eitaa logo
پایگاه خبری مفاز
2.5هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
2.1هزار ویدیو
170 فایل
﷽ پایگاه خبری مفاز؛ منبع اخبار فرق‌‌ضاله و ادیان انحرافی t.me/mafaz_news شامد: 1-2-757841-65-0-1 ارتباط با ما👇 @Pasokhgoo_mafaz سایت👇 www.mafaz.ir اینستاگرام👇 www.instagram.com/mafaz.ir سروش👇 sapp.ir/mafaz_news ایتا 👇 eitaa.com/mafaz_news
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پشت پرده تروریست‌های کرمان چه کسانی هستند؟ مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی👇 @mafaz_media @mafaz_news
عرفان‌های نوظهور، خدای ذهنی را می‌خواهند، نه خدای واقعی انسان امروز به اعتبار تحولات و قطع شدن رابطه انسان با آسمان، یک‌جورهایی رابطه معنوی‌اش با خدا قطع شده، همان‌طور که نیچه گفت خدا مُرد و منظورش این بود که کارکرد خدا از بین رفته است و منکر حضور خدا بود و نه وجود خدا ؛ این ویژگی همه مذاهب ، ادیان جدید و است که دنبال چیزی بودن است ‌تا امید و نشاط ببخشد. ویژگی دیگر این جریان‌ها و عرفان‌ها این است که تجربه‌محور است. عرفان ما پشتوانه فلسفی و نظری دارد ولی آنها از این موضوع فراری‌اند و حتی بسیار متحورانه درباره فلسفه صحبت می‌کنند. اشو، تحصیلات فلسفی دارد اما می‌گوید فیلسوفان، سگان تاریخ‌اند! این تجربه ‌محوری بر پایه تجربیات شخصی است در‌حالی‌که عرفان اسلامی، روش شهود را انتخاب می‌کند. خیلی از ما تجربیات معنوی و شخصی زیادی داریم مثل اولین‌باری که چشم‌مان به کعبه افتاد یا امثال آن. گاهی ممکن است در نگاه به طبیعت، حس حیرت و معنویت به ما دست بدهد؛ این حس در عرفان‌های نوظهور به‌صورت روشمند،‌ محور فعالیت‌های‌شان می‌شود. این تجربیات را هم در قالب مکتب و ارائه می‌کنند. اینها یک‌سری آموزه‌های مشترک دارند که کلیدی‌ترین و پرتکرارترین اصولی مذهبی‌شان مسأله عشق است. اشو در جایی می‌گوید:‌ مریدی نزد من آمد و گفت خدا کجاست؟‌ گفتم: نگرد که خدا نیست؛ خدا همین‌جاست؛ خدا خودت هستی؛ خدا خودم هستم… این پریشان‌گویی نتیجه آن انکار مبانی است. آیا واقعا حضور خدا را از وجود خدا می‌شود منفک کرد؟ 👈ادامه مطلب را در وب‌سایت مفاز بخوانید 🆔@mafaz_news
15.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 به این چهار دلیل، اسرائیل یک رژیم سرکش است: 1️⃣ بمب هسته‌ای 2️⃣ شهرک‌سازی 3️⃣ نفوذ مخرّب سیاسی 4️⃣ عملیات‌های تروریستی مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی👇 @mafaz_media @mafaz_news
تجمل‌گرایی، معنای واقعی فقر در فرقه نعمت الهیه است 🔘یکی از تعابیر رایج و پرکاربرد در مسلک فرقه نعمت الهیه؛ واژه فقر است. دراویش بیچاره باافتخار لقب فقرا را با خود یدک می‌کشند و هرکسی که بتواند عضو فرقه نعمت الهیه بشود، می‌گویند مشرف‌به فقر شده است. این تعبیر برخلاف آنچه به ذهن افراد خطور می‌کند کاملاً در فرقه نعمت الهیه متفاوت است. 🔘زهد افراطی و گداپروری از شاخصه‌های بارز و مشترک میان تمام فرق صوفیه است. این جماعت گمراه با توجیه اعمال و رفتار ناشایستشان، به حدیث نورانی رسول اکرم (ص) استناد می‌کنند. حضرت محمد (ص) می‌فرمایند: یَدْخُلُ الْفُقَرَاءُ الْجَنَّةَ قَبْلَ الاَغْنِیَاءِ به خمس مِائَةِ عَام: فقرا پانصد سال قبل از اغنیا وارد بهشت می‌شوند. عناصر جریان صوفیه در مکتوبات شان، منظور از فقرا را دراویش عنوان کردند و بدون توجه به مضمون اصلی کلام پیامبر اکرم (ص) برای خودشان مزیت و مرتبه درست کردند. 