ایران و ظهور امام زمان.aac
32.93M
حجة الاسلام دومیری
سخنرانی شب شهادت امام رضا علیه السلام
مسجدالرضا علیه السلام شهرستان بشرویه
تحلیل وقایع اخیر ۱۴۰۱.۷.۵.aac
31.96M
حجة الاسلام دومیری
تحلیل وقایع اخیر کشور
۱۴۰۱/۷/۵
قسمت اول
بسم الله الرحمن الرحیم
هوشیار باشیم
اتفاقات اخیر در کشور که به دست اغتشاش گران رقم خورد و علاوه بر خسارات بسیار به اموال خصوصی و عمومی، باعث شده ده ها نفر جان شیرین خود را از دست بدهند، کام نه تنها ایرانیان متدین و وطن دوست، بلکه کام همهٔ مسلمین و آزادی خواهان را تلخ نموده است.
اگر چه بسیاری از سرگروه های اغتشاشات دستگیر و به دست عدالت سپرده شدند، اما این تصور که دشمن کوتاه آمده و دست از برهم زدن نظم و امنیت برداشته، خیالی است واهی.
استراتژی دشمن به خاطر سرکوب شدن در شهرهای بزرگ، بر این قرار گرفته که شهرهای کوچک را پر آشوب کرده و به اغتشاش بکشاند. این کار برای دشمن چند مزیت دارد:
یک: جغرافیای وسیع تری را درگیر آشوب می کنند.
دو: هنجارشکنی کرده و تابوی نجابت را در این شهرها می شکنند که لااقل برای اغتشاشات بعدی، راحتتر بتوانند اقدام کنند.
سه: تمرکززدایی ذهنی و عملیاتی از نظام و مأموران خدوم امنیت ساز.
چهار: باز بودن دست سردسته های اغتشاشات برای فرار از شهری به شهر دیگر در عین ایجاد اغتشاش.
پنج: ایجاد احساس ناامنی در تمام نقاط کشور، به گونه ای که مردم را مستأصل کرده و بدین واسطه نظام را مجبور به پذیرش حداقل هایی از خواسته های خود کنند، مثلا اختیاری بودن حجاب.
این نقشهٔ پلید زمانی وحشتناک تر می شود که هم زمان با شهرهای کوچک، بر آتش زیر خاکستر شهرهای بزرگ نیز بدمند و کشور را یکجا دچار اغتشاش و ناامنی روانی و جانی و ناموسی کنند.
لذا مسؤولین مربوطه در شهرهای کوچک باید به صورت جدی به این هشدار توجه کافی نمایند.
شهرستان بشرویه نیز از این نقشهٔ مستثنا نیست و تحرکات عده ای در روزهای گذشته، مؤید این نظر است که شهر ما نیز یکی از شهرهای هدفِ ایجاد آشوب است.
لذا لازم است افراد و ارگان های مسؤول، علاج واقعه را قبل از وقوع نمایند و هوشیاری شان را حفظ کرده و ارتقاء دهند.
از مردم بزرگوار و نجیب بشرویه نیز عاجزانه تقاضا می کنم که از رفتارهای شتاب زده و احساسی بپرهیزند و قبل از هر گونه اقدامی، از پدر فرهنگی شهر، امام جمعهٔ محترم حجة الاسلام زارعی کسب تکلیف نمایند تا طبق فرامین ایشان، یک دل و یک صدا و با رویکردی واحد و در کمال اتحاد بتوانیم این توطئهٔ مزوّرانه را در نطفه خفه کنیم بِعَونِ اللهِ تعالی.
چهارشنبه
۱۴۰۱/۷/۶
@mahdi_domeiri
ضرورت مجالس خانگی.aac
23.88M
ضرورت جلسات خانگی
۱۴۰۱/۷/۱۲
شب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام
🔹مـراسـم آغـاز امـامـت🔹
حـضرتمهـدی ارواحـنافـداه
🎙سخـنران:
حجـتالاسلام دومـیـری
(ادامه مبحث جلسه گـذشـته)
🎤 نــــــوای:
مادحین اهـل بـیـت
🗒زمـــــــان:
پنجشنبه 1401/7/14
📍مــکــــان:
حسیـنیه ربـاطـی
منتظـر حضـور شمـا هسـتـیم♥️.
