید) با حالتى افسرده و حزين و غمناک، آن حضرت را زیارت کنید.» 💠 «عن المفضل بن عمر قال: قال أبوعبدالله عليه‌السلام: تزورون خير من أن لا تزورون، ولا تزورون خير من أن تزورون! قال قلت: قطعت ظهري، قال: تالله إن أحدكم ليذهب إلى قبر أبيه كئيبا حزينا وتأتونه أنتم بالسفر كلا حتى تأتونه شعثا غبرا.» 📚 کامل الزیارات (ابن‌قولویه‌قمی)، ص۱۳۱ بحار الانوار (علامه‌مجلسی)، ج۹۸، ص۱۴۱ 🍂 «يَا أَبَانَا استَغفِر لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا كُنَّا خَاطِئِين.» (سوره یوسف، آیه ۹۷) یا صاحب الزّمان! ای پدر مهربان! معترفیم که زیارت اربعین رفتنِ ما نیز همچون زندگی‌های سرتاسر گناهمان، موجب رنجش و کدورت خاطر شریف شما گردیده است! از اعمال و رفتار خارج از ادب و جسورانه‌ی خود در مسیری که کاروان غمدیده‌ی اسرای اهل‌بیت، ناله‌زنان و مویه‌کنان طی نمودند، پشیمانیم و از محضر مقدّس شما، طلب عفو و بخشش داریم؛ بنده‌نوازی فرموده، برای گناهانمان که ما را زمین‌گیر و بیچاره کرده است، استغفار کانال_آموزش_مداحی👇👇👇 🌻https://eitaa.com/maddahshoo
سوال❓ برای مداحان اهل بیت پس از سفر زیارتی برای ترمیم صدا و جلوگیری از مشکلات صوتی و آماده شدن برای مراسم‌های پایان ماه صفر چه توصیه هایی دارید❓ 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
1⃣ استراحت کافی • استراحت صدا: پس از یک سفر طولانی و فعالیت‌های صوتی زیاد، ضروری است که به تارهای صوتی استراحت بدهید. این به معنای پرهیز از صحبت کردن یا خواندن به مدت 24 تا 48 ساعت پس از سفر است تا به تارهای صوتی فرصت ترمیم داده شود. • سکوت نسبی: در روزهای بعد از سفر، سعی کنید از صحبت‌های غیرضروری خودداری کنید و در صورت نیاز به صحبت کردن، از لحن ملایم و آرام استفاده کنید. 2⃣ آب‌رسانی مناسب • نوشیدن آب: روزانه حداقل 8 تا 10 لیوان آب بنوشید. این کمک می‌کند تا گلو و تارهای صوتی شما همیشه مرطوب و سالم بمانند. • آب‌نمک و چای گیاهی: نوشیدن چای گیاهی ملایم، مانند چای بابونه یا چای زنجبیل، به تسکین گلو و کاهش التهاب کمک می‌کند. همچنین، غرغره کردن با آب نمک گرم می‌تواند به کاهش التهاب و تحریک گلو کمک کند. 3⃣ گرم کردن صدا • تمرینات صدا: قبل از هر مراسم، صدا را با تمرینات گرم کردن آماده کنید. این تمرینات شامل آواز خواندن با لحن ملایم و آرام، انجام تمرینات تنفسی و حرکات نرم برای کاهش تنش در ناحیه گلو و تارهای صوتی است. • خستگی صوتی: از تکنیک‌های خاصی مانند "لیپ ترم" (ترم‌هایی که به صورت لرزشی بر روی لب‌ها اجرا می‌شود) برای گرم کردن صدا استفاده کنید. 4⃣ رژیم غذایی مناسب • پرهیز از غذاهای تحریک‌کننده: از مصرف غذاهای تند، بسیار گرم یا بسیار سرد اجتناب کنید. این غذاها می‌توانند باعث تحریک و التهاب گلو شوند. • غذاهای ملایم و آرامش‌بخش: مصرف غذاهایی مانند سوپ‌های گرم، عسل، و میوه‌های نرم می‌تواند به سلامت گلو کمک کند. 5⃣ تنظیم محیط • مرطوب‌کننده‌ها: استفاده از دستگاه‌های مرطوب‌کننده هوا می‌تواند به حفظ رطوبت در محیط کمک کند و از خشکی هوای محیط جلوگیری کند. این به ویژه در مناطق خشک اهمیت دارد. • اجتناب از دود و آلاینده‌ها: از قرارگیری در معرض دود سیگار، آلودگی هوا و سایر مواد تحریک‌کننده پرهیز کنید. 6⃣ مراقبت از گلو • غرغره کردن با آب نمک: روزانه یک یا دو بار با آب نمک ولرم غرغره کنید تا التهاب گلو کاهش یابد و به تمیز شدن گلو کمک کند. • عسل و لیمو: عسل طبیعی و آب لیمو می‌توانند به تسکین گلو کمک کنند. می‌توانید عسل را با آب گرم و کمی آب لیمو مخلوط کنید و بنوشید. 7⃣ استفاده از داروها و مکمل‌ها • مکمل‌های غذایی: برخی مکمل‌ها مانند ویتامین C و ویتامین E می‌توانند به بهبود سریع‌تر سلامت صدا کمک کنند. با این حال، همیشه پیش از مصرف هر گونه مکمل با پزشک مشورت کنید. • داروهای ضدالتهاب: در صورت نیاز و با تجویز پزشک، داروهای ضدالتهاب یا ضدعفونی‌کننده‌های گلو می‌توانند مفید باشند. 8⃣ مشاوره با متخصص • پزشک ENT گوش، حلق و بینی : در صورت بروز مشکلات جدی صوتی یا گلو، مشاوره با پزشک متخصص ENT می‌تواند به تشخیص و درمان مشکلات کمک کند. • گفتار درمانگر: گفتار درمانگران متخصص در درمان مشکلات صوتی و بهبود تکنیک‌های صدا می‌توانند به مداحان کمک کنند تا صدای خود را بهتر مدیریت کنند و از آسیب‌های صوتی جلوگیری کنند. با رعایت این نکات، مداحان می‌توانند به بهبود سریع‌تر و مؤثرتر صدای خود کمک کنند و برای مراسم‌های پایان ماه صفر با بهترین کیفیت آماده کانال_آموزش_مداحی👇👇👇 🌻https://eitaa.com/maddahshoo