انقدر برات ارزش قائلم که فیلمارو از اینستا
دانلود و برات تو یه اپ دیگه بفرستم تا ببینی:)
پسرا چجوری میتونن بگن وای ریزش مو دارم برادر من تو اصن میدونی ریزش مو یعنی چی؟://///
پاییز عزیزم لطفا سریع تر برگرد ؛ من حاضرم قیافه اون ناظم احمق و تحمل کنم ولی حساسیت فصلی و تحمل نکنم😭😭
هیچ وقت نمیدونم حرفامو باید به کی بزنم..
نمیدونم راجع به ناراحتیم تو کل روز با کی
حرف بزنم..
نمیدونم صدای ویس خنده هام و برای کی
بفرستم..
نمیدونم کَل کَل هام با داداشمو برا کی تعریف
کنم..
نمیدونم ویدیو کارای عجیبی که کردم و برا کی
بفرستم..
نمیدونم ویدیو مسیجاییکه در زشت ترین دلقک
ترین حالت ممکنم برا کی بفرستم..
هیچ وقت اون یه نفر و نداشتم همیشه حس
میکنم برا بقیه مسخره است هیچ وقت دوست
ندارن اون ها رو ببینن یا بشنون همشونم
اینجورین که نه چرا این فکر و میکنی ولی بازم
اون حسی که نه دوست نداره ببینه بشنوه
هست احساس میکنم جوری که اونا رو دوست
دارم دوسم ندارن و قضاوتم میکنن:)))
ببخشید طولانی شد فقط میخواستم یه جایی
بگم اینارو ممنون از کسایی که خوندن.. 🙏🏻
- 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
چالش نوشتن 30 روز. روز 1 : شخصیت خود را توصیف کنید . روز 2 : چیزهایی که شما را خوشحال میکند . روز 3
روز 23 : یه بستنیه با سیاه قلم حال ندارم بفرستم
روز 24 : حضرت عباس ، ادب ، غیرت ، قدرت