#قسمت_هشتم
#ویشکا_۱
نگاهے به سمت راست خیابان ڪردم در جستوجوے مڪان مناسب براے پارڪ
ماشین بودم ، وارد پایگاه شدم صداے مولودے خوانے از طریق دستگاه صوت مے
آمد دختران زیادے در آن جا مشغول فعالیت بودند نگاهے به اطراف ڪردم
فضایے بسیار زیبایے بود پارچه هاے رنگے با تزئینات بادڪنڪ🎈 آویزان شده بود دختران روسرے هاے رنگ شاد پوشیده بودند در حالے ڪه با شادے مے خندیدند فضاے آن جا را تزئین مے ڪردند
نرگس از دور مرا دید و با هیجان به طرف من آمد
سلام عزیزم خوش آمدی
سلام نرگس جان چقدر این جا قشنگ هست
زحمت دختران هست بیا عزیزم یڪ شربت بخور به مناسبت عید امروزجشن داریم البته سخنرانے هفتگے سر جاے خودش هست
دنبال نرگس به سمت آشپزخانه رفتم فضایے ڪه وسایل پذیرائے را آماده مے
ڪردند ڪلمن بزرگے در آنجا وجود داشت چند قطعه یخ هم درون آن بود دو تا از
دختران مشغول پرڪردن لیوان هاے شربت بودند نرگس حسابے سرش شلوغ بود
در حال آماده سازے جشن بود
دختران عزیزم حاج آقا تا ده دقیقه دیگر تشریف مے آوردند ڪار ها زودتر تمام ڪنید تا براے سخنرانے ایشان آماده شویم بعد از ورود حاج آقا به پایگاه دختران با صداے بلند صلوات فرستادند و صداے مولودے را ڪم ڪردند همه براے شنیدن صحبت هاے ایشان آمده شدیم
حاج آقا بعد از تشڪر از تدارڪ این جشن ، بحث هفتگے خودش را آغاز ڪردجایگاه ویژه خانم در 《 همان طور ڪرد ڪه قبلا گفتیم موضوع بحث در مورد
اسلام است 》
جایگاه واقعے خانم در اسلام بسیار ارزشمند یڪ است یڪ خانم مے تواند در
امور اجتماعے ،فرهنگے و حتے اقتصادے نقش مهم داشته باشند
پیامبر به جایگاه به جایگاه دختر در خانواده اهمیت زیادے مے دهد و توصیه مےڪند به همه مسلمانان است ڪه دختران خود را گرامے بدارید
برخے از خانم ها اعتراض مے ڪنند ڪه اسلام ما را محدود ڪرده است و در
صورتے ڪه اسلام به یڪ خانم اجازه ے فعالیت اجتماعے در جامعه داده است
ولے با پوشش مناسب ڪه باعث جلب توجه نا محرم نشود
در فڪر فرو رفتم چرا تا این لحظه فڪر مے ڪردم اسلام این قدر دین سخت گیرے است، از حجاب خیلے بدم مے آمد اما وقتے با نرگس آشنا شد
بخصوص اتفاق آن شب ڪمے نظرم تغییر ڪرد
در میان سخنرانے حاج آقا یڪ سوال پرسیدم.
نویسنده :تمنا 🍀
سفر پر ماجرا 05.mp3
7.88M
سفر_پرماجرا ((5))
💠ملاقات با فرشته ی مرگ
✍نوزادی که ریه ی سالم ندارد؛
لحظه ی تولد، احساس خفگی می کند!
خاطره ی ملاقات تو با فرشته ی مرگ نیز...
بسته به میزانِ سلامتِ روح توست
#اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَجَوَالْعافِیَةوَالنَّصْرَ
┅❅⊰𑁍⊱⊰⊱⊰𑁍⊱⊰⊱⊰𑁍⊱❅┅
⁉️ 16 سوال مهم از اعضاء شورای عالی فضای مجازی در خصوص رفع فیلتر از شبکه اجتماعی واتس آپ
1️⃣استفاده از شبکه های مجازی خارجی، زمینه خروج کلان داده ها (Big Data) که در علم مدیریت به عنوان طلای نامرئی نام برده می شود را فراهم می آورد و زمینه های سوء استفاده های فراوان کشورهای رقیب و دشمن را ایجاد می کند.