🔘اگر به زندگی و احوالات عناصر فرقه نگاه اجمالی داشته باشیم، این حقیقت روشن می‌شود که آنان به همراه خانواده‌شان از همه نعمات مادی و دنیوی برخوردار بودند و دریغ از ذره‌ای کشیدن سختی و رنج فقر و نداری. اما از محل عشریه ها و نذورات غیرشرعی دراویش بیچاره، دولت‌سراهای پاسداران، زمرد و غیره ساخته‌شده تا فقرا (مریدان) بهتر بتوانند به خدمت‌رسانی اقطاب و مشایخ فرقه بپردازند. 🔘پول دراویش بیچاره صرف نگهداری مزار بیدخت می‌شود و چنان بی‌حدوحصر این مقبره را تحت رسیدگی و مراقبت گذاشتند تا مبادا خشتی از آن خراب شود. بیدخت محلی است برای ریخت‌وپاش‌های نامعلوم قطب فرقه. اتاقک مزار نورعلی تابنده را چنان تزئین و تجملاتی درست کرده‌اند که هیچ فرد عاقلی نمی‌تواند قبول کند که اینجا مزار قطب فقرا است. سازه اماکن خانقاهی این فرقه در تهران و سایر شهرها نماد تجملات دراویش فقیر نعمت الهیه گنابادیه است. رهپویان‌هدایت 🆔@mafaz_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا باب امام زمان نیست؟/ شجاعت یاران حضرت مهدی (ع) در یکی از کانال‌های تبلیغی خود، در پاسخ به اینکه «چرا بهائيان معتقدند که حضرت باب امام زمان هستند؟»، به بیان دلایلی پرداخته‌اند. بهائیان در استدلال‌های خود بر مهدویت علی‌محمد شیرازی (پیشوای بابیت)، بیان می‌کنند که بر اساس روایات، شجاعت، یکی از ویژگی‌های یاران حضرت مهدی علیه‌السلام است. آنان در ادامه، شجاعت را یکی از صفات بارز یاران علی‌محمد شیرازی معرفی می‌کنند و سعی دارند از این طریق مهدویت او را به اثبات رسانند. مبلّغان بهائی در برشماری خصوصیات یاران حضرت قائم علیه‌السلام، صفت شجاعت ایشان را به یاران باب تطبیق می‌دهند و می‌گویند: «اين موضوع دلالت بر جوانی اصحاب قلعه شيخ طبرسی و شجاعت همه ياران قائم دارد و ۲۰ هزار شهيد خود گواه بر اين موضوع است… امام علی عليه‌السلام فرمود (می‌فرماید): ياوران مهدی عليه‌السلام فقط از خدا می‌هراسند، شهادت را می‌طلبند و همواره آرزو دارند که در راه خدا کشته شوند». امام صادق علیه‌السلام نیز می‌فرماید: «گويا قلب‌هاى آنها به مانند تكّه‌هاى آهن است، شكى در قلوب آنها راجع به خدا وجود ندارد. محكم‌تر از سنگ است». 👉mafaz.ir/?p=58771 🆔@mafaz_news
زبانِ فرقه‌ای چگونه بر زندگی در اجتماعات مدرن تأثیر می‌گذارد؟ زندگی مدرن بسیاری را مجبور کرده است در جست‌و‌جوی نوعی هدایت و معنا، که پیش از این در مذهب می‌یافتند، به گروه‌های فرقه‌گرا و برند‌های فرقه‌مانند روی بیاورند. زبان‌شناسی به نام آماندا مونتِل در کتاب جدیدش، فرقه‌گرا، به گروه‌هایی می‌پردازد که مردم هر روز به آن‌ها می‌پیوندند و الگو‌های زبان‌شناختی‌ای را بررسی می‌کند که این فرقه‌ها و گروه‌های فرقه‌‌مانند برای جذب‌ مردم به خدمت می‌گیرند. ساده بگویم، همۀ ما به فرقۀ کارا پیوسته بودیم. ابداً متوجه نشدم چطور این اتفاق افتاد تا اینکه کتاب فرقه‌گرا، اثر جدید، پرمغز و روشنگرانۀ آماندا مونتل، را خواندم. این کتاب به فرقه‌هایی می‌پردازد که مردم هر روز به آن‌ها می‌پیوندند و الگو‌های زبان‌شناختی‌ای را بررسی می‌کند که فرقه‌ها و برند‌های فرقه‌‌مانند برای جذب‌ مردم به خدمت می‌گیرند. همۀ فرقه‌ها یا سازمان‌های فرقه‌گرا ضرورتاً