🔰 ویژه خواهران
گروه فرهنگی بنات المهدی
@banat_almahdy
تحلیل وقایع اخیر ۱۴۰۱.۷.۱۴.aac
33.08M
حجة الاسلام دومیری
تحلیل وقایع اخیر کشور
۱۴۰۱/۷/۱۴
قسمت دوم
جلسه اولیاء و مربیان مدرسه امام رضا علیه السلام.aac
23.29M
استقلال طلبی نوجوان و چالش های والدین
حجة الاسلام دومیری
آموزشگاه امام رضا علیه السلام
پنجشنبه
۱۴۰۱/۷/۱۴
بسم الله الرحمن الرحیم
دورهمیِ خاصّ
همگی از مشکلات کشور مطلع ایم و سختی های پیش روی تحقق گام دوم را می دانیم و وقتی « ایجاد تمدن نوین اسلامی » از زبان امام جامعه به عنوان « هدف جمهوری اسلامی » تعیین می گردد، سختی ها و موانعِ به سامان رسیدن امورات کشور نیز، بیشتر و بزرگتر می نماید.
اغتشاشات اخیر نیز وضعیت کشور را حساس تر نموده و طبیعتا هوشیاری بیشتری را از سوی مسؤولین و مردم طلب می کند.
رهبر معظم انقلاب در این زمینه می فرماید: « ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم. در همه بخش ها، کمربسته بودنِ مثل یک جهادگر لازم است؛ این اگر بود، کارها راه می افتد؛ این اگر بود، بنبست ها باز می شود، شکافته می شود؛ [یعنی] کار فراوان، پُرحجم و باکیفیّت و مجاهدانه و انقلابی. انقلابی یعنی چه؟. بعضی خیال می کنند وقتی می گوییم انقلابی، یعنی بی نظم؛ نخیر، اتّفاقاً یکی از خطوط اصلی انقلابی گری، نظم است؛ منتها انقلابی، یعنی اینکه خودمان را سرگرم کارهای حاشیه ای و تشریفاتی و زرق و برقی و مانند اینها نکنیم ». ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
در این بیان کوتاه هم کار جهادی توسط ایشان معنی می گردد و هم کار انقلابی.
سابقا در مورد دید و بازدید های بی مورد مسؤولین با یکدیگر که هم کاری است تشریفاتی ( غیر انقلابی ) و هم اتلاف وقت است ( غیر جهادی ) نوشته ام. اما گویا این در همچنان بر روی همان پاشنه می گردد.
در روز گذشته بازدیدی از این دست صورت گرفت و در آن کیک بریدند و دور هم خوش گذراندند.
رفتاری که با « کار فراوان، پر حجم و با کیفیت و مجاهدانه » که شاخصه کار جهادی در نگاه امام جامعه است، منافات دارد و به صورت واضح با این تعریف که « انقلابی یعنی اینکه خودمان را سرگرم کارهای حاشیه ای و تشریفاتی و زرق و برقی و مانند اینها نکنیم » صد در صد مخالفت دارد.
تا کی قرار است مسؤولین در عین مدعی انقلابی بودن و کار جهادی کردن، عملاً با هر دو مورد مخالفت کنند و فرموده های ولی الهی جامعه را پشت گوش اندازند؟.
و تأسف و افسوس بسیار از اینکه در این دیدار، مسؤولین طراز اول شهرستان نیز حضور داشته و دارند.
آقایان مسؤول،
بهتر نیست جای این کارهای تشریفاتی بی فایده، بیشتر به فکر حل معضلات این جامعه باشید؟.
خوبتر نیست که جای این اتلاف وقت ها، بیشتر به وظایف خود عمل کنید؟.
نیکتر نیست که جای این دور همی های بی فایده و مضحک، هر کدامتان لَختی با خانواده محرومی بنشینید و دست نوازش بر سر یتیمی بکشید؟.
حضرات، می توان از شما خواهش نمود که در ساعت غیر اداری به این کارهای تشریفاتی بپردازید و از وقت خانوادهٔ خود بزنید، و در ساعت اداری که از پول همین مردم برای آن حقوق دریافت می کنید، برای کارهای بی ثمر استفاده نکنید؟
حقیر با کمال قدردانی از همهٔ مسؤولینی که کار جهادی و انقلابی را سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده اند، جداً نسبت به این امور که با هر توجیهی، تخطّی واضح از رهنمودهای امام جامعه است، هشدار می دهم و در برابر آن می ایستم.