راهکار شما برای عدم خروج کلان داده ها چیست؟ و آیا مسئولیت رأی اخیر خود را بر عهده می گیرید؟
2️⃣ به اذعان رسمی رژیم صهیونیستی، این رژیم از داده های واتس آپ برای شناسایی افراد و دشمنان خود استفاده کرده و می کند. راهکار شما برای جلوگیری از جاسوسی سیستماتیک توسط این شبکه اجتماعی چیست؟
3️⃣بنا به شواهد گسترده، واتس آپ اقدام به جاسوسی از کاربران می کند. چگونه به مقابله با آن خواهید پرداخت؟
4️⃣در اعتراضات سال 1401 این شبکه اجتماعی به بستری برای جذب و آموزش نیروهای خشونت طلب و نحوه ساخت کوکتل مولوتوف و خرید و فروش اسلحه تبدیل شده بود. اکنون چه تضمینی برای عدم رخداد مجدد این اتفاق کسب شده است؟
5️⃣هر کشور مقتدری، مجوز فعالیت در کشور را فقط و فقط در صورت قبول پذیرش قوانین وطنی آن کشور صادر می نماید.
چرا این قاعده منطقی در ایران رعایت نشده است؟
6️⃣چگونه است که اگر یک جوان این کشور بخواهد، یک دکه زیر پله ای برای امرار معاش خود داشته باشد؛ باید از اداره های مختلف کسب مجوز نماید. ولی یک شبکه اجتماعی با سابقه منفی و تأثیرات فراوان برای فعالیت در کشور، نیاز به هیچ مجوزی نخواهد داشت. آیا قائل به اینگونه آزاد سازی در مجوزهای شغلی مردم نیز می باشید؟
7️⃣ چنانچه احیاناً برخی کانالها و گروه های واتس آپ اقدام به انجام اقدامات مجرمانه از جمله فروش اسلحه، تحریک قومیت ها، تقویت دیدگاه های تجزیه طلبانه و ... کردند، مکانیسم و ابزار شما برای مقابله با این اقدامات چیست؟ آیا اساساً هیچ ارتباط اداری با مدیران این شبکه اجتماعی وجود دارد، یا همچنان نامه های دولتهای پیشین بی پاسخ مانده است؟
8️⃣ اعضاء شورا چقدر با مکانیسم الگوریتم های پیچیده این ایپلیکیشن و نحوه مدیریت محتوای آن در کاهش و افزایش سرعت اپلود و دانلود تصاویر و ویدئوهای خاص، میزان رویت پذیری پستها، مدیریت تعداد لایک ها و ... آشنا هستند؟ آیا مکانیسمی برای رخداد عدالت در محتواهای تولید شده وجود دارد، یا مکانیسم ها بر اساس اولویت بخشی به سیاستهای سهامداران این اپلیکیشن می باشد؟
9️⃣ بنا بر شواهد گسترده، سهام این اپلیکیشن در اختیار شرکت های صهیونیستی می باشد و بنا بر فتوای مقام معظم رهبری، استفاده از محصولات این شرکت ها حرام است.
