eitaa logo
مدرسه امین
770 دنبال‌کننده
896 عکس
380 ویدیو
27 فایل
حجت الاسلام محمد محمدی فرید
مشاهده در ایتا
دانلود
عید سعید مبعث مبارکباد.
بعثت چیزی را تحقق بخشید که محال به نظر می‌آمد. «بعثت رسول اکرم اسلام، چیزی را تحقّق بخشید که به نظر محال می‌آمد، ناممکن بود؛ و آن چه بود؟ این بود که از مردم جزیرة‌العربِ دوران جاهلیّت -که حالا عرض میکنم خصوصیّاتشان چه بود- یک امّت بافضیلت مثل امّت اسلامیِ دوره‌ی خود پیغمبر تشکیل داد؛ مردم گمراه، سرگردان، بی‌هدف، بشدّت نادان، دچار فتنه‌های بزرگ -فتنه‌های ناشی از عصبیّت‌ها و جهالتهای بزرگ بشدّت متکبّر، بشدّت خشن، حق‌ناپذیر، لجوج؛ این خصوصیّات مردم عربستان [بود]؛ پیغمبر اکرم آمد از همین مردم با یک فاصله‌ی کوتاهی -که عرض میکنیم- یک ملّتی ساخت متّحد، بافضیلت، باگذشت، فداکار و دارای عالی‌ترین خُلقیّات ما امروز میتوانیم از این واقعه بهره‌مند بشویم؛ به این معنا که این یک بشارتی است به همه‌ی مسلمانان در همیشه‌ی تاریخ که هر گاه اراده‌ی آحاد مردم در طول اراده‌ی الهی قرار بگیرد و تابع اراده‌ی الهی بشود، انسانها کارهایی را میتوانند انجام بدهند که به ‌نظر ناممکن است، به هدفهایی میتوانند برسند که به نظر متعارف و طبق محاسبات از دسترس انسان دور است؛ همیشه این جور است. در طول تاریخ، همین تجربه‌ی نبوی قابل تکرار است. مقام معظم رهبری» ما هم امروز می‌توانیم با استفاده از الگوی عید سعید مبعث در فضای مجازی به استقلال برسیم و این فضای آلوده را که از رذایل اخلاقی اشباع شده تبدیل به یک محیط پاک، امن و سالم کنیم.هر چند این کار محال به نظر برسد @madrese_amin
شناخت وسیع مختصات جاهلیت اگر مختصّات این جاهلیّت را درست ندانیم، نمیتوانیم با آن مقابله کنیم، نمیتوانیم با آن مبارزه کنیم. در مواجهه با پدیده جاهلیت مدرن باید برنامه‌ا‌ی خردمندانه و حکمت‌آمیز داشت. این میدان از آن میدانهایی نیست که انسان سرش را بیندازد پایین و حمله کند؛ برنامه‌ریزی لازم دارد، مطالعه لازم دارد، برنامه‌ی خردمندانه باید تهیّه بشود، با حکمت بایستی با این قضیّه مواجه شد. و این برنامه باید متّکی باشد بر شناخت وسیع مختصّات این جاهلیّت؛ اگر مختصّات این جاهلیّت را درست ندانیم، نمیتوانیم با آن مقابله کنیم، نمیتوانیم با آن مبارزه کنیم. @madrese_amin
آمریکا نماد جاهلیت مدرن به نظر من نمونه‌ی واضح و کامل جاهلیّت مدرن، آمریکا است؛ از همه جای دنیا این جاهلیّت در آنجا شدیدتر و سهمناک‌تر است؛ به معنای واقعی کلمه این جوری است. آمریکا یک رژیمی است که اخلاقیّات ناپسند در آن ترویج میشود؛ تبعیض در آن روزبه‌روز بیشتر میشود؛ ثروت ملّی روزبه‌روز بیشتر به سمت ثروتمندان و برخورداران کشیده میشود. کشوری به ثروتمندی آمریکا وضعی دارد که وقتی یک مقدار سرما زیاد میشود، عدّه‌ای در خیابانها میمیرند؛ وقتی گرما زیاد میشود، عدّه‌ای در خیابانها میمیرند؛ چرا؟ اینها به چه معنا است؟ امروز مظهر جاهلیّت مدرن، مظهر تبعیض، مظهر ظلم، مظهر بحران‌سازی در دنیا آمریکا است. @madrese_amin
رژیم آمریکا بحران ساز و بحران زیست اساساً رژیم ایالات متّحده‌ی آمریکا، یک رژیم بحران‌ساز و بحران‌زیست است؛ از بحران تغذیه میکند، ارتزاق میکند؛ از بحرانهای گوناگون در اطراف عالم ارتزاق میکند. [در آنجا] یک حرکتی این‌چنینی هست. @madrese_amin