این کشور آنقدر کارِ بر زمین مانده دارد که مسؤولین نخواهند با خاله بازی های کودکانه، وقت ها را هدر بدهند و امروز را به فردا بکشانند که رهبری فرمود: « ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم؛ این یک واقعیّتی است... هرجا انقلابی بودیم، جهادی حرکت کردیم، پیش رفتیم؛ هرجا کوتاهی کردیم و غفلت کردیم، عقب ماندیم ». ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
تنها با کارِ حقیقی و غیر نمایشی می توان به سؤالات و اعتراضات جامعه پاسخ گفت که البته وادار کردن مسؤولین تشریفاتی به ترک کارهای نمایشی، وظیفه مردم و مطالبه گری است که امام خامنه ای حفظه الله فرمود: « مطالبه گری کنید و از مسئولان بخواهید که کار جدی بکنند؛ یکی از کارهایی که شماها می توانید بکنید این است؛ شما بر حذر بدارید مسئولان را از کارهای نمایشی؛ از آنها بخواهید کارهای جدی و واقعی انجام بدهند ». ۱۴۰۱/۲/۷
سه شنبه
۱۴۰۱/۷/۱۹
@mahdi_domeiri
تحلیل وقایع اخیر ۱۴۰۱.۷.۱۹.aac
32.62M
حجة الاسلام دومیری
تحلیل وقایع اخیر کشور
۱۴۰۱/۷/۱۹
قسمت سوم
جلسات خانگی و تربیت فرزند ۱۴۰۱.۷.۱۹.aac
13.32M
حجة الاسلام دومیری
جلسات خانگی و تربیت فرزند
سه شنبه ۱۴۰۱/۷/۱۹
بسم الله الرحمن الرحیم
ولایتمداری از حرف تا عمل
در روز گذشته، امام جمعه محترم شهر بشرویه، گلایهٔ تندی نسبت به برنامه ریزی سفر معاون گردشگریِ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در خطبه های نماز جمعه روا داشتند که عکس العمل های متفاوتی را موجب شد.
چند نکته:
۱- حضرت آقا در تاریخ ۱۳۹۲/۹/۱ فرمود:« ما گفتیم مسائل اقتصادی و مسائل گوناگون مهم پیوست فرهنگی داشته باشد، معنای آن این است كه یك حركت اساسی كه در زمینه اقتصاد، در زمینه سیاست، در زمینه سازندگی، در زمینه فنّاوری، تولید، پیشرفت علم میخواهیم انجام بدهیم، ملتفت لوازم فرهنگی آن باشیم ».
شهر بشرویه از این قاعده مستثنا نیست و پدر فرهنگی شهر نیز امام جمعه محترم است. طبیعی است که هر کاری که قرار است در شهر صورت پذیرد، باید با اطلاع ایشان باشد و رعایت این اصل، بروز و ظهور یکی از اصول ولایت مداری است.
۲- بحث گردشگری یکی از اموری است که اصل و اساس آن فرهنگی است و دقیقا به همین دلیل باید نظر امام جمعه محترم در آن ملحوظ گردد.
حتی اگر با کج سلیقگی، گردشگری را از حوزه فرهنگ خارج دانسته و منحصر در اقتصاد کنیم، باز هم به دلیل فرمایش امام جامعه مبنی بر لزوم پیوست فرهنگی، باز هم باید نظرات امام جمعه محترم، مورد توجه قرار گیرد.
ادعای تحقق این مهم بدون دیدار مسؤولین مربوطه با ایشان، پوچ و بی اساس است.
۳- گردشگری به خصوص در شهرستان بشرویه دارای اهمیتی صدچندان است که فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی، با گوشت و پوست و خون مردم آن عجین شده است.
لذا به همین میزان، توجه به رهنمودهای امام جمعه محترم نیز صدچندان می گردد.
۴- اینکه امام جمعه محترم این مطالب را در تریبون نماز جمعه منعکس نمودند، به این دلیل است که مطالبه گری باید توسط مردم صورت پذیرد و شرط آن، اطلاع مردم از حقایق است. و تا زمانی که مردم واقعیت ها را ندانند، مطالبه ای نخواهند کرد و بدون مطالبه مردم، کاری از پیش نخواهد رفت.
پشت پرده ماندن این قضایا نه تنها کمکی به حل آن نمی کند، بلکه موجب می گردد وقت مطالبه گری بگذرد و دیگر نتوان کاری از پیش برد.
