هدایت شده از ادبار
بچها من اگه شهید شدم به روی خودتون نیارید اینجا مال من بوده. زشته ملت یه تصوری از شهید دارن اینجا رو ببین میگن هر آدم بیخودی شهید میشه.
- 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
جنگ جهانی سوم!(ww3) @launcher8
افتخار افتخار افتخار ، به ایرانی بودنم افتخار میکنم خدابیامرزه اقای طهرانی مقدم و حاجی زاده رو کجایید ببینین اینبار ابرقدرت جهان ایرانه الان ما تنها میجنگیم (با یاری امام زمان) با چهل کشور
- 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
جنگ جهانی سوم!(ww3) @launcher8
فقط برادرای هوافضا میفهمن چه شاهکاریه واقعا زدن اونا با این همه پدافند واقعا امام زمان و خدا کمک میکنن این موشکا میخوره به هدف