ما با جنگ تخریب مخالفیم منتها باید ریشه بحران‌ها را شناخت البتّه ما با جنگ و تخریب در هر جای دنیا مخالفیم؛ این حرف ثابت ما است. ما با کشته شدن مردم، با تخریب زیربناهای ملّتها [مخالفیم]؛ ما اینها را هر جای دنیا اتّفاق بیفتد تأیید نمیکنیم؛ این حرف ثابت ما است. ما مثل غربی‌ها نیستیم که اگر چنانچه بمبی را روی سر کاروان عروسی در افغانستان بریزند و عروسی‌شان را تبدیل به عزا بکنند، [بگوییم که] این مبارزه‌ی با تروریسم است؛ این جنایت نیست؛ آنها منطقشان این جوری است دیگر؛ در افغانستان، در عراق. آمریکا در شرق سوریه چه کار میکند؟ چرا نفت سوریه را میدزدند؟ چرا پول افغانستان را میدزدند؟ ثروت ملّی افغانستان را چرا غصب میکنند؟ چرا در منطقه‌ی غرب آسیا از جنایات صهیونیست‌ها که شبانه‌روز این جنایات دارد انجام میگیرد دفاع میکنند؟ اینها بحران‌سازی است؛ اینها کارهایی است که میکنند و همه‌ی اینها را به اسم دفاع از حقوق بشر و امثال اینها دارند انجام میدهند! منتها علاج هر بحرانی صرفاً در صورتی ممکن است که ریشه‌ی بحران شناخته بشود. ریشه‌ی بحران در سیاستهای آمریکا است @madrese_amin
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسئولیت‌های دیجیتالی والدین و معلمان والدین ومعلمان نسبت به مشکلاتی که فرزندان ودانش آموزان آن‌ها در فضای مجازی دارند مسئولند. اشاره به برخی از مشکلات عمده‌ای که جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها در پلت‌فرم‌های آمریکایی دارند. @madrese_amin
خواص آماجند. آماج یعنی هدف. حضرت آقا می‌فرمایندخواص آماجند. یعنی امروز دشمنان به شدت به دنبال اغوای خواص جامعه هستند. امروز دشمن، خواص را مورد هدف قرار داده است. امروز مسئولین، نخبگان و افراد مشهور، هدف اصلی دشمنان هستند. @madrese_amin
در جهاد تبیین با سلاح قدیمی نمی‌شود جنگید. باید سلاح به روز باشد. مقام معظم رهبری: در جنگهای سخت با سلاحهای قدیمی دیگر نمیشود جنگید. امروز با شمشیر و با نیزه و با این چیزها، نمیشود به جنگِ توپ و موشک و مانند اینها رفت. در جهاد تبیین هم همین ‌جور است؛ با شیوه‌های قدیمی [نمیشود کار کرد]. البتّه بعضی از شیوه‌های قدیمی جایگزین ندارد، مثل منبر، مثل مدّاحی؛ اینها قدیمی است امّا اینها جایگزین ندارد؛ اینها همچنان اثرگذار است و هیچ چیز دیگری جای اینها را نمیگیرد، لکن از لحاظ ابزارهای گوناگون بایستی بِه‌روز حرکت کرد. ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ نکته بسیار مهم این است که ابزارهای جدید در جنگ نرم چه هستند؟ در پاسخ باید گفت یکی از مهمترین ابزارها در جنگ نرم امروز پلت‌فرم‌ها هستند. پلتفرم‌های مانند واتس‌اپ، تلگرام، اینستاگرام، یوتیوپ و ... پلت‌فرم‌ها در جنگ نرم امروز شبیه موشک‌های نقطه زن و پهباد‌های نظامی هستند. ماهیت جنگ امروز جنگ پلتفرمی می‌باشد. یعنی آن چیزی که تعیین کننده است پلتفرم می‌‌باشد. اگر دشمن با پلتفرم به جنگ ما آمده است ما هم باید با پلتفرم به جنگ او برویم. متأسفانه در این جا یک اشتباه بسیار بزرگ رخ داده است. برخی فکر می‌کنند اگر دشمن با اینستاگرام به میدان آمده است ماهم باید در اینستاگرام حضور حداکثری داشته باشیم. این