خطرناک نیستند: انجمن الکلی‌های گمنام و پویش‌های جمع‌آوری اعانه نیز زبان را به خدمت می‌گیرند تا در شرکت‌کنندگانشان شور‌و‌شوق ایجاد کنند و به اعضای خود حس امیدواری دهند، اما به اعتقاد مونتل، مطالبات زندگی مدرنْ بسیاری از افراد را مجبور کرده است در جست‌و‌جوی نوعی هدایت و معنا، که پیش از این در مذهب می‌یافتند، به برند‌ها و «مرشدان معنوی» روی بیاورند. تعداد آدم‌هایی که در قربانگاه پلوتون۴ عبادت می‌کنند بیش از آدم‌هایی است که به کلیسا می‌روند. هر فعالیت‌ دیگری که به همین طریق با سرسپردگی و تعهد مالی همراه باشد امکان سوءاستفاده را فراهم می‌آورد. کتاب فرقه‌گرا، به‌دقت، روش‌هایی را بررسی می‌کند که با دستکاری کلمات می‌توان حس [تعلق به] اجتماعات را در آدم‌ها ایجاد کرد، ارزش‌های جمعی را تحمیل کرد، به بحث‌ خاتمه داد و حتی، به نام ایدئولوژی، مردم را وادار کرد رفتار‌های مخرب انجام دهند. قطعاً طرفداری از کراس‌فیت در قیاس با پیوستن به گروه معنوی ثری‌‌اِیچ‌اُ۵ «چالش‌ها و عواقب» متفاوتی به همراه دارد، اما کتاب معتقد است روش‌هایی که هر دو گروه استفاده می‌کنند می‌توانند «به یکدیگر شبیه باشند، زیرکانه و فرقه‌گرایانه». مونتل می‌نویسد برای مثال «گویش عامیانه» و شعار‌های دوست‌داشتنیِ کراس‌فیت را در نظر بگیرید (حرکت‌های فانکشنال، درد عضلانی تأخیری۶، همه‌چی رِواله۷) و آن‌ها را کنار کلمات ثری‌‌اِیچ‌اُ بگذارید (آگاهی‌های برج حوتی، مغز خزنده‌ای۸، روح خردمند). 👈ادامه مطلب را در وب‌سایت مفاز بخوانید 🆔@mafaz_news
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 🎙سلسله پادکست‌های شناخت فیلم‌ها و موسیقی‌های کره‌‌ای 8⃣ قسمت هشتم: 👈نحوه مواجهه با دانش آموزان درگیر این نوع موسیقی‌ها 👤مدرس: مجید دهبان مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی👇 @mafaz_media @mafaz_news
تحریم‌های دنیای اسلام، مک دونالد را زمین‌گیر کرد پیرو اقدامات دنیای اسلام در حمایت از مظلومین فلسطین ، جنبش‌های فراوانی سرتاسر دنیا برای تحریم محصولات و خدمات و یا شرکت‌های مرتبط با اسرائیل شروع بکار کرد دو شرکت بزرگ که در هدف این تحریم‌ها قرار داشتند مک دونالد و استارباکس می‌باشند در روزهای گذشته مک دونالد مالزی با طرح شکایتی از سازمان دهندگان کمپین انزوا، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل Boycott, Divestment and Sanctions (BDS) اعلام کرد که این شرکت به دلیل تبلیغات این جنبش 1.3 میلیون دلار ضرر کرده است . همچنین اقدامات مشابه توسط مسلمانان تایلند در استان های مسلمان نشین صورت گرفته است تا اعتراض خود به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را به نمایش بگذارند. این موضوع نشانگر نتیجه اتحاد واقعی مسلمانان بوده و مسلمانان سرتاسر جهان بایستی به قدرت واقعی خود پی برده و به قدرت هایی که برای ایجاد تفرقه بین آنها تلاش میکنند بی توجهی نمایند تا دنیای اسلام روز به روز متحدتر و دشمنان مسلمان تضعیف گردند. 🆔@mafaz_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ایران از نگاه یهودیان ایرانی حدود ۱۵ هزار کلیمی در ایران زندگی میکنند که در شهرهای مختلف کشور پراکنده هستند. تهران، شیراز، اصفهان، کرمانشاه، رشت، همدان و یزد از جمله شهرهایی هستند که بیشترین جمعیت کلیمیان را دارند. مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی👇 @mafaz_media @mafaz_news