۵- دلیل اینکه چرا شخص امام جمعه محترم باید این مطلب را بیان کند که شائبه هایی داشته باشد؟، باید گفت:
به این دلیل که ما و شمایی که باید چنین مسأله ای را مطالبه کنیم، در خوابِ ناز به سر می بریم و پدر فرهنگی شهر مجبور است خود به عرصه وارد شود. اگر ما مطالبه گرانی به عملکردِ صحیحِ به هنگام بودیم، ایشان ناچار نمی شد چنین مطالبی را در خطبه های نماز جمعه بیان کنند. ما باید این مطلب را از مسؤولین مربوطه مطالبه نماییم.
۶- برآشفتن عده ای از این سخنان صریح و صحیح، به خاطر چه منافعی است که در تضاد با سخنان رهبری است؟. الله اعلم.
شنبه
۱۴۰۱/۷/۲۳
@mahdi_domeiri
بسم الله الرحمن الرحیم
آموزشِ بی پرورش
آموزش و پرورش یکی از مهمترین مراکزی است که تأثیر ( مثبت یا منفی ) آن بر سرنوشت جامعه، مستقیم و عمیق است
اهمیت جنبهٔ علمی آموزش و پرورش خود مسأله ای است مهم، و نیز اهمیت جنبهٔ تربیتی و پرورشی اش مسألهٔ مهم دیگری است. این هر دو جنبه، باید مورد بررسی و مداقه قرار گیرد و با خطکشِ « منظومهٔ فکری امامین انقلاب »، سنجیده و اندازه گیری شوند
امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی، در وصیت نامهٔ الهی - سیاسی شان در مورد جایگاه حساس آموزش و پرورش و اهمیت آن و نقش تربیت و پرورش در سعادتمندی جامعه، می فرمایند:
« گرفتاری همه ما برای این است که ما تزکیه نشده ایم، تربیت نشدیم. عالِم شدند، تربیت نشدند، دانشمند شده اند، تربیتنشده اند تفکراتشان عمیق است، لکن تربیت نشده اند. آن خطری که از عالمی که تربیت نشده است و تزکیه نشده است بر بشر وارد می شود آن خطر از خطر مغول بالاتر است. غایت آمدن انبیا این تزکیه است، و دنبالش آن تعلیم. اگر نفوسی تزکیه نشده و تربیت نشده وارد بشوند در هر صحنه، در صحنه توحید، در صحنه معارف الهی، در صحنه فلسفه، در صحنه فقه و فقاهت، در صحنه سیاست، در هر صحنه ای که وارد بشوند، اشخاصی که تزکیه نشدند و تصفیه نشدند و از این شیطان باطن رها نشدند، خطر اینها بر بشر خطرهای بزرگ است»
رهبری معظم انقلاب در مورد بعد تربیت و پرورش و نقش آن در فرایند تمدن سازی، می فرمایند:
« آموزش و پرورش باید بتواند انسان هایی تربیت کند دانا باشند، توانا باشند، خردورز باشند، پارسا باشند، پرهیزکار باشند، پاکدامن باشند، کارآمد باشند، مبتکر باشند، شجاع باشند، اهل اقدام باشند، از دشمن نترسند، از تهدید نترسند، خواب رفتگی و غفلت پیدا نکنند؛ انسان های این جوری تربیت کند. این [طور] اگر شد، این کشور به همانی که بنده آرزو کردم و گفتم و وعده دادم و ان شاء الله خواهد شد، خواهد رسید؛ یعنی ما تا چند دهه بعد - آن روز من گفتم تا پنجاه سال که حالا چند سالش گذشته - مثلاً تا پنجاه سال دیگر [ به جایی می رسیم که ] هر کسی در دنیا بخواهد مرزهای جدید علم را به دست بیاورد، مجبور باشد فارسی یاد بگیرد. تربیت یک چنین انسان هایی، یک چنین جوان هایی، پایهٔ اصلی ایرانِ سربلند فردا است، پایهٔ اصلی تمدّن نوین اسلامی است. ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
در یکی از مدارس ابتدایی شهرستان، برای نهادینه کردن نظم ( در راستای اهمیت به بعد تربیتی )، آنانی که دیرتر از ساعت مقرر وارد مدرسه شده اند را، در صفی جداگانه قرار می دهند که هم خودشان و هم دیگر دانش آموزان بدانند که اینان افراد بی نظمی هستند که اساسا در مقابل بعد تربیت، مقاومت به خرج می دهند و با این کارِ شایسته و کارشناسی شدهٔ مسؤولان مدرسه، این مقاومت شکسته شده،و اینان نیز به جرگهٔ افراد با تربیت وارد شده و منظم می شوند
آیا نباید به این مسؤولان فهیم جایزه داد؟.