یک اشتباه بسیار بسیار خطرناک و بزرگ است. در این منطق مادر حقیقت می‌خواهیم با کاربر به جنگ پلتفرم برویم. یعنی با یک ابزار بسیار بسیار ساده به جنگ یک ابزار بسیار بسیار پیچیده برویم. مثل این که دشمن موشک می‌زند ما بگوییم هر جا دشمن موشک زد نیروهای امدادی برای نجات مجروحان به صحنه بروند. این کار لازم است اما به هیچ وجه کافی نیست. به هیچ وجه نباید رزمنده را در مقابل موشک نقطه زن قرار داد. اگر دشمن بوسیله پلتفرم قربانی می‌گیرد ماهم باید پلتفرمی داشته باشیم که بتواند در مقابل این پلتفرم ایستادگی کند و از کاربران محافظت نماید. در جنگ میان کاربر و پلتفرم هیچ‌گاه کاربر نمی‌تواند پیروز شود. چون مدیریت محتوایی که کاربر بارگزاری می‌‌کند صد در صد در اختیار پلتفرم است. در جنگ نرم امروز آن پناهگاه امن برای کاربران پلتفرم‌های بومی می‌باشد. از سوی دیگر سلاح ما باید خود پلتفرم‌های متخاصم را نشانه بگیرد. یعنی باید موشک دشمن در فضا مورد اصابت قرار گیرد و منهدم شود. ما باید تا جایی که امکان دارد فضای پلتفرم‌های متخاصم را از کاربران عمومی خلوت کنیم. @madrese_amin
🔷 عصر پلتفرم‌ها ما در عصر جدیدی زندگی می‌کنیم. عصر پلتفرم‌ها. عصر حکمرانی پلتفرم‌ها! عصری که در آن شاهد جوامع پلتفرمی هستیم. 🔺پلتفرم‌ها با خدماتی که ارائه می‌دهند یکی از ابزارهای مهم حکمرانی در عصر حاضر هستند. ویژه‌گی مهم پلتفرم‌ها همین بعد حکمرانی آن‌هاست. 🔸مقاله‌ای که در زیر می‌آید نگاهی به موضوع حکمرانی پلتفرم‌ها دارد. ❇️ مطالعه این مقاله می‌تواند درک ما را نسبت به نقش پلت‌فرم‌ها کاملتر کند. @madrese_amin
حکمرانی پلت‌فرمها.pdf
289.1K
🔶 حکمرانی پلتفرمهای آنالین و رسانه های اجتماعی ✍🏻 نویسنده: حسن حسینی، عبدالحسین کلانتری @madrese_amin
توفیق ملاقات با امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف @madrese_amin
پنج نکته در مورد پیام نوروزی جو بایدن
سواد رسانه به دنبال بالابردن تحلیل و ارزیابی نسبت به متون رسانه‌ای است. پیام جو بایدن یکی از این متون رسانه‌ای است در پیام نوروزی جو بایدن چند نکته حایز اهمیت است. ۱ـ در این پیام تلویحا آمدن دمکرات‌ها به صحنه سیاسی به آمدن بهار و فصل نو تشبیه شده است. یعنی آمریکا فصل سیاسی جدیدی را اغاز کرده است. ۲ـ این فصل جدید نشانه شروع جدیدیست. گویا همه باید به فکر شروع یک رابطه و ارتباط جدید باشند. گذشته‌ها گذشته است. ۳ـ من به عنوان ریس جمهور آمریکا به این آغاز جدید و فصل جدید امیدوارم. در پیام نورزوی آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا هم این مفهوم آمده است. در این رابطه مقام معظم رهبری بارها هشدار داده‌اندکه سیاست‌ها آمریکا ثابت است و آمدن یک ريیس جمهور یا یک حزب تغییری در این سیاست‌ها ایجاد نمی‌کند. ۴ـ در این پیام آمده: پیام نوروزی ما نشانه به رسمیت شناختن، تجلیل و دوستی جوامع مهاجر است. جوامعی که کمک خارق العاده‌ای به جامعه آمریکا می‌کنند و هر روز تاروپود ملت آمریکا را قوی می‌کنند. جمله بالا تلویحا از ساکنان ایران در آمریکا می‌خواهد که به دولت آمریکا در اجرای سیاست‌هایش کمک کنند! این نشان دهنده این است که آمریکا در این دوره توجه ویژه‌ای به ایرانیان مهاجر برای اجرای سیاست‌هایش دارد. ۵ـ در