لابی‌های فروش اجناس وارداتی با فنگ‌شویی 🔻وقتی پای پول در آوردن در میان است برخی همه چیز را فدای درآمد زایی می کنند و این مدل را باید ابتدا در سبک فکری و نوع اقتصاد مرکانتیلیستی جستجو کرد. کسب سود و منفعت به هر شکل ممکن شیوه ای منفی و بدور از اخلاق است که در اقتصاد لیبرالی پایه گذاری شد و اکنون بسیاری از سرمایه داران دنیا بدین شکل به ثروت افسانه ای رسیده اندو بسیاری از مردم در گوشه گوشه دنیا در فقر... 🔻 هایی که با سوء استفاده از پوشش معنویت و عرفان در مدلی تقریبا نو و در فنگ شویی در حال فعالیت هستند را می توان ذیل این مدل اقتصاد مرکانتیلیستی آورد. 🔻 با القا برخی مطالب بی مبنا و بی اساس مانند اینکه شمع هر چهار عنصر مهم مانند آب، خاک و آتش و باد را دارد و بسیار برای زندگی کاربرد دارد و می تواند منفعت های زیادی را برای افراد جلب و حذب کند. با ظاهرسازی برای اینکه بقبولاند که فلان گیاه چقدر می تواند زندگی انسان را دگرگون کند! با فروش وسیله هایی از کاسه، ظرف و سنگ نمک و .... در حقیقت همان کار منفعت طلبانه غیر اخلاقی را انجام می دهد. 🔻فقط تفاوت در این است که این مدل فروش اقلام، همراه با پشتوانه سازی برای مطالب بی اساس و ... است که در اینجا بر پایه به ظاهری معنوی، و با متد سبک زندگی ارائه می شود. 🆔@mafaz_news
هلاکت ۲ تروریست در سراوان/ تروریست‌ها قصد عملیات انتحاری داشتند معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت ۲ تروریست که قصد عملیات انتحاری داشتند قبل از انجام هرگونه اقدام در شهرستان سراوان خبر داد. 🆔@mafaz_news
✍️دشمنی دیرینه انجمن حجتیه با انقلاب 🔺انجمن حجتیه از ابتدای تاسیس با هدف مبارزۀ با بهائیت کار خود را شروع کرد و شاید به همین دلیل بود که تاییدیه مراجع وقت نظیر آقای خوانساری را نیز گرفت. به عبارتی حمایت از فعالیت های انجمن متاثر از ماهیت مذهبی آن و خطر بهائیت بوده است. 🔺درواقع چون کسی تصور مبارزه و سرنگونی رژیم را نمی کرد مبارزه با بهائیت می توانست کار مقبول و مفیدی باشد و در اولویت قرار گیرد و همین مسئله موجب شد حتی امام (ره) هم یک بار مشروط بر صحت ادعاهای درج شده اجازه استفاده از وجوهات شرعیه را دادند هرچند پس از آن (بویژه پس از شروع مبارزات) دیگر تایید ننموده اند. 🔺چرا که انجمن از اصل غافل شده بود و حاشیه را بر متن غلبه می‌داد. به جای آنکه بهائی ساز را هدف بگیرد بهائی را هدف گرفت و اسلامی را ترویج می کرد که پسند رژیم پهلوی بود و حمایت ساواک را هم به دنبال داشت. سرآخر هم از دل این اسلام وحید افراخته مارکسیست خارج شد. ✔️با همین رویکرد بود که پس از شروع مبارزات به ویژه از خرداد 1342 نفر اصلی این جریان انحرافی تضاد خود را با نهضت اسلامی نشان داد. حجت‌الاسلام اسماعیل فردوسی‌پور با بیان خاطره‌ای از روز قیام ۱۵ خرداد ۴۲ مخالفت دیرینه آقای حلبی را با نهضت امام این چنین بیان می‌کند: «خدمت ایشان ناهار خوردیم هر دفعه که صدای رگبار از میدان بلند می‌شد ایشان تکان می‌خورد و می‌گفت: هان! حالا بیرونش کن، حالا بیرونش کن. این هم حرف شد که حالا بیرون می‌کنم؟ من گفتم: چه قصه شده است؟ او پاسخ داد: مگر نمی‌دانی که آیت‌الله خمینی در سخنرانی‌هایش گفته است کاری نکن که مثل پدرت بگویم بیرونت کنند. ↩️شیخ محمود حلبی به این اکتفا نکرد و بعد از دستگیری امام در ماجرای فیضیه به جای اعتراض به حکومت مانند خیلی دیگر از روحانیون معروف ایران، در مسجد باب الحوائج واقع در میدان فوزیه (امام حسین (ع) کنونی) به منبر رفت و دولت و مسئولین امنیتی مملکت را دعا کرد که این اقدام تنها یکی از وجوه همکاری انجمن با رژیم و دستگاه امنیتی آن محسوب می‌شود. 🆔@mafaz_news