با این شرایط چه توضیحی برای این اقدام شما وجود دارد؟
0️⃣1️⃣ در حالی که اسرائیل هر روزه حرف از تلاش برای نابودی ایران عزیز می زند، رها سازی یک شرکت اسرائیلی برای جمع آوری داده های ایرانیان چه توجیهی خواهد داشت؟
1️⃣1️⃣ آیا کشورهای مدعی آزادی بیان، از جمله آمریکا و .... حاضر هستند به اپلیکیشن هایی چون ایتا و بله و ... اجازه فعالیت در کشور خود را بدهند؟
2️⃣1️⃣ آیا موافقان رفع فیلترینگ از واتس آپ حاضرند، صادقانه و شفاف در جلسات تخصصی و علمی از رأی خود دفاع کنند؟؟؟ و آیا مسئولیت تصمیم خود را بر عهده خواهند گرفت؟
3️⃣1️⃣ چنانچه برخی افراد سودجو، با کمک این بستر اقدام به کلاهبرداری از مردم عادی نمایند، آیا این شبکه هیچگونه تعامل و پاسخگویی با پلیس فتای ایران دارد، یا در نهایت مال باخته خود مسئول هر گونه اتفاقی خواهد بود؟
4️⃣1️⃣ چنانچه این اپلیکیشن در راستای سیاستهای سهامداران خود، اقدام به حذف کانالها و گروه هایی از مردم ایران نمود، آیا مسیری برای احقاق حق مردم وجود دارد؟
5️⃣1️⃣ اگر نگران استفاده مردم از فیلترشکن ها بودید، آیا بهتر نبود به جای رها سازی یکی از شبکه ها، از مجلس شورای اسلامی می خواستید که نیم خط قانون تصویب کرده و فروش فیلتر شکن را جرم انگاری می کردند؟؟؟
6️⃣1️⃣ آیا دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی حاضر است، با مردم صادق بوده و صوت مذاکرات جلسه را منتشر نمایند؟
یا در این مورد مردم نامحرمند؟
✍️ هادی مصدق
عضو هیئت علمی دانشگاه قم
23.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مداح غیرتی راببینیدهرچندتکراریست
مداحی آنلاین - مهار نفس و شیطان - استاد عالی.mp3
1.82M
⭕️ مهار هواهای نفسانی
👤 حجه الاسلام #عالی
5.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑🎥 خاطره حجت الاسلام قرائتی از ترفند حدیث خواندنش برای سربازانِ پادگان، پیش از انقلاب
➖➖➖➖➖➖➖➖
زیارت امین الله (مطیعی).mp3
8.13M
🌹#زیارت_امین_الله •••
به نیابت امــام رضا (علیه السـلام)
🎙 حاج میثم مطیعی
.از طرف۱۴معصوم بویژه به نیابت امامرضاعلیهالسّلام
ـ▭▬▭▬▭▬▭
🌸〖 زیارتِ امـیـن الله 〗
ـ▭▬▭▬▭▬▭
