eitaa logo
محیا | سبک زندگی
10.6هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.4هزار ویدیو
402 فایل
یکی از واحد‌های موسسه هم افزای رویش، کانون سلامت محیا است. 📌مقام معظم رهبری: «محیا یعنی چه؟ یعنی زندگی من را شبیه زندگی آنها (اهل بیت) قرار بده؛ یعنی سبک زندگی؛ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ 🔗راه‌های ارتباطی https://eitaa.com/mahyateb/9701
مشاهده در ایتا
دانلود
💥روانشناسی 💥 🔸️ آشنایی با انواع اختلالات روانی و روشهای تشخیص 🔹️ انواع اختلالات اضطرابی،فوبیا، وسواس 🔸️ اختلالات خلقی، افسردگی،دوقطبی، 🔹️ اختلالات شدید روانی، اسکیزوفرنی 🔸️ اختلالات شخصیت، ضد اجتماعی، مرزی 🔆ویژه خواهران 🔆مدرس : خانم وافری 🔆 قم ، فقط حضوری 🔆هزینه دوره،۲۰۰ تومان، برای دانش آموختگان محیا ۱۰۰ تومان، اساتید رایگان تاریخ:شنبه ۲۸ مهر، ساعت ۱۵ تا ۱۷ 💥صدور گواهی برای شرکت کنندگان دوره ها https://mahyadars.com/sabtenam-58/
هدایت شده از رویش جوانه ها
✅خدمات مرکز تخصصی مشاوره 🌱مشاوره پیش از ازدواج 🌱زوج درمانی 🌱شخصیت شناسی 🌱روان درمانی 🌱مشاوره تحصیلی شغلی 🌱انواع تستهای روانشناسی 🌱با رویکرد روانشناسی اسلامی و مثبت گرا ♦️با حضور اساتید و روانشناسان آقای دکتر اخوان آقای دکتر نعیمی آقای دکتر ایران نژاد آقای دکتر قاسمی خانم دکتر علیمرادی خانم دکتر نداف خانم دکتر وافری ❌حسن مجموعه ما این است که همه مشاورین و اساتید خبره ای که به آن ها ارجاع داده می شوند علاوه بر مبانی روانشناسی به مبانی مزاج شناسی نیز تسلط کامل دارند. تلفن هماهنگی ۰۹۹۲۷۴۸۱۵۳۷ قم باجک ۱ کوچه شماره ۳ (کوی شهید اخوان)، کوچه شهید پادگان، پلاک ۹۸ طبقه زیر زمین https://eitaa.com/rooyeshejavaneha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 『 محمد علی اخوان』
✨﷽✨ 🍃 قواعد فرزندآوری و فرزندپروری چیست⁉️ ───────────── 7⃣1⃣ با شناسایی نیاز جامعه و علاقه فرزندان‌تان، آنها را با مهارت‌های تخصصی آشنا کنید تا در آینده بتواند زندگی خود را اداره نماید. چشم و هم‌چشمی و فرستادن فرزندان به دنبال شغل و رشته تحصیلی مورد علاقه دیگران، بدون در نظر گرفتن استعداد و علاقه خود آنها ضربه جبران ناپذیری به شخصیت فرزندان‌تان خواهد زد. ───────────── 📗 ───────────── 🌏https://eitaa.com/m_a_akhavan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 『 محمد علی اخوان』
♡ قرار ما به وقتِ آرامش ヅ 💌 عوامل آرامش ● نقش نوع فکر مردم دربرابر مشکلاتمنتظران بلا اما گروه سوم خیلی جالب‌اند خیلی جالب، گروه سوم از صابران بالاتر هستند خیلی بالاتر و منهم من ینتظر نه تنها سختی پیدا می‌شود صبر می‌کنند نه تنها مشکلات پیدا می‌شود و صبر می کنند و می‌گویند خدا خودش داده و خودش هم گرفته، می‌گویند خدایا چی شد، پای تلویزیون نشسته و هی شبکه‌ها را اینطرف و آن طرف می‌زند و یمنی‌ها را می‌بیند و مشکلاتی که مردم عراق دارند می‌بیند و مشکلات مردم لبنان و سوریه و فلسطین را می‌بیند و خدایا من باید کاری بکنم. ● خدایا یک کاری بکن یک همتی بده و یک شرایطی جور کن بروم الان از مردم یمن دفاع کنم یک کاری کن بروم الان در دفاع از مردم عراق کاری بکنم یک میدانی فراهم بشود و یک جوری بشود شرایط فراهم بشود و بروم از این دفاع کنم. ━━━━━━━ • @m_a_akhavan
هدایت شده از 『 محمد علی اخوان』
● آقا بشین توی خونه ات و دنبال عافیتت باش و زندگی ات مگر نشیندی این همه روایت، که اصلا فلسفه تشکیل خانواده یک کلمه است و آن کلمه این سوره روم آیه 21 است خداوند می‌گوید من این سیستم ازدواج و خانواده را راه انداختیم لتسکنوا الیها، آرامش پیدا کنید. ● چرا تو آرامش زن و بچه ات را می‌خواهی بهم بزنی و بروی جبهه و بجنگی و دفاع کنی از مظلوم و دفاع کنی از یمنی‌ها و دفاع کنی از ...، ● چی می‌گویی به خانواده ات برس و آرامش خانواده ات را قرآن گفته، ●● آقا این را گفته و اما این را هم گفته، و منهم من ینتظر، انتظار می‌کشند برای شهادت، انتظار می‌کشند برای مبارزه و شهادت، و انتظار می‌کشند برای دفاع از مظلوم. گروه سوم هم خیلی جالب است. ━━━━━━━ • @m_a_akhavan 🪐شما جزء کدوم دسته بودید؟ ↩زودرنجها ↩صابران و شاکران ↩یا منتظران بلا! ♡ قرار ما شبها ساعت ۹ به وقتِ آرامش ヅ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 『 محمد علی اخوان』
✨﷽✨ 🦋اصول تربیت دینی ────────────── ⏪ اصول تربیت 🔟 اصل تغافل ⏪ خلیل در العین، تغافل را تعمد در غفلت دانسته و آن را به ترک شی به صورت غافلانه در حالی که به یا آن هستید معنا کرده است.1 🔺همین معنی را ابن‌منظور در لسان العرب خود نیز آورده است. 🔻باقری در نگاهی دوباره به تربیت اسلامی تغافل را این‌گونه تعریف می‌کند: «تغافل به معنای نادیده انگاشتن رفتار و گفتار متربی از طرف مربی به منظور تربیت و پرورش او می‌باشد. در تعلیم و تربیت، تغافل یک از اصول و روش‌های مؤثر و کارآمد به شمار می‌رود و چه بسا با این اصل، متربی به خود آید و راه صلاح در پیش گیرد»3. 1. فراهیدی، خلیل بن احمد، کتاب العین، ج‏4، ص 419: «التَّغَافُلُ: التعمد: و أَغْفَلْتَ الشی‏ء: ترکته غفلا و أنت له ذاکر». 2. ر.ک: ابن‌منظور، محمد بن مکرم، لسان العرب، ج‏11، ص 498. 3. باقری، خسرو، نگاهی دوباره به تربیت اسلامی، ص ۱۳۶. ───────────── 📗 ───────────── 🌏https://eitaa.com/m_a_akhavan