بعضی ذکرها فقط گفته نمیشوند؛
زندگی میشوند…
«اللهاکبر» را هر بار با نیتی بر زبان میآوریم:
یک بار به نیت اذان،
یک بار به نیت طواف خانه خدا،
یک بار به یاد پیامبر، آنگاه که امیرالمؤمنین به میدان میرفت،
یک بار به یاد حضرت زهرا سلاماللهعلیها، هنگام نگاه به قامت حسنین،
یک بار به یاد امام حسین علیهالسلام و نبرد علیاکبر،
و یک بار به شوق ظهور امام عصر عجلاللهتعالیفرجه.
در این ذکر، پدر و مادرهایمان را شریک میکنیم
و شهدا را به یاد میآوریم.
«الله اکبر» اسم اعظم خداست؛
گفتنش نه خجالت دارد، نه واهمه.
وعده ی ما امشب ساعت ۲۱ .... الله اکبر
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۲۱ بهمن ماه ، ساعت ۲۱ | رونمایی از خطرناکترین سلاح جمهوری اسلامی🇮🇷
روزی ۳ صفحه ختم قرآن، برای ختم کل در سال🕋📿
امروز: صفحه ۵۴۱ و ۵۴۲ و ۵۴۳ / آیات پایانی سوره الحدید و آیات ۱ الی ۱۱ سوره المجادله
فکر کن میدون انقلاب از مترو پیاده شدی ، اولین چیزی که میشنوی این جمله ست با صدای احسان مهدی :
آقای مدرس ، ایشون خیلی شاکّر هستن ! *مخاطب عروسک بود