بِسْمِٱللّٰهِٱلرَّحْمٰنِٱلرَّحیٖمِ
🌴 اَݪـسَّـلٰامُ عَـلَـیْـکَ
✨يـٰا اَمـيٖـنَ ٱللّٰـهِ فـیٖ اَرْضِــٖهۦٓ ✦
وَ حُـجّـَتـَهُۥ ❀عَـلـىٰ عِـبـٰادِهۦٓ ✦
﹝🌴 اَݪـسَّـلٰامُ عَـلَـیْـکَ
(يـٰاابوالحسن یاعلی بن موسی الرضا
◌ اَشْـهَـدُ اَنَّـکَ جـٰاهَـدْتَ فِـۍٱللّٰـهِ حَـقَّ جِـهـٰادِهۦٓ ✦
وَ عَـمِـلْـتَ بِـكِـتـٰابِــٖهۦٓ ✦
وَٱتّـَبَـعْـتَ سُـنَـنَ نَـبـيِّٖــٖهۦٓ ✦
صَـلَّـۍٱللّٰـهُ عَـلَـيْـهِ وَ آلِــٖهۦٓ ✦
حَـتّـىٰ دَعـٰاکَ ٱللّٰـهُ اِلـىٰ جِـوٰارِهۦٓ ✦
فَـقَـبَـضَـکَ اِلَـيْـهِ بـِٱخْـتـيٖـٰارِهۦٓ ✦
وَ اَلْـزَمَ اَعْـدٰاءَکَ ٱلْـحُـجّـَةَ ◌ مَـعَ مـٰالَـکَ مِـنَ ٱلْـحُـجَـجِ ٱلْـبـٰالِـغَـةِ عَـلـىٰ جَـمـيٖـعِ خَـلْـقِــٖهۦٓ ✦
💠اَلْـݪّٰـهُـمَّ
✨فـَٱجْـعَـلْ نَـفْـسـیٖ مُـطْـمَـئِـنّـَةََ بِـقَـدَرِکَ ◌ رٰاضـیَٖـةََ بِـقَـضـٰائِـکَ ◌ مُـولَـعَـةََ بِـذِكْـرِکَ وَ دُعـٰآئِـکَ ◌ مُـحِـبّـَةََ لِـصَـفْـوَةِ اَوْلـيٖـٰائِـکَ ◌ مَـحْـبُـوبَـةََ فـیٖٓ اَرْضِـکَ وَ سَـمـٰائِـکَ ◌ صـٰابِـرَةََ عَـلـىٰ نُـزُولِ بَـلٰائِـکَ ◌ شـٰاكِـرَةََ لِـفَـوٰاضِـلِ نَـعْـمـٰآئِـکَ ◌ ذٰاكِـرَةََ لِـسَـوٰابِـغِ آلٰائِـکَ ◌ مُـشْـتـٰاقَـةََ اِلـىٰ فَـرْحَـةِ لِـقـٰآئِـکَ ◌ مُـتَـزَوِّدَةََ ٱݪـتّـَقْـوىٰ لِـيَـوْمِ جَـزٰائِـکَ ◌ مُـسْـتَـنّـَةََ بِـسُـنَـنِ اَوْلـيٖـٰائِـکَ ◌ مُـفـٰارِقَـةََ لِـاَخْـلٰاقِ اَعْـدٰائِـکَ ◌ مَـشْـغُـولَـةََ عَـنِ ٱݪـدُّنْـیـٰا بِـحَـمْـدِکَ وَ ثَـنـٰائِـکَ
سپس بگوئید:
💠اَلْـݪّٰـهُـمَّ
✨اِنَّ قُـلُـوبَ ٱلْـمُـخْـبِـتـيٖـنَ اِلَـيْـکَ وٰالِـهَـةٌ ◌ وَ سُـبُـلَ ٱݪـرّٰاغِـبـيٖـنَ اِلَـيْـکَ شـٰارِعَـةٌ ◌ وَ اَعْـلٰامَ ٱلْـقـٰاصِـديٖـنَ اِلَـيْـکَ وٰاضِـحَـةٌ ◌ وَ اَفْـئِـدَةَ ٱلْـعـٰارِفـيٖـنَ مِـنْـکَ فـٰازِعَـةٌ ◌ وَ اَصْـوٰاتَ ٱݪـدّٰاعـيٖـنَ اِلَـيْـکَ صـٰاعِـدَةٌ ◌ وَ اَبْـوٰابَ ٱلْـاِجـٰابَـةِ لَـهُـمْ مُـفَـتّـَحَـةٌ ◌ وَ دَعْـوَةَ مَـنْ نـٰاجـٰاکَ مُـسْـتَـجـٰابَـةٌ◌ وَ تَـوْبَـةَ مَـنْ اَنـٰابَ اِلَـيْـکَ مَـقْـبُـولَـةٌ ◌ وَ عَـبْـرَةَ مَـنْ بَـكـىٰ مِـنْ خَـوْفِـکَ مَـرْحُـومَـةٌ ◌ وَ ٱلْـاِغـٰاثَـةَ لِـمَـنِ ٱسْـتَـغـٰاثَ بِـکَ مَـوْجُـودَةٌ ◌ وَٱلْـاِعـٰانَـةَ لِـمَـنِ ٱسْـتَـعـٰانَ بِـکَ مَـبْـذُولَـةٌ
