همچنان حجم اخبار زیاد هست و باید اخبار دقیق رو رصد کرد؛ اگر هواگرد همچنان وجود داشته باشه یعنی خلبان تخلیه نشده هنوز ؛ تا چند دقیقه بعد اخبار واقعی منتشر خواهد شد چون تیم نجات و رهایی بیشتر از این نمیتونه عملیات انجام بده.
بعثت مردم ""(دیگه راهی نمونده)
💢 چرا در داخل ایران ، آدم معلوم الحالی مثل ظریف آزادانه حافظ منافع آمریکا ست!!!؟؟؟ هر ایرانی با شر
ظریف خوب بازی می کنه
از طرفی علیه تهدید ترامپ ، توئیت میزنه و از تمدن ایران می گه
تا مورد تحسین بخشی از جامعه و مسئولان ایران واقع بشه
از طرفی در راستای مأموریت اصلی ش. خنجر از پشت فرو می کنه. تا ترامپ رو بدون عملی کردن تهدیدها ش به اهداف ش برسونه
🔻یک نکته آموزشی بعد از دستگیری خلبانان
وقتی خلبانی پیدا شد، اولین کار کتک زدنش یا هر کار دیگه ای نیست
اولین کار اینه که تمام لباسهاشو باید در آورد و لباس دیگهای بهش بدیم؛ به دلیل اینکه موقعیتیاب داخل لباس دارن
اگر خانم بود،حتما باید گل سر یا هر چیز دیگهای که لای موها هم هست، برداشته بشه
پس لباس باخودتون ببرید برای خلبان
بعد از تعویض لباس، اولین کار اینه که خلبان رو باید ۱۰۰ کیلومتر حداقل جابجا کنید، صورتش هم پوشیده باشه
هیچ مکالمه تلفنی نباید داشته باشید، اگر به کسی زنگ بزنید و بگید خلبان پیشه منه، کار خراب میشه
بعد از اینکه جای امن رسیدید، به جای همهی ملت ایران، چنان با مشت بزنید توی دهنش، تمام دندوناش خورد بشه
بعد دیگه ازش مراقبت کنید، اسارت خلبان بسیار مهمه، نباید کشته بشه
بعثت مردم ""(دیگه راهی نمونده)
ظریف خوب بازی می کنه از طرفی علیه تهدید ترامپ ، توئیت میزنه و از تمدن ایران می گه تا مورد تحسین ب
هرچه فکر کردم و متن جناب ظریف، را دیدم، به نظرم رسید اگر نام نویسنده متن مشخص نبود، فکر میکردم، طرفِ آمریکایی، پیشنهادهایی داده که برای برونرفت از بحران، خواستههای آمریکا را تأمین کند و چند وعده سرِخرمن شکلاتپیچ شده که هیچ دستاورد واضحی جز سرکار گذاشتن برای ایران ندارد، برای طرفِ ایرانی در نظر گرفته است.
خجالت هم خوب چیزی است.
✍حامد کاشانی
ـ
🔴 #خـــــبرفــــوری
فعالیت شدید پدافند ضد هوایی ایران علیه بالگرد های متجاوز
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام نظامی همسر شهید امیر عبدالرحیم موسوی: سلام فرمانده قلب من
شبکه NBC: قیمت نفت خام آمریکا با عبور از ۱۱۲ دلار به بالاترین رقم در چهار سال گذشته رسید
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اظهارات وقیحانه نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی درباره هدف قرار دادن زیرساختهای ایران!
💢نتانیاهو:
🔸ما فرماندهان را ترور میکنیم، پلها را بمباران میکنیم و زیرساختها را هدف قرار میدهیم.
🔸با هماهنگی کامل بین من و ترامپ، و بین ارتش اسرائیل و نیروهای نظامی ایالات متحده، به حمله به ایران ادامه خواهیم داد.
بعثت مردم ""(دیگه راهی نمونده)
🔺نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و قضایی پاسخگو باشند. چگونه است که اگر یک شخص در کشورمان اقدام به ارسال م
انتحار
هرزمان فروریختن آمریکا نزدیک میشود، غربگرایان برای بقایش هرکاری میکنند؛ حتی انتحار!(خودکشی)
یکیدوروز است خودکشی آقایان در قالب مصاحبهها و بیانیههای ذلیلانه زیاد شده!
اینبار اگر از غصهی نابودی آرمانشهرشان دق نکنند، به گفتهی امام شهید زیر لگدهای ملت له خواهندشد!
از ملت مبعوث !