این پیام برای واژه مهاجرین یا ایرانیان مقیم آمریکا از واژه Diaspora استفاده شده است. این واژه معنایش اخص از مهاجر است. این مفهومی سیاسی‌تری دارد. این واژه به طور ضمنی به مفاهیم خاصی اشاره دارد. در کاربردهای اولیه به معنای: «پراکنده شدن یهودی‌ها از اسرائیل»، «یهودی‌هایی که خارج از اسرائیل زندگی می‌کنند.» آمده است. سپس برای «مردمی که از وطن خود جدا افتاده‌اند یا پراکنده‌شده‌اند.» استفاده شده است. برخی گفته‌اند :‌ دیاسپورا به جمعیت مهاجری گفته می-شود که به دلایل ناخواسته از سرزمین خویش مهاجرت میکنند و در سرزمین دیگری سکنی میگزینند. يک‌ويژگی‌ديگر‌دياسپورا،‌داشتن‌يک‌رابطه‌دشوار‌با‌جامعه‌میزبان‌است. در مفهوم دیاسپورا مفهوم غیر خودی و غریبه وجوددارد. ویلیام سفران می‌گوید: یکی از ویژه‌گی‌های این واژه ، اطمینان از اینکه پذیرش آن‌ها توسط جامعه میزبان امری محال است می‌باشد. معمولا واژه‌هایی که در چنین متونی استفاده می‌شوند دقیق انتخاب شده‌اند @madrese_amin
تحلیلی از تصویر پیام نوروزی جوبایدن تولدی دوباره و شروعی نو به نظر می‌رسد در این تصویر سوژه اصلی همسر بایدن است و سفره هفت سین در حاشیه قرار دارد. رنگ لباس همسر بایدن با مفهوم و درونمایه متن متناسب است و گویا پیام اصلی را در تصویر او منتقل کرده است. رنگ‌های غالب در تصویر رنگ‌های پرچم آمریکاست. ترکیب رنگ سمت راست تصویر نزدیکی رنگ‌های پرچم ایران و آمریکا را تداعی می‌کند. که این هم با درونمایه متن همخوانی دارد. پرده‌های پشت سر سوژه‌ها شبیه یک قاب عمل می‌کنند. عنصر غالب در پس زمینه سوژه نور است که آینده روشنی را ـ در روابط ایران و آمریکا ـ تداعی می‌کند. تصویر به لحاظ نورپردازی بسیار روشن و نورانی است و این حس خوبی را ایجاد می‌کند. اما در پیام کریسمس جو بایدن چون بیشتر در مقام همدردی با مردم آمریکا در بیماری کرونا می‌باشد از نور کمتری استفاده شده و فضا تا حدودی تاریک است. بعلاوه در آن خبری از تزیینات جذاب کریسمس نیست. این پیام به گونه‌ای طراحی شده که مخاطب آمریکایی احساس می‌کند جو بایدن و همسرش هم درگیر مشکلات کرونا هستند. گل نرگس نماد تولدی دوباره و شروعی نو می باشد.از این جهت با مضمون این متن تناسب دارند. شاید از لحاظ زمانی هم گل نرگس که نماد تولد ماه مارس است با درونمایه و زمان عید نوروز تناسب داشته باشد. @madrese_amin
پدیده سواد مصنوعی و الگوی جدید نادانی روزانه فقط در تلگرام بیش از ۳ میلیون مطلب منتشر می شود. جالب است بدانید در ساعت ۴ صبح که میزان مطالب منتشر شده به کمترین مقدار خود می رسد نیز ۲۵ هزار مطلب نشر می یابد. این میزان تولید محتوا در شبکه های مختلف اجتماعی در طول تاریخ بی نظیر و فوق العاده است و منجر به پدیده جالبی شده: «همه ما» راجع به «همه چیز» می دانیم اما با ويژگی هایی خاص. کارل تارو ژورنالیست معروف ژاپنی می گوید: هر وقت هر کسی از هر چیزی سخن می‌گوید ما وانمود می کنیم که دربارۀ آن می‌دانیم. همکارانمان دربارۀ فیلم، کتاب، قیمت ارز، حمله نظامی آمریکا صحبت می‌کنند سرمان را بالا و پایین می بریم یعنی من هم دربارۀ آن می دانم. این در صورتی است که آن ها دربارۀ آن موضوع فقط نظرات کس دیگری را در یک شبکه اجتماعی خوانده اند و آن را بازگو می کنند همان