مدیحا🇮🇷
خیلی خوش اومدین، با افتخار در خدمتم عزیزم🌸
عرضم به حضورتون که: دقیقا دو هفته دیگه ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت روز مادر رو داریم😍✨️
هرگونه سفارشی مدنظرتون هست هرچی زودتر ثبت کنید هم به نفع شماست هم بنده...مراحل تهیه سازی و بسته بندی و...طبق روال عادی پیش میره و به موقع هم میرسه ان شاءالله! به خصوص اگه به تعداد بالا و برای مراسم با شرایط خاصی قصد دارید☺️❤️
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#باخداحرفبزنید 🌧🌱
ارتباط با خدا را بیشتر کنید،
برای باران، برای امنیت، برای عافیت،
برای همه چیز از خدای متعال کمک بخواهید!
با خدا حرف بزنید، از خدا بخواهید؛
متضرعانه به درگاه خدا بروید.
انشاءاللّه خدای متعال
اسباب اصلاح همهی امور را فراهم خواهد کرد(:
✨️آرامش دلتون...
☕️@madihart
#فاطمیه #شب_جمعه #دعای_باران
و لعلَّ رزقک فی لین قلبِک!🧡
«و شاید روزی تو، لطافتِ قلبت باشد...»🌙
پ.ن: اصلا تحمل دیدن پرنده تو قفس رو ندارم(: به طرز غریبانهای دلم میگیره! کاش برای بقیه زندگی اونایی که ازشون خوب مراقبت میکنن قشنگ آزاد بذارنشون...🕊دوست داشتنی های بازیگوش؛ سرتق و تخس که لحظه ای تاب دوری همو نداشتن و پرپر میکردن خودشونو و باید همیشه پیش هم میبودن حتی وقتی قهر میکردن و چشم و چال همو درمیاوردن! رابطه عجیب جذابی داشتن! الان جاشون خالیه...درسته پرنده های من نبودن ولی دلم که میتونه برای ادا اطواراشون تنگ بشه(:
مدیحا🇮🇷
🖼قاب: https://eitaa.com/madihart/164 👝جامدادی: https://eitaa.com/madihart/226 📿جانماز: https://eitaa
از زیباییشون هرچی بگم کمه(:
یادم باشه هرچی زودتر معرفی کارت های پاییزه رو بذارم!🍁
هرچند برای پاییزدوستها چندان فرقی نمیکنه...
اونا میتونن نشونه هاشو همیشه داشته باشن(:✨️
مدیحا🇮🇷
چونکه تو این هوا میچسبه(:🧋 یعنی میشه ما بارون پاییزی تهرانو ببینیم...؟!🌧 «الَلَّهُمَّ مُعْطی الْخَ
تا حالا رعدوبرق انقدر جذاب بوده؟! بعضیارو خوف برمیداره ولی مگه نباید بغض آسمون هم بترکه؟!(:⚡️
مدیحا🇮🇷
پنجرهفولادمیسازیمحاجتمیگیریم دخیلمیبندیمکهپایدخیلبمیریم سقاخونهبپاکنیمباشورواحساس بال
ببین باید چه دریایی از ایمان و یقین باشی
که همراه امیری، چون امیرالمومنین باشی🌊
ببین باید چقدر احساس باشد در دل شیرت
که در بین زنان، تنها تو عباس آفرین باشی(:🫀
شجاعت را، شرافت را، بلاغت را، ولایت را
خدا، یک جا به تو بخشید، تا امّ البنین باشی🕊
همه عالم، پسر دارند، تو قرص قمر داری
مگر بی نور میشد، مادر زیباترین باشی؟!🌝
#شهادت_حضرت_ام_البنین 🕯