◌وَ عِـدٰاتِـکَ لِـعِـبـٰادِکَ مُـنْـجَـزَةٌ ◌ وَ زَلَـلَ مَـنِ ٱسْـتَـقـٰالَـکَ مُـقـٰالَـةٌ ◌ وَ اَعْـمـٰالَ ٱلْـعـٰامِـلـيٖـنَ لَـدَيْـکَ مَـحْـفُـوظَـةٌ ◌ وَ اَرْزٰاقَـکَ اِلَـۍ ٱلْـخَـلٰائِـقِ مِـنْ لَـدُنْـکَ نـٰازِلَـةٌ ◌ وَ عَـوٰائِـدَ ٱلْـمَـزيٖـدِ اِلَـيْـهِـمْ وٰاصِـلَـةٌ ◌ وَ ذُنُـوبَ ٱلْـمُـسْـتَـغْـفِـريٖـنَ مَـغْـفُـورَةٌ ◌ وَ حَـوٰائِـجَ خَـلْـقِـکَ عِـنْـدَکَ مَـقْـضـيّٖـَةٌ ◌ وَ جَـوٰائِـزَ ٱݪـسّـٰائِـلـيٖـنَ عِـنْـدَکَ مُـوَفّـَرَةٌ ◌ وَ عَـوٰائِـدَ ألْـمَـزيٖـدِ مُـتَـوٰاتِـرَةٌ ◌ وَ مَـوٰائِـدَ ٱلْـمُـسْـتَـطْـعِـمـيٖـنَ مُـعَـدَّةٌ ◌ وَ مَـنـٰاهِـلَ ٱݪـظّـِمـٰاءِ [لَـدَيْـکَ] مُـتْـرَعَـةٌ
💠اَلْـݪّٰـهُـمَّ
✨فـَٱسْـتَـجِـبْ دُعـائـیٖ ◌ وَٱقْـبَـلْ ثَـنـٰآئـیٖ ◌ وَٱجْـمَـعْ بَـيْـنـیٖ وَ بَـيْـنَ اَوْلـيٖـٰائـیٖ ◌ بِـحَـقِّ مُـحَـمَّـدِِ وَ عَـلـیٍّٖ وَ فـٰاطِـمَـةَ وَٱلْـحَـسَـنِ وَٱلْـحُـسَـيْـنِ ◌ اِنّـَکَ وَلـیُّٖ نَـعْـمـٰآئـیٖ ◌ وَ مُـنْـتَـهـىٰ مُـنـٰایَ ◌ وَ غـٰايَـةُ رَجـٰآئـیٖ فـیٖ مُـنْـقَـلَـبـیٖ وَ مَـثْـوَایَ
▭▭▭▭▭▭
در کتاب «کامل الزّیارات» پس از متن زیارت این جملات آمده است:
♥️اَنْـتَ اِلـٰهـیٖ وَ سَـيّـِدیٖ وَمَـوْلٰایَ
✨اِغْـفِـرْ لِـاَوْلـيٖـٰآئِـنـٰا ◌ وَكُـفَّ عَـنّـٰا اَعْـدٰآءَنـٰا ◌ وَٱشْـغَـلْـهُـمْ عَـنْ اَذٰانـٰا ◌ وَ اَظْـهِـرْ كَـلِـمَـةَ ٱلْـحَـقِّ ◌ وَٱجْـعَـلْـهـَٱ ٱلْـعُـلْـيـٰا ◌ وَ اَدْحِـضْ كَـلِـمَـةَ ٱلْـبـٰاطِـلِ وَٱجْـعَـلْـهَـٱ ٱݪـسُّـفْـلـىٰ ◌ اِنَّـکَ عَـلـىٰ كُـلِّ شَـیْءِِ قَـديٖـرٌ.
D1737621T11508453(Web)-mc.mp3
23.17M
🔹 استغفار، راه گریز از معصیت و فرار به سوی خدا
آیه صادقین در قرآن برای رسیدن به سعادت هر دو جهان دو فرمان را برای انسان در دستور کار قرار میدهد؛ تقوا و دیگری معیت و همراهی با صادقین (یا أَیُّها الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقوا اللّه وَ کُونُوا مَعَ الصّادقین).