گونه که ما نیز چنین می کنیم. ما به شکلی خطرناک به نوعی *کپی برداری* از دانایی نزدیک می‌شویم، که در واقع الگوی جدید *نادانی* است. ما با *سواد مصنوعی* روبرو هستیم. تحلیل و تجویز راهبردی: رسانه ها باعث شده اند به سرعت برق در معرض اخبار و به سرعت باد در معرض تحلیل اخبار قرار بگیریم. محیط اطراف ما پر است از اخبار مغشوش، اعداد و ارقام گول زننده و حرف های جهت‌دار. سه مساله این موضوع را تشدید می کند: ۱. حجم بالای اخبار و تحلیل ها. اطلاعات بیشتر یعنی فرصت کمتر برای بررسی دقیق تر آن ها. ۲. سبک زندگی شتابان: زندگی امروزی نسبت به 200 سال پیش بسیار چگال تر شده است. یعنی میزان رخدادهای کاری و ارتباطاتی در واحد زمان بیشتر شده است. ۳. سواد مصنوعی: نظرات ما از پرسه‌زدن در شبکه‌های اجتماعی سرچشمه می‌گیرند، نه مطالعۀ کتاب‌ها! این کپی برداری از دانایی، در واقع الگوی جدید نادانی است. به همین خاطر است که اخبار درست، غلط، شایعه و حقیقت در فضای مجازی تقریبا هم ارزش‌اند. چرا؟ چون ما فرصت نمی کنیم که درستی آن چه را که دریافت می کنیم، بررسی کنیم. بلافاصله آن را می خوانیم و احتمالا آن را برای دیگران فوروارد (ارسال) می کنیم و در گفتگوهای خانوادگی یا دوستانه یا کاری مان از آن اطلاعات استفاده می کنیم که نشان دهیم از زمانه عقب نیستیم. چه می توان کرد؟ ۱. تعلیق قضاوت. نه باور کنید و نه رد کنید. زمانی که استدلال به نفع یا علیه آن گفته یا نوشته ندارید نه ردش کنید و نه تأیید، قضاوت خود را معلق کنید تا زمان دریافت اطلاعات کافی برای قضاوت. ۲. در حالت *غیر طبیعی* قضاوت نکنید. مطالعات نشان داده اند زمانی که افراد از آرامش فکری بیشتری برخوردارند، کیفیت قضاوت های حرفه ای شان افزایش می یابد. بنابراین زمانی که شتاب زده، هیجانی، خسته و پریشان هستیم، کیفیت قضاوت های ما افت می کند و قضاوتی که در زمان شتاب زدگی می کنیم به اندازه قضاوت یک فرد مست [غیر عادی]، غیرقابل اتکاست. ۳. به ساختارهای مشکوک، حساس باشید. جملاتی که با فعل مجهول و بدون فاعل ساخته شده‌اند مانند «گفته می‌شود» یا «شنیده‌ها حاکی از آن است که» و «یا بر اساس اخبار منتشر شده» روشی برای پیچاندن شما هستند. در این ساختارها خبر وجود دارد. اما منبع خبر وجود ندارد. ۴. برای هر چه می خوانید یا می شنوید از خودتان بپرسید: الف) آیا از منبع خبر/گزارش مطمئن هستم؟ ب) آیا شواهد تاییدکننده یا استدلال های قانع کننده آورده شده یا اینکه یک حرف به زبان های مختلف تکرار شده؟ ج) آیا بین مقدمه و اطلاعات ارایه شده و نتایج رابطه منطقی وجود دارد؟ د) آیا تمام واقعیت بیان شده یا بخشی از واقعیت؟ ۵. از چرا و کلمات هم خانواده استفاده کنید. آدم های دقیق دائم می پرسند چرا؟ چرا کاندیدای ریاست جمهوری شما بهتر است؟ چه چیز باعث می شود که فکر کنید قیمت ارز بالا می رود؟ چطور به این نتیجه رسیدید؟ ۶. در فلسفه منطق، فصلی وجود دارد به نام مغالطات. برای تقویت تفکر سنجش گرانه (انتقادی) بخش مغالطات را بخوانید تا با بیش از ۷۰ نوع مغالطه (=دامگاه اشتباه ذهنی) آشنا شوید. ۷. حضور در شبکه های اجتماعی مفید است. جریان آزاد اطلاعات در آن بسیار جذاب، مفید و غنیمت است. اما فراموش نکنیم که آن ها نمی توانند جایگزین کتاب و تفکر عمیق شوند.
