آقا مهدی
3هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
خوشـبـحـال هـر عاشـقـی که اثری از معشوق دارد. شهیدِ حَرَم|شهید مهدی حسینی| کانال رسمی/ بانظارت خانواده شهید ٢٧مرداد١٣٥٩ / ولادت ١٢مهر١٣٩٥ / پرواز مزار:طهران/گلزارشهدا/قطعه٢٦-رديف٩١-شماره٤٤
هدایت شده از آقا مهدی
◈ #دعای‌فرج ◈ بخـوان #دعای‌فرج را دعا اثـر دارد.. دعا ڪبوتر عشـق است و بال‌ و پر دارد.. 🌷به نیابت از شهید آقا مهدی حسینی🌷 #اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج
نمایش در ایتا
💠بسم الله الرحمن الرحیم ♦️ تقویم _ تاریخ ▪️دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۲ ربیع الثانی۱۴۴۰ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۸ 🌷حضرت پیامبر اکرم (ص) : اخلاق خوب باعث نابود شدن گناهان است همان گونه که آفتاب برف و یخ را آب می کند. 📚عیون الاخبار الرضا ج۲ ص۳۷ 🆔 @mahdi59hoseini
خاکی شد آسمان به او دادند ... @mahdi59hoseini
مادر گفت: نرو، بمان! دلم میخواهد پسرم عصای دستم باشد.... گفت: چشم. هر چه تو بگویی فقط یك سوال! میخواهی پسرت عصای این دنیایت باشد یا آن دنیا؟ مادرش چیزی نگفت و با اشك بدرقه اش كرد.... 🌹شهید جواد رحمانی نیکونژاد🌹 شهادت،شهریور ۱۳۶۲ سردشت، درگیری با گروهک های ضدانقلاب @mahdi59hoseini
” رنگ رخساره خبر می‌دهد از سرّ درون. “ . تمنای بی خزان داداش برام دعا کن . @mahdi59hoseini
تموم عالم میدونن که دخترا بابایین بابا نیاد نمیخوابن منتظر لالاییين بیاد دختران شهدا... 🌹دختر شهید رضا دامرودی🌹 @mahdi59hoseini
لایقان را چه خبر از غمِ نالایق ها ؟ @mahdi59hoseini
🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 خاطرات همسر شهید مهدی حسینی: رفتیم فرودگاه امام و خدا رو شکر تاخیر زیاد نداشت چون کنترل نغمه کار سختی بود هی سوال می کرد کی می رسیم پیش بابا 😭😭 بالاخره هواپیما بلند شد و ما راهی سرزمین عشق شدیم و مهدی جانم اومد فرودگاه استقبالمون نغمه تا آقا مهدی رو دید پرید بغلش و شروع کرد ناز ریختن رفتیم سمت خروجی و سوار ماشین شدیم که برسیم هتل اصلا باورم نمی شد که یه دهه محرم سوریه باشم دو روز تا شروع مراسمات محرم مونده بود روز اول محرم رفتیم حرم خانم سیدة زینب 🌹🌹🌹 تا رسیدیم نزدیک حرم اشک امونم نداد رفتم سمت ورودی حرم و وارد حرم شدم خودمو چسبوندم به ضریح و از دلتنگی هام گفتم و گفتم خانم ممنونم که ما رو انتخاب کردی و اینکه همسرم بشه مدافع حرم و بتونه کار کوچکی بکنه و از خانم تشکر کردم که این زیارت رو نصیبم کرده کلا عادت داشتم هر وقت می رفتم حرم خانم همش حرف می زدم چون می دونستم که درد فراق رو می دونه و مهدی رو سپردم بهش و عجیب دلم گرم بود که خیلی خوب ازش مراقبت می کنه از حرم اومدیم بیرون و تو بازار کمی قدم زدیم و رفتیم سمت ماشین که بريم هتل برای استراحت و گفتیم شب میرسم حرم حضرت رقیه( س )روزهای خوب زود سپری میشد و تنها یاد و خاطره ی خوبه که ماندگاره و سفرای کنار مهدی جانم تا ابد تو قلبم حک شده 🆔 @mahdi59hoseini
💠حاج حسین یکتا : 🌷بچه ها ! اصرار به امر حق داشته باشید. یه چیزی فهمیدی خوبه،ولش نکن؛ سخته اولش،ولی بعدش مَلَکه میشه. اصرا بر امر حق ؛ میبینی این گناه سخته ، ولی ترکش کن. یه ذرّه تحمل کن،بعد سهل میشه. #روز #اول @mahdi59hoseini
دلم یجوریه ولی پر از صبوریه چقدر شهید دارن میارن از تو سوریه . سیدرضانریمانی . @mahdi59hoseini
گـردادمـنه شکـسته دادا دادا ورنـه منـو عـشق هرچه بادا بادا ‎
هنوز دارن تو اسرائیل دنبال دوربین مخفی هامون میگردن... . بچه های حیدر باماشین تو شهرهای اسرائیل رفت و آمد دارن. . ارسالی
امروز نمای پشتی از حرم حضرت زینب(س) . السلام علیک یا زینب الکبری .
چی میشه پرچم حرم برام کفن بشه سلام به بی بی شهادتین من بشه .
هدایت شده از آقا مهدی
روضه ی ناگفته ی 😭 حال ربابم بعد تو 😔 نیمه ی پنهان من🌗 هستی پس از این عشق من❤️ #شهید_مهدی_حسینی #همسر_شهید_مهدی_حسینی @mahdi59hoseini
نمایش در ایتا
عُبّاد، به عَبد بودنش غبطه خورند که او را عبدالعظیم نامند.
#منبر_تصویری سخنران : آیت الله #مجتهدی_تهرانی موضوع : حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) @mahdi59hoseini
معرفتت را دوست دارم که به پایت ماندم ... . عکس مربوط به دو روز قبل از شهادت میباشد.