🎙 #استاد_حیدری_کاشانی
D1737440T13764720(Web)-mc.mp3
27.34M
🔹 کلام طیّب و عمل صالح
آیه ی ۱۰ سوره ی فاطر می فرماید: «من کان یرید العزّةَ فلله العزّةُ جمیعا...»
این سوره چند نکته ی اساسی برای اهل ایمان بیان می کند:
اولین مسئله ای که بیان می کند عزت است. خداوند چون صاحب عزت است و عزت را از کسی نگرفته، فقط اوست که می تواند به کسی عزت دهد و اگر به کسی عزت دهد قابل خدشه وارد کردن نیست.
🎙 #استاد_کازرونی
⏱ #سخنرانی_کامل
🔻غیرمحرمانه با بزرگان جبهۀ انقلاب
🖊مهدی جمشیدی
۱. فرضیۀ من این است که حاکمیّت و یا دستکم بخش عمدۀ آن، دچار مجموعهای درهمتنیده از سیاستهای فرساینده و مخرّب شده است که در پی آنها، اکنون وارد مرحلۀ بهشدّت چالشبرانگیز و مخاطرهآفرینی شدهایم که لحظهبهلحظه، امکانهای بازگشت و جبران، بیشتر زوال مییابند و شرایط قهری، ما را به محاصره درمیآورند. برای اثبات سخنم، به شواهد تجربی و عینی استناد میکنم.
۲. در همۀ انتخاباتها، دوگانۀ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مطرح میشود و در نهایت نیز، مشارکت حداکثری، ترجیح داده میشود و صالحان در اثر سازوکارهای سکولاریستی، از قدرت بازمیماندند. چندی که میگذرد، نارضایتیهای اجتماعی از منتخبِ متوسط یا ضعیف، سربرمیآورد و مشارکت حداکثری، دود میشود و به هوا میرود. این چرخۀ باطل، دههها در جریان بوده و انتخابات ریاستجمهوریِ اخیر نیز، نمونۀ روشن آن است. این در حالی است که حاکمیّت باید از طریق انتخاب «اصلح»، معضل دیرینۀ «کارآمدی» را علاج میکرد و آنگاه بهصورت خودبهخود، «مشارکت حداکثری» نیز در دورههای بعدی برآورده میشد.
۳. از سال آغاز دهۀ نود، جریان تجدّدی تلاش کرد تا از حجاب، بحران بیافریند. در این راستا، گامبهگام پیش آمد و در نهایت در سال نودوشش، چندین زن روسریشان را بر سر چوب نهادند و آشکارا، کشف حجاب کردند. در اینجا بود که موج شکل گرفت و اندکاندک، کشف حجاب به یک «جریان اجتماعی» تبدیل شد و در نهایت در متن اغتشاش، حالت انفجاری یافت. حاکمیّت نیز در مقابل، منفعل گردید و حجاب را رها کرد و به بهانۀ تقنین، سه سال در وضع تعلیق بهسربرد؛ قانونی که اکنون دولت لیبرال، به اجرای آن تن در نمیدهد و البته مسألۀ این دولت، خودِ «قانونیبودن حجاب» است و میخواهد از کشف حجاب، عبور کند و برهنگی را بهعنوان خط قرمز معرفی نماید. از این گذشته، کارگزارانی که در این مدت، سخن از «سازوکار فرهنگی» به میان آوردند، قدمی برنداشتند و نشان دادند کار فرهنگی، اسم رمزی برای تحقّق حجاب اختیاری است.
