eitaa logo
مهدوی ارفع
49.3هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.7هزار ویدیو
164 فایل
‌ 🔰کانال رسمی استاد مهدوی ارفع 🔻مؤسس نهضت جهانی نهج البلاغه 🔻سخنران ، مدرس نهج‌البلاغه ——————————————————————————— راه های ارتباطی | takl.ink/Mahdavi_arfae ادمین پشتیبانی | @maktab_emam110 ——————————————————————————— ۵۰k → ۱۰۰k ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🖌 چوب دو سر طلا❗️ در حالی که ستاد و حامیان یک کاندیدای خاص به دروغ ادعا کرده بودند که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از کاندیداتوری وی حمایت کرده اند ( تا به خیال خود چند رأی ضدانقلاب ها را هم جذب کنند) سایت ها و کانالهای مرتبط با این زوج فتنه گر برای چندمین بار این خبر را تکذیب کردند ( تا غیرمستقیم اعلام کنند که پزشکیان مهره نظام است و ما قبولش نداریم) بنده خدا پزشکیان❗️ 🆔📝📝📝 دروغ ممنوع! ✍🏻کلمه ✅پیرو اطلاع‌رسانی‌های گذشته، تاکید می‌شود که شایعات مربوط به حمایت زهرا رهنورد ‌و‌ میرحسین موسوی از نامزدهای «انتخابات ریاست‌جمهوری» کذب و از مصادیق بارز دروغ است. ✅بدیهی است که انتشار یا بازنشر اخبار غیر واقعی با آگاهی از عدم صحت آن، عملی غیر اخلاقی و مغایر با حقوق شهروندی است. 🆔https://eitaa.com/mahdavi_arfae/19401 .
دیشب رفتیم فرودگاه امام خمینی ره استقبال استاد مهدوی ارفع ایشون تازه دیشب از زیارت حج برگشتند🕋 حجکم مقبول🌹 ✍🏻ادمین کانال رسمی استاد مهدوی ارفع ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🖌 آقای پزشکیان ؛ حیف است❗️ پیام موسس نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی _ استاد مهدوی ارفع _ به دکتر پزشکیان این پیام دور از هیاهوی انتخاباتی صرفا از سر دلسوزی نسبت به پیرمرد ۷۰ ساله ای صادر شده که عمری را در خدمت به معارف نهج‌البلاغه سپری کرده و اکنون حاصل این همه خدمت، توسط سودجویان سیاسی در معرض نابودی است. ❗️ برادر عزیزم می ترسم داستان شما تکرار داستان زبیر بشود. زبیر که با آن سوابق درخشان و با وجود اینکه امیرالمومنین علیه السلام در جنگ جمل به او فرصت نجات و اصلاح دادند اما تحت تاثیر طلحه های زمان، فریب خورد و لجاجت کرد و خسرالدنیا و الآخره شد. جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰ لیلة القدر انقلاب ✅ آن قدر پخش کنید تا به دست جناب آقای پزشکیان برسد. 🖌 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با استفاده از هوش مصنوعی صدای آقای رئیسی رو.... روحشان شاد راهشان پر رهرو خیلی قشنگه حتما تا آخر ببینید☺️
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. در خانه اگر کس است یک حرف بس است ✅ کشوری که کودکان ۶_۷ ساله اش اینقدر می فهمند و اینگونه خطابه دارند و شجاعت نشان می دهند هرگز شکست ندارد. ✅ تفکری که تحمل شنیدن ۳ دقیقه سخن متین یک پسربچه را در تریبون آزاد ندارد طالبان است یا جبهه جلیلی؟! ✅ اگر در هواداری از دکتر جلیل جز همین آینده ساز با شعور نبود, کافی بود 🖌 🆔https://eitaa.com/mahdavi_arfae/19443 .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 رقابت دو دیدگاه برای اداره کشور 🎙استاد فلاح شیروانی ✅ مطلب کوتاه ولی بسیار مهم 🆔https://eitaa.com/mahdavi_arfae/19445 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❗️ رأی امروز حضرت آقا معلوم است یک سؤال: آیا غیر از این دوره از انتخابات کسی می تواند با ضرس قاطع بگوید که رأی حضرت آقا چه کسی بوده است؟ این هم یکی دیگر از افتخارات دکتر جلیلی است که در تاریخ ثبت خواهد شد. 🖌 مهدوی ارفع 🆔https://eitaa.com/mahdavi_arfae/19446
🌱 چهل کلید خوشبختی در نهج البلاغه 💫 راهکارهای طلایی برای زندگی بهتر 🔴 استاد مهدوی ارفع ⭕️ برخی از سرفصل های دوره👇 💫 نظم و برنامه ریزی 💫 آرامش و امید و نشاط 💫 اهمیت به جسم و ظاهر 💫 رعایت عوامل موفقیت 💫 اصلاح نگرش درباره رزق و روزی 💫 خانواده و روابط خویشاوندی ✅ پشتیبان آموزشی ✅ جلسه آنلاین پرسش و پاسخ با استاد ثبت نام با تخفیف ویژه👇 https://zaya.io/vbith 🆔https://eitaa.com/mahdavi_arfae/19448 .
. 🖌 تمام شد.... احتمال ریاست جمهوری آقایان پزشکیان و جلیلی تقریبا مساوی است! خدا قوت به اهل اخلاص و صدق و جهاد چه جلیلی رأی بیاورد و چه رأی نیاورد. خداوندا تو شاهد باش ما آنچه در توان داشتیم از روشنگری و تبیین و اقناع و دعا و توسل انجام دادیم ولی عمیقأ باور داریم که إن الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بأنفسهم خدایا راضی باش امام زمان عزیز! راضی باش حاج قاسم، رئیسی عزیز! راضی باشید 🖌 🆔 .
