هدایت شده از - a tired -
قشنگترین تلپاتی دنیا رسید به امشب که من و ماعده همزمان یکی از گنبد امام رضا و یکی از گنبد امیرالمونین بهم ویدئو مسیج دادیم)))))
من اربعین میام چون زمان غذا و اینا دیگه سر موقع نیست و همه غذایی میدن و اینا خیلی معده درد میگیرم و خیلی اذیت میشم بعد تا یچی میخورم بعدش یه چایی عراقی اصن میشوره میبره دیشب تاحالا چنان معده دردی داشتم که اصلا تا صبح نتونستم بخوابم صبح دیگه پاشدم یه چایی خوردم اصن روحم تازه شد😃
لطفاً اگر بخاطر تقدیمی عضو اینجا شدین و اصلاً اینجا رو دوست ندارید و سین نمیکنین لف بدین.امار مهم نیست،مهم صمیمیتیه که هست.