۴. در زمینۀ فضای مجازی نیز، حاکمیّت با وجود اینکه میداند از میانۀ دهۀ هشتاد به این سو، همواره شبکههای اجتماعیِ غربی، خاستگاه اصلی تدارک نظری و عملیِ بحرانها و تنشها بودهاند، اما اینک در مسیر گشودن دوبارۀ آنها حرکت میکند. در اغتشاش اخیر، بهعیان دیدیم که شبکههای اجتماعیِ غربی، ابتدا به تولید و بازتولید «هویّتهای دگراندیشانه» پرداختند و سپس این هویّتهای تجدّدی را در مسألۀ حجاب، متمرکز کردند و از ظرفیت آنها، «اغتشاش خیابانی» پدید آوردند. این بدان معنی است که حاکمیّت، به دیگریِ سیاسی و تمدّنیاش، مجال و میدان داده تا جامعهاش و ذهنیّت فرهنگیِ مردمانش را بهآسانی، به تصرّف خود درآورد و آنگاه بر اساس این بدنۀ اجتماعیِ استحالهشده و مخالف، طرحهای تجدّدیِ خویش را پیش ببرد. فیلترینگ، همۀ برنامۀ حکمرانی نیست، اما در زمانۀ جنگ و نزاع هویّتی، بهقطع، یکی از اضلاع مواجهه است. اکنون حاکمیّت در مسیر میداندادن به بسترها و سکوهای تجدّدی قرار گرفته و این اقدام را احیای سرمایۀ اجتماعیاش میداند، درحالیکه داستان، معکوس است؛ چون نهفقط سرمایۀ اجتماعیاش، بیشتر دچار زوال هویّتی خواهد شد، بلکه حتی لایهای از جامعه که هوادار سرسخت او هستند، با مشاهدۀ این سیاستهای لیبرالی، سرخورده و دلزده میشوند و همچون گذشته، حاضر به پرداخت هزینه نخواهند شد. ازاینرو، حاکمیّت در روزهای دشوارِ پیش رو، تنها خواهد ماند.
۵. بهنظرم همین سیاستهای ناصواب و نامعقول برای اینکه حاکمیّت را در شرایط بحرانی و موقعیّت گرهخوردگی قرار بدهند، کافی هستند. مسأله این است که کنشها و دغدغهها و سازوکارها از وجه «ساختاری»، غلط اندر غلط هستند؛ یعنی «مدار» و «مسیر»، نابجاست و امنیّت ملّی را دچار چالشهای مهلک خواهد کرد. اینک بهجای آنکه در افق «بازسازی انقلابی» حرکت کنیم و فاصلهها و زاویهها از اصالتهای انقلابی را جبران نماییم و به مبنا و منطق امام خمینی بازگردیم، در جهت معکوس آن به حرکت افتادهایم و لیبرالیسم را در همۀ اضلاع و وجوهش، محقّق میکنیم. این مسیر، به ناکجاآباد خواهد انجامید و حاکمیّت را چه از درون و چه از بیرون، دچار انسداد خواهد کرد. حاکمیّتی که ذهنیّت و هویّت جامعهاش را بهراحتی در اختیار ساختارهای ارتباطیای قرار بدهد که مخالفپرور و معارضساز هستند، روزبهروز، نحیفتر و محدودتر خواهد شد و جز پوستهای ظاهری از آن باقی نخواهد ماند. این سیاست، هرگز به احیای سرمایۀ اجتماعی نخواهد انجامید، بلکه برعکس، از جامعه، یک قلمرو غیرانقلابی و تجدّدی خواهد ساخت که بهمثابه ابزار «سکولاریزاسیون حاکمیّتی» عمل خواهد کرد؛ و مگر تاکنون، چنین نبوده است؟! روی سخن من با بزرگان جبهۀ انقلاب است؛ به صحنه بیایید!
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌠☫﷽☫🌠
🔸سرود فوقالعاده زیبای هوای مادری🔸فقط حال خوش بچهها و مادرا رو
ببینید که چه اشک شوقی میریزن.🥹
🎤شعر و نوای: عبدالحسین شفیع پور
در سالن همایش حرم امام رضا (علیهالسلام) #روز_مادر #میلاد_حضرت_زهرا #روز_زن