👓 پیروز قطعی انتخابات با درصد رای بالا ایشان می‌باشد❤️🌹 👇ما را دنبال کنید 👇 📤 @mahdavi_arfae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 🏴 ویـژه مراسم دهه اول محـرم‌الحـرام ۱۴۴۶ 📜 سخنران: حجت‌الاسلام 🎙 مدّاح: 🗓 زمان: از شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ - به‌مدت ۱۰ شب 🕖 شـــروع مراسم هـمزمان با اقـامه نـماز مـغرب {ان‌شاءالله‌مراسم‌به‌صورت‌زنده‌نیز‌ پخش‌خواهدشد} هـیئت‌ثـاراللّٰه(رهـــروان‌امـام‌و‌شــهـدا) ✅ کانال استاد مهدوی ارفع👇 🆔https://eitaa.com/mahdavi_arfae/19461 .
. 🖌حکایت همچنان باقی است... اولا مبارک باد مشارکت قابل توجه ملت در انتخابات که آن را باید پای درایت مقام معظم رهبری گذاشت که مقدمات تایید صلاحیت عنصری مثل آقای پزشکیان را فراهم کردند تا بخش قابل توجهی از قشر خاکستری، به میدان رأی به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگردند هرچند با سلیقه ای متفاوت و مطالباتی خاص! ثانیا خدا قوت به همه خواهران و برادرانی که در دور اول کاندیداهای مختلف را حمایت کردند و در دور دوم متحد شدند و تنها کاندیدای انقلابی و مردمی را حمایت نمودند. ثالثا از امروز سه وظیفه بر عهده همه ماست: 1⃣ کمک به دولت جدید برای حل مشکلات البته اگر خودش بخواهد و میدان بدهد و شغال های طمع کار بگذارند. 2⃣ بررسی دقیق و دلسوزانه نقاط ضعف جبهه مردمی و انقلابی و تلاش برنامه ریزی شده برای جبران آنها و طراحی راهبرد و برنامه برای فتح سنگرهای از دست رفته 3⃣ نقد منصفانه ولی بدون مجامله و تعارف درون جبهه ای نسبت به افکار، شخصیت ها، نهاد ها و برنامه های اشتباه که بصورت تکراری در این صحنه ها، شکست را بر جبهه انقلاب تحمیل می کند. از طریق یادداشت های کارشناسانه، کرسی های آزاداندیشی، مناظرات و... 🔸 شهید جهان آرا ( فرمانده سپاه خرمشهر): شهر اگر سقوط کرد آن را پس می گیریم, مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند. 🆔https://eitaa.com/mahdavi_arfae/19462 .
﷽ در حال حاضر : سکه 38.000 میلیون دلار 60 تومن بنزین 3 تومن مرغ 90 تومن گوشت550 تومن هیچ کمبودی هم در کشور نداریم سرم ، انسولین ، واکسن و ... موجوده هیچ کالایی صفی نیست ، فروش نفت روزی ۲ میلیون بشکه خزانه کشور پر بدون نگرانی ، بدهی های دولت پرداخت شده کارخانجات و واحدهای تولیدی فعال شده این گوی و این میدان ، ببینیم پزشکیان چه میکنه ؟ سال بعد همین پیام رو مرور می کنیم یاعلی آقای سهرابی مدیر کانال «یک دقیقه با خدا» 🌹🍀🌹
🖤 می بینی سید؟! میبینی سید؟ ۱۸ میلیون رأی آوردی بهت می‌گفتن رئیس‌جمهور اقلیت! اما دیگه به کسی که ١۶ میلیون رای داره نمیگن رئیس جمهور اقلیت، بهت گفتند جلاد چون قاتلان این ملت را محاکمه کرده بودی ولی به پورمحمدی که از نابودی منافقین گفت نمیگن آیت الله اعدام دلم برای رئیسی سوخت❤️‍🔥 به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست✋ 👇ما را دنبال کنید 👇 🆔 @mahdavi_arfae
. 🤲 دعای مستجاب شب اول محرم حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام فرمودند: هر کس شب اول محرم این دعا را سه مرتبه بخواند حاجاتش روا خواهد شد. اباعبدالله الحسین علیه السلام روز عاشورا با بدن خونین فرزندش امام. سجاد علیه السلام را به سینه چسباندند و این دعا را به ایشان تعلیم فرمودند. 🖤 ارباب صدای قدمت می آید! 🆔https://eitaa.com/mahdavi_arfae/19467 .
. 🖌 دولت ۲۳ درصدی خب❗️ یک سلامی هم بکنیم به پروفسور دیپلماسی؛محمدجواد ظریف که دور اول گفت: ۶۰ درصد نیامدند ، ۲۰ درصد به پزشکیان رأی دادند، یعنی ۸۰ درصد مردم مخالف جلیلی هستند❗️ حالا دور دوم چه می کنید که ۵۰ درصد نیامدند، 23 درصد هم به جلیلی رای دادند؛ با این حساب یعنی 73 درصد مخالف پرزیدنت پزشکیان هستند. چیکار کنیم حالا با رئیس جمهور ۲۳ درصدی؟!! ✅ البته از آقای ظریف که از پروفسوری فقط ریشش را دارد و به برکت دولت علی برکة الله یک شبه از رتبه « مربی» به رتبه « استاد تمام» ارتقا پیدا کرده بیش از این انتظار نیست! 🖌 🆔https://eitaa.com/mahdavi_arfae/19468 .
❤️ حسین(ع) تو را میخواند... فرصتی برای طنین انداز شدن نغمه‌های عشق به حسین(ع) در روضه های خانگی جهت درخواست سخنران برای روضه های خانگی عدد 315 را به شماره 100007212 ارسال کنید. 🆔https://eitaa.com/mahdavi_arfae/19470 .