آیا نباید برای شکستن غرور این نونهالان در ابتدای بالیدنشان، از مسؤولان مربوطه قدردانی کرد؟
آیا نباید به خاطر پامال کردن اعتماد به نفس این گل های نوشکفته، تشکرات وافره را راهی محضرشان کرد؟
آیا نباید به خاطر إعمال زیرکانهٔ تحقیر فرزندان مان، ممنون شان باشیم؟
ما کودکانمان را راهی مدرسه می کنیم که علم بیاموزند و تربیت شوند، همان تربیتی که امام جامعه به اهم مصادیق آن اشاره نموده است.
آیا با این تحقیر می شود نسلی شجاع تربیت کرد؟. آن هم تحقیر در سنین هفت و هشت سالگی که ابتدای ورود به عرصه جامعه و مدرسه است؟
آیا این تحقیر و شکستن غرور در این سنین، هیچ علاقه ای برای پرداختن به درس و بحث در این کودکان باقی می گذارد؟
پس از مدتی نیز این تحقیر شدن عادی می شود و حس سنگینیِ نگاه دیگران به یک انسانِ مرتکب ناهنجاری شده،از بین می رود و بزهکاری و ناهنجاری برای این کودک قبح خود را از دست می دهد و با افتخار مرتکب آن می شود و این نتیجهٔ مستقیم چنین تصمیمات فوق عاقلانه است
آنان که ذره ای با روانشناسی آشنایی دارند، می دانند که عنصر اعتماد به نفس، عنصر احترام، عنصر عزتمند بودن، عنصر تحقیر شدن و ...، تا چه میزان تأثیرات عمیقی روی افراد و سرنوشتشان دارد
آیا از دانش آموز تحقیر شده ای که عزت نفسش پامال گشته و غرورش له شده و اعتماد به نفسش به فنا رفته، می توان انتظار داشت که تحقق بخش « تمدن نوین اسلامی » باشد؟.
این حرکات نسنجیده و نفهمیده که بر آمده از کوته نظری است، چه تناسبی با نگاه تمدنی امام جامعه به این مراکز مهم دارد؟
و عجیب تر آنکه بسیاری از والدین در برابر چنین حرکاتی، روزهٔ سکوت گرفته اند و چنین سکوتی را افتخار می پندارند
باید مطالبه کرد و از مسؤولین امر خواست که در عین احترام به کودکان، مفاهیم ارزشی چون نظم را به آنان بیاموزند،که اگر توان جمع این دو را ندارند،إشغال کرسی مسؤولیت بی تقوایی است
امیدوارم این روند به زودی اصلاح شود
دوشنبه
۱۴۰۱/۷/۲۵
@mahdi_domeiri
تحلیل وقایع اخیر ۱۴۰۱.۷.۲۶.aac
28.06M
حجة الاسلام دومیری
تحلیل وقایع اخیر کشور
۱۴۰۱/۷/۲۶
قسمت چهارم
@mahdi_domeiri
مجالس خانگی و نورانیت.aac
14.24M
حجة الاسلام دومیری
جلسات خانگی و نورانیت
سه شنبه
۱۴۰۱/۷/۲۶
گام سوم تمدن سازی، ویژگی مسؤولین (۱).aac
22.31M
حجة الاسلام دومیری
گام سوم تمدن سازی، ویژگی مسؤولین (۱)
برگزاری اردوی جهادی
قرارگاه جهادی امام رضا(ع)
جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱
#اردوجهادی
#جمعه_های_جهادی
#جهاد_ادامه_دارد
#قرارگاه_جهادی_امام_رضا
@mahdi_domeiri
بسم الله الرحمن الرحیم
نرمالیزاسیون آندلسی
چندی پیش ده ها دختر دهه هشتادی، در خیابان چمرانِ شیراز، با کشف حجاب و دست در دست دوست پسر، به شادی و پایکوبی پرداختند. و همهٔ مسؤولان فرهنگی متعجب از چگونگی وقوع این حادثه و مشغول برنامه ریزی برای کارهای سطحی و زودگذر.
اما تحلیل دقیق این واقعه، نیازمند درک دقیق از جامعه شیراز و تاریخچهٔ اجتماعی این شهر است.
