هجوم مردم بدون ترس از کماندوهای آمریکایی به سمت خلبان، پیام مهمی برای دشمن هست که به عاقبت جنگ زمینی بهتر فکر کند.
446.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت خلبان جنگنده آمریکایی و فرار از دست عشایر محلی😳
جادههای بهبهان و دهدشت و کوههای اطراف پر شده از ۴۰۵ و پژو پارس که برنو به دست با موزیک محسن لرستانی دنبال خلبان میگردن :))
به این مردم باید افتخار کرد ❤️
بعثت مردم ""(دیگه راهی نمونده)
❌️ترامپ که شب گذشته اعلام کرده بود به تنگه هرمز نیازی ندارد در توییتی جدید اعلام کرد: «با کمی زمان
💢 قبلا هم عرض کردیم
مجددا تکرار کنیم
جریانی که به دشمن امید می دهد
جریان مزدور لیبرال و کودتاچی ست
اگر اتاق عملیات کودتا چیان در داخل جمع شود
بخش زیادی از توطئه و امید دشمن نابود خواهد شد
هر وقت این جریان اعلام حضور می کند. و خودی نشان می دهد آتش دشمن تند تر می شود
کسانی که تصور می کنند برخورد با مزدوران داخلی برای کشور و نظام در شرایط فعلی هزینه ساز است محاسبات شان کاملا غلط است
اقدام کنید تا ببینید تجمعات شبانه ی مردم چند برابر خواهد شد. و دشمن دست بسته تر می شود
◼️جزئیات حمله دشمن به دانشگاه شهید بهشتی
🔹معاون امور بینالملل هلالاحمر: ساختمان مورد اصابت حملات دشمن، متعلق به پژوهشکده لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی است.
🔹️این ساختمان کاملا علمی و جزو اماکن علمی و پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی است.
🔴🔵 جنگنده ایران برای اولین بار در جنگ به پرواز درآمدهاند تا با نیروی جستجو و نجات آمریکایی مقابله کنند
♨️ قالیباف آمریکاییها را دست انداخت: از «براندازی» تا «لطفا کسی میتونه خلبانهای ما رو پیدا کنه؟»
رئیس مجلس در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت:
🔹پس از ۳۷ بار شکست دادن ایران به صورت متوالی، این جنگ درخشان و بدون استراتژی که آنها آغاز کردند، از «براندازی» به «هی! کسی میتواند خلبانان ما را پیدا کند؟ لطفا؟» تنزل یافته است.
🔹چه پیشرفتی! نابغههای تمامعیار!