من نمیخوام ادامه جوونیم رو تو تباهیِ کسایی بگذرونم که باعث شدن بهترین دوران کودکی و نوجوانیم دعدغم بشه اقتصاد بشه اوضاع داغون مملکت نمیخوام برگردم اگه رأی ندادید اگه به پزشکیان رأی دادید و آینده و جوونی امثال منو به گند کشیدید بدونید هیچوقت از حقم نمیگذرم و اون دنیا یقتونو میگیرم ..
هدایت شده از توییتر انقلابی
با دولت پزشکیان
-برای کاهش قیمتها دعا کنید
- در آلودگی هوا دعا کنید باد بیاد
-واکسن سوهان قم نیست که فراوان باشد
-مردم قطع برق را تحمل کنند، چاره نداریم
-سبوس بخور اعصابت آروم بشه
-هزینه فیزیوتراپی همسرت رو نداری خودت بمال
-نگران کشتهشدههای قطار نیستیم، همه بیمه بودند
🗣 ایشیخاکی 🇵🇸🇮🇷
@twtenghelabi
مفقود 🇵🇸
با دولت پزشکیان -برای کاهش قیمتها دعا کنید - در آلودگی هوا دعا کنید باد بیاد -واکسن سوهان قم نیست ک
دوستان میدونم همتون بچه های گلی هستید به پزشکیان قرار نیست رأی بدید ولی اینا رو میفرستم اینجا که استفاده کنید که برای این و اون بفرستید
هدایت شده از توییتر انقلابی
967.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بله که باور میکنم((((((((((((((((((((((:
🗣 ایشیخاکی 🇵🇸🇮🇷
@twtenghelabi
مفقود 🇵🇸
بله که باور میکنم((((((((((((((((((((((: 🗣 ایشیخاکی 🇵🇸🇮🇷 @twtenghelabi
پزشکیان : من کارشناس دارم
کارشناساش :
جماعت دیوانه🤣🤣