کیانیان: در سینمای روشنفکری ما فیلم تلخ می‌سازند بازیگر سینما و تلویزیون: 🔹در سینمای روشنفکری ما اکثراً فیلم تلخ ساخته می‌شود که به تماشاگر اعلام می‌کنند قطعاً شکست می‌خوریم. 🔹چه دوران رونق باشد، چه رکود، چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب، اکثر فیلم‌های سینمای روشنفکری ما تلخ است. 🔹قهرمانان یک به یک شکست می‌خوردند و ما سر در گریبان و با مزه تلخ یک سیگار از سینما بیرون می‌آییم! @TasnimNews
💢ایران جزو معدود کشورهای بدون قانون فضای مجازی است 🔹نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: ما در گروه کشورهایی هستیم که در خصوص مدیریت فضای مجازی قانونی نداریم. 🔹مجلس و دولت به‌دنبال حمایت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و کسب‌وکارهای آن هست و نگرانی‌های فعالان این حوزه را به خوبی درک می‌کند اما باید برای ساماندهی این فضا قانون داشته باشیم تا شاهد بروز جرایم در آن نباشیم. ◾️متأسفانه شاهدیم برخی در فضای مجازی به فروش اسلحه‌های سرد و گرم، موادمخدر و فروش داروهای روان‌گردان پرداخته و از این بستر برای کلاهبرداری‌های اینترنتی و اقتصادی و ترویج خودکشی و ناهنجاری‌های رفتاری در جامعه استفاده می‌کنند. ✅ @sanamedia
🌷بهار در مسجدالاقصی و قبة الصخره ✅ @sanamedia
سرباز @madrese_amin
سالروز شهادت حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام تسیلت باد. @madrese_amin
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب سلامتی سلام هی حتی مطلع الفجر شب قدر شب سلامتی است. این نشان می‌د هد سلامتی باید اولویت اول ماباشد. سلامتی بهترین سرمایه‌ای است که ما داریم. سلامتی ارزشی است که نباید با هیچ چیز عوض کرد. مسئله مهم این است که امروز چه اموری سلامتی ما را تهدید می‌کند. پلت‌فرم‌های آمریکایی مأموریت دارند که سلامت فرد و خانواده را تخریب کنند. تحقیقات زیادی نشان می‌دهد استفاده از این پلتفرم‌ها نسبت معناداری با افزایش طلاق، افسردگی و اعتیاددارد. تحقیقاتی نشان می‌د‌هد که استفاده از این پلتفرم‌ها زندگی را برای افراد بی‌معنا می‌کند. پلت‌فرمی که اعتیادآور طراحی شده است برای سلامت جامعه بسیار خطرناک است. در لایه زیرین شهر مااتفاقات ناگواری دارد می‌افتد. مانمی‌توانیم این امور را نادیده بگیریم. نمی‌توانیم بگوییم ما به این امور کاری نداریم. مکتب امیر المومنین مکتب بیداریست. مکتب جهاد با کسانیست که سلامتی جامعه را هدف قرار داده‌اند. شب قدر باید شب بیداری ما باشد. @madrese_amin
📸دستخط سپهبد شهید سلیمانی: 🔹امروز پیچیده‌ترین و حساس‌ترین دوره فلسطین است. خط مقدم ما و همه جهان اسلام است. از خداوند سبحان برای مجاهدین صحنه فلسطین موفقیت و پیروزی و اجر الهی را خواستارم. @madrese_amin
با یک سیلی مطرب قهرمان نمیشود! میخواهند با این نمایش لس آنجلسی احیائش کنند. این سیلی شبیه سیلی اسکار فقط یک نمایش بود فقط یک نمایش! باورش نکنید. رفتارهای وی در سال‌های اخیر اندیشه و فکر او را آشکار کرده است. با یک سیلی، مطرب قهرمان نمی‌شود! @madrese_amin