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 🎙سلسله پادکست‌های شناخت فیلم‌ها و موسیقی‌های کره‌‌ای 9⃣ قسمت نهم: 👈بحران هویت نوجوان امروز 👤مدرس: مجید دهبان مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی👇 @mafaz_media @mafaz_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
همین شما و دوست عجیب و کاریزماتیکتان هم ممکن است یک فرقه باشید نویسنده‌ای به دنبال یافتن زندگی پرشورتر، می‌رود تا با یک شَمَن در روستایی در نروژ زندگی کند. او، در ابتدا، به حرف‌ها و حرکات شمن و ادعاهای مضحک او بی‌اعتناست. ولی، از قضا، در آن روستای دورافتاده به چیزی شبیه آنفلوانزا مبتلا می‌شود. آنجاست که شمن، با قدرتی ظاهراً جادویی، موفق می‌شود او را راضی کند در روستا بماند و تن به درمان‌های عجیب او بدهد. نویسنده، بعدها هنگام نوشتن رمانش دربارهٔ فرقه‌ها، به تصمیم خودش برای ماندن در آن روستا فکر کرد: چطور جذب آن شمن شد؟ عضویت در فرقه‌ها چه حسی دارد؟‌ اصلاً چرا افراد جذب فرقه‌ها می‌شوند؟ 👈در وب‌سایت مفاز بخوانید 🆔@mafaz_news
🏴 فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی(ع) تسلیت باد 🆔@mafaz_news
آیا مردان تمایل بیشتری به بی‌دینی دارند؟ یک تئوری در علوم اجتماعی به نام ” اثر چرخه زندگی” این موضوع را مطرح می‌کند که بسیاری از افراد هنگامی که وارد چرخه ازدواج و بچه‌دار شدن می‌شوند، دوباره وارد محافل و فضای مذهبی می‌شوند تا بچه‌هایشان را در محیط مذهبی بزرگ کنند و به ساختارهای حمایتی که دین ممکن است فراهم کند تکیه کنند. اما هرچه کودکان بزرگ‌تر می‌شوند استقلال آنها نسبت به خانواده بیشتر شده و در نتیجه تعلقات دینی آنها کمتر می‌شود. داده‌ها نشان می‌دهد که این موضوع بیشتر درباره مردان صادق است، چرا که امکان گسستگی آن‌ها از خانواده بیشتر از زنان است. هرچند این فرضیه مورد بررسی و پژوهش خاص قرار نگرفته‌است، نتایج تحقیقات دیگر با آن هماهنگ است، چنانکه پژوهشی در پنج سال گذشته در آمریکا نشان می‌دهد که زنان گرایش بیشتری برای شرکت در مناسک و خدمات کلیسا دارند. 👉mafaz.ir/?p=58979 🆔@mafaz_news
19.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥‌ توسعه منابع انسانی تشکیلات بهائی از میان کودکان به بهانه تواندهی تمام این اقدامات در راستای رسیدن به اهداف نقشه‌های در محدوده‌های جغرافیائی هر کشور در راستای توسعه منابع انسانی و تسجیل شدن این افراد در سن ۱۵ سالگی است. این در حالی است که نه اولیای این اطفال و نه اولیای امور در جریان هستند و این یعنی سلب تمامیت ارضی و نقض حاکمیت ملی و دخالت نیروهای فرامنطقه‌ای توسط رژیم صهیونیستی در امور داخلی هر کشور است. مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی👇 @mafaz_media @mafaz_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دانیلا وایس، رئیس جنبش شهرک‌نشینان اسرائیلی در دفاع از نابودی کامل غزه: باید غزه را تخریب کنیم تا شهرک‌نشینان اسرائیلی بتوانند دریا را ببینند! مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی👇 @mafaz_media @mafaz_news