شیراز شهری است که مذاهب گوناگون کنار یکدیگر قرار گرفته اند و سال ها است که زندگی مسالمت آمیزی دارند. از برهه ای از تاریخ این شهر، شاهد بدحجابی ها و بی حجابی هایی هستیم که غالب مردم متدین در برابر آن موضعی نمی گیرند. دلیل عدم موضع گیری، دین و مذهب متفاوت آن خانم های غیر محجبه بود. می گفتند: ما که مسلمان نیستیم، بهایی، یهودی، مسیحی یا زرتشتی هستیم. حجاب بر ما واجب نیست و بر شما هم نگاه کردن بر ما حرام نیست و مردم هم پذیرای این استدلال بودند. این خانم های غیر محجبه، در برخی خیابان ها و بعضی پاساژ ها جولان می دادند. به گونه ای که یکی از « جهاد با نفس » های بچه های مذهبی و انقلابی شیراز، نرفتن به فلان خیابان یا فلان پاساژ بود. رفته رفته بدحجابی ها فجیع تر شد و بی حجابی ها ظاهر شد. حالا دیگر تنها زنان غیر مسلمان بدحجاب و بی حجاب نبودند، دخترکان جوان و نوجوان مسلمان و شیعه نیز دیگر حجاب مناسبی نداشتند و دیگر نمی شد از روی حجاب زن مسلمان و غیر مسلمان را از یکدیگر تشخیص داد.
از آن سال ها جلوتر که بیاییم و در زمان سفر کنیم، در خیابان چمران شیراز عبور می کنیم و می بینیم نوجوانان و جوانان دهه هشتادی را که دختر و پسر دست در دست هم و بدون حجاب، مشغول خوشگذرانی هستند.
چه اتفاقی افتاد؟: نرمالیزاسیون ...
پرسید: چگونه حکومت را از مسلمانانی که سال های سال بر ما حاکم هستند بگیریم و عزت از دست رفته مسیحیت را بازگردانیم؟.
پاسخ داد: تفریحگاهی فراهم کنید و دخترکان زیباروی مسیحی را مأموریت دهید که بدون پوشش کافی در آن تفرّجگاه بخرامند و دل ببرند از جوانان مسلمان. اگر هم بتوانید مشروبات را در پستوی خانه ها جای دهی، صد در صد موفق خواهی شد.
وَ اینگونه بود که آندلس از دست رفت.
چه اتفاقی افتاد؟. نرمالیزاسیون ...
بشرویه از زمان های دور، شهری مذهبی بوده و به راحتی نمی شود بی حجابی و بی عفتی را در آن رواج داد.
چه باید کرد؟: نرمالیزاسیون ...
باید بد حجابی را به مرور عادی و طبیعی کرد و در این راستا دو دسته فعّال هستند:
دستهٔ اول آنهایی که انتهار کرده و قید آبرو و جایگاه اجتماعی خود را می زنند و به صورت مکشوف و بد حجاب و بی حجاب در شهر ظاهر می شوند تا آرام آرام دیگران نیز بتوانند چنین کنند.
دستهٔ دوم کسانی اند که بد حجابی هاشان به بهانهٔ مسلمان نبودنشان است. یعنی چون دینشان اسلام نیست، پس بد حجاب در منظر و مرعی عموم ظاهر می شوند و متأسفانه برخی محجبه ها هم همین استدلال را برای مانع نشدن از چنین پوششی به کار می برند.
این هر دو دسته، با برنامه ریزی و حساب شده و توسط اتاق فکری، هدایت شده و در این راستا فعالیت می کنند.
این کشور قانون دارد و همه در برابر قانون برابرند و مسلمان و غیر مسلمان موظف به رعایت حجاب هستند.
مردم بزرگوار هر بی حجابی را دیدند، بدون اینکه برخورد تند و خشنی داشته باشند، صرفا تذکر لسانی بدهند و عبور کنند، فرقی هم میان مسلمان و غیر مسلمان نیست.
لازم است دستگاه های مسؤول بیش از پیش نسبت به این قضیه در شهرستان توجه شان را مبذول دارند که خطر « نرمالیزاسیون آندلسی » در بشرویه به شدت احساس می گردد.
شنبه
۱۴۰۱/۸/۷
@mahdi_domeiri
مجالس خانگی و تبلیغ.aac
15.97M
حجة الاسلام دومیری
جلسات خانگی و نورانیت
چهارشنبه
۱۴۰۱/۸/۱۱
برگزاری اردوی جهادی
قرارگاه جهادی امام رضا(ع)
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱
#اردوجهادی
#جمعه_های_جهادی
#جهاد_ادامه_دارد
#قرارگاه_جهادی_امام_رضا
@mahdi_domeiri