eitaa logo
مفقود 🇵🇸
150 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
458 ویدیو
3 فایل
‌‌ ‌ https://eitaayar.ir/anonymous/GA3g.U15E9A ‌ جواب ناشناسا و آرشیو : @mafghud2 مثل برد بود باختن قلبم به اون .‌ ‌ 한발 한발 어렵게 어렵게 ..
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از -بورا
حس می‌کنم اگه تا آخر عمرر هم اشکک بریزمم بازمم اشکک براای ریختن داارممم
من نمیدونم چمه ولی آدمای غمگین و در هم شکسته رو دوست دارم .. شدیدا عاشق افراد محزون و گمشده‌ام و فقط تا زمانی که همینجورن ... خوب که بشن دیگه نه🗿 آدم مزخرفی‌ام کلا.
آدمای غمگین زیباترن برای همینه که مدام تو آینه زل زدم همیشه دنبال دیدن زیبایی‌ام
غم رو میتونم حسش کنم تنها عنصر قابل حس برای همین وقتی همه خالی از احساسن و سیاه ؛ غم میدرخشه تو صورت محزونا .. غم زیباترشون میکنه چون احساس به چهرشون میبخشه .. شاید برای اینه که غمگینا دوست‌داشتنی‌ترن و زیباتر ، چون یه احساس واقعی دارن .
منظورمو از احساس واقعی میدونید دیگه ؟ غم واقعیه نمیشه تظاهر به غم کرد غمی که تو چهره دیده میشه واقعیه نمیدونم میفهمید چی میگم یا نه ولی اون غم واقعی که تو چهره دیده میشه اون کاملا یه احساس غلیظه اصلا نمیشه اکتش کرد 🤷‍♀
میدونی چرا غم از همه ی احساسات اصیل تره؟
مفقود 🇵🇸
میدونی چرا غم از همه ی احساسات اصیل تره؟
چون مثل یه کاتالیزور عمل میکنه بازده و محصول همه احساسات رو افزایش میده یجورایی شبیه مواد تورو نسخ خودش میکنه
اینجوریه که هر چند وقت یبار نیاز داری غمگین باشی