آیا صفویان به خاطر دشمنی با خلافت عثمانی‌ شیعه شدند؟ یعقوب توکلی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در نشست «تبارشناسی نسبت علمای شیعه و صفویه»: برای بررسی دوران صفویه، توجه به تاریخ‌نگاری این عصر اهمیت دارد چون اختلافات اساسی درباره تاریخ‌نگاری این عصر را شاهد هستیم و بخشی از این اختلافات، تحت تأثیر ادبیات فضل بن روزبهان خنجی است که از منتقدان صفویه است و به سمت ازبک‌ها فرار کرده و چندین بار ازبک‌ها را برای حمله به ایران تحریک کرد اما فضای دانشگاهی ما تا حد زیادی تحت تأثیر افکار و نوشته‌های اوست. بعد از آنکه رویکردهای ناسیونالیستی در کشور ما رشد کرد نیز شاهد جدی‌ترین نگا‌ه‌های انتقادی نسبت به حضور روحانیت در دستگاه صفوی هستیم. این روند از ادوارد براون شروع شد هرچند که بعید می‌دانم بسیاری از نوشته‌های ادوارد براون؛ متعلق به خود او باشد. این روند تا زمان احمد کسروی هم ادامه داشت. 👉mafaz.ir/?p=58987 🆔@mafaz_news
مسلمان منافق و تحت حمایت غرب 🔴 خُرُوجُ السُّفْیانِی بِرَایةٍ حَمْرَاءَ أَمِیرُهَا رَجُلٌ مِنْ بَنِی كَلْب‏... خروج سفیانی با پرچم قرمز و فرمانده آن مردی از بنی کلب است. (بحارالانوار علامه مجلسی جلد ۵۲ صفحه ۲۷۳) ♦️ تکرار کلیدواژه‌ی خاندان و قبیله‌ی بنی‌کلب در حمایت از سفیانی (آخرین حاکم سوریه در سال ظهور) و فراوانی آن در احادیث شیعه و اهل‌سنت، نشاندهنده‌ی امر مهمی است که باید در شناخت سفیانی، مورد توجه قرار گیرد. و این فرضیه را تقویت میکند که بنی کلب در جنوب غربی سوریه، هسته‌ی اصلی لشکریان و ارتش سفیانی را در سال ظهور، تشکیل می‌دهند. یقْبِلُ السُّفْیانِی مِنْ بِلَادِ الرُّومِ مُنْتَصِراً فِی عُنُقِهِ صَلِیبٌ وَ هُوَ صَاحِبُ الْقَوْمِ: سفیانی در حالی‌که رهبری قومی را بر عهده دارد، مانند شخص نصرانی و صلیب به گردن، از بلاد روم (کشورهای غربی) می‌آید. (الغیبه مرحوم شیخ طوسی صفحه ۴۶۳) ♦️ سفیانی، آخرین حاکم سوریه قبل از ظهور امام زمان که اولین علامت از علائم اصلی ظهور است، هنگام وقوع اختلاف و جنگ داخلی در منطقه‌ی شامات، میان حاکم سوریه (یعنی اصهب) و مخالفین و معارضین حاکمیت (یعنی ابقع) در سوریه حضور ندارد؛ سفیانی قبل از ورود به تحولات منطقه و جنگ سوریه، با حمایت رومی‌ها (غربی‌ها)، وارد معادلات فتنه شام خواهد شد. 🆔@mafaz_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ترویج فرقهٔ اکنکار و تناسخ در فضای بی سر و سامان مجازی! ⚠️ یکی از عقاید اساسی اکنکار باور به «تناسخ» است. این عقیده آن قدر برای آنان مهم و بنیادی است که اگر هر کتابی از اکنکار را ورق بزنید، در هر فصلی از آن، بارها و بارها نام تناسخ را خواهید دید. 🔺ادلهٔ عقلی و نقلی متعددی برای محال و باطل‌بودن تناسخ ارائه شده است. اگر تناسخ ممکن باشد خداوند آرزوی بازگشت به دنیا را آرزوی دست یافتنی می‌دانست؛ ولی خداوند متعال در قرآن کریم چنین آرزویی را دست نایافتنی می‌داند. امام رضا علیه‌السلام نیز کسانی را که به تناسخ باور دارند، کافر می‌دانند. مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی👇 @mafaz_media @mafaz_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا