تعجیل در فرج امام زمان صلوات 🌱
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد و عَجِّل فَرَجَهُم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیزر
.
.
خورشید پشت ابر
.
.
کاری از رسانه | در محضر دوست |
.
.
@mahzaredoost
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
تقدیم به محضر دوست
.
نماهنگ خورشید پشت ابر
.
با نوا و شعر: سیدحسین راعی
.
تهیهکننده: گروه فرهنگی | در محضر دوست |
.
@mahzaredoost
🔻حضرت #باقر علیهالسّلام:
وقتی #مهدی علیهالسّلام وارد کوفه میشود، بر فراز منبر قرار میگیرد و سخن آغاز میکند، در حالی که مردم از شدت شوقِ دیدارش آنچنان میگریند که از شدت گریه نمیفهمند امام چه میفرماید.
📚اعلامالوری، ص ۲۷۱
@mahzaredoost
🔻آیتالله #بهجت:
ما مثل طایفه و گروهی هستیم که رییس خود را حبس نموده است و در بلایا، خود تصمیم جنگ و یا صلح را اتخاذ میکند! خودمان کردهایم و اجازه نمیدهیم بیاید قضایا را حل کند؛ با این که میدانیم اگر بیاید، میتواند مشکلات را حل کند، ولی باز او را محبوس کردهایم!
📚 در محضر بهجت، ج۲، ص۱۱۷
@mahzaredoost
🔻آیتالله #بهجت:
شنیده شده که طایفه جن یا کافر هستند و یا شیعه؛ سنی ندارند.
به جنیان گفته شد برای چه…؟
در جواب گفتهاند:
پیرمردها و سالخوردگانی در میان ما هستند که در روز غدیر بودهاند و بر خلافت بلافصل علی علیهالسلام شهادت میدهند.
📚 در محضر بهجت، ج۳، ص۱۵۱
@mahzaredoost
🔻آیتالله #بهجت:
انسان اگر شر را دانست و مرتکب نشد، کارش تمام است.
📚 فریادگر توحید، ص ۲۲۰
@mahzaredoost
🔻آیتالله #بهجت:
مبادا از زندگی خودمان، پشیمان شده برگردیم.
📚 برگی از دفتر آفتاب، ص ۱۹۴
@mahzaredoost
🔻حضرت #محمد صلیاللهوعلیهوآله:
روزگاری به مردم رخ نماید که مرد میان بیعرضگی و گناه مخیر شود، هر که در آن روزگار باشد باید بیعرضگی را بر گناه ترجیح دهد.
📚 نهجالفصاحه
@mahzaredoost
🔻استاد علی صفایی حائری:
خیلی سطحی نگریست که بخواهیم چادری را روی سری بیندازم بدون اینکه در آن سر و مغز کاری شده باشد و حرکتی و شناختی به وجود آورده باشم.
بر فرض چنین حجابی تحقق پیدا کند و همچین لباسی را کسی به دوش بکشد چه سودی دارد و چه نتیجهای دارد جز خستگی و جز سنگینی و جز نفرت و انزجار…؟
.
📚حجاب و آزادی روابط، ص ۲۴
@mahzaredoost
🔻استاد علی صفایی حائری:
در قرآن آیههایی هست که حجاب را اثبات میکند (آیه ۳۰ و ۳۱ سوره نور)
این دستوری است به مردها و زنهایی که مومن هستند؛ یعنی هدفی و جهتی پیدا کردند و به آن جهت گرایشی داشته و در آن جهت، حرکت دارند .
این دستور را به کسانی دادند که مومناند و گرویدهاند و راه افتادهاند.
.
مادامی که کسی به این حد نرسیده باشد، نمیشود به او دستوری داد و از او چیزی خواست. حجاب در مدینه مطرح شد؛ هنگامی که زیربناها محکم و زمینهها آماده شده بود؛ آن هم برای آنهایی که جهت داشتند.
.
ما بدون اینکه زمینهای آماده کرده باشیم، بدون اینکه مغزها را به آگاهی و شناخت، و دلها را به عشق و عقیدهای رسانده باشیم حجاب میخواهیم!
📚حجاب و آزادی روابط، ص ۲۳ و ۲۴
@mahzaredoost