مدیحا🇮🇷
پس از سنگینی و خستگی یک تنه بلند کردن این همه قاب؛ پس از مدتها همینقدر یهویی شاه عبدالعظیم طلبیدن
چونکه این احوالپرسی ها...
حکم چایتازهدم رو دارن🌱
اونم با هـــل و دارچـــین(:☕️
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درد فقر را لمس کرده ام...❤️🩹
☁️تولدت مبارک آسمونی ها...
رئیس جمهور و خادم الرضای مظلومم!
هر روزی که میگذره جای خالیت پررنگتر میشه!
#شهید_رئیسی عزیز(:🕊
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همینقدرخوشایند،باشه؟!(:☁️
پ.ن: قابآبیداریمبهچهدلبری...💙