ناشناس
ــــــــــــــــــ
سلام میشه خاطره محفل رفتن تونو کامل کامل بزارید ؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام عزیزم چشم تلاشمو میکنم اگه وقت کردم چون ماه محرمه و ما تو مسجد شام میدیم کارم زیاده اگه وقت کردم چشمم ☺️
ناشناس
ـــــــــــــــــــ
سلام . ضبط محفل ستاره ها تموم شده ؟
ـــــــــــــــــــــــــــ
سلام قشنگم دقیق نمیدونم ولی ظاهراً ضبط رو قطع کردن و گزاشتن برای دهه دوم محرم ...
هدایت شده از عکسهاےمغلقشده؛
هدایت شده از عکسهاےمغلقشده؛