خاکــریزِ خــاطِـرات♬༻♡
سلام بچه ها 👋 یه خبر خوب ... ناشناس براتون آوردم 😍 چونکه سلنا جان فعلا نیستن گفتم ادمین ها هم یه ناش
بچه ها ناشناسو یادتون رفت ؟؟؟
کویر شد که 🙃
یه سلام اول صبحی 😭😭😭
ما روستا ایم و الان اولین روزیه که من ۸ صبح پا شدم چون باید بریم آشپزخونه برای شب شام درست کنیمممم 😭😭😭😭😭