eitaa logo
اخبار نیمه محرمانه
10.7هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
9.5هزار ویدیو
16 فایل
•﷽• 📣 با ما زودتر از همه باخبر باشید 🔊⏳ ⛅️بلاهای طبیعی؛ آب و هوا 🌐اتفاقات لحظه ایی در کشور 📈قیمت روزانه ارز؛ دلار و طلا
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماهنگ | فتنه تحریم‌ساز 🔹 در این نماهنگ به‌مناسبت سالروز حماسه مردمی ۹ دی بخش‌هایی از کتاب و تأثیر فتنه ۸۸ در وضع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران مرور شده است. همچنین بخش‌هایی از صحبت‌های نمایندگان نامزدهای انتخابات۸۸ در دیدار ۱۳۸۸/۳/۲۶ با رهبر انقلاب در این نماهنگ منتشر شده است. 🔹کتاب «فتنه تغلب» شامل پنج خرده‌روایت از فتنه ۸۸ است که بیانات و مواضع رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی این موضوع را تلخیص و تنظیم نموده و می‌تواند راهنمایی برای علاقه‌مندان به فهم دقیق‌تر منظومه‌ی فکری و عملکردی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی فتنه باشد. 🎙کتاب صوتی فتنه تغلب را میتوانید از اینجا دریافت نمایید 🗓 سالروز حماسه ۹دی۸۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 کشوری که عمو نوروز دارد، نیازی به بابانوئل ندارد. 🔸مدیرعامل کانون پرورش فکری : ما با ترویج قصه‌های اصیل ایرانی می‌توانیم جلوی تهاجم فرهنگی را بگیریم. 🔸کشوری که قصه عمو نوروز و ننه‌سرما دارد نیازی به بابانوئل و جشن کریسمس ندارد.
🔴عربستان، امارات، بحرین، اردن و مصر برای نجات اسرائیل تلاش می کنند!! 🔹روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت: یک مسیر زمینی از سوی عربستان سعودی و برخی کشورهای مسلمان دیگر برای تامین کالاهای مورد نیاز رژیم صهیونیستی ایجاد شده است.
🛑 مدرسه علمیه بسیار قدیمی بجای اینکه مکان تحصیل شود یا در خدمت حوزه باشد متاسفانه مکان بومگردی با ترویج رقص شده است! ❗️اداره میراث اقدام به مرمت کرده(اقدام پسندیده)اما با بومگردی موجب تغییر کابری شده است. حوزه و مسئولین محترم آن لازم است به فکر مقابله با این رویکردو تغییر کاربری باشند! سر در این حوزه چنین نوشته بوده"منزل علم و دانش است و ادب" کاری نکنید که علم و ادب فراموش شود!
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 جعفر پلنگ و امام رضا ع خاطره رئیس سابق اداره امداد و تسهیلات آستان قدس رضوی از؛ عنایت ویژه ع به ، گنده لات یکی از مناطق محروم حتما ببین مطمئن باش دلت تکون میخوره ♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅بندر «ایلات» برای اولین بار خالی از کشتی شد 🔵به دنبال حملات ارتش یمن به کشتی‌های اسرائیلی، شبکه مصری «القاهره الاخباریه» با انتشار تصاویری ماهواره‌ای از بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد که هیچ کشتی‌ای در این بندر وجود ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف مجریان شبکه بهایی من‌و‌تو به شکست: 🔺وقتی بود و نبود ما تفاوتی ندارد، حتی اگر ۴۰ سال دیگر هم باشیم مردم گوش به حرف‌های ما نمی‌کنند!😂😂 🔺این روزها غصه داریم و استرس برای آینده خودمان!
📸 اسیر آزادشدۀ اسرائیلی: ارتش علی‌رغم اطلاع از محل حضورمان، آنجا را بمباران می‌کرد 👤 «هاجر برودیچ» در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی: 🔺نیروهای اسرائیلی ساختمانی را در نزدیکی جایی که ما آنجا بودیم، هدف قرار دادند. 🔺تمام پنجره‌ها منفجر شدند و دیوارها فروریختند. به‌طرز معجزه‌آسایی، ما پنج نفر با جراحات سطحی از آنجا خارج شدیم. 🔺با تمام چیزهایی که در غزه دیدم به این نتیجه رسیدم بازگردانی اسرا اولویت کابینۀ نتانیاهو نبوده؛ بلکه مسئلۀ اول شکست حماس بود.
بازگرداندن ۶۰هزار ‌‌تبعه‌ افغانستان از مرز دوغارون 👤 ‌‌فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: 🔺در راستای برخورد با حضور غیرقانونی اتباع کشور‌های خارجی در خاک ‌ایران‌، مرزبانان هنگ تایباد و پلیس با شناسایی افراد غیرمجاز برخورد قانونی کردند. 🔺‌طی یک ماه گذشته ۶۰هزار و ۳۸۰ نفر از اتباع کشور افغانستان‌ که داخل کشور به‌صورت غیرمجاز حضور داشتند، از طریق مرز دوغارون طرد و تحویل نماینده ‌افغانستان شدند. 🔺‌هر یک از اتباع کشورهای خارجی برای حضور در کشور بایستی به‌صورت قانونی و مجاز وارد و پس از اتمام مجوز نیز از کشور خارج شود.
همه چیز درباره حواشی مالیات طلا/ اصل ماجرا چه بود؟ 🔹رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی بار دیگر شایعات روزهای اخیر مبنی بر افزایش ۲۵درصدی مالیات طلافروشان را بی‌اساس و کذب خواند.‌ 🔹بنابر اعلام سازمان امور مالیاتی، تنها به اجرت و سود طلا مالیات تخصیص می‌یابد و اصل طلا معاف است. 🔹به نظر می‌رسد کسانی که طی سال‌ها با سوءاستفاده از فضای غیرشفاف و تاریک اقتصادی کشور توانستند فرار مالیاتی داشته باشند، اقدام به ایجاد شایعاتی مثل مالیات ۲۵درصد طلا کرده‌اند.