من قرار بود یه ادیت کوتاه از اربعین امسال بزنم ولی انقد یهو مشکلات رو سرم سرازیر شد و اصن نرسیدم حتما در اسرع وقت انجام میدم✅💅🏻
- 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
تابستون جالب تری داشتم اگه گوشیم خراب نمیشد😃
میدونید به خاطر گرمای عراق چسب های گوشیم وَر اومده بود(برگشته بود) و صفحه گوشیم از گوشی جدا میشد زمبسه دیگه نفسای اخرشه😂
خب دیگه الحمدالله داریم به ۳٠ صفر نزدیک میشیم و هییییچ مداحی در هیچ جایی از کشور پر نمیزنه همه مشهد الهی شکر🤲🏻
یه همکلاسی دارم اسمش لعیاعه بعد تو تلگرام اسمش مرساناس و فعالیت و این چرت و پرتا بعد من اینجوریم که چراااا اصن چرا بین این همه اسم مرسانا؟ 😂